متخصص تغذیه چاقی صورت

متخصص تغذیه اطفال
متخصص تغذیه اطفال
2020/11/29
لاغری با مشاوره
لاغری با مشاوره
2020/11/29
متخصص تغذیه چاقی صورت

متخصص تغذیه چاقی صورت

با ما همراه باشید تا بیشتر با متخصص تغذیه چاقی صورت آشنا شوید.

عادات غذایی و سطح فعالیت شما، سبک زندگی و احساسات شما به منظور تشخیص آن چه ممکن است در عادات غذایی شما تاثیر بگذارد، توسط متخصص تغذیه چاقی صورت، تعیین شده و شکل می گیرد. معمولاً، یک متخصص تغذیه چاقی صورت با تهیه یک شرح حال دقیق از رژیم غذایی، سبک زندگی و هر گونه مسائل بهداشتی شروع به کار می کند.

متخصص تغذیه چاقی صورت

متخصص تغذیه چاقی صورت

این ممکن است شامل درخواست از شما برای تکمیل یک دفترچه یادداشت غذایی قبل از مشاوره اولیه باشد تا بتواند محل مشکلات را تشخیص دهد. خاطرات غذایی به احتمال زیاد شامل یادداشت کردن آن چه می خورید، چند بار و اندازه وعده های غذایی شما می شود.

۱- سوالات موثر متخصص تغذیه چاقی صورت در چه زمینه ای است؟

۲- نکات موثر از نظر متخصص تغذیه چاقی صورت چیست؟

۳- رژیم های غذایی خوب مورد تایید متخصص تغذیه چاقی صورت کدامند؟

۴- برخی از نکات برای حفظ وزن سالم توسط متخصص تغذیه چاقی صورت چیست؟

۵- قرار دادن پرکننده های تزریقی صورت برای بهترین استفاده توسط متخصص تغذیه چاقی صورت چگونه است؟

۶- انواع پرکننده توسط متخصص تغذیه چاقی صورت کدامند؟

۷- روش های تزریق چاقی صورت به چه صورت است؟

۸- موارد قابل بررسی توسط متخصص تغذیه چاقی صورت چیست؟

۹- راه های سالم برای افزایش وزن و چاقی صورت توسط متخصص تغذیه کدامند؟

۱۰- مواردی که باید توسط متخصص تغذیه چاقی صورت در نظر گرفت کدامند؟

۱۱- اصول موثر توسط متخصص تغذیه چاقی صورت کدامند؟

۱۲- چگونه متخصص تغذیه موجب چاقی صورت می شود؟

۱۳- توصیه های موثر متخصص تغذیه چاقی صورت چیست؟

۱۴- غذاهای موثر برای چاقی صورت طبق دستور متخصص تغذیه چیست؟

۱۵- راه های ایمن برای افزایش وزن توسط متخصص تغذیه چاقی صورت کدامند؟

۱۶- نکات تغذیه ای توسط متخصص تغذیه چاقی صورت چیست؟

۱۷- نتیجه گیری

سوالات موثر متخصص تغذیه چاقی صورت

در این مرحله، متخصص تغذیه چاقی صورت ممکن است از شما بخواهد برای اطمینان از سلامتی خود برخی آزمایشات پزشکی را انجام دهید. آن ها در مورد مواردی که ممکن است لازم باشد در برنامه تغذیه ای شما مورد توجه قرار گیرد، با شما صحبت خواهند کرد، این موارد می تواند شامل شرایط خاص رژیم غذایی یا شرایط سلامتی فعلی با گذشته باشد. سایر نکاتی که باید در نظر گرفت شامل سطح فعالیت بدنی، بهزیستی ذهنی و انعطاف پذیری شما است.

سوالات موثر متخصص تغذیه چاقی صورت

سوالات موثر متخصص تغذیه چاقی صورت

پس از بررسی موارد فوق، متخصص تغذیه یک برنامه غذایی و برنامه فعالیت با کنترل کالری ایجاد می کند که هم واقع بینانه باشد و هم قابل دستیابی باشد. با گذشت زمان، پیشرفت شما کنترل می شود و متخصص تغذیه برای ارائه پشتیبانی و مشاوره مداوم در آنجا خواهد بود. تغییر شدید در سبک زندگی بسیار دشوار است، بنابراین مشاوره های منظم توصیه می شود، بازدیدهای متعدد شما را قادر می سازد تا با انگیزه و متعهد باشید.

تماس با یک متخصص تغذیه علاوه بر سودآوری و حمایت از تنظیم وزن و چاقی صورت، موجب این نکته خواهد شدتا اطمینان حاصل شود که تغییراتی که در آن ایجاد کرده اید، در طولانی مدت حفظ می شود.

در طول پیشرفت شما، متخصص تغذیه تنظیماتی را در برنامه شما ایجاد می کند تا با سبک زندگی جدید شما سازگار شود و در نهایت، به مرحله ای می رسید که احساس می کنید بدون حمایت اضافی می توانید به سبک زندگی سالم خود ادامه دهید. ایجاد برخی از تغییرات در سبک زندگی می تواند به فرد کمک کند تا وزن خود را کاهش دهد و به صورت باریک تری دست یابد.

نکات موثر برای چاقی صورت توسط متخصص تغذیه

در اینجا هفت نکته موثر را توضیح می دهیم که ممکن است متخصص تغذیه به شما توصیه کند تا به چاقی صورت شما کمک کند که شامل موارد زیر است:

ورزش قلبی و همچنین ورزش هوازی را تمرین کنید

ورزش منظم قلب و عروق ممکن است به چاقی صورت کمک کند. انواع مختلفی از ورزش وجود دارد و برخی از آن ها در تقویت چاقی موثرتر از دیگران هستند. یک مطالعه در سال ۲۰۱۲ اثرات مختلف ورزش بر روی توده چربی در افراد دارای اضافه وزن و چاقی را بررسی کرد . در کل ، ۱۱۹ بزرگسال در یکی از سه برنامه تمرینی ۸ ماهه زیر شرکت کردند:

– آموزش ایروبیک (AT) ، نوعی ورزش قلبی عروقی است.

– آموزش مقاومت (RT) ، که در درجه اول عضله را لاغر می سازد.

– ترکیبی از AT و RT

– هر دو گروه AT و گروه ترکیبی در مقایسه با گروه RT کاهش بیشتری در توده چربی نشان دادند. با این حال، تفاوت معنی داری در نتایج بین این گروه ها وجود نداشت. بنابراین نویسندگان این مطالعه نتیجه گرفتند که افرادی که عمدتاً دنبال اضافه وزن هستند باید تمرینات AT را نسبت به تمرینات RT انتخاب کنند.

افراد می توانند تمرینات قلبی را با شدت کم، متوسط یا زیاد انجام دهند. طبق برخی تحقیقات انجام چندین بار تمرینات قلبی و هوازی در هفته به چاقی صورت و اضافه وزن بیشتر کمک می کند. افزایش وزن به طور کلی ممکن است اثر چاقی در صورت داشته باشد.

ورزش قلبی و همچنین ورزش هوازی را تمرین کنید

ورزش قلبی و همچنین ورزش هوازی را تمرین کنید

تمرینات صورت را انجام دهید

برخی شواهد نشان می دهد که ورزش عضلات صورت می تواند به افزایش چربی صورت کمک کند. به عنوان مثال، مقاله ای در سال ۲۰۱۴ در Journal of Clinical & Diagnostic Research نشان می دهد که انجام تمرینات صورت ممکن است به تقویت عضلات صورت کمک کند.

با این حال، مشخص نیست که آیا این تمرینات به افزایش چربی صورت نیز کمک می کند یا خیر. در واقع، هیچ مطالعه ای وجود ندارد که بتواند رابطه بین تمرینات صورت و افزایش چربی صورت را بررسی کند. با این وجود، تمرینات صورت ممکن است به صورت افزایش وزن در فرد کمک کند که صورت قوی تر وچاق تر به نظر برسد.

پیشنهاد می کنیم از پست مشاوره تغذیه چاقی دیدن کنید.

مصرف الکل را کاهش دهید

مصرف بیش از حد الکل می تواند باعث کمبود آب بدن شود، که می تواند بدن را در حفظ آب نگه دارد. در برخی موارد، این ممکن است منجر به احتباس آب در صورت شود، که باعث می شود صورت پف کرده به نظر برسد. الکل همچنین ممکن است در افزایش وزن نقش داشته باشد.

این ماده حاوی کالری خالی است که هیچ فواید غذایی ندارد. مصرف کالری خالی، کل کالری دریافتی روزانه فرد را افزایش می دهد و این باعث افزایش وزن می شود. همچنین، برخی تحقیقات نشان می دهد که الکل می تواند هورمون هایی را که به افراد کمک می کند احساس سیری کنند، سرکوب کند. این می تواند فرد را تحریک کند که کالری بیشتری از رژیم غذایی خود دریافت کند.

بررسی سال ۲۰۱۵ از مصرف الکل و چاقی نشان می دهد ارتباط بین افزایش وزن و مصرف زیاد الکل وجود دارد. به نظر می رسد نوشیدن زیاد الکل بیشترین خطر را برای افزایش وزن ایجاد می کند. متخصص تغذیه چاقی صورت در پاسخ به مصرف متوسط الکل توسط افراد خاطر نشان کرده که، اثرات یکسانی را تجربه می کنند.

با این حال، برای بیشتر افراد، مصرف متوسط الکل باعث افزایش وزن می شود. افرادی که برای کاهش چربی صورت یا به طور کلی وزن تلاش می کنند ممکن است بخواهند مصرف الکل خود را کاهش دهند.

مصرف الکل را کاهش دهید

مصرف الکل را کاهش دهید

آب بیشتری بنوشید

نوشیدن آب ممکن است باعث اضافه وزن در بدن شود. نوشیدن یک لیوان آب قبل از غذا می تواند به فرد احساس سیری دهد. این می تواند به افزایش کل کالری مصرفی فرد کمک کند. به همین دلیل، نوشیدن آب قبل از غذا می تواند منجر به افزایش تدریجی وزن و چاقی صورت شود. با توجه به بررسی سال ۲۰۱۶ در مورد اضافه وزن، مصرف آب همچنین باعث افزایش چاقی صورت می شود.

بیشتر بخوابید

داشتن مقدار مناسب خواب دارای یک سری فواید سلامتی است. برعکس، نداشتن خواب کافی ممکن است منجر به افزایش وزن شود. به عنوان مثال، طبق آمار بنیاد ملی خواب (NSF) ، کمبود خواب روی برخی از هورمون ها که احساس گرسنگی و سیری را تقویت می کنند تأثیر می گذارد.

به طور خاص، به نظر می رسد کمبود خواب باعث افزایش سطح هورمون گرلین شده، اشتها را تحریک می کند و سطح هورمون لپتین را که به بدن می گوید سیر است، کاهش می دهد. در نتیجه، ممکن است فردی که دچار کمبود خواب است، بیشتر غذا بخورد و ممکن است به غذاهایی با کالری بالاتر روی بیاورد.

NSF همچنین پیشنهاد می کند که افرادی که خواب کافی ندارند نیز سرعت متابولیسم کمتری دارند. داشتن خواب کافی می تواند از افزایش وزن جلوگیری کند. این به نوبه خود ممکن است به کاهش میزان چربی ذخیره شده در صورت کمک کند.

بیشتر بخوابید

بیشتر بخوابید

رژیم های غذایی خوب توسط متخصص تغذیه برای چاقی صورت

رژیم کلی را بهبود ببخشید.

رژیم های غذایی حاوی غذاهای فراوری شده و کربوهیدرات های تصفیه شده، توسط متخصص تغذیه چاقی صورت خطر به دست آوردن چربی اضافی را افزایش می دهد. غذاهای فراوری شده حاوی کالری، نمک و شکر بیشتری نسبت به غذاهای کامل هستند.

کربوهیدرات های تصفیه شده گروهی از غذاهای کاملاً فراوری شده و مبتنی بر غلات هستند. در حین فراوری، این غذاها فیبر و مواد مغذی خود را از دست می دهند. در نتیجه، آن ها کالری خالی زیادی دارند. کربوهیدرات های تصفیه شده نیز باعث جهش سریع قند خون می شوند، که ممکن است فرد را به پرخوری ترغیب کند. نمونه هایی از غذاهای تصفیه شده با کربوهیدرات ها عبارتند از:

– ماکارونی

– برنج سفید

– نان سفید

– ساکارز

– شربت

– بیشتر غلات صبحانه

– محصولات چربی کاهش یافته

در بیشتر موارد، افراد می توانند جایگزین های منطقی برای غذاهای بیش از حد فراوری شده و کربوهیدرات های تصفیه شده پیدا کنند. فرد می تواند با خوردن غذاهای کامل تازه، کالری دریافتی خود را کاهش داده و میزان مواد مغذی موجب چاقی صورت شود و اضافه وزن خود را افزایش دهد. هنگامی که همراه با ورزش باشد، یک رژیم غذایی سالم ممکن است انقلابی بزرگ برای افزایش وزن و رسیدن به چاقی مورد نظر برای صورت باشد.

مصرف نمک را کاهش دهید

رژیم های غذایی با نمک بالا باعث می شود  آب بدن حفظ شود. احتباس آب باعث تورم و پف در قسمت های مختلف بدن از جمله صورت می شود. این ممکن است توهم چربی اضافی صورت را ایجاد کند. افرادی که مشکوک به حساسیت به احتباس مایعات هستند باید سعی کنند از مصرف غذاهای حاوی نمک زیاد خودداری کنند. این شامل بیشتر وعده های غذایی و میان وعده های فراوری شده است.

تهیه وعده های غذایی و میان وعده ها در خانه به افراد امکان کنترل بیشتر میزان نمک رژیم غذایی را می دهد. با متوقف شدن بدن در نگه داشتن مایعات، صورت باید لاغرتر به نظر برسد که افرادی که تمایل به چاقی صورت دارند باید مایعات بیشتری بنوشند.

مصرف نمک را کاهش دهید

مصرف نمک را کاهش دهید

برخی از نکات برای حفظ وزن سالم توسط متخصص تغذیه برای چاقی صورت

بهترین راه برای افزایش وزن و چاقی صورت، حفظ وزن سالم با ایجاد تغییر در سبک زندگی است. فرد مبتلا به اضافه وزن یا چاقی بیشتر از فردی که وزن سالمی دارد، در صورت چربی دارد. برخی از نکات برای حفظ وزن سالم عبارتند از:

– به طور منظم ورزش کنید و بسیاری از کارهای روزمره را انجام دهید.

– داشتن یک رژیم غذایی متعادل غنی از پروتئین بدون چربی و میوه ها و سبزیجات کامل

– محدود کردن مصرف غذاهای فراوری شده

– نوشیدن مقدار زیادی آب و پرهیز از نوشیدنی های شیرین، از جمله نوشیدنی های انرژی زا ، آب میوه ها و نوشابه های گازدار

مطالعات کمی، روش های کاهش مستقیم چربی صورت را بررسی کرده است

مطالعات کمی، روش های کاهش مستقیم چربی صورت را بررسی کرده است. بهترین راه برای افزایش وزن و چاقی و چربی صورت، حفظ وزن سالم به طور کلی است. افراد می توانند با تغییر در رژیم غذایی، ورزش منظم و خواب کافی به این مهم دست پیدا کنند.

ورزش های قلبی برای بدن مفید هستند. به طور کلی افزایش وزن باعث می شود صورت چاق تر به نظر برسد. اگر فردی در تلاش برای افزایش وزن است، ممکن است مایل باشد که به یک متخصص تغذیه چاقی صورت، پزشک یا مربی شخصی مراجعه کند. افراد همیشه باید قبل از ایجاد هرگونه تغییر اساسی در رژیم غذایی یا تمرینات خود، با پزشک صحبت کنند.

مطالعات کمی، روش های کاهش مستقیم چربی صورت را بررسی کرده است

مطالعات کمی، روش های کاهش مستقیم چربی صورت را بررسی کرده است

قرار دادن پرکننده های تزریقی صورت برای بهترین استفاده توسط متخصص تغذیه چاقی صورت

علائم پرکننده از بزرگ شدن لب و گونه تا درمان قیافه های متوسط تا شدید صورت متغیر است. از دست دادن حجم در صورت و ناحیه اطراف چشمی منجر به تشکیل قیافه ( چین و چروک های اغراق آمیز پوست، چین و چروک) می شود و به افراد ظاهری پیرتر می بخشد. پرکننده های پوستی مواد طبیعی و مصنوعی هستند که به منظور جایگزینی از دست دادن حجم و در نهایت کاهش چین و چروک صورت، در پوست ریتید تزریق می شوند.

استفاده از پرکننده های پوستی صورت امروزه به حدی محبوبیت به دست آورده است که از سازمان غذا و دارویی اولین پرکننده کلاژن در سال ۱۹۸۱ تایید ۱ در سال ۲۰۱۳، تزریق پرکننده بافت نرم بود. در حالی که انواع پرکننده های زیادی در دسترس پزشک است، اسید هیالورونیک امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پرکننده های اسید هیالورونیک نه تنها جایگزین کاهش حجم ناشی از افزایش سن می شوند، بلکه تولید کلاژن را نیز تحریک می کنند.

قرار دادن پرکننده های تزریقی صورت برای بهترین استفاده توسط متخصص تغذیه چاقی صورت

قرار دادن پرکننده های تزریقی صورت برای بهترین استفاده توسط متخصص تغذیه چاقی صورت

انواع پرکننده توسط متخصص تغذیه چاقی صورت

پرکننده های قابل جذب برای چاقی صورت توسط متخصص تغذیه

کلاژن

کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در سراسر بدن انسان وجود دارد و در پوست، استخوان ها ، تاندون ها و بسیاری از بافت های دیگر یافت می شود. کلاژن اولین ماده پرکننده ای است که برای درمان ریتوییدها استفاده می شود و در درجه اول از محصولات کلاژن خالص شده انسانی یا گاوی حاصل می شود. پرکننده های کلاژن کوتاه ترین اثر را از بین تمام مواد پرکننده ۴-۶ دارند و اثرات آن ها به طور کلی حدود سه تا چهار ماه طول می کشد.

اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک یک پلی ساکارید است که به طور طبیعی در سراسر بدن انسان وجود دارد و در بافت های مختلفی از جمله پوست، مایع سینوویال، انواع خاصی از غضروف ها و سایر بافت های همبند یافت می شود. پرکننده های اسید هیالورونیک از باکتری های خالص شده و محصولات مرغی گرفته می شوند.

اسید هیالورونیک یک گزینه پرکننده عالی است زیرا تخریب پذیر، زیست سازگار و غیر ایمنی زا است (یعنی پتانسیل بسیار کمی برای تحریک واکنش آلرژیک دارد). این ماده دارای خواص ویسکوالاستیک و رطوبت بسیار خوبی است که باعث ایجاد حجم مناسب برای جلوه دادن ریتوییدهای صورت می شود.

اسید پلی-ال- لاکتیک

PLLA یک پلیمر مصنوعی زیست تخریب پذیر و زیست سازگار است که کاربردهای پزشکی گسترده ای به عنوان بخیه های قابل جذب، پیچ های استخوانی و پرکننده های بافت نرم دارد. به عنوان یک ماده پرکننده ، PLLA با آب استریل در یک هیدروژل با حامل متیل سلولز بازسازی می شود. PLLA با ایجاد واکنش خارجی در بدن که محرک تشکیل کلاژن و فیبروز پوستی است ، به اثرات خود می رسد.

به منظور دستیابی به میزان دلخواه جایگزینی حجم، PLLA در جلسات درمانی متعدد در طی چند ماه تزریق می شود. اثرات ممکن است چندین هفته تا چندین ماه دیده نشود اما با لمس دوره ای ممکن است سال ها ادامه داشته باشد.

هیدروکسیل آپاتیت کلسیم

CaHA ماده ای زیست سازگار و غیر ایمنی است که به طور طبیعی در استخوان ها و دندان های انسان وجود دارد. پرکننده های CaHA میکروسفرهای مصنوعی استخوان هستند که در یک ژل حامل کربوکسی متیل سلولز معلق هستند. اثرات آن تقریباً ۱۸ ماه طول می کشد. لازم به ذکر است که این نوع پرکننده در رادیوگرافی قابل مشاهده است و ممکن است ساختارهای زیرین را در تصاویر رادیوگرافی پنهان کند.

روش های تزریق چاقی صورت

روش های زیادی توسط متخصص تغذیه چاقی صورت در رابطه با تزریق مواد پرکننده پوستی برای چاقی صورت مورد بحث قرار گرفته است. عمق تزریق به خصوصیات هر محصول و نتیجه دلخواه بستگی دارد. چند روش معمول استفاده شده در زیر بحث شده است.

نخ خطی:

در نخ کشیدن خطی، با برداشتن سوزن ، تونلی از مواد پرکننده تزریق می شود تا چین و چروک ایجاد شود. این روش معمولاً برای رفع چین و چروک های جدا شده مانند چین های بینی یا خطوط ماریوت استفاده می شود. در این روش تزریق سطحی مواد پرکننده می تواند در اواخر روند برداشتن سوزن رخ دهد و نتیجه آن اثر Tyndall باشد.

شعله ور شدن شعاعی:

هدف از پرتاب شعاعی پر کردن ناحیه مشکل با حداقل سوراخ شدن پوست به امید کاهش کبودی است. یک سوزن در ناحیه مورد نظر وارد شده و با برداشتن سوزن یک تونل پرکننده تزریق می شود. با این حال ، قبل از این که سوزن به طور کامل از روی پوست برداشته شود، به یک صفحه شعاعی متفاوت هدایت می شود و تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب، مواد پرکننده بیشتری تزریق می شود.

مواد پرکننده صورت توسط متخصص تغذیه چاقی صورت عبارتند از:

– اسید هیالورونیک طبیعی از بافت پیوندی پوست، متداول ترین ماده پر کننده برای چین و چروک است. نتایج به طور معمول حدود شش ماه تا یک سال طول می کشد.

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم:

از این ماده پرکننده برای خط کشی خط فک، بازگرداندن حجم گونه ها و درمان چین و چروک های عمیق و چین های پوستی استفاده می شود. نتایج در صورت استفاده برای کانتورینگ حداکثر تا یک سال و برای پر کردن چین و چروک ها سه سال به طول می انجامد.

پیوند چربی:

از طریق لیپوساکشن چربی از قسمت زیرین شکم یا سایر نواحی برداشته می شود و سپس از طریق برش های کوچک به گونه، شقیقه، لب ها یا پیشانی شما تزریق می شود. ممکن است اثرات آن دائمی باشد. اما دستیابی به نتایج مطلوب معمولاً به بیش از یک جلسه تزریق و همچنین پر کردن محل برای جبران مجدد جذب چربی در بدن نیاز دارد.

پرکننده دائمی بافت نرم:

از این ماده پرکننده برای صاف شدن چین و چروک های عمیق اطراف دهان استفاده می شود. بدن نمی تواند این نوع پرکننده را جذب کند، بنابراین نیازی به تزریق مجدد ندارد. پرکننده دائمی بافت نرم به طور کلی به عنوان اولین بار برای درمان پرکننده صورت توصیه نمی شود.

– اسید پلی-ال- لاکتیک (Sculptra). این محصول برای بازگرداندن حجم صورت از دست رفته به دلیل افزایش سن یا بیماری استفاده می شود. معمولاً دو یا سه تزریق لازم است. این اثرات تا دو سال ادامه دارد.

پرکننده دائمی بافت نرم:

پرکننده دائمی بافت نرم:

موارد قابل بررسی توسط متخصص تغذیه چاقی صورت

طی دهه گذشته، تغییراتی در نحوه برخورد جراحان زیبایی با جوان سازی صورت ایجاد شده است. با شناخت ارزش افزایش حجم در دستیابی به ظاهری جوان تر و همچنین سهولت انجام کارهای اداری با ارائه حداقل زمان خرابی و نتایج قابل پیش بینی، یک انفجار همزمان در بازار پرکننده های بافت نرم، توسط متخصص تغذیه چاقی صورت رخ داده است.

با توجه به مجموعه گسترده ای از محصولات پرکننده موجود، تصمیم گیری برای استفاده از پرکننده صورت در شرایط خاص می تواند پیچیده و گیج کننده باشد. انتخاب فیلر (های) صورت توسط پزشک باید بر اساس درک صحیح از محصولات مختلف پرکننده، انتخاب مناسب بیمار و تبحر پزشک در فنون تزریق باشد.

درک اهمیت کاهش حجم به ویژگی های پیری نحوه درمان صورت بالغ را دوباره کالیبره کرده است. در حالی که مداخله جراحی حیاتی باقی می ماند، حجم مجدد برای دستیابی به ظاهر جوان تر در خط مقدم علوم زیبایی است. مواد پرکننده صورت، مواد درمانی قابل تزریق برای افزایش بافت نرم، یک روش ایده آل برای بازگرداندن حجم و کانتور صورت است.

مواد پرکننده صورت طیف وسیعی از بیماران را به خود جلب می کند

مواد پرکننده صورت طیف وسیعی از بیماران را به خود جلب می کند، از افرادی که دنبال حداقل افزایش زیبایی هستند تا کسانی که به دنبال یک مکمل موثر برای جراحی صورت هستند. به همین ترتیب، تزریق مواد پرکننده صورت برای چاقی صورت از جمله اقدامات زیبایی است که معمولاً انجام می شود.

مواد پرکننده صورت طیف وسیعی از بیماران را به خود جلب می کند

مواد پرکننده صورت طیف وسیعی از بیماران را به خود جلب می کند

راه های سالم برای افزایش وزن و چاقی صورت

کاهش وزن یک مسئله جدی است. مصرف کنندگان دائماً تبلیغات و گزارش های خبری در مورد رژیم های غذایی مرسوم، محصولات پر زرق و برق و قرص های جادویی را مشاهده می کنند که نوید دهنده کمک به آن ها برای کاهش وزن است.

با توجه به این که “نبرد برآمدگی” در حال انجام برای بسیاری از افراد در جلو و مرکز قرار دارد، لاغر بودن ممکن است مشکل خوبی به نظر برسد. اما واقعیت این است که کمبود وزن می تواند مشکلات سلامتی ایجاد کند.

مسیر بهبود سلامتی

چربی شهرت بدی در ایجاد اضافه وزن و چاقی در افراد ندارد. با این حال، همه چربی ها بد نیستند. در حقیقت، تجزیه و ذخیره انرژی ( کالری) به عنوان چربی خوب است. این فقط یکی از روش های زیادی است که بدن از غذا برای عملکرد، بهبود و رشد استفاده می کند. انرژی ذخیره شده از چربی به شما کمک می کند یک کار یا تمرین سنگین را پشت سر بگذارید که نقش مهمی در رشد مغز و جلوگیری از التهاب ( تورم) و لخته شدن خون دارد. چربی به سلامت مو و پوست نیز کمک می کند.

با استفاده از ماشین حساب شاخص توده بدن (BMI) می توانید کمبود وزن خود را تعیین کنید . این ابزار آنلاین وزن، قد، سن و جنسیت شما را برای محاسبه یک امتیاز در نظر می گیرد. اگر BMI شما کمتر از ۵/۱۸ باشد، کمبود وزن دارید.

پزشک همچنین می تواند بر اساس قد، وزن، آن چه می خورید و سطح فعالیت شما تشخیص دهد که کمبود وزن دارید. در صورت کمبود وزن ممکن است پزشک شما را در برنامه افزایش وزن و چاقی قرار دهد. با این حال، افزایش وزن سالم و چاقی صورت توسط متخصص تغذیه، دقیقاً مانند یک برنامه کاهش وزن، به یک رویکرد متعادل نیاز دارد.

خوردن غذای بی ارزش

خوردن غذای بی ارزش ممکن است باعث افزایش وزن شود. با این حال، تغذیه مورد نیاز بدن شما را برآورده نخواهد کرد. حتی اگر چربی، شکر و نمک موجود در غذای ناخواسته به دلیل اضافه وزن نباشد، باز هم می تواند به بدن شما آسیب برساند. برای افزایش وزن سالم و چاقی صورت، نکات زیر می تواند کمک کند:

– کالری سالم اضافه کنید. شما نیازی به تغییر شدید رژیم خود ندارید. با افزودن مواد افزودنی آجیل یا دانه، پنیر و غذاهای فرعی سالم می توانید کالری را افزایش دهید. بادام، تخمه آفتابگردان، میوه یا نان تست گندم غلات کامل را امتحان کنید.

– مواد مغذی را متراکم کنید. به جای خوردن کالری خالی و غذای ناخواسته، غذاهایی بخورید که سرشار از مواد مغذی هستند. گوشت های پر پروتئین را در نظر بگیرید که می توانند به شما در ساختن ماهیچه کمک کنند. همچنین، کربوهیدرات های مغذی مانند برنج قهوه ای و سایر غلات کامل را انتخاب کنید. این به شما کمک می کند تا حد ممکن مواد مغذی دریافت کنید، حتی اگر با کاهش اشتها روبرو هستید.

میان وعده:

از میان وعده هایی که حاوی مقدار زیادی پروتئین و کربوهیدرات سالم هستند لذت ببرید. گزینه هایی مانند مخلوط دنباله دار، نوشیدنی های پروتئینی یا نوشیدنی ها و کراکرهای با هوموس یا کره بادام زمینی را در نظر بگیرید. همچنین، از میان وعده هایی که حاوی ” چربی های خوب ” هستند طبق دستور متخصص تغذیه چاقی صورت که برای قلب سالم هم هستند لذت ببرید. به عنوان مثال می توان به آجیل و آووکادو اشاره کرد.

– وعده های غذایی کوچک بخورید. اگر با اشتهای ضعیف دست و پنجه نرم می کنید، به دلیل مسائل پزشکی یا احساسی، خوردن مقدار زیادی غذا چندان جذاب به نظر نمی رسد. خوردن وعده های غذایی کم حجم در طول روز را در نظر بگیرید تا کالری دریافتی شما افزایش یابد. در حالی که ورزش های هوازی بیش از حد باعث سوزاندن کالری و خلاف هدف شما می شوند، اما تمرینات قدرتی می توانند به شما کمک کنند. این شامل وزنه برداری یا یوگا می شود. با عضله سازی وزن اضافه می کنید.

– قبل از شروع برنامه افزایش وزن، با پزشک و متخصص تغذیه چاقی صورت خود صحبت کنید. کمبود وزن ممکن است به دلیل یک مشکل اساسی در سلامتی باشد که با تغییر رژیم غذایی اصلاح نمی شود. پزشک شما می تواند به شما کمک کند تا پیشرفت خود را پیگیری کنید. وی اطمینان حاصل خواهد کرد که تغییرات سالم در حال وقوع است.

میان وعده:

میان وعده:

مواردی که باید توسط متخصص تغذیه چاقی صورت در نظر گرفت

طبق گفته متخصص تغذیه چاقی صورت افرادی که دارای اضافه وزن هستند معمولاً کالری کافی برای تامین سوخت بدن دریافت نمی کنند. اغلب آن ها از سوء تغذیه نیز رنج می برند. سوء تغذیه به این معنی است که ویتامین ها و مواد معدنی کافی از مواد غذایی خود دریافت نمی کنید. اگر کمبود وزن دارید، ممکن است در معرض موارد بهداشتی زیر باشید:

رشد و توسعه را به تاخیر انداخت. این امر به ویژه در کودکان و نوجوانان که بدن آن ها برای رشد و سلامتی به مقدار زیادی مواد مغذی نیاز دارد، صادق است.

استخوان های شکننده کمبود ویتامین D و کلسیم، همراه با وزن کم بدن، می تواند منجر به ضعف استخوان ها و  پوکی استخوان شود .

سیستم ایمنی ضعیف شده وقتی مواد مغذی کافی دریافت نکنید، بدن نمی تواند انرژی ذخیره کند. این امر مبارزه با بیماری را دشوار می کند. همچنین ممکن است برای سیستم ایمنی بدن شما بازیابی بعد از بیماری دشوار باشد.

کم خونی:

این شرایط می تواند به دلیل کمبود ویتامین ها، آهن، فولات و B12 باشد. این می تواند باعث سرگیجه، خستگی و سردرد شود.

مسائل مربوط به باروری در زنان، وزن کم بدن می تواند منجر به قاعدگی نامنظم، کمبود پریود و ناباروری شود.

ریزش مو:

وزن کم بدن می تواند باعث نازک شدن و ریزش مو به راحتی شود. همچنین می تواند باعث خشکی، نازک شدن پوست و مشکلات بهداشتی دندان ها و لثه ها شود.

بسیاری از افراد کم وزن از نظر جسمی سالم هستند. وزن کم بدن به دلایل مختلفی از جمله:

ژنتیک:

اگر از دوران دبیرستان لاغر بوده اید وافراد لاغر در خانواده شما وجود دارند، احتمالاً از متابولیسم بالاتر از حد معمول به دنیا آمده اید. همچنین ممکن است اشتهای کمی داشته باشید.

فعالیت بدنی بالا:

اگر یک ورزشکار هستید، احتمالاً می دانید که تمرینات مکرر می تواند بر وزن بدن شما تاثیر بگذارد. با این حال ، فعالیت بدنی زیاد نیز می تواند بخشی از یک شغل فعال یا یک شخصیت پر انرژی باشد. اگر زیاد روی پایتان هستید، ممکن است کالری بیشتری نسبت به افرادی که بیشتر بی تحرک هستند (کم تحرک) بسوزانید.

بیماری:

بیمار بودن می تواند بر اشتها و توانایی بدن در استفاده و ذخیره مواد غذایی تاثیر بگذارد. اگر اخیراً بدون تلاش وزن زیادی از دست داده اید، این ممکن است نشانه ای از بیماری مانند  مشکلات تیروئید،  دیابت، بیماری های گوارشی یا حتی سرطان باشد. با پزشک و متخصص تغذیه چاقی صورت خود در مورد کاهش وزن ناگهانی صحبت کنید.

داروها:

داروهای تجویزی خاص می توانند حالت تهوع و کاهش وزن ایجاد کنند. برخی از درمان ها، مانند شیمی درمانی، می توانند اشتها را کاهش دهند و کاهش وزن ناشی از بیماری را بدتر کنند.

مسائل روانشناختی:

سلامتی ذهنی ما بر هر بخشی از زندگی ما تاثیر می گذارد. مواردی مانند  استرس  و  افسردگی می توانند عادات غذایی سالم را مختل کنند. ترس و تحریف شدید تصویر بدن می تواند منجر به اختلالات خوردن شود. اگر از مشکلات عاطفی آسیب رسان رنج می برید،  با پزشک و  متخصص تغذیه چاقی صورت خود صحبت کنید. او می تواند به شما در گرفتن مراقبت، مساعدت یا مشاوره مورد نیاز شما کمک کند.

مسائل روانشناختی:

مسائل روانشناختی:

اصول موثر توسط متخصص تغذیه چاقی صورت

برای افزایش وزن باید کالری بیشتری نسبت به میزان سوزاندن بدن مصرف کنید. مهم نیست که فکر می کنید زیاد غذا می خورید. اگر متوسط  کالری دریافتی شما کمتر از میزان کالری مصرفی شما باشد، وزن اضافه نخواهید کرد. برای بزرگتر شدن باید مازاد کالری ایجاد کنید. برای اضافه وزن و جلوگیری از لاغر شدن باید بیشتر از غذای الان بخورید. این راهنمای قطعی برای افزایش وزن توسط متخصص تغذیه چاقی صورت به طور طبیعی برای افراد لاغر، سفت و سخت و اکتومورف است.

بچه های لاغر معمولاً فکر می کنند می توانند هر چیزی را که می خواهند بدون چاق شدن بخورند. آن ها معتقدند که می توانند کل روز غذای ناخواسته بخورند، زیرا متابولیسم سریعی دارند.

برخی فکر می کنند که نمی توانند وزن اضافه کنند، زیرا غذایی که می خورند هضم نمی کنند. حقیقت این است: شما می توانید هر چیزی را که می خواهید بدون چاق شدن بخورید زیرا زیاد غذا نمی خورید. من می دانم که فکر می کنید، اما نمی کنید – در غیر این صورت لاغر نمی شدید.

برای اثبات میزان کالری دریافتی روزانه خود را پیگیری کنید

برای اثبات میزان کالری دریافتی روزانه خود را پیگیری کنید. هفته بعد را صرف ورود به سیستم هر آن چه می خورید در برنامه ای مانند myfitnesspal کنید. خواهید دید که این قدر کالری نمی خورید. این دلیل اصلی افزایش وزن شما نیست. مردان لاغر همیشه مقدار غذایی که می خورند را بیش از حد ارزیابی می کنند. این به این معنی نیست که متابولیسم بالا وجود ندارد.

بعضی از افراد به دلیل تحرک بیشتر سخت تر می شوند (بدنه دارها تمایل به بیشتر لرزش دارند). دیگران به طور طبیعی لاغر هستند زیرا قالب های کوچکی دارند و بنابراین بزرگ و قوی به دنیا نمی آیند. اما هر پسر لاغر، جسور و اکتومورف که کالری بیش از سوزاندن خود مصرف می کند، اضافه وزن پیدا می کند. فرقی نمی کند که متابولیسم بالا، ساختاری لاغر یا ژنتیکی بد دارید. تنها تفاوت در این است که برای اضافه وزن و بزرگتر شدن، شما باید بیش از یک فرد متوسط غذا بخورید.

دیگر باور نکنید که به دلیل متابولیسم نمی توانید بدن خود را تغییر دهید. فکر نکنید که همیشه لاغر خواهید بود به این دلیل که همه اعضای خانواده شما لاغرهستند. شروع به درک این مسئله بیشتر مربوط به تغذیه است. کالری بیشتری از میزان سوزاندن خود، به طور مداوم،  بخورید و وزن شما افزایش می یابد. ساده است.

برای اثبات میزان کالری دریافتی روزانه خود را پیگیری کنید

برای اثبات میزان کالری دریافتی روزانه خود را پیگیری کنید

اضافه کردن وزن و چاقی صورت توسط متخصص تغذیه

سه ماده ای که از فرد لاغر به عضله های او می رود، تغذیه، آموزش و سازگاری است. در اینجا مهمترین نکات برای افزایش وزن و چاقی صورت توسط متخصص تغذیه آورده شده است :

– بیشتر بخورید کالری بیشتری از میزان سوختن بدن خود به دست آورید. میزان آن به میزان متابولیسم و فعالیت شما بستگی دارد. اما اگر اضافه وزن ندارید، به اندازه کافی غذا نمی خورید.

– غذاهای بیشتری بخورید خوردن وعده های غذایی کوچک راحت تر از وعده های بزرگ است. آن ها احساس غرق شدن در شما ایجاد نمی کنند. زودتر بیدار شوید، صبحانه بخورید و سپس ۳-۴ وعده غذایی دیگر در روز بخورید.

 

– غذاهای پر کالری بخورید. غذاهای سرشار از کربوهیدرات و  یا چربی در هر وعده کالری بیشتری دارد. برای ایجاد مازاد کالری به خوردن غذا کمتر نیاز است. مقدار زیادی ماکارونی، میوه های خشک ، آجیل و غیره بخورید.

– پروتئین بیشتری بخورید. عضلات شما برای بازیابی از تمرینات و بزرگتر شدن به پروتئین نیاز دارند. با هر وعده غذایی، کل منابع پروتئین، گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و غیره … بخورید.

– هضم غذای ترکیبی راحت تر از غذای جامد است. با مخلوط کردن جوی دوسر، شیر، موز، کره بادام زمینی و پروتئین آب پنیر در مخلوط کن خود، شیک های افزایش وزن برای چاقی صورت ایجاد کنید.

غذای بیشتری بخورید

برای افزایش وزن باید کالری بیشتری از میزان سوزاندن بدن مصرف کنید. احساس خود را انجام ندهید زیرا آسان است که کالری دریافتی خود را بیش از حد ارزیابی کنید. در عوض با ردیابی هر آنچه می خورید شروع کنید. دریابید که برای افزایش وزن به چه میزان کالری نیاز دارید. سپس به طور مداوم کالری بیشتری بخورید.

ماشین حساب های خوش کالری حدود ۱۶ کیلو کالری در پوند وزن بدن برای حفظ وزن شما پیشنهاد می دهند. برای پسر لاغر ۱۳۵ پوندی / ۶۰ کیلوگرم که حدود ۲۱۱۲ کیلو کالری در روز است. نیازی نیست که این عدد ۱۰۰٪ دقیق باشد. شما فقط به دنبال یک نقطه شروع هستید و مصرف غذا را بر اساس پیشرفت خود تنظیم خواهید کرد. برای افزایش وزن طبق گفته متخصص تغذیه چاقی صورت روزانه ۵۰۰ کالری اضافه کنید.

برای نگهدارنده لاغر ۶۰ کیلوگرم در ۱۳۵ پوند ۲۱۱۲ کالری نگهداری ۲۶۱۲ کیلوکالری در روز می شود. برای ساده کردن کار، این سرعت را به ۲۶۰۰ کیلوکالری برسانید، این جراحی نیست و کالری موجود در برچسب های مواد غذایی به هر حال ۱۰۰٪ دقیق نیست.

اگر می خواهید سریع به وزن خود اضافه کنید

اگر می خواهید سریع به وزن خود اضافه کنید و دیگر به چربی اضافه شدن شکم اهمیت نمی دهید، ۱۰۰۰ کیلو کالری در روز به آن اضافه کنید. بنابراین برای مرد لاغر ۶۰ کیلوگرم / ۱۳۵ پوند، این ۳۱۰۰ کیلوکالری در روز است. با این حال شروع کار با ۵۰۰ کیلو کالری در روز اضافی آسان تر است بنابراین بدن شما وقت دارد تا به خوردن غذای بیشتر عادت کند.

به خاطر داشته باشید متوسط کالری دریافتی روزانه شما در پایان هفته و ماه است که تعیین می کند وزن شما افزایش می یابد یا خیر. اگر امروز ۳۱۰۰ کیلوکالری بخورید اما در سه روز آینده فقط ۱۵۰۰ کیلوکالری کالری داشته باشید، بعید است که چاق شوید.

شما باید مرتباً غذای بیشتری بخورید. هر روز شماره های خود را بزنید. طبیعی است که در ابتدای کار هر روز برای خوردن کالری خود تلاش کنید. اما با خوردن غذای بیشتر معده شما کشیده می شود و صورت شما چاق می شود. در عرض دو هفته وقت شما برای خوردن کالری راحت تر خواهد بود. در واقع گرسنه تر خواهید شد. اما هفته اول معمولاً سخت ترین است. ممکن است مجبور شوید برای خوردن به خود فشار بیاورید.

اگر می خواهید سریع به وزن خود اضافه کنید

اگر می خواهید سریع به وزن خود اضافه کنید

توصیه های موثر متخصص تغذیه چاقی صورت

پیشرفت را ردیابی کنید

طبق توصیه های موثر متخصص تغذیه چاقی صورت هر هفته با وزن کردن پیشرفت خود را پیگیری کنید. این کار را هر زمان و هر روز یکسان انجام دهید، اولین کار بیدار شدن از خواب است. هر روز خود را وزن نکنید. وزن شما بر اساس محتوای معده / روده، آب / نمک و غیره روزانه نوسان می کند و این باعث سردرگمی شما می شود.

هفته ای ۰٫۵ کیلوگرم در هر کیلوگرم بدن وزن اضافه کنید. پسران لاغری که دچار سوء تغذیه می شوند اغلب هفته های اول بیشتر می شوند. اما این بیشتر به دلیل افزایش محتوای روده / معده و وزن اضافی آب است.

به یاد داشته باشید که می توانید به طور متوسط در هر هفته حداکثر ۰٫۵ کیلوگرم عضله لاغر به دست آورید .اگر چاق شدید، به همان میزان کالری ادامه دهید. اگر با وجود خوردن هر روز مقدار یکسانی کالری، به مدت دو هفته وزن اضافه نکردید، کالری دریافتی خود را افزایش دهید. ۵۰۰ کیلو کالری دیگر در روز اضافه کنید و بررسی کنید چه اتفاقی می افتد. این کار را تکرار کنید تا چاق شوید.

این بدان معناست که مصرف غذایی که باعث می شود ۱۰ کیلوگرم در ۲۰ کیلوگرم وزن خود را افزایش دهید، باعث کاهش ۱۰ کیلوگرم در ۲۰ کیلوگرم وزن بعدی نمی شود. افراد لاغر عضله نسبت به افراد بزرگ و قوی به کالری کمتری احتیاج دارند زیرا در هنگام استراحت کالری کمتری می سوزانند. هرچه بزرگتر شوید ، باید بیشتر غذا بخورید تا بزرگتر شوید.

پروتئین بیشتری بخورید

۰٫۸۲ گرم پروتئین در هر پوند از وزن بدن در روز برای عضله سازی و بهبودی بخورید. این مقدار ۱۰۰ گرم پروتئین در روز است. با خوردن یک منبع کامل پروتئین در کنار هر وعده غذایی می توانید به راحتی به این اعداد دست پیدا کنید.

پروتئین بیشتری بخورید

پروتئین بیشتری بخورید

در اینجا برخی از بهترین منابع پروتئین برای افزایش وزن و چاقی صورت وجود دارد:

– استیک

– سینه مرغ ، ران مرغ

– ماهی تن، ماهی آزاد، ماهی خال، ساردین

– ماست، پنیر دلمه، شیر

– تخم مرغ کامل

نسبت درشت مغذی کربوهیدرات و چربی برای افزایش وزن اهمیت چندانی ندارد. آن چه بیشترین اهمیت را دارد این است که شما کالری بیشتری نسبت به میزان سوزاندن بدن مصرف می کنید. برای عضله سازی ۰٫۸۲ گرم پروتئین وزن بدن در روز مصرف کنید.

سپس بقیه را با کربوهیدرات و چربی پر کنید تا کالری خود را وارد کنید. اشتباه نکنید که از مصرف کربوهیدرات و / یا چربی ها اجتناب کنید، زیرا از چربی گرفتن می ترسید. کالری کربوهیدرات و چربی بیشتر از پروتئین است. اگر از آن ها اجتناب کنید، افزایش وزن را دشوار و سخت می کنید. اکثر افراد به هر حال بدون داشتن مقداری چربی نمی توانند عضله و وزن اضافه کنند.

در اینجا برخی از بهترین منابع پروتئین برای افزایش وزن و چاقی صورت وجود دارد:

در اینجا برخی از بهترین منابع پروتئین برای افزایش وزن و چاقی صورت وجود دارد:

غذاهای بیشتری بخورید

بگذارید بگوییم طبق توصیه متخصص تغذیه برای چاقی صورت برای افزایش وزن به ۳۵۰۰ کیلو کالری در روز نیاز دارید. خوردن ۵ وعده ۷۰۰ کیلو کالری از سه وعده ۱۱۵۰ کیلوکالری آسان تر است. شما سال ها مثل پرنده کم غذا خورده اید. وعده های غذایی بزرگتر شما را مجبور می کنند که وعده غذایی خودتان را پایان دهید که این عمل احساس پر بودن را به شما القا می کند. به جای آن وعده های غذایی کوچک بخورید.

– با زود بیدار شدن و خوردن صبحانه میزان غذا خوردن خود را افزایش دهید. بسیاری از بچه های لاغر برای صبحانه چیزی نمی خورند، ظهر نان شیرینی و سپس برای شام یک پیتزا می خورند. طول وعده های غذا خوردن آن ها کمتر از ۱۰ ساعت است. به همین دلیل آن ها نمی توانند وزن خود را افزایش دهند، این فقط دو وعده غذایی با کالری صفر قبل از ظهر است.

– شما به هشت ساعت خواب نیاز دارید. این ۱۶ ساعت غذا برای شما باقی می ماند. اگر وعده های غذایی خود را بیش از ۱۶ ساعت پخش کنید، افزایش وزن و چاقی صورت آسان تر است. وعده های غذایی شما ممکن است کوچکتر باشد، شکم شما در این حالت استراحت داشته باشد و شما احساس سنگینی مداوم نداشته باشید.

در اینجا یک نمونه برنامه غذایی متخصص تغذیه چاقی صورت و برای افزایش وزن آورده شده است:

– صبحانه در ساعت ۷ صبح، جو دو سر، کشمش، ماست، شیر

– میان وعده در ساعت ۱۰ صبح، آجیل مخلوط، موز

– ناهار ساعت ۱ بعد از ظهر، مرغ، ماکارونی، پارمزان

– میان وعده در ساعت ۴ عصر، میوه های خشک شده

– شام ساعت ۷ عصر، استیک با سیب زمینی

در اینجا یک نمونه برنامه غذایی متخصص تغذیه چاقی صورت و برای افزایش وزن آورده شده است:

در اینجا یک نمونه برنامه غذایی متخصص تغذیه چاقی صورت و برای افزایش وزن آورده شده است:

غذاهای موثر برای چاقی صورت طبق دستور متخصص تغذیه

داشتن برنامه غذایی در ابتدا سخت است. شما باید هر دو ساعت پنج وعده غذایی کم یا هر سه ساعت سه وعده +۱۰۰۰ کالری بخورید. بیشتر افراد لاغر بیش از یک یا دو روز قبل از ترک سیگار نمی توانند این کار را انجام دهند. اشتها ندارند و شکمشان کوچک است.

غذاهای موثر برای چاقی صورت طبق دستور متخصص تغذیه

غذاهای موثر برای چاقی صورت طبق دستور متخصص تغذیه

روزه داری متناوب برای مردان لاغر که می خواهند وزن زیادی اضافه کنند ایده وحشتناکی است. میزان غذا خوردن شما را به هشت ساعت در روز کوتاه می کند. اگر می خواهید مقدار غذای خود را برای از دست دادن چربی یا نگهداری آن محدود کنید، این یک استراتژی عالی است. اما نه برای افزایش وزن بدن.

زود بیدار شوید

– زود بیدار شوید، صبحانه بخورید و سپس هر روز سه تا چهار وعده غذایی دیگر بخورید.

– غذاهای پر کالری بخورید.

– سبزیجات سالم هستند اما کالری زیادی دارند. سالاد ۱۰۰ گرم فقط ۲۵ کیلو کالری دارد در حالی که ۱۰۰ گرم ماکارونی ۳۸۰ کیلو کالری دارد یعنی ۱۵ برابر بیشتر. اگر غذاهایی مصرف کنید که حاوی کالری بیشتری در هر وعده هستند، افزایش وزن آسان تر است. برای رسیدن به مازاد کالری روزانه باید غذای کمتری بخورید.

– بهترین غذاها طبق گفته متخصص تغذیه برای چاقی صورت و برای افزایش وزن، کربوهیدرات و یا چربی زیادی هستند. درسبزیجات هر دو کم است. بنابراین برای کاهش چربی عالی هستند اما برای اضافه وزن نیستند. این بدان معنا نیست که شما نباید سبزیجات بخورید. اما بیشتر رژیم غذایی شما باید از غذاهای پر کالری تشکیل شود.

در اینجا بهترین موارد برای افزایش وزن وجود دارد

– آجیل: گردو، بادام، کره بادام زمینی، مغزهای مخلوط، مخلوط دنباله، …

– میوه های خشک: کشمش، خرما، آلو خشک، زردآلو، …

– لبنیات: شیر کامل ، ماست پرچرب، پنیر دلمه

– غلات: ماکارونی، برنج ، جو دوسر، نان، ساندویچ  …

– سیب زمینی، سیب زمینی شیرین، …

– چربی ها: روغن زیتون ، نارگیل، آووکادو،…

– گوشت: مرغ، گوشت گاو، ماهی چرب

غذای بی ارزش برای افزایش وزن وسوسه انگیز است

– غذای بی ارزش برای افزایش وزن وسوسه انگیز است زیرا از نظر کالری غلیظ است که شامل: همان کباب، چیپس، کلوچه، سیب زمینی سرخ شده، بستنی و غیره می باشد. اما خوردن بیش از حد غذای بی ارزش باعث ایجاد عادت های بد غذایی می شود که در طولانی مدت به خصوص در اطراف شکم چاق می شوند.

طبق توصیه متخصص تغذیه برای چاقی صورت، مقدار غذا برای افزایش وزن بیشترین اهمیت را دارد. اما کیفیت غذا نیز مهم است. شما می خواهید سنگین بلند شوید تا همه آن غذا را به توده عضلانی اضافی تبدیل کنید . خوردن غذای با کیفیت، عضلات شما را با ویتامین ها و مواد معدنی برای بازیابی عضلات تامین می کند.

این قدرت و عضلات را به حداکثر می رساند. این بدان معنا نیست که شما باید به یک شیطان سلامتی تبدیل شوید که هرگز غذای بی ارزش نمی خورد. می توانید هر چند وقت یک بار یک وعده تقلب کنید.

غذای بی ارزش برای افزایش وزن وسوسه انگیز است

غذای بی ارزش برای افزایش وزن وسوسه انگیز است

غذاهای پرکالری و خوشمزه بخورید

مخلوط کردن غذای شما به شکل مایع باعث هضم آن سریعتر از غذای جامد می شود. این ترکیب با تجزیه مواد غذایی برای شما مانند قبل از هضم غذا عمل می کند. احساس سیری ندارید و می توانید سریعتر غذا بخورید.

بنابراین اگر مقداری کالری خود را به صورت مایع دریافت کنید، افزایش وزن آسان تر است. ساده ترین راه ایجاد غذاهای پرکالری درست کردن آن ها می باشد. ساخت آن ها فقط  پنج دقیقه طول می کشد که باعث می شود هر روز کالری مازاد شما راحت تر شود.

غذاهای پرکالری و خوشمزه بخورید

غذاهای پرکالری و خوشمزه بخورید

در اینجا یک دستورالعمل ساده جمع کننده ۱۰۰۰ کالری خانگی برای بچه های لاغری که می خواهند وزن خود را اضافه کنند:

۱۰۰ گرم جو دوسر

۱ عدد موز

۱ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

۳۰۰ میلی لیتر شیر کامل

۲ پیمانه پروتئین آب پنیر

فقط همه را در مخلوط کن خود مخلوط کنید. این لرزش ۱۰۴۸ کالری از پروتئین ۸۰ گرم ، کربوهیدرات ۱۲۰ گرم و چربی ۲۸ گرم دریافت می کند. یکی را به عنوان صبحانه بنوشید که  این کار یک سوم از راههای دریافت کالری روزانه شما است.

اگر در طول بقیه روز خود دو وعده غذایی جامد و مقداری میان وعده بخورید، به راحتی وزن خواهید گرفت. از مصرف مکمل های افزایش دهنده وزن خودداری کنید. آن ها معمولاً با قندهای ارزان قیمت پر می شوند که صورت شما را چاق  می کند. به جای آن پروتئین، آب پنیر معمولی بخورید و وزن خود را با جو دوسر و شیر افزایش دهید.

ارزان تر و سالم تر

این ارزان تر است اما همچنین سالم تر است زیرا به جای شکر تقلبی، ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر دریافت می کنید. اگر تنبل هستید، فقط شیر بخورید. شیر کامل یک لیتری دارای ۶۰۰ کیلو کالری و ۳۳ گرم پروتئین است.

دو لیتر ۱۲۰۰ کیلوکالری، چهار لیتر ۲۴۰۰ کیلوکالری است. شیر خوشمزه، قابل حمل است و به هیچ وجه به آماده سازی نیاز ندارد. نوشیدن یک گالن شیر در روز بسیار سخت است اما برای افزایش وزن طبق متخصص تغذیه برای چاقی صورت موثر است.

ارزان تر و سالم تر

ارزان تر و سالم تر

راه های ایمن برای افزایش وزن توسط متخصص تغذیه چاقی صورت

مثل آموزش با غذا رفتار کنید

اکثر پسرها و دخترهای لاغر و مایل به چاق شدن می دانند که غذا خوردن از آموزش سخت تر است. این طبیعی است زیرا شما فقط سه بار در هفته و حدود یک ساعت در StrongLifts 5 × ۵ تمرین می کنید. اما باید چهار تا پنج بار در روز، هفت بار در هفته، در یک وعده غذا خوردن ۱۶ ساعته غذا بخورید.

برنامه ریزی نکردن برای چاقی صورت می تواند امری شکست پذیر باشد. شما به باشگاه نمی روید و سپس تعجب می کنید که چه کاری باید انجام دهید. شما یک برنامه دارید – Strong Lift 5 × ۵ . به همین ترتیب، شما یخچال خود را باز نمی کنید تا خالی باشد و سپس تعجب می کنید که چه بخورید. شما رژیم مواد غذایی هفتگی خود را انجام داده اید و برای افزایش وزن برنامه غذایی دارید.

– ابتدا اطمینان حاصل کنید که کم وزن هستید و باید طبق توصیه متخصص تغذیه برای چاقی صورت عمل کنید.

شاخص توده بدن (BMI) معیاری برای اندازه گیری چربی بدن است. از وزن، قد و سن شما استفاده می کند تا دامنه سالمی را به شما ارائه دهد. به طور کلی، اگر BMI شما کمتر از ۱۸٫۵ باشد، کمبود وزن دارید. با پزشک خود در مورد این که وزن شما چقدر باید باشد و این که چگونه می توانید با خیال راحت به اهداف خود برسید، صحبت کنید.

بیشتر اوقات غذا بخورید

اگر به جای سه وعده بزرگ پنج یا شش وعده غذایی کوچکتر در روز بخورید، ممکن است کالری بیشتری دریافت کنید و این می تواند به شما در افزایش وزن و چاقی صورت کمک کند. این امر به ویژه اگر اشتهای زیادی نداشته باشید یا به سرعت سیر شوید، می تواند منجر به کمبود وزن شما شود.

کالری خود را بنوشید

به جای نوشیدنی هایی مانند نوشابه های رژیمی، قهوه و چای، به دنبال شیر، آب میوه یا یک اسموتی با لبنیات پرچرب و میوه ها یا سبزیجات تازه باشید. آن ها به شما کالری و تغذیه ای می دهند که نوشیدنی های دیگر ندارند.

از غذاهای ناخواسته دور باشید

کالری بیش از حد “خالی” با نمک، شکر و چربی های ناسالم اضافه شده، بدون توجه به وزن شما، می تواند برای شما مضر باشد. غذاهای مغذی مانند میوه، لبنیات، گوشت، لوبیا و برخی از سبزیجات می توانند به شما کمک کنند تا به روشی سالم تر وزن خود و صورت خود را افزایش دهید.

غذاهای سالم مناسب را طبق توصیه متخصص تغذیه برای چاقی صورت انتخاب کنید.

همه میوه ها و سبزیجات کالری کمی دارند. به عنوان مثال میوه های انبوه مانند انبه یا آووکادو یا سبزیجات نشاسته دار مانند سیب زمینی و ذرت مصرف کنید.  ماهی های چرب، مانند ماهی آزاد، راهی عالی برای ورود پروتئین سالم به رژیم غذایی شما است.

از غذاهای ناخواسته دور باشید

از غذاهای ناخواسته دور باشید

نکات تغذیه ای توسط متخصص تغذیه چاقی صورت

به بیکن ها، خامه ترش، ماست، پنیر و حتی شیرخشک فکر کنید: آن ها می توانند کالری و همچنین عطر و طعم اضافه کنند. نه تنها هر لقمه بیشتر دریافت خواهید کرد، بلکه ممکن است آن را خیلی دوست داشته باشید و هم بیشتر بخورید.

سالادهای خود را بپوشانید.

غذاهای غنی از تغذیه مانند سالادها را از فهرست حذف نکنید فقط به این دلیل که فکر می کنید کالری کمی دارند. می توانید آن ها را با چربی های سالم مانند روغن زیتون و مواد افزودنی مانند آووکادو، پنیر، آجیل و دانه ها مخلوط کنید. یا میوه هایی مثل سیب، گلابی و انواع توت ها را برای کمی طعم گرفتن و خوشمزه تر شدن امتحان کنید و از چاق شدن صورت خود لذت ببرید.

پنیر بخورید

پنیراز نظر کالری غنی است، ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را دارد و در برگرها، ساندویچ ها، سیب زمینی، تخم مرغ و بسیاری موارد دیگر مفید است. فقط چربی اشباع شده را تماشا کنید، که در صورت داشتن مقدار زیاد می تواند جمع شود و باعث مشکلات سلامتی شود.

آجیل یا تنقلات بخورید

نکات تغذیه ای توسط متخصص تغذیه برای چاقی صورت در مورد آجیل، کره بادام زمینی، کره بادام و سایر کره مغزها یک روش عالی برای بسته بندی کالری های مغذی است. اگر چوب هویج و ساقه کرفس را دوست دارید، ابتدا آنها را در کره مغز یا پنیر خامه ای فرو کنید. میوه ها و دانه های خشک نیز میان وعده های خوبی از نظر کالری درست می کنند.

پیگیری کنید

عادت های قدیمی به سختی از بین می روند و به خاطر سپردن همه چیزهایی که روز به روز می خورید دشوار است. یک ژورنال غذایی می تواند مناطقی را که ممکن است نیاز به کار داشته باشید به شما نشان دهد و به متخصص تغذیه چاقی صورت کمک کند تا مطمئن شود از مواد مغذی مناسب استفاده می کنید.

در زمان مناسب بنوشید

اگر درست قبل از غذا چیزی برای نوشیدن دارید، ممکن است گرسنگی کمتری داشته باشید. ممکن است هنگام خوردن غذا، نوشیدن مقدار زیادی کالری باشد یا ۳۰ دقیقه بعد منتظر نوشیدنی باشید. رویکردهای مختلف را امتحان کنید و آن ها را در مجله غذایی خود ثبت کنید.

برای عضله سازی ورزش کنید

این شامل یوگا، فشار، کشش، تمرین با وزنه و سایر فعالیت هایی است که می تواند به شما در اضافه وزن و چاقی صورت شما کمک کند. آن ها کالری می سوزانند اما این باعث گرسنگی شما می شود تا غذای بیشتری بخورید. با پزشک و متخصص تغذیه برای چاقی صورت خود در مورد بهترین روش موثر برای ورزش در مورد افزایش وزن صحبت کنید، به خصوص اگر شرایط سلامتی دارید که این کار را برای شما سخت می کند.

هر چند وقت یک بار افراط کنید

اگر چه بعضی از غذاها و خوراکی ها فاقد ارزش تغذیه ای هستند، اما کیک و کلوچه می توانند کالری اضافی اضافه کنند. فقط زیاده روی نکنید و به یاد داشته باشید که می توانید یک غذای شیرین را با برخی غذاهایی که دارای مواد مغذی و کالری هستند استفاده کنید و بخورید. ماست، میوه و گرانولا گزینه های خوبی هستند.

چربی های خود را بشناسید

این یک منبع عالی از کالری است، اما همه چربی ها برابر نیستند. به دنبال چربی های اشباع نشده و مناسب برای سلامتی خود باشید تا به وسیله آن ها بتوانید صورت خود را چاق کنید.

چربی های خود را بشناسید

چربی های خود را بشناسید

نتیجه گیری:

متخصص تغذیه چاقی صورت هنگام داشتن یک وعده غذایی متعادل، ابتدا توصیه می کند که پروتئین، کربوهیدرات و چربی خود را بخورید، سپس سبزیجات را آخر نگه دارید. به این ترتیب اگر در نیمه راه سیر شوید، باز هم از غذاهای پر کالری بهره مند خواهید شد. سعی کنید روزانه ۶ تا ۸ وعده غذایی یا میان وعده کمتری بخورید. اگر فقط می توانید چند لقمه بخورید، در صورت نیاز هر نیم ساعت یک بار بیشتر غذا بخورید تا بدین وسیله بتوانید صورت خود را چاق کنید.

نتیجه گیری:

نتیجه گیری:

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید