نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط

تغذیه ورزشی برای کاهش وزن
تغذیه ورزشی برای کاهش وزن
2021/05/25
برنامه غذایی لاغری برای کودکان 12 سال
برنامه غذایی لاغری برای کودکان ۱۲ سال
2021/06/03
نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط

نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط

با ما همراه شوید تا بیشتر با نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط آشنا شوید.

اگر شما هم به دنبال کاهش وزن هستید اما تحمل گرسنگی را ندارید به شما پیشنهاد می کنیم از یک نمونه رِژیم لوکارب با چربی متوسط استفاده کنید. قبل از هر چیزی باید بگوییم که تعابیر مختلفی برای رژیم هایی با کربوهیدرات کم وجود دارد. یه همین علت ممکن است رژیم لوکارب شامل رژیم دیگری هم باشد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط با ما در تماس باشید.

۰۲۱۲۲۸۷۹۴۰۹

نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط

نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط

رژیم لوکارب چیست؟

آیا نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط وجود دارد؟

تفاوت رژیم لوکارب با کتوژنیک چیست؟

 

رژیم لوکارب

چند سالی است که رژیم لوکارب در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. این رژیم برای کاهش وزن می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. رژیم لوکارب کاملا علمی است و به همین دلیل خطری را ایجاد نمی کند. کسانی که از این رژیم استفاده می کنند احساس سیری دارند و به همین علت غذای کمتری می خورند. اگر شما هم قصد کاهش وزن دارید توصیه می کنیم که از نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط استفاده کنید.

رژیم لوکارب

رژیم لوکارب

در این صورت با روشی علمی و موثر به هدف خود خواهید رسید. زیرا این رژیم دارای کربوهیدرات بسیار کمی است. رژیم لوکارب فاکتور های برای سلامتی بدن هم دارد. به طور مثال کلسترول خون را بهبود می بخشد. نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط فواید دیگری هم دارد که در این قسمت از مطالب با آنها آشنا خواهیم شد.

برای آشنایی با یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط باید بگوییم که رژیم لوکارب به یک سبک غذایی مربوط می شود. این رژیم با روش های مختلفی انجام می شود و در آن مقدار کربوهیدرات بسیار کم است. همچنین در رژیم لوکارب پروتئین بسیار زیادی وجود دارد. پاستا و نان سفید و قند ها جز حذفیات این رژیم به حساب می آید. در واقع هدف اصلی هر نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط این است که علاوه بر لاغری به بهبود سلامتی هم توجه شود.

در نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط باید به ۲ نکته زیر توجه کنید

  1. مواد خوراکی غیر مجاز: چربی های ترانس، محصولات غذایی کم چرب و فرآوری شده، قند، مواد غذایی که نگهدارنده دارند و روغن دانه ها و آرد سفید
  2. مواد خوراکی مجاز: محصولات لبنی پرچرب، چربی های سالم، میوه، سبزیجات، گوشت، ماکیان و ماهی، آجیل ها و دانه ها

تفاوت رژیم لوکارب با رژیم کتوژنیک

میان یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط با رژیم کتوژنیک تفاوت هایی وجود دارد که با آن ها آشنا خواهیم شد. در رژیم های لوکرب تقریبا ۱۰ درصد تا ۳۰ درصد از مواد غذایی کربوهیدرات هستند. برای مثال اگر شما باید در طول روز ۲۰۰۰ کالری دریافت کنید باید تقریبا ۵۰ تا ۱۵۰ گرم کربوهیدرات مصرف کنید. در رژیم هایی که باید کربوهیدرات های کمی مصرف شود توجه به پروتئین است.

یعنی در این رژیم ها باید بیشتر از بقیه رژیم ها پروتئبن مصرف کرد. همچنین در رژیم لوکارب باید به مصرف سبزیجات و چربی ها هم توجه کرد. البته دقت کنید که در یک نمونه رژیم لوکارب با  چربی متوسط نباید چربی های مضر را زیاد مصرف کرد، در واقع منظور از چربی به چربی های سالم است.

اما رژیم های کتوژنیک وضعیت متفاوتی دارند. در این رژیم مقدار بسیار کمی از کربوهیدرات ها باید مصرف شود. همچنین در این رژیم بدن کتون تولید می کنند و این مسئله سبب چربی سوزی می شود. در رژیم کتوژنیک نباید بیشتر از ۵۰ گرم کربوهیدرات استفاده کنید. در این نوع رژیم به مصرف چربی های سالم توجه ویژه ای می شود اما مصرف پروتئین ها باید متعادل باشد.

تفاوت رژیم لوکارب با رژیم کتوژنیک

تفاوت رژیم لوکارب با رژیم کتوژنیک

نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط

ممکن است شما هم جز افرادی باشید که به دنبال یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط هستند باشید. در این قسمت از مطالب یک نمونه از این رژیم را به شما معرفی خواهیم کرد.

ایام هفتهصبحانهمیان وعدهناهارمیان وعدهشام
شنبه۲ عدد تخم مرغ نیمرو با کرهبورانی اسفناج + ۱ لیوان دمنوش۲۰۰ گرم خوراک گوشت + انواع سبزیجات پخته شدهسالاد میوه۱۰۰ گرم سینه مرغ گریل + انواع کلم + ۱ کاسه ماست
۱ شنبهاملت گوجه فرنگی با ۲ عدد تخم مرغ + ۱ برش تست جو۵۰ گرم آجیل + ۱ لیوان دمنوش۲۰۰ گرم جوجه کباب + ۱ سبد سبزی + ۱ کاسه ماست۱ لیوان تخم ریحان

 

۱ کاسه خوراک لوبیا + کاسه سالاد
۲ شنبه۱ قوطی کبریت پنیر لیقوان + ۱ برش تست هفت غله + ۵ عدد زیتون۵ عدد انجیر خشک + ۱ لیوان شیر پرچرب۲۰۰ گرم همبرگر بدون نان + ۱ کاسه ماست + مخلفات۱ لیوان دانه چیا۵ برش ژامبون گوشت + ۱ قاشق مایونز خانگی + خیارشور + گوجه فرنگی
۳ شنبه

۲ عدد تخم مرغ آبپز

۱ لیوان تخم ریحان + ۱ عدد سیب۲ برش کباب تابه ای + ۱ سبد سبزی + ۱ کاسه سالاد۱ ساقه کرفس + ۲ عدد شکلات تلخ۲۰۰ گرم سینه مرغ گریل شده + ۱ کف دست نان
۴ شنبه۱ لیوان اوتمیل۱ لیوان دمنوش زنجبیل + ۱ عدد موز۲۵۰ گرم خوراک سینه مرغ + ۲ کفگیر برنج کته + ۱ سبد سبزی + سالاد فصل۱۰ عدد بادام درختی + ۱ لیوان دانه چیا۲ سیخ جگر گوسفند + گل کلم پخته شده
۵ شنبه۱ کاسه ماست چکیده + ۱۰ عدد بادام۱ لیوان شیر + ۳ عدد گردو۸ قاشق خورشت قورمه سبزی + ۱ کفگیر برنج + ۱ کاسه ماست۱ تکه نارگیل + ۱ لیوان دمنوش دارچین و زنجبیل۲ ملاقه خوراک لوبیا سبز و هویج + ۱ سبد سبزی + ۱ کاسه سالاد
جمعه 

۱ ۱ سیخ دل + سیخ جگر

 

۱۰۰ گرم آجیل دلخواه۱ کفگیر برنج کته + ۲۰۰ گرم ماهی قزل آلا۱ لیوان تخم ریحان۵ عدد ناگت مرغ + ۲ برش نان تست هفت غله + سیب زمینی پخته شده

سختی رژیم ها

قطعا بدترین قسمت رژیم گرفتن گرسنگی است. حتما شما هم افرادی را دیده اید که رژیم خود را نیمه کاره رها می کنند. علت اصلی این  اتفاق احساس ضعف و گرسنگی است. قطعا تحمل گرسنگی کار بسیار دشواری است و هر کسی توانایی آن را ندارد. اگر شما هم به دنبال کاهش وزن هستید اما تحمل گرسنگی را ندارید به شما پیشنهاد می کنیم از یک نمونه رِژیم لوکارب با چربی متوسط استفاده کنید. در واقع پس از پیروی از این رژیم شما کاهش اشتها خودکار را تجربه خواهید کرد.

سختی رژیم ها

سختی رژیم ها

استفاده از پروتئین در رِژیم غذایی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا می تواند اشتها را کنترل کند. در واقع بدن شما به طور خودکار کالری کمتری را مصرف می کند. پروتئین ها می توانند سبب ترشح بیشتر هورمون های سیری شوند همچنین آن ها می توانند هورمون های گرسنگی را نیز سرکوب کنند.

از چربی های سالم هم نباید غافل شد

از چربی های سالم هم نباید غافل شد زیرا آن ها هم توانایی کاهش اشتها ها را دارند. در واقع چربی ها مدت زمان بیشتری را برای هضم شدن احتیاج دارند به همین علت بیش تر در دستگاه گوارش می مانند و  در نهایت سبب می شوند تا دیر تر احساس گرسنگی داشته باشید. روغن آووکادو و روغن زیتون از این دسته چربی ها هستند.

یکی دیگر از مزایای این رژیم این است که پس از ۲ هفته میتواند آب بدن شما را تخلیه کند و همین مسئله به کم شدن وزن کمک می کند. زمانی که از یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط استفاده می کنید سطح انسولین پایین آورده می شود و در آخر لاغری سریع حاصل می شود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید طبق تحقیقی که دانشمندان انجام داده اند افرادی که از نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط استفاده کردند بیشتر از افرادی که از رژیم با چربی کمتر استفاده کرده اند کاهش وزن داشته اند. نمونه رژیم غذایی لوکرب با چربی متوسط در ۶ ماه اول تاثیر بسیار زیادی دارد.

مزایای این رژیم

همان طور که در ابتدای این مطالب گفتیم استفاده از یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط مزایای زیادی دارد که با آن ها آشنا خواهیم شد.

کاهش سایز در پهلو و شکم:

چربی هایی که در بدن وجود دارند یکسان نیستند. برای آگاهی از ویژگی های چربی ها باید به محلی که در بدن ذخیره شده اند دقت کنید. چربی در هر ناحیه از بدن یک تاثیری روی سلامتی بدن انسان ها دارد. به طور کلی می توانیم بگوییم که چربی های داخل بدن به دو دسته تقسیم بندی می شوند. دسته اول چربی های زیر پوستی و دسته دوم چربی های احشایی. منظور از چربی های احشایی به چربی هایی است که بخش میانی بدن انسان را احاطه می کند.

این نوع چربی در افرادی که چاق هستند دیده می شود. دسته دیگر چربی ها هم همان طور که از نام آن ها پیدا است در زیر پوست ذخیره می شوند. بهترین راه برای برطرف کردن چربی های احشایی استفاده از یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط است.

این نوع رژیم کربوهیدرات بسیار کمی دارد و به همین علت می تواند سبب آب شدن چربی های دور شکم شود. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد لاغری ناحیه شکم و پهلو دارند بهتر است از یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط استفاده کنید.

البته کاهش چربی تنها باعث لاغری نمی شود و می تواند شما را از ابتلا به بیماری های مختلفی حفظ کند. در واقع به کمک یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط از خطر بیماری های قلبی و همچنین دیابت نوع ۲ در امان خواهید بود.

کاهش تری گلیسیرید:

منظور از تری گلیسیرید به مولکول های چربی است که در خون انسان وجود دارد. اگر سطح تری گلیسیرید در صبحی که شب قبل از آن چیزی نخورده اید بالا باشد نشان دهنده احتمال ابتلا شما به بیماری  قلبی زیاد است افرادی که تحرک کمی دارند و یا کربوهیدرات های تصفیه شده مانند قند ساده و آرد را زیاد مصرف می کنند می توانند به این بیماری دچار شوند. اگر مصرف کربوهیدرات را به حداقل برسانید سبب می شود تا تری گلیسرید در خون شما کاهش پیدا کند.

شاید برای تان جاب باشد که بدانید افرادی که از رژیم های کم چرب استفاده می کنند ممکن است تری گلیسیرید در بدن آن ها افزایش پیدا کند. به همین علت به شما توصیه می کنیم تا برای کاهش وزن از نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط استفاده کنید.

کاهش تری گلیسیرید:

کاهش تری گلیسیرید:

بالا رفتن میزان کلسترول خوب:

به لیپو پروتئینی که با تراکم بالا باشد کلسترول خوب می گویند. همان طور که گفتیم برخی از چربی ها چربی مضر هستند ال دی ال نام دارند و همچنین به چربی های خوب هم اچ دی ال کلسترول گفته می شود. اگر به دنبال بالا بردن اچ دی ال کلسترول در بدن خود هستید باید از یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط استفاده کنید.

کاهش قند خون و دیابت:

بهترین رژیم برای افراد دیابتی یک نمونه رژیم  لوکارب با چربی متوسط است. در سراسر دنیا افراد زیادی به دیابت مبتلا هستند. طبق پژوهش هایی که توسط دانشمندان انجام شده است افرادی که مصرف کربوهیدرات را تا حد زیادی کاهش می دهند سطح قند خون کمتری را خواهند داشت.

همچنین استفاده از یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط می تواند سبب کاهش مصرف انسولین شود. یعنی افرادی که به دیابت مبتلا هستند ممکن است مدتی بعد از پیروی از این رژیم مقدار انسولینی که مصرف می کنند را کاهش می دهند.

مورد دیگری که در این باره وجود دارد دارو های پایین آورنده قند خون است.افرادی که به دیابت مبتلا هستند قرص هایی مانند متفورمین مصرف می کنند. متفورمین سبب کاهش قند خون می شود.  کسانی که از این قرص ها استفاده می کنند و هم زمان از یک رژیم پیروی می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. به همین علت باید حتما این مشکل خود را با پزشک در میان بگذارید.

کاهش قند خون و دیابت:

کاهش قند خون و دیابت:

مقابله با سندروم متابولیک:

سندروم متابولیک با بیماریهایی مانند بیماری قلبی و  دیابت مرتبط است.

درمان کلسترول بد:

کلسترول بد خطر سکته قلبی را تا حد زیادی افزایش می دهد. مورد دیگری که در مورد چربی های بد و یا ال دی ال وجود دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ذرات ال دی ال که مقدار کوچکی می توانند بیماری ایجاد کند. زمانی که از یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط استفاده می کنید هم مقدار کلسترول بد خون کم می شود و هم این که اندازه ذرات ال دی ال بزرگ تر می شود. در این صورت خطر کمتری سلامتی شما را تهدید می کند.

رژیم لوکارب چه رژیمی است؟

استفاده از رژیم لوکارب سابقه طولانی مدتی دارد. هر ساله به افرادی که از این رژیم پیروی می کنند افزوده می شود. به طور کلی اگر از یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط استفاده کنید می توانید به اهداف زیر دست پیدا کنید.

  •   کنترل قند خون و انسولین
  •   کاهش گرسنگی
  •   کاهش وزن سریع
  •   کاهش خطر مبتلا شدن به برخی از سرطان ها
  •   بهبود عملکرد شناختی
  •   کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی.
رژیم لوکارب چه رژیمی است؟

رژیم لوکارب چه رژیمی است؟

رژیم لوکارب با مصرف کم کربوهیدرات می تواند سبب کاهش وزن شما شود

رژیم لوکارب با مصرف کم کربوهیدرات می تواند سبب کاهش وزن شما شود. پس اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارند به کمک یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط وزن خود را کم کنند باید در مرحله اول توانایی حذف کربوهیدرات را داشته باشید.

البته که در این رژیم کربوهیدرات به طور کلی از بین نمی روند اما مقدار آن ها تا حد زیادی کم می شود. اگر افرادی که از یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط پیروی می کنند و عادت به استفاده فراوان کربوهیدرات دارند ممکن است در طول رژیم کمی اذیت شوند. اما در کل نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط یکی از بهترین و آسان ترین رژیم های غذایی است. در واقع با پیروی از این رژیم احساس گرسنگی نخواهید نداشت.

پیشنهاد می کنیم از پست نمونه رژيم لوكرب دیدن کنید.

انواع رژیم لوکارب

بسیاری از ما عادت داریم تا از مواد غذایی که کالری بالایی دارند استفاده کنیم. این عادت مشکلات زیادی را ایجاد می کند. به همین علت است که در نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط به استفاده کمتر از کربوهیدرات تاکید شده است.

در بعضی از رژیم ها فرد  کربوهیدرات زیادی را دریافت می  کند و در عین حال باید چربی کمی را مصرف کند، در این نوع رژیم ها کالری زیادی دریافت می شود و همین مسئله روند کاهش وزن را با مشکل مواجه می کند.

شاید برایتان جالب باشد که رژیم لوکارب شامل نوعی دیگر از رژیم ها است که با آن آَشنا خواهیم شد. قبل از هر چیزی باید بگوییم که تعابیر مختلفی برای رژیم هایی با کربوهیدرات کم وجود دارد. یه همین علت ممکن است رژیم لوکارب شامل رژیم دیگری هم باشد.

ممکن است رژیم لوکارب شامل رژیم دیگری هم باشد.

  1. رژیم با کربوهیدرات پایین و چربی متوسط
  2. رژیم چرب با کربوهیدرات کم

پیش از آن که شروع به رژیم گرفتن می کنید باید نوع آن را انتخاب کنید. در واقع هر فردی با افراد دیگر متفاوت است. به همین دلیل ممکن  است فردی با یک نمونه رژیم لوکارب به وزن ایده آل خود برسد اما فرد دیگری برای کاهش وزن تنها با استفاده از روش دوم به نتیجه دلخواه خود برسد. البته در هر دو نوع رژیم نکات قابل توجهی قرار دارند.

به طور مثال نباید از یک گروه مواد غذایی تا حد بسیار زیادی کالری دریافت کرد. زمانی که گفته می شود در یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط باید پروتئین زیادی مصرف شود به معنی استفاده بیش از حد از پروتئین ها نیست. زیرا هر ماده ای را اگر بیش از اندازه مصرف کنید مشکلاتی را برای شما به وجود می آورد. به طور کلی همه افراد تقریبا از ۱۵ تا ۲۵ درصد از کالری روزانه شان  را با پروتئین ها تامین می کنند.

افرادی که از یک نمونه رژیم لوکارب استفاده می کنند باید تقریبا ۳۰ تا ۳۵ درصد از کالری روزانه شان پروتئین باشد

اما افرادی که از یک نمونه رژیم لوکارب استفاده می کنند باید تقریبا ۳۰ تا ۳۵ درصد از کالری روزانه شان پروتئین باشد. هم چنین آن ها باید ۲۰ درصد کربوهیدرات و تقریبا ۴۵ درصد چربی استفاده کنند. در واقع در یک نمونه رژیم لوکارب با چربی متوسط باید در هر وعده غذایی ۱ تا ۲ کف دست پروتئین مصرف کنید.

پروتئین در گوشت و ماهی یافت می شود. اصلی ترین تفاوت میان یک نمونه رژیم لوکارب با رژیم لوکارب که چربی زیادی دارد در میزان دریافت پروتئین های گوشتی و یا فرآورده های گوشتی است.

یعنی این دو رژیم در اندازه مصرف ماهی و گوشت و تخم مرغ با یکدیگر تفاوت دارند.  در رژیم چربی بالا از چربی های سالم زیاد استفاده می شود. کره و بخش های پر چرب گوشت در این رژیم فراوان یافت می شود. اما در یک نمونه رژیم لوکارب چربی کمتری وجود دارد. در رژیم های کم کربوهیدرات و پر چرب تا جایی که ممکن است منابع گلوکز از برنامه غذایی حذف می شود. رژیم با کربوهیدرات بسیار محدود نام دیگر این رژیم است.

افرادی که از یک نمونه رژیم لوکارب استفاده می کنند باید تقریبا 30 تا 35 درصد از کالری روزانه شان پروتئین باشد

افرادی که از یک نمونه رژیم لوکارب استفاده می کنند باید تقریبا ۳۰ تا ۳۵ درصد از کالری روزانه شان پروتئین باشد

خوراکی های مجاز

در ابتدای این مطالب با خوراکی های مجاز در یک نمونه رژیم لوکارب آشنا شده ایم. در این قسمت از مطالب به معرفی بیشتر این خوراکی ها خواهیم پرداخت.

  •   چربی های سالم : کره و دنبه، روغن زیتون و روغن آووکادو،آووکادو، روغن های  MCT
  •   پروتئین های با کیفیت: تخم مرغ، گوشت ارگان مانند جگر، بخش های پر چرب گوشت، گوشت گاو و گوشت گوساله و گوشت گوسفند، ماهی هایی مانند ساردین و سالمون و ماکرل و قزل آلا و انجوی، گوشت پرندگان مانند غاز و بلدرچین و اردک و مرغ و بوقلمون
  •   سبزیجات غیر نشاسته ای: کرفس و کدو و خیار، تمامی سبزی ها، گیاهان تازه، مارچوبه، سبزیجات چلیپایی مانند گل کلم وکلم بروکلی و کلم بروکسل، گوجه فرنگی، لوبیا، قارچ، لوبیا سبز، فلفل دلمه ای
  •   لبنیات پر چرب:  شیر گاو پر چرب، شیر بز پر چرب، پنیر پر چرب
  •   میان وعده: تخم مرغ آب پز، کمی گوشت با کاهو، نیمی از آووکادو، عصاره سبزیجات، گوشت و کاهو
  •   چاشنی ها: خردل شیرین کننده، سس تند، ادویه و گیاهان، سرکه سیب، پودر کاکائو، استویا، عصاره وانیل
  •   نوشیدنی: آب سبزیجات تازه، آب، چای شیرین نشده، قهوه شیرین نشده، عصاره قلم

خوراکی های غیر مجاز

در ابتدای مطالب خوراکی های غیر مجاز در یک نمونه رژیم لوکارب را برای شما بیان کردیم. در این قسمت از مطالب به معرفی بیشتر این خوراکی ها خواهیم پرداخت.

  •   قند: شربت ذرت و میوه ها، عسل، شکر سفید، شکر قناری، نیشکر، شکر قهوه ای، هر ماده خوراکی که لاکتوز و مالتوز و دکستروز و فروکتوز و گلوکز دارد
  •   غلات تصفیه شده: غلات صبحانه، آرد برنج، پاستا، تمامی محصولاتی که دارای آرد سفید هستند مانند پاستا و مافین و نان ها، ذرات و محصولاتی که دارای ذرت هستند مانند ترتیلا و پاپ کرن
  •   مواد غذایی فرآوری شده: انواع آبنبات ها، چیپس ها و کراکر ها، آیتم های پخته شده برای صبحانه مانند وافل ها و پنکیک ها، دسر های مختلف مانند بستنی ها و کوکی ها و کیک ها
  •   نوشیدنی: نوشیدنی هایی که کالری دار و شیرین هستند، چای شیرین شده، قهوه شیرین شده، الکل، آب میوه
خوراکی های غیر مجاز

خوراکی های غیر مجاز

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید