مرکز مشاوره لاغری

متخصص تغذیه خوب در شرق تهران
متخصص تغذیه خوب در شرق تهران
2020/10/22
میزان کاهش وزن در رژیم کتوژنیک
میزان کاهش وزن در رژیم کتوژنیک
2020/11/05
مرکز مشاوره لاغری

مرکز مشاوره لاغری

بسیاری از افراد امروزه به دنبال بهترین مرکز مشاوره لاغری هستند. این موضوع باعث شده است که شناخت ویژگی های بهترین مرکز مشاوره لاغری بیشتر مورد توجه افراد قرار بگیرد. در جوامع امروزی ما به دلایل بسیاری لازم است که به تناسب اندام و سلامت خود توجه کنیم. بسیاری از افراد به دنبال کاهش وزن هستند و این موضوع اهمیت بسیاری برای آن ها دارد. تناسب اندام هم از جمله مواردی است که نمیتوان اهمیت آن را نادیده گرفت و باید به آن توجه کرد.

مرکز مشاوره لاغری

مرکز مشاوره لاغری

کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام تنها به داشتن ظاهر زیبا خلاصه نمیشود بلکه در سلامت جسم شما و حتی در سلامت روح هم میتواند موثر باشد. به همین دلیل هم ما بیشتر به این موضوع توجه داریم که چگونه میتوانیم به کاهش وزن معقولی دست پیدا کنیم.

مرکز مشاوره لاغری

مرکز مشاوره لاغری

اضافه وزن مشکلات عدیده ای برای افراد ایجاد میکند

اضافه وزن مشکلات عدیده ای برای افراد ایجاد میکند. این مشکلات را باید حتما بشناسیم تا تمایل و انگیزه بیشتری به کاهش وزن داشته باشیم. هرچند این موضوع نیز حائز اهمیت است که کاهش وزن فرآیند های گاها مشکلی دارد و دست کشیدن از عادت های غذایی نیز مسئله آسانی نیست و همواره یکی از سخت ترین قسمت های فرآیند کاهش وزن، تغییر دادن سبک زندگی افراد است.

به همین ترتیب در این مقاله ما قصد داریم تا موارد بسیاری را در رابطه با کاهش وزن با شما درمیان بگذاریم و از روش ها، تکنیک ها و ویژگی های این مسیر بیشتر بگوییم. همچنین، ما قصد داریم تا در این مقاله به بررسی ویژگی های بهترین مشاور تغذیه و معرفی بهترین مرکز مشاوره تغذیه نیز بپردازیم.

قطعا پیگیری فرآیند های کاهش وزن نزد بهترین مشاوران میتواند تاثیر بسیاری در موفقیت شما در فرآیند کاهش وزن داشته باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی شما با کاهش وزن، به شما بگوییم که :

_اهمیت توجه به تناسب اندام

_ چاقی و معایب آن

_ اثرات چاقی در اندام

_ مضرات روحی چاقی

_بیماری های زمینه ای و چاقی

_ چاقی را از چه زمانی جدی بگیریم؟

_فرآیند کاهش وزن در افراد

_چربی سوزی موضعی چیست

_روش های مختلف رسیدن به تناسب اندام
_بهترین روش تناسب اندام

_ چرا رژیم های غذایی برای کاهش وزن فوری مناسب نیستند؟

_عمل های جراحی برای کاهش وزن

_آیا عمل های جراحی برای کاهش وزن مناسب اند؟

_ تمرینات ورزشی برای لاغری

_ تغذیه و تاثیر آن در کاهش وزن

_ رژیم های غذایی

_ آیا رژیم غذایی وگان در کاهش وزن موثر است؟

_ بهترین رژیم های غذایی برای لاغری

_ مرکز مشاوره لاغری

_ چرا مراجعه به مرکز مشاوره لاغری بهتر است؟

_ مرکز مشاوره چه خدماتی به شما ارائه میدهد؟

_هزینه های مرکز مشاوره لاغری

_ویژگی های بهترین مرکز مشاوره لاغری

_ بهترین دکتر تغذیه لاغری

_ چه نکاتی را باید در هنگام مراجعه به مرکز مشاوره لاغری رعایت کنیم؟

_ مواردی را که باید در تغییر سبک زندگی خود رعایت کنیم

 

اهمیت توجه به تناسب اندام

تناسب اندام از گذشته تا به امروز یکی از مواردی بود که مورد توجه افراد قرار میگرفت. با توجه به این مورد ما شاهدیم که تلاش های بسیاری هم در جهت افزایش استفاده از روش های جدید در کاهش وزن و تناسب اندام میشود. با همه این ها، لازم است که به این مسئله مهم همواره توجه داشته باشیم که تناسب اندام تا چه اندازه میتواند برای مهم و مفید باشد.

رسیدن به تناسب اندام و داشتن یک اندام عالی، رویای بزرگی است که بسیاری به آن اهمیت میدهند. اما رسیدن به این رویا نیازمند توجه ما به این مسئله است که برای دشتن اندام خوب باید تلاش بسیاری داشته باشیم. قطعا نمیتوان انتظار داشت که بدون تلاش کردن به تناسب اندام برسیم. زماین که شما بخواهید به کاهش وزن خود برسید، اولین مسئله این است که سعی کنید تا حد امکان از یک رژیم غذایی پیروی کنید. با توجه به میزان اضافه وزن، ممکن است این رژیم غذایی سختگیرانه تر باشد.

همچنین زمانی که بخواهید سوخت و ساز بدن خود را برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام افزایش بدهید، لازم است که به فعالیت های بیشتر و تمرینات ورزشی گاها سختگیرانه بپردازید که همین مسئله هم نیازمند تلاش و زحمت بسیاری است. با همه این ها، نمیتوان انتظار داشت که رسیدن به اندام خوب کار آسانی باشد، اما قطعا تلاش کردن برای رسیدن به تناسب اندام ارزش تلاش را دارد. اما جدای از این موضوع، تناسب اندام میتواند تاثیرات مضر چاقی و معایبی که دارد را به کلی از شما دور کند. به همین منظور ما در ادامه به بررسی چاقی، معایب آن و دیگر موارد میپردازیم تا تناسب اندام، لاغری و رسیدن به این ها را بیشتر برای شما توضیح بدهیم.

چاقی و معایب آن

چاقی از معضلاتی است که بسیاری امروزه با آن درگیر هستند. این معضل مشکلات بسیاری را برای جوامع امروزی ایجاد کرده است. چاقی میتواند معایب بیشماری داشته باشد که شاید کمتر کسی به این موارد توجه کند چرا که معمولا اثرات منفی چاقی میتواند به مرور زمان بر روی شخص خودش را نشان بدهد و به همین دلیل کمتر کسی متوجه تاثیر منفی آن خواهد شد، مگر زمانی که اثرات آن به حدی برسد که شخص احساس ناراحتی را به وضوح حس کند.

ما قصد داریم تا به این مسئله بپردازیم که چاقی در اصل چیست و ما به چه مواردی چاقی میگوییم. ببیندی چاقی در اصل به اضافه وزن گفته میشود. زمانی که شما درگیر اضافه وزن باشید، مشکلاتی برای شما ایجاد میشود که این مشکلات همان معایب چاقی است. اضافه وزن از افزایش چربی و قند های انباشته آغاز میشود. بدن شما با مصرف مواد غذایی به شکلی غیر اصولی و غیر استاندارد، اقدام به ذخیره سازی چربی ها و قند ها میکند.

این موضوع در طولانی مدت منجر به بالا رفتن وزن شما میشود

این موضوع در طولانی مدت منجر به بالا رفتن وزن شما میشود و درنتیجه، اضافه وزن در شما ایجاد میشود. اضافه وزن در اصل با عدم هماهنگی قد و وزن در افراد ایجاد میشود. زمانی که قد و وزن شما با هم ناهماهنگ باشد ما شاهد افزایش شاخص توده بدنی هستیم که به آن اضافه وزن نیز گفته میشود.

با بالا رفتن شاخص توده بدنی، شما مشکلات و معایب چاقی را رفته رفته احساس میکنید. به همین دلیل هم برای رسیدن به تناسب اندام باید تا حد امکان وزن خود را تا اندازه ای که با قد شما هماهنگ باشد، کاهش بدهید.

با همه این ها، شاید بسیاری از افراد معایب و تاثیرات چاقی را در اندام خود برای اولین بار مشاهده کنند و بعد رفته رفته دیگر اثرات چاقی در فرد خودش را نشان بدهد. به همین دلیل هم ما قصد داریم در ابتدا به تاثیرات چاقی در تناسب اندام و بعد به اثرات و معایب دیگر چاقی در روحیه افراد، سلامتی و بیماری های زمینه ای بپردازیم.

این موضوع در طولانی مدت منجر به بالا رفتن وزن شما میشود

این موضوع در طولانی مدت منجر به بالا رفتن وزن شما میشود

پیشنهاد می کنیم از پست مشاوره درمان لاغری دیدن کنید.

اثرات چاقی در اندام

تناسب اندام واژه ای است که زمانی که بدن شما شاخص توده بدنی را به شکل محسوسی افزایش میدهد برای شما اهمیت بیشتری پیدا میکند. زمانی که به تناسب اندام فکر میکنیم، در اصل این مسئله مد نظر ماست که بتواند قد و وزن را با هم هماهنگ کرد و همچنین، اثرات چاقی در اندام را از بین برد.

یک دلیل مهم و عمده این مسئله ااین است که چاقی اثرات خود را بیشتر در ظاهر و اندام فرد نشان میدهد. زمانی که شما درگیر چاقی باشید، به این معناست که بدن شما بیش از اندازه اقدام به جمع آوری چربی و قند کرده است.

چربی ها عموما در زیر پوست و شکم و پهلو ها جمع آوری میشوند

چربی ها عموما در زیر پوست و شکم و پهلو ها جمع آوری میشوند و پس از این مسئله شاهدیم که بدن شما به سمت چاق شدن پیش میرود. این مورد کمترین و البته ساده ترین تاثیری است که اضافه وزن بر روی بدن شما میگذارد. اگر شما میخواهید کاهش وزن خود را احساس کنید، پیش از همه اثرات آن را در ظاهر و اندام خود خواهید دید. برای داشتن کاهش وزن محسوس این موضوع اولین مسئله ای است که اهمیت دارد.

تاثیرات چاقی در اندام میتواند در مرحله اول با رشد چربی های انباشته در پهلو و شکم آغاز شود. البته این موضوع موقتی است بلکه بعد از مدتی اثرات چاقی در ران ها، سینه ها و بازوها نیز خودش را نشان میدهد. این موضوع میتواند زیبایی اندام شما را به طور کامل تحت الشعاع قرار بدهد و تناسب اندام شما را برهم بزند.

برای بسیاری افراد اثرات چاقی تنها در ظاهر و اندام افراد خودش را نشان میدهد اما بهتر است این مسئله را هم مدنظر قرار بدهیم که اثرات چاقی تنها در اندام خلاصه نمیشود بلکه ما تاثیر چاقی را در روحیه افراد و همچنین در مواردی مانند اثرات چاقی در تشدید بیماری های زمینه ای خواهیم یافت.

برای شناخت اثرات دیگر چاقی و معایب بیشتر آن در ادامه با ما همراه باشید تا اثرات روحی چاقی و همچنین تاثیر آن در بیماری های زمینه ای رابیشتر برای شما توضیح بدهیم.

چربی ها عموما در زیر پوست و شکم و پهلو ها جمع آوری میشوند

چربی ها عموما در زیر پوست و شکم و پهلو ها جمع آوری میشوند

مضرات روحی چاقی

چاقی علاوه بر تاثیری که بر اندام افراد دارد، تاثیر بیشتری هم بر روحیات فرد میگذارد. بسیاری از افراد هیچ تصوری از مشکلاتی که چاقی برای روحیه افراد ایجاد میکنند ندارند. این تصور غلط همواره میان افراد شکل گرفته است که چاقی تنها به تغییراتی که در اندام رخ میدهد خلاصه شده و نمیتوان انتظار داشت که چاقی مضرات بیشتری نیز داشته باشد.

با این حال این سوال که چاقی تا چه اندازه میتواند برای ما مشکل ساز باشد شاید نیازمند بررسی بیشتری باشد. با این حال ما در این بخش از مقاله سعی داریم تا از مشکلاتی که چاقی برای روحات ما خواهد داشت صحبت کنیم تا این مشکلات را بیشتر بشناسیم.

در نظر بسیاری، درست یا غلط چاقی یک نقص محسوب میشود

در نظر بسیاری، درست یا غلط چاقی یک نقص محسوب میشود. اکثرا با نداشتن اندامی متناسب و عالی مشکل دارند و با دیدن کسانی که اندامی متناسب دارند، به دنبال رسیدن به این اندام هستند. زیبایی در هر شخصی تاثیر دارد و از همه مهمتر اینکه زیبایی تنها به چهره خلاصه نمیشود بلکه زیبایی شامل اندام هم میشود.زمانی که شما دچار چاقی مفرط شده باشید، اندام شما از تناسب نرمال خود خارج میشود.

این موضع از جهتی منجر به سخت تر شدن تحرک برای شما میشود، از طرفی هم به دلیل اثرگذاری که در ظاهر دارد، میتواند در اعتماد بنفس شما در هنگام برقراری روابط با دیگر افراد نیز مشکل ایجاد کند.

از معضلات و مشکلات بزرگ این مسئله این است که در صورت عدم وجود اعتماد بنفس کافی، شخص مشکلات بسیاری را با روحیات خود پیدا خواهد کرد و این موارد میتواند از عوامل اثر گذار در روحیات شخصی باشد که از اضافه وزن رنج میبرد. به همین ترتیب، شاهدیم که اضافه وزن و چاقی میتواند تاثیراتی در روحیات افراد هم داشته باشد و این تاثیر جدای از اثرات آن در ظاهر افراد است.

در ادامه به بررسی اثرات چاقی در سلامت فرد از جمله در بیماری های زمینه ای و… میپردازیم.

در نظر بسیاری، درست یا غلط چاقی یک نقص محسوب میشود

در نظر بسیاری، درست یا غلط چاقی یک نقص محسوب میشود

بیماری های زمینه ای و چاقی

چاقی از جمله معضلاتیست که در بیماری های زمینه ای و دیگر موارد مربوط به سلامتی افراد تاثیرات بسیاری دارد. چاقی یکی از مواردی است که برای بیماری های زمینه ای همواره به عنوان یک تهدید محسوب میشود. این تهدید را نمیتوان آسان گرفت بلکه بسیاری از پزشکان این موضوع را مدنظر قرار میدهند که همواره باید نسبت به تناسب اندام خود توجه ویژه ای نشان بدهید بخصوص زمانی که درگیر چاقی و معضلاتی از این دست هستید.

متاسفانه بیماری های زمینه ای بسیاری هستند که با مسئله چاقی مشکل اساسی دارند و چاقی برای آن ها نوعی تهدید محسوب میشود. از جمله این بیماری های زمینه ای میتوان به بیماری های مربوط به اختلال فشارخون، چربی خون، قند خون و بیماری های قلبی و عروقی اشاره کرد. زمانی که شما درگیر چاقی هستید، عملا چربی خون شما از حد مجاز فراتر میرود چرا که میزان چربی بدن شما و البته کلتسرول خون شما بالاست.

بیماری های مربوط به قند خون نیز به همین اندازه درگیر معضلات چاقی هستند

بیماری های مربوط به قند خون نیز به همین اندازه درگیر معضلات چاقی هستند. اگر شما به یک متخصص درمان قند خون مارجعه کنید، اولین خواسته ای که از شما دارد این است که نسبت به سبک زندگی فعلی خود بازنگری داشته باشید و تغییرات عمده ای در آن ایجاد کنید. یکی از تغییراتی که باید در سبک زندگی جدید خود به آن عادت کنید، استفاده از ورزش، رژیم های غذایی و مواردی از این دست برای لاغری است.

بطور کلی کنترل وزن و چربی خون میتواند به شما کمک بسیار زیادی درجهت بهبود و یا حداقل کنترل بیماری زمینه ای شما و هربیماری دیگری که ممکن است در معرض خطر آن باشید کند. به همین دلیل هم باید بدانیم که چاقی تا چه اندازه میتواند برای بیماری های زمینه ای و بخصوص بیماری های قلبی و عروقی خطر آفرین باشد و همچنین، تا چه اندازه میتواند در کنترل این بیماری ها موثر عمل کند.

بیماری های مربوط به قند خون نیز به همین اندازه درگیر معضلات چاقی هستند

بیماری های مربوط به قند خون نیز به همین اندازه درگیر معضلات چاقی هستند

چاقی را از چه زمانی جدی بگیریم؟

این سوال برای بسیاری ایجاد میشود که از چه زمانی لازم است که چاقی را جدی بگیریم. چاقی معضل بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنیم اما واقعا تا چه اندازه اضافه وزن میتواند برای شما خطر آفرین باشد و چگونه میتوان انتظار داشت که با اضافه وزن در زمان مشخصی بدن شما درگیر یک تهدید بخصوص شود.

تهدید همواره برای بدن شما با وجود چاقی و اضافه وزن وجود دارد. اینکه ما بخواهیم درصد مشخصی از وزن را به عنوان میزان خطر آفرین برای چاقی درنظر بگیریم آن هم در شرایطی که bmi نرمال برای هرکس متفاوت از دیگری است، مسئله ای بسیار مشکل تلقی میشود.

حتی نمیتوان گفت که از چه زمانی و با وجود چه علائمی در بدن، میتوانیم انتظار این موضوع را داشته باشیم که چاقی از حد نرمال خارج شده است. چرا که همواره چاقی علائم خطر آفرین خود را به مرور زمان در بدن شما ایجاد میکند و زمانی که شما با معضلات و مشکلات چاقی درگیر شدید، دقیقا زمانی است که به چاقی مفرط و اضافه وزن دچار شده اید.

باید چاقی را در همه زمان ها جدی بگیریم

به همین منظور، ما باید چاقی را در همه زمان ها جدی بگیریم اما بهرحال یک سری علائم خطرناک با بروز چاقی در بدن ایجاد میشود. از جمله نامنظم شدن ضربان قلب، نامنظم شدن تنفس و همچنین سخت شدن تحرک روزانه.

مشکل بعدی هم که عموما چاقی منجر به آن میشود، مسئله درد های عضلانی و درد مفاصل بدن بخصوص زانو و کمر است. در این شرایط شما باید این موضوع را جدی بگیرید که چاقی برای شما یک معضل جدی شده است.

در این شرایط است که فرد نیازمند مراجعه به مرکز مشاوره لاغری برای درمان چاقی مفرط میشود. همچنین معمولا در این شرایط مشخص میشود که کاهش وزن تا چه اندازه مهم و قابل توجه است. در ادامه بیشتر در رابطه با فرآیند های کاهش وزن به شما میگوییم.

باید چاقی را در همه زمان ها جدی بگیریم

باید چاقی را در همه زمان ها جدی بگیریم

فرآیند کاهش وزن در افراد

کاهش وزن فرآیند های مشخصی دارد. به این معنا که شما درصورت طی شدن یک سری مراحل، به وزن ایده آل خود میرسید. کاهش وزن مسئله ای نیست که یک شبه اتفاق بیوفتد. اگر هم در بازه زمانی کوتاهی بتوانید وزن زیادی کاهش بدهید، مشکلات بسیاری برای شما ممکن است ایجاد شود.

همواره این مسئله را در نظر داشته باشید، همان اندازه که ادامه اضافه وزن برای شما مشکل ساز است. کاهش وزن یک دفعه ای هم میتواند مشکلاتی برای شما به همراه داشته باشد. به همین منظور باید کاهش وزن طی یک فرآیند و بصورت اصولی انجام شود و نه به شکل یکباره. به همین ترتیب هم ما معتقدیم شناخت فرآیند کاهش وزن میتواند به یک کاهش وزن اصولی کمک کند.

اراده و انگیزه شما برای کاهش دادن وزن

اولین مرحله در فرآیند کاهش وزن، اراده و انگیزه شما برای کاهش دادن وزن خود است. شما این مرحله را میتوانید با کمک مرکز مشاوره لاغری به انجام برسانید چرا که در این مراکز معمولا فرآیند ها و مراحل کاهش وزن بصورت کاملا دقیق رصد میشود و بیمار با این مورد آشنایی بیشتری پیدا میکند.

پس از اینکه تصمیم و اراده کافی برای کاهش وزن ایجاد شد، لازم است با انتخاب بهترین راه و تدوین یک برنامه مشخص برای کاهش وزن،  به انجام فعالیت ها و فرآیند هایی که منجر به کاهش وزن میشود میپردازیم.

پس از این قضیه است که کاهش وزن شما آغاز میشود هرچند که مراحل کاهش وزن گاها کمی طولانی میشود اما لازم است که با تلاش در جهت برنامه ای مناسب به کاهش وزن بپردازیم.

بطور کلی کاهش وزن میتواند کلی باشد و یا میتواند بصورت کاهش حجم و چربی سوزی موضعی به انجام برسد. در هردوحالت، لازم است که یک سری فرآیندهای بخصوصی طی شود. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به چربی سوزی موضعی و کاهش سایز به شکل محدود بپردازیم.

اراده و انگیزه شما برای کاهش دادن وزن

اراده و انگیزه شما برای کاهش دادن وزن

چربی سوزی موضعی چیست

گاها این مشکل ایجاد میشود که بخش هایی از بدن محل ذخیره بیش از اندازه چربی ها خواهد بود. این بخش ها به این دلیل که به عنوان انباری برای ذخیره سازی و انباشتن چربی شناخته میشوند، معمولا به لحاظ سایز از دیگر مناطق بدن بیشتر نیز هستند.

انباشت چربی های موضعی شامل مناطقی مانند پهلو ها، شکم، ران و بازو میشود. البته گاها این چربی ها در سینه نیز جمع آوری میشوند که این انباشت چربی میتواند به لحاظ ظاهری تاثیر بسیاری در بهم ریختگی تناسب اندام در هر فرد شود.

درواقع افرادی که میخواهند تناسب اندام بهتری داشته باشند، توجه ویژه ای هم به چربی سوزی موضعی دارند چرا که گاها لازم نیست که چربی ها در سطح بدن بصورت کامل کاهش پیدا کند بلکه بسیاری با این هدف به چربی سوزی میپردازند تا در نقاط بخصوصی از سطح بدن چربی ها را کاهش بدهند.

چربی سوزی موضعی در شکم و پهلو بیشتر مد نظر قرار دارد

چربی سوزی موضعی در شکم و پهلو بیشتر مد نظر قرار دارد و به همین دلیل هم بیشتر این ناحیه را برای چربی سوزی موضعی انتخاب میکنند. روش های مختلفی هم برای اینکار وجود دارد. از انجام تمریناتی که بصورت دقیق به چربی سوزی موضعی میپردازد، تا عمل های جراحی که چربی سوزی موضعی هدف آن هاست. بسیاری از این روش ها با این تمرکز ایجاد شده اند که عضله سازی یا سوخت و ساز بدن را در یک سری از نواحی مشخص شده بالا ببرند.

به این ترتیب شاهد شکننده تر شدن چربی های انباشته در این ناحیه خواهیم بود که درنهایت به چربی سوزی و کاهش سایز در این نواحی کمک ویژه ای میکند. بهرحال هدف نهایی از انجام روش های مختلف کاهش وزن، چربی سوزی است و این چربی سوزی اگر بصورت کامل در کل بدن فرد باشد بهتر و البته اصولی تر است اما این موضوع نیز اهمیت دارد که کاهش وزن موضعی میتواند برای بسیاری که تنها با هدف کاهش سایز پهلو و شکم اقدام میکنند بهتر باشد.

چربی سوزی موضعی در شکم و پهلو بیشتر مد نظر قرار دارد

چربی سوزی موضعی در شکم و پهلو بیشتر مد نظر قرار دارد

روش های مختلف رسیدن به تناسب اندام

برای رسیدن به تناسب اندام شاید روش های مختلفی وجود داشته باشد. این روش ها در اصل به چند دسته کلی تقسیم میشوند که شامل تمرینات ورزشی، رژیم های غذایی و همچنین عمل های لاغری میشود.

هرکدام ازا ین روش ها اثرات جداگانه ای برای فرد خواهند داشت و همچنین، تاثیرات این روش ها میتواند به سرعت به نتیجه برسد. بهرحال روش های مختلف کاهش وزن و تناسب اندام با اینکه در این چند دسته کلی خلاصه میشوند، اما همچنان شاهدیم که روش ها و متد های جدیدی بصورت روزانه به این روش ها اضافه میشوند.

اینکه کدام یک از این روش های میتواند برای شما مناسب باشد و یا به نوعی به عنوان بهترین راه برای تناسب اندام شناخته بشود مسئله ای است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت اما درحال حاضر هدف تنها این مسئله است که ما چند نوع روش برای تناسب اندام داریم.

اگر شما بخواهید از تحرک بسیار زیاد برای رسیدن به کاهش وزن استفاده کنید، قطعا این تحرک در تمرینات ورزشی مختلف خلاصه میشود. همچنین اگر ما بخواهیم که از طریق راه های کند تر و البته اصولی تر پیش برویم و تمرکز خود را تنها برروی تغذیه خود قرار بدهیم، کاهش وزن از طریق رژیم های غذایی میتواند بهترین گزینه باشد.

بهرحال میان این همه روش های گوناگون که برای تناسب اندام وجود دارد، شناخت بهترین روش مسئله ای مهم اما مشکل است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. شما اگر قصد دارید تا از روش های مختلف کاهش وزن متناسب با خود آگاه شوید، میتوانید از مرکز مشاوره لاغری کمک بگیرید و همچنین به دریافت مشاوره از دکتر کوهدانی به عنوان بهترین متخصص در زمینه تغذیه و لاغری بپردازید.

روش های مختلف رسیدن به تناسب اندام

روش های مختلف رسیدن به تناسب اندام

بهترین روش تناسب اندام

روش های بسیاری برای رسیدن به تناسب اندام وجود درد و این مسئله هم به دلیل اهمیت موضوع تناسب اندام است. هرچه این موضوع مهمتر میشود، روشه ای جدید تری هم برای تناسب اندام شناخته میشود.

با توجه به اینکه امروزه علوم ورزشی و تکنولوژی روز دنیا به سمتی میروند که تناسب اندام را آسان تر از گذشته کند، رسیدن به تناسب اندام از روش های گوناگون نیز بیشتر میشود. بهرحال این روش ها هرکدام میتواند تحت یک شرایط بخصوصی بهترین نوع عملکرد را از خود نشان بدهد و نمیتوان انتظار داشت که همه روش ها بصورت یکسان اثرگذار باشند . به یک شکل برروی فرد تاثیر بگذارند.

قطعا با افزایش سوخت و ساز بدن میتوانید تاثیر بسیار زیادی را در لاغری شاهد باشید

قطعا با افزایش سوخت و ساز بدن میتوانید تاثیر بسیار زیادی را در لاغری شاهد باشید اما این موضوع تنها با افزایش سوخت و ساز منجر به لاغری شما نمیشود بلکه سوخت و ساز شما تنها زمانی میتواند برای شما مفید باشد که با یک رژیم غذایی تنظیم شده بر اساس اصول همراه باشد.

همچنین قطعا انجام عمل های لاغری بدون توجه به انجام تغییرات مهم در سبک زندگی نیز شدنی نیست و لازم است که همه موارد در رسیدن به اندامی متناسب رعایت شود.

بهرحال بهترین روش برای رسیدن به تناسب اندام روشی است که با کمک بهترین متخصص تغذیه تعیین شده باشد و از یک برنامه صحیح و اصولی پیروی کند. همچنین این مسئله که روش های مختلف کاهش وزن به عنوان مکمل هم عمل میکنند نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین بهترین روش برای تناسب اندام باید با حداقل خطر برای شخص همراه باشد. در ادامه بیشتر به بررسی هرکدام از روش های رسیدن به تناسب اندام میپردازیم.

قطعا با افزایش سوخت و ساز بدن میتوانید تاثیر بسیار زیادی را در لاغری شاهد باشید

قطعا با افزایش سوخت و ساز بدن میتوانید تاثیر بسیار زیادی را در لاغری شاهد باشید

چرا رژیم های غذایی برای کاهش وزن فوری مناسب نیستند؟

همانطور که گفتیم روش های بسیاری برای رسیدن به کاهش وزن وجود دارد. اما مسئله اساسی تر این است که هرکدام از این روش ها تحت چه شرایطی میتواند مفید باشد. برای مثال زمانی که شما بخواهید از روش های مانند رژیم های غذایی برای رسیدن به تناسب اندام استفاده کنید، باید این موضوع را هم مدنظر قرار بدهیم که این روش ها برای کاهش وزن فوری نمیتوانند مناسب باشند.

در نقطه مقابل هم روش هایی مانند عمل های لاغری به مراتب نمیتوانند تاثیری در کاهش وزن تدریجی داشته باشند و قطعا کاهش وزن فوری و معضلات مربوط به خود را درپی دارند.

تاثیرات در پوست

زمانی که شما فورا اقدام به کاهش وزن میکنید، قطعا تاثیراتی در پوست بدن شما خواهد داشت که اصطلاحا به آن افتادگی پوست گفته میشود. همچنین میتواند تاثیر بسیاری هم در سلامت بدن شما داشته باشد چرا که کاهش وزن یکباره میتواند مشکلات بسیاری در سلامت بدن شما داشته باشد که این مشکلات را نباید نادیده گرفت.

به همین دلیل هم زمانی که شما نمیخواهید با این معضلات رو به رو شوید، لازم است که روش هایی را برای کاهش وزن استفاده کنید که تاثیرات منفی کمتری برای شما در پی داشته باشد. رژیم های غذایی از جمله روش هایی هستند که در کاهش وزن فوری استفاده نمیشوند و دلیل آن هم در مرحله اول، عدم تاثیر رژیم غذایی در بالا رفتن سوخت و ساز بدن است.

همچنین معمولا رژیم های غذایی به اختلاف میان کالری مصرفی و کالری سوزانده شده در طول روز مرتبط است و لازم است که حتما برای رسیدن به لاغری با استفاده از این روش، زمان زیادی صرف کنیم.  به همین دلیل است که نمیتوان انتظار داشت که برای رسیدن به تناسب اندام در مدت زمان کم بتوانیم از روش هایی استفاده کنیم که بازدهی طولانی تری خواهند داشت.

تاثیرات در پوست

تاثیرات در پوست

عمل های جراحی برای کاهش وزن

عمل های جراحی بسیاری برای کاهش وزن وجود دارد که هرکدام با تمرکز بر متد خاصی که دارد، تاثیر خود را به نوعی برسیستم گوارشی شما خواهد گذاشت. اثرگذاری این عمل ها بر سیستم گوارشی باعث میشود که افراد مختلفی با شرایط مختلف کاندید برای انجام عمل های جراحی باشند.

دسته ای از عمل های جراحی را میتوان در آینده و با توجه به شرایط فرد برگشت پذیر دانست. اما دسته دیگری از عمل های جراحی نیز هستند که برگشت پذیر نبوده و شما نمیتوانید اثرات آن را مجدا بازگردانید. به همین ترتیب هم لازم است که حتما درانتخاب متد جراحی خود توجه بسیار زیادی نشان بدهید چرا که ممکن است این مشکل برای شما ایجاد شود که به دلایل پزشکی بخواهید سیستم گوارشی خود را مانند گذشته به حالت اولیه خود باز گردانید. در این شرایط هم لازم است که با پزشک خود در ارتباط باشید و کلیه موارد لازمه را از وی دریافت کنید.

تاثیر مستقیم بر سیستم گوارشی

عمل های جراحی لاغری در اصل با ایجاد تاثیر مستقیم بر سیستم گوارشی از جمله معده یا روده فرد، باعث میشوند که جذب مواد غذایی کاهش پیدا کند. با کمتر شدن جذب مواد غذایی در سیستم گوارشی، باعث کمتر جذب شدن چربی ها و قند ها شود که درنهایت در کاهش وزن شما به سرعت تاثیر میگذارد.

اثرگذاری این روش ها در کاهش وزن سریعتر از روش های دیگر است اما به دلایلی مانند خطرهای عمل جراحی و همچنین برگشت ناپذیر بودن برخی از عمل ها، استفاده از این روش ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد کند. مخصوصا که کاهش وزن یک دفعه ای باعث میشود که مشکلات دیگری برای بدن شما ایجاد شود که کمترین آن ها افتادگی پوست است. بهتر است بدانیم که عمل های لاغری برای چه افرادی مناسب است چرا که این موضوع در انتخاب ما موثر خواهد بود.

تاثیر مستقیم بر سیستم گوارشی

تاثیر مستقیم بر سیستم گوارشی

آیا عمل های جراحی برای کاهش وزن مناسب اند؟

قطعا عمل های جراحی میتوانند به عنوان یک روش عمده در کاهش وزن مناسب باشند. این عمل ها تاثیر زیادی در کاهش اضافه وزن دارند. به همین ترتیب هم ما شاهدیم که این عمل ها میتواند اثرگذاری خوبی داشته باشد. نکته مهم تر این است که بدانیم آیا این عمل ها برای همه افراد مناسب است و هرکس که بخواهد وزن خود را کاهش بدهد میتواند از این عمل ها استفاده کند؟

شما به عنوان یک فرد این اختیار را دارید که به انجام عمل های لاغری دست بزنید. این موضوع برای همه یکسان است و همه افراد میتوانند از این شیوه برای کاهش وزن استفاده کنند اما این چیزی نیست که پزشکان به شما توصیه میکنند.

حتی افرادی که دچار چاقی مفرط شده اند و یا کسانی که اضافه وزن آن ها سلامتی آن ها را در خطر می اندازد هم نسبت به این مسئله اطمینان دارند که باید نسبت به انجام عمل های جراحی محتاطانه عمل کنند. عمل های جراحی میتواند در کاهش وزن شما موثر باشد اما قطعا بهترین راه حل نیست.

زمانی که شما بخواهید از طریق عمل های جراحی به کاهش وزن بپردازید ریسک های مختلفی را قبول میکنید درصورتی که میتوانید همان نتیجه را هم با رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی دریافت کنید.

اگر هدف نهایی شما لاغری باشد

اگر هدف کاهش وزن باشد و اگر هدف نهایی شما لاغری باشد، باید این مسئله را هم در نظر داشته باشید که عمل های لاغری تنها گزینه نیستند. معمولا این عمل ها برای کسانی تجویز میشوند که سلامت فرد دچار مشکل شده باشد و لازم باشد که فورا نسبت به کاهش وزن خود اقدام کند. همچنین کسانی که در معرض خطرات سلامتی هستند هم باید به این موضوع توجه کنند که عمل جراحی میتواند برای آن ها مفید باشد.

اما اگر اضافه وزن شما به حدی نیست که به سلامت شما لطمه وارد کند و میتوانید در مدتی طولانی تر به کاهش وزن بپردازید، حتما استفاده از روش های دیگر کاهش وزن میتواند موثرترین راه برای رسیدن به لاغری باشد.

اگر هدف نهایی شما لاغری باشد

اگر هدف نهایی شما لاغری باشد

تمرینات ورزشی برای لاغری

تمرینات ورزشی یک دسته دیگر از راه حل هایی است که برای لاغری مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از تمرینات ورزشی میتواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن شما شود. زمانی که شما سوخت و ساز بدن خود را بالا ببرید، مصرف کالری شما بیشتر از حد معمول میشود.

بدن شما برای جبران کالری مصرف شده، اقدام به استفاده از چربی های ذخیره شده در بدن میکند که همین مسئله درنهایت به کاهش وزن شما ختم میشود. شما میتوانید از تمرینات هوازی در کنار تمرینات بدنسازی برای کاهش وزن و البته ساختن عضلله استفاده کنید و یا از تکنیک های دیگر ورزشی برای کاهش وزن استفاده کنید.

نکته مهم این است که کاهش وزن شما باید متناسب با کالری دریافتی و کالری ای که میسوزانید باشد. زمانی که شما به سوزاندن کالری خود اهمیت میدهید، در حقیقت این مسئله را هم باید درنظر داشته باشید که همه چیز سوزاندن کالری نیست بلکه دریافت کالری هم میتواند به همان اندازه مفید و موثر باشد.

به همین دلیل هم امروزه بسیاری از کسانی که در حوزه ورزش به انجام تمرینات ورزشی هرچند سخت میپردازند، به این موضوع نیز توجه دارند که تغذیه آن ها باید کاملا متناسب با تمریناتی باشد که انجام میدهند.

به همین دلیل هم انجام تمرینات ورزشی بدون توجه به سبک زندگی و الگوهای غذایی شما نمیتواند مفید باشد بلکه لازم است که در همه شرایط، به تغذیه و تاثیر آن در کاهش وزن توجه داشته باشید. در ادمه بیشتر به نقش تغذیه و تاثیر آن در کاهش وزن میپردازیم همچنین نکات بیشتری در رابطه با معرفی بهترین متخصص تغذیه و مرکز مشاوره لاغری برای شما بازگو میکنیم که در کاهش وزن شما تاثیر مستقیم داشته باشد.

تمرینات ورزشی برای لاغری

تمرینات ورزشی برای لاغری

تغذیه و تاثیر آن در کاهش وزن

تغذیه میتواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش وزن داشته باشد. زمانی که شما بخواهید به تغذیه توجه داشته باشید، عملا کاهش وزن شما هم بصورت اصولی پیگیری خواهد شد. شما نیاز دارید تا وزن خود را درنهایت به حد نرمال با توجه به شاخص توده بدنی خود برسانید. اما اینکه از چه روشی به این مرحله برسید اهمیت دارد. استفاده از رژیم های غذایی و تغذیه مناسب میتواند مناسب ترین و البته اصولی ترین راه برای رسیدن به وزن ایده آل باشد.

همانطور که پیشتر گفتیم بسیاری از افراد از روش هایی مانند کاهش وزن سریع با استفاده از عمل های جراحی استفاده میکنند. اما این روش ها همیشه هم موثر واقع نمیشوند. برای داشتن تاثیر بهتر در کاهش وزن، لازم است که به روش های مختلف به عنوان مکمل نگاه کنیم.

تغذیه نیز همواره در تمامی شیوه های کاهش وزن به عنوان مکمل عمل میکند

تغذیه نیز همواره در تمامی شیوه های کاهش وزن به عنوان مکمل عمل میکند. شما اگر ورزش کنید اما تغذیه مناسبی نداشته باشید، عملا نمیتوانیم انتظار نتیجه مناسبی داشته باشیم. همچنین حتی اگر اقدام به انجام عمل های لاغری هم کنید باز هم نمیتوان گفت که بدون تغذیه مناسب میتوانید نتیجه بگیرید. بهرحال تغذیه نقش حیاتی اصلی را در کاهش وزن ایفا میکند و بدون داشتن تغذیه مناسب انتظار نتیجه گرفتن از هر روشی برای کاهش وزن انتظار بیجاست.

شما با تغذیه مناسب میتوانید دریافت چربی های مضر و همچنین کربوهیدرات بدن را تا حد بسیار زیادی کاهش بدهید. با کاهش دادن این موارد لاغری و کاهش وزن بیشتری برای شما حاصل میشود. اما لازم است که بدانید دقیقا در برنامه غذایی خود چه باید ها و نباید هایی داشته باشید تا کاهش وزن شما اصولی و صحیح پیش برود.

تغذیه نیز همواره در تمامی شیوه های کاهش وزن به عنوان مکمل عمل میکند

تغذیه نیز همواره در تمامی شیوه های کاهش وزن به عنوان مکمل عمل میکند

رژیم های غذایی

همانطور که گفتیم تغذیه میتواند یک راه خوب برای رسیدن به تناسب اندام و وزن متعادل باشد. اما با همه این ها رژیم غذایی تنها راه نیست و البته رژیم غذایی ویژگی های مختلفی هم دارد که منجر به رسیدن به تناسب اندام میشود. بسیاری از افراد از رژیم های غذایی مختلف استفاده میکنند که هرکدام از این رژیم ها با توجه به تفاوت هایی که دارند، میتوانند در کاهش وزن افراد موثر باشند.

البته این موضوع را هم باید درنظر بگیرید که رژیم غذایی تنها برای کاهش وزن استفاده نمیشود. بلکه رژیم غذایی نوعی برنامه است که مشخص میکند شما چه مواقعی چه میزان غذا و از چه نوعی مصرف کنید. بسیاری از افراد بخصوص زمانی که شخص درگیر مواردی مانند بیماری های زمینه ای یا حساسیت های غذایی است، لازم است که از روش های مختلفی برای کنترل بیماری استفاده کنند.

یکی از این روش ها پیگیری یک رژیم غذایی است

یکی از این روش ها پیگیری یک رژیم غذایی است که میزان حساسیت فرد و نوع مواد غذایی که شخص به آن ها حساسیت دارد تعیین کننده نوع رژیم غذایی است. شما با داشتن یک برنامه غذایی دقیقا میدانید که از چه مواد غذایی دوری کنید و چه مواد غذایی را به چه میزانی استفاده کنید.

افرادی که به قند حساسیت دارند، باید از یک رژیم غذایی فاقد قند های مضر استفاده کنند. افرادی که کلسترول بالا دارند با چربی خون خود را با مصرف مواد غذایی فاقد چربی های مضر کنترل کند.

همه این ها میتواند یک نوع رژیم غذایی باشد. همچنین کسانی که قصد کاهش وزن دارند، با استفاده از یک رژیم غذایی مشخص میتوانند به دقت مواد غذایی دریافتی خود را کنترل کنند و رفته رفته به کاهش وزن به میزان مشخصی دست پیدا کنند.

تعدادی از افراد هم امروزه از رژیم های غذایی جدید مانند رژیم وگان و یا رژیم های غذایی گیاهخواری استفاده میکنند. این افراد هم معتقدند که این رژیم هم برای آن ها سالم تر است و هم در کاهش وزن آن ها میتواند تاثیر گذار باشد. در ادامه بیشتر به بررسی اثر این رژیم غذایی در افراد میپردازیم.

یکی از این روش ها پیگیری یک رژیم غذایی است

یکی از این روش ها پیگیری یک رژیم غذایی است

آیا رژیم غذایی وگان در کاهش وزن موثر است؟

رژیم غذایی وگان تاثیر خود را درکاهش وزن و چاقی در عمل نشان داده است. بسیاری از کسانی که از این رژیم غذایی پیروی میکنند، معتقدند که این رژیم میتواند تاثیر زیادی در کاهش وزن داشته باشد. اگر شما دچار اضافه وزن هستید، لازم است که به مصرف چربی ها، مواد غذایی به شکل بی رویه و …  اهمیت بدهید.

رژیم گیاهخواری به دلیل تاثیر بسیار مثبتی که در استفاده از غذاهای فیبر دار دارد باعث میشود که شما زودتر به سیری دست پیدا کنید. زمانی که شما از مواد غذایی فیبردار استفاده میکنید، معده شما زودتر پر میشود و زودتر هم احساس برطرف شدن اشتها میکنید.

رژیم غذایی وگان یک رژیم کاملا گیاهی است که مصرف فیبر، نشاسته، چربی های مفید و مواد غنی در آن بسیار بالاست. از طرفی هم زمانی که شما به سمت استفاده از رژیم های لاغری میروید، لازم است که تا حد امکان از مواد غذایی کم کالری استفاده کنید. اما گاها ممکن است که بدن شما به برخی مواد غذایی نیازمند باشد. شما با استفاده از دانه ها و مواد مغزی غنی شده، چربی های مفید و دیگر مواد مفید برای بدن را دریافت میکنید. استفاده از این دانه ها در رژیم های غذایی گیاهخواری مرسوم است.

از طرفی زمانی که شما از میوه ها در رژیم غذایی خود استفاده کنید، کالری و ویتامین های لازم را دریافت میکنید. از طرفی هم فیبر لازم برای سیر شدن و کم اشتها تر شدن نیز دریافت میشود. به همین ترتیب میتوان گفت که رژیم غذایی وگان نیز تا حدی در کاهش وزن شما موثر است.

آیا رژیم غذایی وگان در کاهش وزن موثر است؟

آیا رژیم غذایی وگان در کاهش وزن موثر است؟

بهترین رژیم های غذایی برای لاغری

رژیم های غذایی بسیاری برای لاغری وجود دارد. همانطور که گفته شد این رژیم ها با تنوع مختلفی در حال گسترش هستند که البته هرکدام هم اثرات مخصوص به خود را خواهند داشت. در این بین شناخت بهترین رژیم غذایی لاغری مسئله ای است که نمیتوان آن را نادیده گرفت چرا که وقتی شما از بهترین رژیم غذایی لاغری استفاده کنید، به سرعت و به شکلی کاملا اصولی به روند کاهش وزن خود بازمیگردید. اما وقتی از رژیم های غذایی مختلف برای کاهش وزن کمک بگیرید عملا این مسئله نمیتواند اصولی پیش برود.

استفاده از رژیم های غذایی غیر اصولی درکنار اینکه هیچ تاثیری در کاهش وزن شما ندارد، عملا در روند سلامتی شما نیز مشکلات بسیاری ایجاد خواهد کرد. بیماری های زمینه ای و حساسیت های مختلف به مواد غذایی در بدن هرفرد باعث میشود که رژیمی که شخص از آن استفاده میکند منحصر بفرد باشد .

به همین دلیل هم باید این رژیم ها از سوی پزشکان بصورت کاملا اصولی و متناسب با وضعیت سلامتی و بدن شما طراحی شده باشند. این موضوع  که رژیم غذایی هرفرد بستگی به شرایط زندگی و میزان فعالیت روزانه و همچنین شاخص توده بدنی خود باید یک رژیم غذایی متناسب با خود را دریافت کند.

به همین دلیل هم توصیه میشود که مرکز مشاوره لاغری مراجعه کنید تا بتوانید بهترین و البته اصولی ترین رژیم غذایی متناسب با خود را دریافت کنید که ضرری هم به سلامتی شما وارد نکند. به همین منظور کمک گرفتن از متخصص تغذیه با توجه به اطلاعاتی که در این زمینه دارد میتواند شمارا سریعتر به هدفتان یعنی استفاده از یک رژیم غذایی مناسب یاری کند.

بهترین رژیم های غذایی برای لاغری

بهترین رژیم های غذایی برای لاغری

مرکز مشاوره لاغری

همانطور که گفتیم برای رسیدن به مرحله ای که به کاهش وزن خود اهمیت بدهیم، لازم است که حتما از یک مشاور تغذیه کمک بگیریم. قطعا پیدا کردن بهترین مشاوره تغذیه در بهترین مرکز مشاوره لاغری رقم میخورد. اما بهتر است بدانیم که دقیقا مرکز مشاوره لاغری چیست و چه عملکردی دارد.

درگذشته هم به تغذیه اهمیت ویژه ای داده میشد. بسیاری از داروهایی که امروزه ما آن ها را میشناسیم، برگرفته از طب گیاهی و مواد خوراکی مفیدی بود که در گذشته برای درمان بیماری های مختلف از آن ها استفاده میشد.

درواقع انسان از گذشته میدانست که برای بیماری های مختلف و در شرایط گوناگون بهتر است چه مواد غذایی مصرف کند و چگونه یک رژیم غذایی متناسب با وضعیت سلامتی و هدف خود از لاغری داشته باشد. داشتن یک برنامه غذایی منسجم میتواند به شما کمک کند اما اینکه این برنامه غذایی منسجم را چگونه پیش ببرید مسئله آسانی نیست. مراکز مشاوره لاغری بیشتر برای کمک کردن به تغذیه شما احداث شده اند.

شما زمانی که بخواهید یک تغذیه مناسب داشته باشید، قطعا اولین گزینه شما مرکز مشاوره لاغری است چرا که این مرکز میتواند به شما در مراحل مختلف کاهش وزن مشاوره های لازم را ارائه بدهد.

شما قصد دارید که کاهش وزن محسوس داشته باشید، اما نمیتوانیم انتظار داشته باشیم که این کاهش وزن محسوس به آسانی اتفاق بیوفتد بلکه باید زیر نظر متخصصین ورزشی، تغذیه و حتی متخصصان گوارش به این درجه از تناسب اندام دست پیدا کنید. در ادامه ما بیشتر به اهمیت مراجعه به مرکز مشاوره لاغری و خدماتی که این مراکز به شما ارائه میدهند خواهیم پرداخت.

مرکز مشاوره لاغری

مرکز مشاوره لاغری

چرا مراجعه به مرکز مشاوره لاغری بهتر است؟

همانطور که گفتیم توجه به کاهش وزن و تناسب اندام بهترین کمکی است که به بهبود بیماری های زمینه ای و اثر آن ها در زندگی خود خواهید داشت. همچنین بیشترین تاثیر را هم در داشتن سبک زندگی بهتری برای شما در پی خواهد داشت.

با وجود همه این ها، لازم است که این موضوع را هم بدانیم که کاهش وزن تنها با استفاده از رژیم غذایی ممکن نیست بلکه شما باید بدانید دقیقا از چه رژیم غذایی در چه شرایطی استفاده کنید. این موضوع بسیار مشکل است و به همین راحتی نمیتوان به آن پی برد. به همین دلیل هم لازم است که از مرکز مشاوره لاغری برای درمان چاقی و مشکلات اضافه وزن خود کمک بگیرید. بسیاری از افراد برای درمان مشکلات و معضلات خود به سراغ بهترین مراکز و متخصصان میروند. درمان چاقی و معضلاتی از این دست هم نمیتواند بدون کمک متخصصین و مراکز مشاوره لاغری ممکن باشد.

استفاده از رژیم های غذایی و مشاوره های مختلفی که در رابطه با تغذیه بهتر به شما میدهند نمیتواند کمکی به پیشرفت درمان چاقی مفرط شما بکند. چرا که این مشاوره ها به شکلی غیر اصولی و نا متناسب با شرایط بدنی و سلامت شما تنظیم شده است که قطعا مشکلاتی را برای شما ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل هم توصیه شده است که حتما برای دریافت مشاوره لاغری به مرکز مشاوره لاغری و نزد متخصصین مراجعه کنید چرا که داشتن یک تغذیه سالم و اصولی حتی از کاهش وزن و رسیدن به لاغری نیز مهم تر است.

چرا مراجعه به مرکز مشاوره لاغری بهتر است؟

چرا مراجعه به مرکز مشاوره لاغری بهتر است؟

مرکز مشاوره چه خدماتی به شما ارائه میدهد؟

باید بدانیم که دقیقا چه خدماتی را میتوانیم از یک مرکز مشاوره لاغری انتظار داشته باشیم. مسئله آسان است شما میخواهید که لاغر شوید و نیازدارید تا شخصی در این بین به شما راهنمایی های لازم را برساند. اما این موضوع هم که چه خدماتی میتوانید از این فرد دریافت کنید را نباید نادیده بگیرید. برای دریافت برنامه و رژیم غذایی بهتر، لازم است که از متخصصان کمک بگیرید. داشتن یک راهنما در طول مسیر رسیدن به تناسب اندام شما میتواند کمک بسیاری بزرگی محسوب شود پس آن را نادیده نگیرید.

زمانی که شما بخواهید از خدمات مرکز مشاوره لاغری استفاده کنید، اول از همه از شما میخواهند تا با اندازه گیری دقیق قد و وزن، به یک تناسب مشخص از قد و وزن که به آن شاخص توده بدنی میدهند برسید.

زمانی که مشخص شد شما تا چه اندازه درگیر اضافه وزن هستید، میتوانیم این انتظار را داشته باشیم که برنامه مناسبی برای وزن شما و رسیدن به وزن ایده آل با توجه به شاخص توده بدنی برای شما تدوین شود. پس از این هم لازم است که پرونده پزشکی شما مورد بررسی قرار بگیرد.

کلیه مواد اعم از بیماری های زمینه ای و حساسیت های ممکن در پرونده شما درج میشود و مورد توجه قرار میگیرد. زمانی که این موارد را بررسی کنیم، به این مرحله میرسیم که رژیم غذایی شما نهایی شده و آغاز میشود.

شما میتوانید بصورت کامل از رژیم غذایی خود پشتیبانی دریافت کنید و مشاوران در مرکز مشاوره لاغری همواره درحال رصد وضعیت روند کاهش وزن شما هستند. اما بخش مهم این قضیه اراده و انگیزه شما و پایبندی شما به اصول رژیم و برنامه غذایی است که دریافت کرده اید.

مرکز مشاوره چه خدماتی به شما ارائه میدهد؟

مرکز مشاوره چه خدماتی به شما ارائه میدهد؟

هزینه های مرکز مشاوره لاغری

شاید سلامتی افراد مسئله ای نباشد که با هزینه و مسائل مادی بتوان آن را به خطر انداخت. اما توجه به این مسئله که هزینه هم میتواند یک فاکتور مهم در تعیین استفاده از خدمات لاغری و تنساب اندام محسوب شود، اما ممکن است این موضوع برای بسیاری به عنوان یک اولویت قلمداد شود تا بدانند که استفاده از خدمات مرکز مشاوره لاغری تا چه اندازه برای آن ها هزینه ایجاد خواهد کرد.

نمیتوان بطور دقیق بیان کرد که چه میزان هزینه ای باید برای دریافت مشاوره در مرکز مشاوره لاغری پرداخت کنید بخصوص که مراکز مشاوره لاغری بسیاری وجود دارند که خدمات خود را با هزینه های مختلف و البته کیفیت های متفاوت به مشتریان ارائه میدهند.

اما در مرحله اول نوع مشاوره هایی که دریافت میکنید، تعداد برنامه های غذایی و همچنین، تعداد جلساتی که برای دریافت مشاوره به متخصص تغذیه مراجعه میکنید قطعا میتواند در عدد هزینه نهایی شما موثر باشد.

بسیاری از مراکز هستند که هزینه های متفاوتی از دیگر مراکز دریافت میکنند و دلیل آن هم بیشتر به نام، برند و امکانات مرکز مشاوره لاغری آن ها برمیگردد. اما اگر شما قصد دارید تا از هزینه های مشاوره لاغری اطلاعات کامل و کافی کسب کنید، ما به شما مراجعه بهترین متخصص تغذیه، دکتر کوهدانی را توصیه میکنیم. بهرحال استفاده از خدمات بهترین ها ممکن است هزینه هایی در پی داشته باشد اما مرکز مشاوره لاغری دکتر کوهدانی از جمله بهترین مراکز در امر ارائه خدمات با کیفیت و با هزینه مناسب میباشد.

هزینه های مرکز مشاوره لاغری

هزینه های مرکز مشاوره لاغری

ویژگی های بهترین مرکز مشاوره لاغری

همانطور که گفتیم استفاده از خدمات بهترین ها مهم است. اما بهترین ها چه خدماتی میتوانند به شما ارائه دهند هم مسئله ای است که با بهترین بودن ان ها ارتباط مستقیم دارد. زمانی که شما برای درمان معضلات مهمی مانند چاقی و اضافه وزن مفرط به مرکز مشاوره لاغری مراجعه میکنید، اطلاعی از نوع کیفیت خدمات و اطمینانی که میتوان به برنامه غذایی آن ها داشت ندارید. اما اگر بدانید که بهترین مرکز مشاوره لاغری کجاست و چگونه میتوان این بهترین بودن را سنجید، قطعا مشکلاتی از این دست برای شما ایجاد نمیشود.

اگر میخواهید نگرانی هایی که از قابل اعتماد بودن و مورد اطمینان بودن برنامه لاغری دریافتی دارید را کاهش بدهید، به شما توصیه میکنیم که حتما ویژگی های بهترین مرکز مشاوره لاغری را بشناسید.

از جمله ویژگی هایی که در بهترین مرکز مشاوره لاغری به چشم میخورد، میتوان به کیفیت دانش و خدماتی که متخصصین تغذیه در این مرکز به افراد ارائه میدهند پرداخت. کیفیت های گوناگونی در مراکز مشاوره مختلف ارائه میشود، اما بهترین کیفیت را همواره بهترین متخصصین در اختیار افراد قرار میدهند.

بهتر است به میزان کیس های موفقی که در این مرکز توانسته اند به ایده آل های خود برسند نیز توجه داشته باشید و تا حد امکان از آن ها در رابطه با کیفیت خدماتی که دریافت کرده اید سوال کنید. همچنین نام و برند مرکز مشاوره لاغری نیز میتواند به شما این اطمینان را بدهد که این مرکز از چه سطح کیفی در ارائه خدمات لاغری خود برخوردار است.

ویژگی های بهترین مرکز مشاوره لاغری

ویژگی های بهترین مرکز مشاوره لاغری

بهترین دکتر تغذیه لاغری

همانطور که گفتیم میتوانید بهترین مرکز مشاوره لاغری را از بهترین متخصصینی که در این مرکز فعالیت میکنند بشناسید. به همین منظور لازم است که در مرحله اول ویژگی های بهترین دکتر تغذیه را بشناسید و به آن ها توجه کنید.

بهترین متخصصین تغذیه در مرحله اول از دانش کافی نسبت به علوم تغذیه برخوردارند. داشتن دانش کافی در زمینه علوم تغذیه باعث میشود که شما را در برنامه ریزی دقیق رژیم غذایی  به شکلی علمی و اصولی یاری کنند. پیشروی کردن در رژیم غذایی و کاهش وزن با استفاده از اصول علمی و صحیح میتواند شما را سریعتر به هدفی که دارید، یعنی کاهش وزن برساند.

رسیدن به تناسب اندام هرچند که هدف نهایی بسیاری از افراد است اما استفاده از شگرد های اصولی و صحیح کمک بسیاری به این مسئله میکند.

بهترین متخصصین تغذیه، توانسته اند که کمک بسیاری به افرای کنند که به دنبال کاهش وزن هستند. این موضوع در سوابق آن ها مشخص میشود و به همین دلیل هم توجه به سوابق و تجربیات یک متخصص علوم تغذیه میتواند تاثیر بسیاری در بهترین بودن آن داشته باشد. در ادامه بیشتر به نکاتی که باید در هنگام دریافت رژیم غذایی و پس از آن رعایت کنیم میپردازیم چرا که این موضوع باعث میشود که پس از دریافت رژیم غذایی، شانس بیشتری در داشتن یک تجربه موفق داشته باشید.

بهترین دکتر تغذیه لاغری

بهترین دکتر تغذیه لاغری

چه نکاتی را باید در هنگام مراجعه به مرکز مشاوره لاغری رعایت کنیم؟

نکات بسیاری وجود دارد که باید در هنگام مراجعه به مراکز مشاوره لاغری رعایت کنید. اولین مسئله این است که شما حتما باید نسبت به این موضوع که تمامی نکات پزشکی مربوط به خود را با متخصص تغذیه در میان بگذارید. زمانی که شما بخواهید که به درمان چاقی مفرط بپردازید، ممکن است مشکلاتی مانند داشتن بیماری های زمینه ای و یا حساسیت به مواد غذایی مختلف کار شما را سخت تر کند.

چرا که با وجود این موارد، رژیم غذایی میتواند برای شما خطر آفرین نیز باشد. به همین منظور هم توصیه شده است که تمامی موارد مربوط به سلامت خود را بخصوص در زمینه های غذایی و گوارشی با متخصص تغذیه درمیان بگذارید.

اگر میزان مشخصی فعالیت در طول روز دارید، باید این فعالیت را بصورت دقیق به متخصص تغذیه بگویید چرا که در تعیین میزان کالری دریافتی شما میتواند تاثیر مستقیم داشته باشد. زمانی که شما فعالیت زیادی داشته باشید اگر کالری کمتر از حد نیاز دریافت کنید، مشکلات عدیده ای برای شما ایجاد میشود حال اگر به این موضوع توجه کرده باشید، قطعا رژیم غذایی شما میتواند تاثیرات بسیار بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

چه نکاتی را باید در هنگام مراجعه به مرکز مشاوره لاغری رعایت کنیم؟

چه نکاتی را باید در هنگام مراجعه به مرکز مشاوره لاغری رعایت کنیم؟

مواردی را که باید در تغییر سبک زندگی خود رعایت کنیم

شما به مرحله ای رسیده اید که رژیم غذایی و تغذیه مناسب خود را شناخته اید. حال باید به اصلی ترین قسمت آن یعنی پایبندی به رژیم غذایی توجه کنید. شما قصد دارید تا به لاغری برسید این موضوع میتواند هدف شما باشد اما باید به اندازه کافی برای این هدف انگیزه، اراده و صبر داشته باشید. رسیدن به اندام ایده آل آن هم بصورت یک شبه محال است اگر چنین چیزی ممکن بود اصلا نیازی به ورزشش کردن و رژیم های غذایی سخت و متنوع مطرح نبود.

نکته مهم بعدی این است که باید به رژیم خود پایبند باشید. پایبندی به رژیم غذایی یک اصل مهم و اساسی است و اگر از آن تخطی کنید، ممکن است تمام صبر و تحملی که تا به آن لحظه داشته اید را به باد بدهید.

مصرف کالری بسیار حساس است اگر شما یک لحظه تصمیم به مصرف غذای پر کالری خارج از برنامه غذایی خود بگیرید، عملا برنامه غذایی خود را برهم زده اید. این موضوع زمانی که شما از یک رژیم غذایی مرتبط با عمل های لاغری استفاده میکنید میتواند حساس تر نیز باشد و به همین منظور هم پای بندی به اصول تغذیه صحیح همواره توصیه شده است.

سعی کنید حتما درکنار رژیم غذایی خود تحرک و تمرینات ورزشی را داشته باشید و درصورت بروز هرگونه مشکل گوارشی و یا نیاز به استفاده از یک داروی بخصوص، با متخصص تغذیه خود در ارتباط باشید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید