تناسب اندام ذهنی

چگونه ورزش مغز را بهبود می بخشد ؟
2019/09/08
رژیم تعیین جنسیت
2019/11/03

قبل از اینکه چربی بسوزانید و خوش اندام شوید ، اول باید بدنی را که می‌خواهید و دوست دارید ، در ذهنتان ببینید . اگر ذهن شما با اهداف تناسب اندامتان هماهنگ نباشد ، بدنتان هرگز از آن پیروی نخواهد کرد !

اگر فرد بخواهد یک سری تفکرات بنیادین را در ذهن خود تغییر دهد ، باید این کار را در کمال آرامش و به سادگی انجام دهد . در این قسمت ۵ راهکار را به شما معرفی میکنیم تا با استفاده از آن به راحتی بتوانید ذهن خود را با برنامه تناسب اندام تطبیق داده و وزن دلخواه خود را بدست آورید :

۱– در این زمینه برای خود هدف تعیین نکنید.

زمانیکه یک هدف برای خود تعیین میکنید نوعی انتظار به وجود می آید که بر گرفته از آرزوهای شخصی تان است . شاید آن هدف را دوست داشته باشید اما قلباً ایمان نداشته باشید که توانایی رسیدن به آن را دارید. کارهای بسیار کوچکی وجود دارند که برای رسیدن به اهداف بزرگتر باید ابتدا از آنها شروع کنید. به علاوه نرسیدن به یک هدف معین احساس ناامیدی و شکست را در فرد بوجود می آورد. به جای تعیین اهداف دست نیافتنی به کارهایی که توانایی انجام آنرا دارید فکر کنید.

۲– تصمیم بگیرید که به سمت تناسب اندام و سلامتی پیش بروید.

می توانید از نرمش های ساده استفاده کنید. حتماً لازم نیست از تمرین های حرفه ای و طاقت فرسا بهره بگیرید. فعالیتی را انتخاب کنید که از انجام دادن آن لذت می برید. از غذاهایی استفاده کنید که به خوردن آنها علاقه دارید نه غذاهایی که شما را دیوانه میکنند. برخی از رژیم های غذایی واقعاً کشنده هستند، بهتر است آنها را رها کنید و به انواع منطقی تر رجوع کنید.

۳– عادت هایی که جواب مثبت در بر ندارند را ترک کنید – این عادات شامل تفکرات منفی نیز می شوند.

اگر تصمیم می گیرید چیزی را تغییر دهید، باید ابتدا طرز تفکر خود را نسبت به آن تغییر دهید. نحوه فکرکردن در مورد خودتان را یک بار دیگر ارزیابی کنید و در صورت لزوم آن را تغییر دهید. اگر تصور میکنید که فردی هستید که نمی تواند رژیم غذایی خود را حفظ کند، نحوه نگرش خود را عوض کنید. این کار را با رعایت نکته ۴ می توانید انجام دهید؛

۴– از خود یک سری سؤال بپرسید

اگر رسیدن به تناسب اندام چیزی است که می خواهید، باید همواره آنرا در ذهن خود نگه داشته و در مورد آن از خود سوال بپرسید. با راه پیدا کردن به درون خود و برقراری ارتباط با ضمیر ناخوداگاه، هیچ حد و مرزی باقی نخواهد ماند. اگر بتوانید به طور روزانه این کار را انجام دهید، می توانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید. با این کار چیزهای جدیدی را کشف می کنید که برای به عینیت رساندن هر یک از آنها باید به نکته ۵ دقت کنید؛

۵– عمل کنید!

هر چیزی را که با توجه به درون خود کشف می کیند، می توانید با انجام اعمال مقتضی به حقیقت تبدیل کنید و به آن عینیت ببخشید. با انجام کارهای کوچک که در طی یک فرایند همیشگی تکرار می شوند، می توانید به تفکرات خود جامه عمل پوشانده و تغییرات شگرفی را مشاهده کنید.

می توانید کاری کنید که امسال بهترین سال زندگیتان باشد پس وقت را غنیمت بشمارید و از همین حالا شروع کنید. اگر الان احساس خوبی داشته باشید، اتفاقات خوب بدون اینکه لازم باشد برای آنها تلاش زیادی کنید به سوی شما روانه می شوند. فقط کافی است بدانید که همه چیز از ذهن شما شروع می شود.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید