مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان

غذاهای مناسب زخم معده
غذاهای مناسب زخم معده
2021/08/29
معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو
معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو
2021/09/15
مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان

مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان

همراه ما باشید تا موضوع مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان را بررسی نماییم.

در این مقاله سعی داریم تا درباره مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان مطالب جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در خصوص مشکلاتی نظیر یائسگی، خونریزی غیر طبیعی، سلامت جنسی، اختلالات باروری، هایمنوپلاستی و سایر موارد دیگر که از بیان آن به صورت حضوری نزد پزشک معالج شرم دارید، اطلاعات جامعی را ارائه نماییم.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات زنان با ما در تماس باشید.

۰۲۱۲۲۸۷۹۴۰۹

مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان

مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان

آن چه در این نوشتار پزشکی، مورد ارزیابی قرار می گیرد:

. مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان چیست؟

. مزیت های مشاوره پزشکی زنان آنلاین را نام ببرید؟

. چه بیمارانی به مشاوره های پزشکی زنان آنلاین نیاز دارند؟

. به چه علت بانوان بایستی با پزشک زنان در ارتباط باشند؟

. انواع مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان را نام ببرید؟

. مشاورین پزشکی زنان آنلاین در خصوص سلامت جنسی چه راهکارهایی را به بیماران متذکر می شوند؟

. آیا مشاوره پزشکی زنان آنلاین می تواند به مشکلات باروری در بانوان و آقایان کمک کند؟

. توصیه های پزشکی بعد از مصرف قرص های سقط جنین از طریق مشاوره های پزشکی آنلاین را بیان کنید؟

. نتیجه گیری

 

مشاوره آنلاین پزشکی

در حال حاضر ارتقا و توسعه تکنولوژی به قدری همه جانبه و سریع بوده که نقش مهمی در زندگی افراد بر جای گذاشته است. به طوری که نمی توان آن را نادیده گرفت. یکی از اصلی ترین بهره وری های کاربردی اینترنت در خصوص فناوری روز دنیا، استفاده در عرصه پزشکی است.

مشاوره آنلاین پزشکی

مشاوره آنلاین پزشکی

این تکنولوژی دارای ابعاد گوناگونی است که اغلب آن ها به منظور رفاه و آسایش بیشتر افراد و براساس شیوه زندگی امروزی طراحی شده است. زندگی در کلانشهرها، عدم دسترسی به پزشکان متخصص و مجرب، مشغله های کاری بسیار، موقعیت دشوار سفرهای برون شهری و درون شهری و سایر موارد دیگر سبب گردیده که فعالان عرصه پزشکی و اینترنت با ادغام این دو عرصه بسیار کاربردی، شیوه ویژه ای از مشاوره را به نام مشاوره آنلاین پزشکی پدید آورده و در اختیار کاربران قرار دهند.

در این متد، مشاوره بدون نیاز به هزینه و صرف زمان برای حضور در مطب پزشک، فاقد از این که شما مجبور باشید تا ساعت های طولانی را در مطب و یا ترافیک سپری کنید، بتوانید به آسانی در کمترین زمان به شکل آنلاین با مجرب ترین پزشکان متخصص، مشکل خود را مطرح کرده و مشاوره های لازم را از وی بگیرید.

در این سری از مشاوره ها، شما می توانید به شیوه های مکملی مانند ارتباط تلفنی، تصویری و یا در موارد لزوم از مراجعه حضوری استفاده کنید. در مشاوره های فوق، چنان چه بیمار به ویزیت حضوری نیاز داشته باشد، وی را به پزشک مرتبط ارجاع و یا نوبت بازدید حضوری به منظور مراجعه به پزشک در اختیار وی قرار می دهند.

افرادی که به مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان نیاز دارند

شاید تاکنون برای اغلب شما این مشکل پیش آمده باشد که با وجود شرایط خاص و یا ابتلا به بیماری از بیان آن به صورت حضوری با پزشک مرتبط با خجالت و یا شرم و حیا همراه شوید. اختلالاتی همچون مشکل در رابطه با زناشویی، مشکلات دستگاه تناسلی، اختلالات جنسی، داشتن رابطه بسیار پر ریسک جنسی، مشکلات مقاربتی، ابتلا به بیماری ایدز، اختلالات روانی و عاطفی که از بیان آن معذور هستید.

افرادی که به مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان نیاز دارند

افرادی که به مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان نیاز دارند

در کلیه موارد نامبرده می توان با خیالی آسوده و بدون این که مورد قضاوت قرار بگیرید، از مشاوره های پزشکی آنلاین رایگان بهره مند شوید. در برخی موارد ممکن است دسترسی به متخصصین امکانپذیر نباشد و یا در بعضی از مناطق محروم، بانوان باردار و یا بانوانی که به تازگی زایمان کرده اند، امکان بیرون رفتن از منزل را نداشته باشند.

همچنین بانوان معلول، سالمندان و یا بیشتر بانوانی که با مشکلات متعددی در این زمینه همراه هستند و از استطاعت مالی و یا زمان کافی به منظور رفع مشکلات بهداشتی و پزشکی برخوردار نیستند، می توانند از مشاوره های آنلاین رایگان برای رفع مشکلات خود بهره مند شوند.

در حال حاضر با توجه به این که همه افراد به دلیل شیوع ویروس کرونا روزهای قرنطینه را سپری می کنند، مشاوره های پزشکی آنلاین از هر زمان دیگری می تواند به بیماران کمک زیادی نماید و برای آن گروه از بیماران که با مشکلات دستگاه تناسلی همراه شده اند،انجام مشاوره می تواند به آن ها کمک زیادی کند.

دلیل رابطه بانوان با پزشک زنان

سلامت و صحت یک بانو، در واقع سلامت خانواده و در انتها سلامت جامعه را در بردارد. به منظور اطمینان بیشتر از بهداشت و سلامت بانوان، مراجعه به متخصصین زنان و زایمان امری مهم و ضروری به شمار می آید. بانوان همراه با کلیه وظایفی که در زندگی بر دوش دارند، از همان دوران بلوغ و نوجوانی که دوره پریودی را پشت سر می گذارند، بدخیمی ها و ناراحتی هایی که ممکن است این دوران را برای آن ها سخت و دشوار کند، تجربه می کنند.

اکثر دختران در دوره جوانی که ازدواج می کنند با مشکلات شناخت از پرده بکارت همراه می شوند که شاید در این گام احتیاج به ویزیت پزشک مرتبط داشته باشند تا از این طریق از روابط زناشویی اطلاعات بیشتری به دست آورند و بتوانند این دوران را به آسانی سپری کنند.

امروزه اکثر متخصصین با فعالیت در سایت های متعدد سعی می کنند تا از سختی های مراجعه حضوری و همچنین نوبت دهی های طولانی تا حد چشمگیری بکاهند و در کوتاهترین زمان، بهترین راهنمایی ها را در اختیار بیماران قرار دهند.

درگیری های ذهنی از روابط زناشویی نامطلوب، مشاوره پیش از بارداری و بانوان رده سنی پنجاه سال که با دوران یائسگی همراه هستند، می توانند از مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان بهره مند شوند. زیرا همان طور که می دانید، دوران یائسگی در بانوان می تواند زمینه ساز اغلب بیماری ها باشد.

انواع مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان

خونریزی غیر طبیعی واژن

پیش از توضیح درباره مشاوره پزشکی زنان به صورت آنلاین، باید در خصوص خونریزی واژن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. این خونریزی های غیر طبیعی میان دوران قاعدگی، با لکه بینی، خونریزی میان قاعدگی و متروراژی معروف هستند.

زمانی که میان دوران عادی پریودی شخص دچار خونریزی می شود، عوامل متعددی در بروز آن دخیل است. این در حالی است که برخی از عوامل ممکن است قابل درمان باشد اما بعضی از فاکتورهای دیگر در شخص می تواند بیانگر عارضه ی زمینه ی جدی تری باشد. به طور کلی علت بروز این بیماری:

۱)    استرس ۲) رشد توده در گردن رحم و یا رحم ۳) سقط جنین ۴) سرطان ۵) تغییر دارویی ۶) خشکی واژن ۷) عدم برابری هورمون ها در بیماران است.

با وجود آگاهی از این بیماری و علل آن، مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان، آزمایش های تشخیصی مرتبط را به بیماران توصیه می کنند. آزمایش خون، بیوپسی یا نمونه برداری کشت از گردن و دیواره رحم، سونوگرافی و همچنین ثبت اطلاعات دقیق درباره آغاز و انتهای دوران پریودی را برای انجام مشاوره های بعدی که به صورت آنلاین انجام می شود را پیشنهاد می کنند. البته در طی این مشاوره ها ممکن است متخصصین بعد از انجام تست های تشخیصی مرتبط، مراجعه حضوری را به این گروه از بیماران توصیه کنند.

خونریزی غیر طبیعی واژن

خونریزی غیر طبیعی واژن

معالجه خونریزی واژینال به صورت آنلاین

در این مشاوره ها، متخصصین به بیماران متذکر می شوند که هیچ معالجه خاصی به منظور خونریزی واژینال میان دوره ی قاعدگی وجود ندارد. معالجه بر مبنای دلیل خونریزی غیر عادی واژن متفاوت است. در بعضی مواقع، این خونریزی ها به تنهایی برطرف می شود اما بعضی از بانوان برای معالجه بیشتر، بایستی عوامل اصلی این بیماری مورد تشخیص قرار گیرد.

چشمپوشی برخی بیماران و عدم مراجعه به پزشک می تواند به تدریج سبب بدتر شدن عارضه در فرد شود. چنان چه دلیل خونریزی های واژن؛ سرطان، عفونت و یا مشکلات جدی تر باشد، پیامدهای آن می تواند زندگی فرد را به خطر بیندازد و بیمار به معالجه فوری نیاز داشته باشد.

یکی از مزیت های مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان این است که این متخصصین به بیماران کمک می کنند تا شیوه های درمانی را به منظور پیشگیری از روند بیماری انجام دهند و از یکی از شیوه های تشخیصی که متذکر شدیم، برای درمان و داروهای مصرفی اقدام کنند.

معالجه خونریزی واژینال به صورت آنلاین

معالجه خونریزی واژینال به صورت آنلاین

پیشنهاد می کنیم از سایر مطالب سایت دکتر کوهدانی دیدن کنید.

جلوگیری از خونریزی واژینال

مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان پیش از انجام تست های مرتبط در خصوص بروز این عارضه چند روش را به منظور پیشگیری از روند خونریزی های بین قاعدگی به بیماران متذکر می شوند که عبارتند از:

  •   حفظ شیوه زندگی استاندارد و مطلوب و برخورداری از وزن طبیعی، به این علت که بالا بودن شاخص توده بدنی می تواند سبب بروز قاعدگی های غیر عادی در بانوان شود.
  •   مصرف قرص LD (ضد بارداری) که باعث پیشگیری از عدم تعادل در هورمون ها می شود.
  •   انجام فعالیت های ورزشی مناسب به منظور تقلیل استرس و همچنین حفظ سلامتی بسیار موثر است.
  •   به منظور تقلیل درد، در این مدت می توان از ناپروکسن و یا ایبوپروفن مصرف کنید. به این دلیل که در تقلیل خونریزی ها بسیار اثربخش است.
  •   به دلیل افزایش ریسک خونریزی، از مصرف قرص آسپرین در این مدت خودداری کنید.

این اقدامات پیشگیرانه که از طریق مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان به بیماران پیشنهاد می شود، می تواند تا حدی از روند خونریزی غیر طبیعی در بیماران بکاهد.

جلوگیری از خونریزی واژینال

جلوگیری از خونریزی واژینال

چه زمانی به منظور معالجه خونریزی غیر طبیعی واژن بایستی به پزشک متخصص مراجعه کرد؟

اغلب متخصصین زنان و زایمان توصیه می کنند که:

–   هر زمان با این مشکل همراه هستید، بایستی با پزشک معالج خود این موضوع را مطرح کنید. زیرا دلیل خونریزی های غیر طبیعی می تواند جدی باشد که بایستی مورد تشخیص قرار گیرد.

–   لکه بینی هایی که در دوران بارداری مشاهده می شود، به مفهوم سقط جنین نیست. با وجود این، در صورتی که دوران بارداری را سپری می کنید و با خونریزی واژن همراه هستید، بایستی بلافاصله مراجعه حضوری با پزشک متخصص داشته باشید.

چه زمانی به منظور معالجه خونریزی غیر طبیعی واژن بایستی به پزشک متخصص مراجعه کرد؟

چه زمانی به منظور معالجه خونریزی غیر طبیعی واژن بایستی به پزشک متخصص مراجعه کرد؟

–   چنان چه علاوه بر خونریزی واژن با نشانه های دیگر همچون سرگیجه، درد، تب و خستگی همراه هستید، بهتر است برای تشخیص دقیق تر علت بیماری به صورت حضوری به پزشک مرتبط مراجعه کنید.

در چنین شرایطی است که متخصصین آنلاین، مراجعه حضوری را به بیماران برای پیشگیری از روند بیماری توصیه می کنند.

درد و ترشحات واژن

ترشحات واژن منظم بیانگر صحت دستگاه تولید مثل در بانوان است. ترشحات طبیعی و نرمال واژن تلفیقی از مایعات، مخاط، سلول های مرده و باکتری ها در واژن هستند که شاید به علت مدت تخمک گذاری، تحریک جنسی با ترشحات بیشتر همراه گردد. ترشحات بسیار که با رنگ و بوی بد و ظاهری غیر معمول همراه هستند، ترشحات خطرناک واژینال هستند که می تواند بیانگر یک عارضه زمینه ای در فرد باشد. ترشحات سنگین واژن بیشتر بر اثر:

تحریک جنسی ۲) تخمک گذاری ۳) عدم تعادل هورمونی ۴) واژینیت یا التهاب واژن ۵) واژینوزیس باکتریایی ۶) عفونت مخمری ۷) تریکومونیازیس است.

درد و ترشحات واژن

درد و ترشحات واژن

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان – ترشحات واژن سالم به چه صورت است؟

متخصصین زنان و زایمان که در مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان شرکت می کنند، در پاسخ به این سوال متذکر می شوند که این ترشحات در اغلب بانوان متفاوت بوده است. میزان ترشحات فوق در مدت دوره پریودی تغییر پیدا می کند

در مجموع ممکن است ترشحات واژینال سالم به صورت زمخت، آبکی و نازک و یا ابر مانند مشاهده شود. البته متخصصین ترشحات سفید، شفاف و یا شیری رنگ را در بانوان امری طبیعی بیان می کنند.

در انتهای دوره پریودی شاید بانوان ترشحات را به صورت قرمز، قهوه ای و یا سیاه رنگ مشاهده کنند که به طور معمول با اندکی خون همراه است. لازم به ذکر است که افزایش ترشحات واژینال به دلیل تغییرات طبیعی هورمونی است که در مدت تخمک گذاری بایستی پس از تخمک گذاری به روال معمولی برگردد.

زمان مراجعه حضوری به پزشک برای ترشحات واژن

اغلب این ترشحات نگران کننده نیستند اما چنان چه این ترشحات روند غیر طبیعی داشتند، متخصصین در مشاوره های آنلاین خود، مراجعه حضوری به پزشک را به بیماران پیشنهاد می کنند. ترشحات خاکستری، زرد، بی بو و یا سبز نشانه ای از عفونت در بیماران است که بایستی برای معالجه دقیق تر به پزشک معالج مراجعه کنید. البته علائم دیگری مانند:

سوزش و یا خارش واژن، درد و یا ناراحتی در زمان نزدیکی و یا ادرار می تواند از علائم دیگر عفونت در بیماران باشد که در چنین شرایطی است که در مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان، متخصصین مراجعه حضوری را به پزشک مرتبط به بیماران متذکر می شوند.

معالجه ترشحات بسیار واژن

ترشحات بسیار واژن براساس دلیل بیماری بایستی توسط مجرب ترین متخصصین زنان و زایمان درمان گردد. نشانه های التهاب واژن با رفع منشاء سوزش در بیماران تا حد بسیار تقلیل می یابد.

متخصصین در مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان در صورتی که علت این ترشحات را عفونت مخمری و یا واژینوزیس باکتریایی تشخیص دهند، مصرف داروهای ضد قارچ و یا آنتی بیوتیک را برای درمان به بیماران توصیه می کنند. به منظور معالجه تریکومونیازیس، مصرف آنتی بیوتیک را پیشنهاد می کنند. البته متخصصین متذکر می شوند که این گروه از بیماران بهتر است پس از معالجه، هفت الی ده روز از داشتن رابطه جنسی خودداری کنند.

شیوه معالجه PCOS (سندرم تخمدان پلی کیستیک) در بیماران متعدد متفاوت بوده است. متخصصین در این مشاوره ها تجویز ترکیبی مانند تغییر در شیوه زندگی و همچنین دارو درمانی را به بیماران برای مدیریت و کنترل نشانه ها و سطح هورمون توصیه می کنند.

علاوه بر این، تثبیت وزن در محدوده نرمال و مصرف مواد غذایی متنوع که فاقد گلوکز اضافی هستند، می تواند تا حد بسیار به بهبود نشانه های این عارضه کمک شایانی کند. استفاده از قرص های ضد بارداری که شامل پروژسترون و استروژن هستند، به منظور متعادل نگه داشتن میزان آندروژن (هورمون مردانه) بسیار موثر و مفید خواهند بود.

معالجه ترشحات بسیار واژن

معالجه ترشحات بسیار واژن

شیوه های مهار و جلوگیری از ترشحات بسیار واژن

در این مشاوره های پزشکی زنان که به صورت آنلاین انجام می شود، متخصصین متذکر می شوند که حتی ترشحات سالم واژن هم به تدریج می تواند در برخی مواقع سبب مشکل در بانوان شود. به منظور کنترل و مهار ترشحات سنگین واژن بهتر است از شیوه هایی که در زیر به آن اشاره می کنیم، بهره مند شوید:

نوار بهداشتی را مرتباً تعویض کنید تا از رطوبت بیش از اندازه آن جلوگیری کنید. به این علت که رطوبت سبب افزایش ریسک ابتلا به عفونت های واژینیت و ادراری در بیماران می شود.

یکی دیگر از شیوه های پیشگیری از این ترشحات، استفاده از لباس زیر نخی است.

لباس های زیر تنگ می تواند این مشکل را در بانوان تشدید کند. به همین منظور متخصصین توصیه می کنند که در این دوران از پوشیدن این لباس ها خودداری کنید.

استفاده از محصولات بهداشتی که حاوی مواد شیمیایی قوی، فاکتورهای رنگ دهنده و معطر هستند، در این ناحیه از عضو حساس امتناع کنید.

از دیگر شیوه های جلوگیری از ترشحات واژن که متخصصین به صورت آنلاین به بیماران متذکر می شوند، خشک و تمیز نگه داشتن این ناحیه است.

بهتر است مسیر جلو به عقب ناحیه تناسلی را پاک کنید.

تمامی دستورالعمل های بهداشتی فوق از شیوه هایی است که متخصصین در مشاوره های پزشکی زنان که در شرایط خاص به صورت آنلاین و رایگان انجام می شود، به بیماران توصیه می کنند. البته متخصصین متذکر می شوند که پروسه بهبودی به میزان شدت عفونت در بیماران بستگی دارد که شاید از چند روز تا چندین هفته به طول بیانجامد.

شیوه های معالجه خونریزی غیر طبیعی واژن

اگر خونریزی بیش از حد و یا غیر طبیعی باشد، به منظور معالجه خونریزی، شیوه های متعددی وجود دارد که پس از تشخیص پزشک مرتبط که به صورت حضوری انجام شده است و در نظر گرفتن موقعیت بیمار، بهترین و مناسب ترین شیوه معالجه بیمار پیشنهاد می شود. فاکتورهایی که در تعیین شیوه معالجه مثمر ثمر است شامل:

۱)  سن بیمار ۲) شدت خونریزی ۳) وجود عارضه ۴) موقعیت بدنی بیمار است.

شیوه های درمانی

–    معالجه از طریق دستگاه درون رحمی یا (IUD) می تواند یکی از مناسب ترین شیوه های درمانی با توجه به شرایط بدنی بیمار باشد که متخصصین برای بیماران تجویز می کنند.

–    استفاده از قرص های ضد بارداری، البته بایستی متذکر شویم که بیماران از مصرف خودسرانه ی این دارو پرهیز نمایند و تحت نظر پزشک معالج و دوز لازم در طی روز استفاده کنند.

–  یکی دیگر از شیوه های درمانی که متخصصین با توجه به شرایط بیمار برای آن ها توصیه می کنند. هیسترکتومی است.

–  کورتاژ شیوه معالجه ی دیگری است که بایستی تحت نظر مجرب ترین متخصصین زنان برای پیشگیری از خونریزی های غیر طبیعی روی بیماران انجام شود.

در مجموع متخصصین که به صورت آنلاین به بیماران مشاوره می دهند، متذکر می شوند که سرطان رحم به عنوان یکی از پرریسک ترین مشکلات این عارضه است. پس چنان چه مدت زیادی است که با این مشکل همراه هستید، بایستی سریعاً به مجرب ترین متخصصین زنان و زایمان به صورت حضوری مراجعه کنید تا از این طریق بیشتر مورد تشخیص و درمان قرار گیرید.

شیوه های درمانی

شیوه های درمانی

یائسگی

یکی دیگر از انواع مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان به یائسگی در بانوان اشاره دارد. زمانی که پریودی در بانوان متوقف می شود، بانوان با یائسگی مواجه می شوند که در این شرایط تخمدان ها کارکرد خود یعنی تولید مثل را به تدریج از دست می دهند.

به طور معمول این رویداد بین سنین چهل و پنج الی پنجاه و پنج سالگی در بیماران به وجود می آید. اما در موارد نادر نیز احتمال دارد که بانوان در سنین سی سالگی و یا پایین تر از آن با این عارضه همراه شوند.

از نظر متخصصین، این موقعیت به نارسایی زودرس تخمدان و یا یائسگی زودرس اشاره دارد. استروژن هورمون مهمی است که در طی سال های باروری بانوان از طریق تخمدان ها ترشح و تولید می شود. با افزایش سن در بانوان، اندوخته تخمک در تخمدان ها تقلیل یافته و در نتیجه توانایی باروری نیز به مراتب کاهش می یابد.

در این هنگام هورمون کمتری ترشح و تولید می شود و سبب می گردد که بدن شخص، رفتار متفاوت تری را نشان دهد. در طی تقلیل مقدار هورمون استروژن در بدن، به تدریج نشانه ها در فرد نمایان می شود که این تغییرات دوره ی یائسگی در بانوان نامیده می شود.

تقریباً در سن پنجاه الی پنجاه و پنج سالگی، دوره ماهانه در بانوان به طور کامل متوقف می شود. لذا در این مدت تخمک گذاری، عادت ماهانه و باروری دیگر رخ نمی دهد، این پروسه (یائسگی) است.

سوال پزشکی زنان در مورد دوره یائسگی

در بعضی از بانوان ممکن است تقلیل قدرت تولید مثل به صورت عمیق احساس گردد. این دوران برای تمامی بانوان به عنوان یک تجربه فردی است که بایستی این پروسه را پشت سر گذارند. با وجود این، تقلیل مقدار تولید هورمون استروژن از تخمدان ها در زمانی که بانوان وارد سن چهل سالگی می شوند، به طور معمول از نشانه هایی است که برای هر بانو بسیار آزار دهنده است و احتمال دارد که شخص به مراقبت های پزشکی بیشتری نیاز داشته باشد.

حال یکی از سوالات پرتکرار در این سری از مشاوره های آنلاین رایگان در خصوص تشخیص زمان یائسگی است.

قاعدگی های نامنظم و همچنین گرگرفتگی به تدریج نشانه بروز تغییراتی در بانوان است. اما تشخیص دوره یائسگی دقیق در بانوان امری آسان نیست، به خصوص در صورتی که قرص استفاده می کنید و یا HRT (درمان جایگزین هورمونی) به منظور تسکین نشانه های دوره یائسگی توسط پزشک معالج پیشنهاد شده است. شما با دانستن از زمان آخرین پریودی می توانید از بارداری تا حد زیادی پیشگیری کنید.

خانم های یائسه دیگر بارور نمی شوند

خانم های یائسه دیگر بارور نمی شوند و دیگر به جلوگیری از بارداری نیازی نخواهند داشت. اما اغلب متخصصین به این گروه از بانوان که کمتر از رده سنی پنجاه سال هستند، متذکر می شوند که جلوگیری از باروری را تا بیست و چهار ماه بعد از آخرین پریودی و همچنین دوازده ماه در صورتی که بالای رده سنی پنجاه سال هستید، ادامه دهید.

متخصصین به صورت آنلاین با بیان نشانه های بیماران می توانند این حالت را در فرد تشخیص دهند. اما به منظور سنجش میزان هورمون FSH (تولید مثل) انجام تست خون را تجویز می کنند. نکته حائز اهمیت این است که اندازه گیری (FSH) به منظور شناسایی یائسگی در بانوان رده سنی چهل و پنج سال توصیه نمی شود.

بعضی از بانوان ممکن است در سن پنجاه سالگی بر اثر عوامل متعدد پزشکی مانند جراحی هیسترکتومی (خارج کردن رحم) و حذف تخمدان ها را در طی این عمل جراحی انجام دهند. با حذف تخمدان ها، ممکن است یائسگی در هر رده سنی در بیماران انجام شود و کلیه خطرات مربوط و نشانه ها با یائسگی عادی درباره این بانوان انجام می شود.

خانم های یائسه دیگر بارور نمی شوند

خانم های یائسه دیگر بارور نمی شوند

تقلیل نشانه های یائسگی در مشاوره پزشکی زنان

یکی از مواردی که در مشاوره های پزشکی زنان به صورت آنلاین توسط مجرب ترین متخصصین ارائه می شود در مورد تقلیل نشانه های یائسگی در بانوان است.

تغییر شیوه زندگی: شیوه زندگی سالم می تواند تا حد قابل توجهی تاثیرات یائسگی را کاهش دهد و به تقویت استخوان و قلب نیز کمک شایانی کند. اغلب بانوان احساس می کنند هنگامی که تغییرات به درستی در سبک زندگی ایجاد شود، رسیدگی بیشتری برای برخورد با این رفتار در بدن صورت می گیرد. در این راستا چند نکته را متذکر می شویم:

درمان های جایگزین و مکمل:

این انتخاب گزینه مناسبی برای اغلب بانوان محسوب می شود، هر چند تحقیقات گسترده ای برای حمایت از اثرات ایمنی این مکمل ها صورت گرفته است. مصرف آن ها در برخی موارد می تواند به نشانه های دردسرساز تا حد قابل توجهی کمک کند و اثر قابل چشمگیری روی قلب، استخوان و یا رگ های خونی داشته باشد.

در واقع تعیین یک شیوه درمانی جایگزین و یا مکمل می تواند به عنوان یک چالش شناخته شود. اغلب موارد متعدد به عنوان معالجه یک مکمل است. مانند رایحه درمانی، طب سوزنی، هیپنوتیزم درمانی، درمان های گیاهی، رفلکسولوژی، هومیوپاتی، یوگا که تمامی آن ها در یائسگی موثر خواهد بود.

معالجه جایگزینی HRT (هورمون)

یکی از شیوه های کاربردی و موثر در معالجه نشانه های یائسگی که اغلب متخصصین در مشاوره های پزشکی آنلاین به بیماران متذکر می شوند، HRT (معالجه جایگزینی هورمون) است.

این متد درمانی شیوه ی مناسب به منظور جایگزینی استروژن در بانوان است که در دوره یائسگی حذف می گردد. هدف از انجام این شیوه درمانی، تسکین نشانه های مربوط به فقدان هورمون استروژن نظیر خشکی واژن، گرگرفتگی و پوکی استخوان در بانوان است. مزیت های این تکنیک همچون معالجه برای اختلالات خواب، گرگرفتگی، نشانه های واژن و بعضی از مشکلات خلقی در بانوان به اثبات رسیده است.

معالجه جایگزینی HRT (هورمون)

معالجه جایگزینی HRT (هورمون)

سقط درمانی با مصرف قرص

مراجعه به پزشک و حضور در اتاق معاینه به منظور استفاده از قرص هایی که برای اتمام بارداری به آن نیاز دارید، امری طبیعی است. ماندن در حریم منزل و امنیت آن می تواند برای رفع این مشکل جذاب تر باشد،

زیرا دیگر کسی از بارداری شما با خبر نمی شود و کلیه مسائل مرتبط را می توانید به راحتی با مجرب ترین متخصصین از طریق مشاوره های پزشکی زنان به صورت آنلاین مطرح کنید. استفاده از قرص های مخصوص سقط جنین بدون مشاوره و راهنمایی پزشک می تواند خطرات بسیاری را برای بانوان به همراه آورد و یا بدون توجه به میزان دوز آن ممکن است شما با پیامدهای بسیاری در اثر استفاده از آن همراه شوید.

سقط جنین پروسه پیچیده و انجام آن در منزل پیچیده تر است

سقط جنین پروسه پیچیده و انجام آن در منزل پیچیده تر است، به این علت که انجام آن از طریق شیوه اشتباه و در یک زمان نامناسب می تواند پیامدهای بسیار خطرناکی را برای زنان به همراه داشته باشد. با توجه به موارد عنوان شده، مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان می تواند در این راستا به بانوان کمک شایانی کند.

همچنین اگر نتوانید به صورت صحیح از قرص های فوق استفاده کنید، با صدمات بسیاری همراه می شوید که این متخصصین به صورت آنلاین می توانند مصرف این قرص ها را برای شما تایید کنند.

در صورتی که شما باردار نیستند نیز می توانید با مراجعه به سایت این مشاورین پزشکی، اطلاعات کاملتری را کسب کنید. پیش از مصرف این قرص ها بهتر است که بیماران به صورت مشاوره آنلاین با متخصصین مشورت کنند، به این علت که ممکن است مصرف این قرص ها در برخی از بیماران با شکست روبرو شود.

سقط جنین پروسه پیچیده و انجام آن در منزل پیچیده تر است

سقط جنین پروسه پیچیده و انجام آن در منزل پیچیده تر است

سوال پزشکی آنلاین رایگان- بعد از استفاده از قرص سقط جنین

با توجه به این که اغلب بانوان، بعد از یک الی دو ساعت استفاده از داروهای سقط جنین با خونریزی واژن همراه می شوند، اما برخی از بانوان احتمال دارد که زمان بیشتری را برای آغاز این خونریزی ها احتیاج داشته باشند.

گرفتگی های شکمی و همچنین خونریزی های واژن هر دو از مواردی هستند که به منظور کامل نمودن این شیوه نیاز است. متخصصین در این مشاوره های آنلاین به بیماران متذکر می شوند که بعد از مصرف این قرص ممکن است شما با علائمی مانند استفراغ، تب و لرز، اسهال، تهوع، ضعف، خونریزی شدید و سایر موارد دیگر همراه شوید که امری طبیعی در تمامی بیماران است و جای نگرانی نیست.

به طور معمول سقط جنین از طریق قرص خیلی سریع تر انجام می گیرد اما بایستی متذکر شد که مصرف آن بایستی تحت نظر متخصصین قرار گیرد. البته شاید این داروها برای بیماران اثربخش نباشد و بارداری آن ها حتی با مصرف این قرص ها ادامه داشته باشد. در چنین شرایطی متخصصین زنان با مشاوره های آنلاین که برای بیماران انجام می دهند، دوز قرص را افزایش داده و یا جراحی را مناسب ترین گزینه برای آن ها معرفی می کنند.

انجام سقط جنین از طریق جراحی به چه صورت انجام می شود؟

جراحی فوق در کلینیک و از طریق ابزارهای مخصوص پزشکی و یا ساکشن برای خارج کردن جنین از داخل رحم انجام می گیرد. انجام این جراحی در هفته های نخست (سه ماهه اول) بارداری صورت می گیرد و در کلینیک های مخصوص به صورت کاملاً ایمن و اثربخش توسط مجرب ترین متخصصین انجام می شود. در پاسخ به سوال این بانوان که از رفتن حضوری به مطب پزشک معالج شرم دارند، بایستی بیان نمود که این روش از متداول ترین گزینه ها به منظور سقط جنین پس از ده هفته بارداری است.

نکته حائز اهمیتی که در این راستا بایستی متذکر شویم این است، با این که سقط جنین از طریق قرص تحت نظر متخصصین می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، اما زمانی که شما از داروی نامعتبر استفاده می کنید، نبایستی انتظار مشابه را از این قرص ها داشته باشید.

انجام سقط جنین از طریق جراحی به چه صورت انجام می شود؟

انجام سقط جنین از طریق جراحی به چه صورت انجام می شود؟

مشکلات باروری

یکی دیگر از انواع مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان به انجام مشکلات باروری در بانوان و آقایان اشاره دارد. متخصصین در مشاوره های خود که به صورت آنلاین انجام می شود، دلیل ناباروری را تلفیقی از اختلالات باروری در زنان و یا مردان و یا یک دلیل مجهول معرفی می کنند. تشخیص این بیماری در بانوان نسبت به آقایان کمی دشوارتر است و اغلب شیوه های درمانی بستگی به دلیل ناباروری دارد. یکی از سوالات پزشکی آنلاین رایگان به نشانه های مشکلات ناباروری در بانوان اشاره دارد که بایستی متذکر شویم:

قاعدگی های نامنظم، دردهای بسیار دوران پریودی، خونریزی های طولانی، احساس درد و ناراحتی در زمان رابطه زناشویی، ترشحات نامناسب، تهوع شدید، احساس عدم تعادل و سرگیجه و همچنین رشد موهای زائد به خصوص در قسمت گونه و چانه از نشانه های اختلالات رحمی است.

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- علت باردار نشدن

یکی از سوالاتی که در این مشاوره ها مطرح می شود، دلایل باردار نشدن برخی از بانوان است. مشکلات تخمک گذاری، نازایی لوله ای (صدمه به لوله های رحمی)، آندومتریوز از مواردی هستند که سبب عدم باروری در بانوان می شود. اما در برخی موارد با وجود انجام تست های متعدد، دلیل ناباروری در بیماران مشخص نمی شود.

وجود چندین فاکتور در زن و مرد می تواند مشکلات بارداری را دست نیافتنی کند. با پیشرفت علم و دانش پزشکی، این عارضه به مرور زمان در بین بیماران برطرف گردیده و با شیوه هایی که متخصصین در این مشاوره ها به شما متذکر می شوند، می تواند یک بارداری مثمر ثمری را برای شما به ارمغان آورند.

دلایل عدم باروری در آقایان:

دلیل بچه دار نشدن آقایان برعکس بانوان بسیار متنوع نبوده و به طور معمول معالجه آن ها آسانتر است. اما علل ناباروری در مردان شامل:

۱)  آسیب به بیضه ۲) ناتوانی جنسی مانند انزال زودرس و یا عدم نعوظ ۳) فقدان پایین آمدن بیضه در دوران کودکی ۴) استفاده بعضی از داروها ۵) کوچک بودن بیضه ها ۶) مشکلات مقاربتی مانند سوزاک ۷) استفاده بیش از اندازه الکل ۸) مصرف سیگار است.

از دیگر سوالاتی که در مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان بسیار مطرح می شود، به این موضوع اختصاص دارد که زوجین بعد از تلاش پیوسته برای بارداری دوم به نتایج مطلوبی دست نمی یابند، علت این مشکل چیست؟

متخصصین مجرب زنان و زایمان، مشکلات تخمک گذاری، تقلیل تعداد اسپرم، انسداد لوله های رحمی، توده بدخیم در بیضه یا رحم، تقلیل و یا افزایش بیش از اندازه وزن و سایر موارد دیگر که هیچ یک از زوجین در باروری نخست به آن گرفتار نبوده اند را دلیل ناباروری دوم می دانند.

دلایل عدم باروری در آقایان:

دلایل عدم باروری در آقایان:

جلوگیری از اختلالات باروری در بانوان در مشاوره های آنلاین رایگان

یکی از مواردی که در این مشاوره ها بیشتر انجام می گیرد، شیوه های پیشگیری از این عارضه است. بانوانی که مایلند در آینده بارداری را تجربه کنند

دقت به نکات کاربردی می تواند در جلوگیری از اختلالات باروری و همچنین بهبود بخشیدن موقعیت باروری به آن ها کمک زیادی کند:

  •   تثبیت وزن طبیعی و مناسب؛ بانوانی که با افزایش و یا تقلیل وزن همراه هستند، بیشتر در معرض مشکلات تخمک گذاری قرار می گیرند. اگر بایستی وزن زیادی را از دست دهید، بایستی کم کم به انجام تمرینات ورزشی سبک و همچنین رژیم غذایی مناسب تحت نظر متخصص تغذیه اقدام کنید.
  •   از مصرف سیگار خودداری کنید؛ استفاده از دخانیات اثرات منفی بسیاری را روی باروری به همراه دارد. لذا در صورتی که سیگار مصرف می کنید و مایلید که بارداری را تجربه کنید، بایستی از مصرف آن پرهیز نمایید.
  •   استرس و اضطراب را از خود دور کنید؛ مطالعات صورت گرفته حاکی از آن است که زوجینی که با استرس های روانی همراه هستند، در مدت معالجه ناباروری با عملکرد ضعیف تری همراه می شوند. لذا در صورتی که می توانید، پیش از اقدام به باروری شیوه مناسب برای تقلیل استرس های روزانه خود پیدا کنید تا بتوانید به نتایج موثری دست یابید.
  •   استفاده از کافئین را کمتر کنید. تحقیقات بیانگر این است که کاهش مصرف کافئین کمتر از (۲۰۰mg) در طی روز نبایستی بر توان شما برای باروری تاثیرگذار باشد.

چکاپ های دوره ای

البته متخصصین در مشاوره پزشکی به بیماران متذکر می شوند که نبایستی از چکاپ های دوره ای، به ویژه قبل از بارداری تحت نظر پزشک متخصص کوتاهی کنند، زیرا به طور معمول معالجه اختلالات باروری در بانوان امری زمانبر بوده است و در این حالت شاید شما زمان مناسب بارداری را به تدریج از دست دهید.

شما از طریق مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان که به شکل تلفنی و یا متنی است، می توانید مشکلات ناباروری خود را مطرح نمودهو در کمترین زمان از راهنمایی های مجرب ترین متخصصین زنان و زایمان بهره مند شوید.

سوال پزشکی آنلاین رایگان- زمان مراجعه به پزشک

امروزه فقط دو دلیل به منظور ناباروری دائمی در بانوان وجود دارد:

۱)    جراحی و خارج نمودن تخمدان ها ۲) عدم صحت و سلامت رحم که توانایی لازم به منظور نگهداری جنین را ندارد.

در خصوص آقایان هم ترشح و تولید اسپرم غیر عادی فاکتور مهم و اصلی شناخته می شود. اگر سن شما پایین تر از سی و پنج سال است، پس از شش ماه و همچنین بالای چهل سال، پس از یک الی دو ماه نزدیکی مستمر به نتیجه مطلوبی برای باروری می رسید. این گروه از بانوان بایستی سریعاً به پزشک معالج مراجعه کنند و مشکل خود را با وی در میان بگذارند.

چنان چه شما با سوابق پریودی دردناک و یا نامنظم، سقط مکرر، مشکلات التهابی لگن، آندومتریوز(معالجه قبلی سرطان) مواجه هستید، بایستی پیشینه پزشکی خود را در اختیار پزشک متخصص زنان و زایمان قرار دهید. چنان چه شما در شرایطی نیستید که به صورت حضوری به پزشک معالج خود مراجعه کنید، می توانید از طریق مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان، مشکلات ایجاد شده را عنوان کنید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

سوال پزشکی آنلاین رایگان- زمان مراجعه به پزشک

سوال پزشکی آنلاین رایگان- زمان مراجعه به پزشک

سلامت جنسی

از دیگر انواع مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان به سلامت جنسی اختصاص دارد. سلامت جنسی اساسی ترین بخش از سلامت و صحت کلی بدن است. اغلب اشخاصی که با مشکلات جنسی همراه هستند، از بیان مشکلات خود نزد پزشک معالج به صورت حضوری شرم دارند و سعی می کنند تا از مشاوره های پزشکی زنان که به صورت آنلاین انجام می شود، بهره مند شوند.

براساس مطالعات انجام شده تقریباً سی و یک درصد از آقایان و چهل و سه درصد از بانوان با مشکلات جنسی همراه هستند. پیش از توضیح درباره سلامت جنسی باید در خصوص مشاوره جنسی (سکس تراپی) آنلاین مطالبی را ارائه کنیم. مشاوره های جنسی که در حال حاضر بیشتر به صورت آنلاین و رایگان صورت می گیرد، نوعی (گفت و گو درمانی) است.

این مشاوره ها به زوجین و یا افراد کمک می کند تا فاکتورهای روانشناختی، پزشکی، فردی و یا بین شخصی اثرگذار بر رضایت رابطه زناشویی خود را مورد تشخیص و معالجه قرار دهند.

هدف از سکس تراپی کمک به روابط جنسی مطلوب بین زوجین است. با توجه به این که بتوانند از مشکلات عاطفی و یا جسمی به آسانی عبور کنند، می توانند زندگی سالم و روابط زناشویی لذتبخشی را به همراه داشته باشند. این مشاورین می توانند برای اشخاص در هر رده سنی، جنسیتی و همچنین تمایل جنسی اثرگذار باشند.

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- سکس تراپ کیست؟

تمامی روانپزشکان به منظور درمان و سنجش مشکلات روانپزشکی آموزش های لازم را می بینند. اما روانپزشکان علاقه مند به حوزه مشاوره جنسی یا سکس تراپی، بعد از گذراندن دوره های تخصصی، بایستی با حضور در دوره های تکمیلی مرتبط در این حیطه، آموزش های لازم را کسب نمایند تا بتوانند بهترین راهنمایی ها را به بیماران ارائه دهند. همان طور که می دانید، گفت و گو درباره مشکلات جنسی برای هر فرد امری سخت و دشوار است.

لذا نخستین شرط برای یک مشاور سکس تراپ، قدرت و توانایی رابطه مناسب و مطلوب با مراجعه کنندگان است تا بتواند با جلب اعتماد و اطمینان آن ها بهترین مشاوره را برای بیماران ارائه دهد.

اغلب اختلالات جنسی ریشه در رابطه مشکلات اجتماعی و شخصیتی دارد که در نهایت یک متخصص سکس تراپیست یا سلامت روان می تواند به تشخیص و ارزیابی های شخصی، شخصیت بیمار، اختلالات اجتماعی به بیمارانی که سعی می کنند به صورت آنلاین با وی رابطه برقرار کنند، مساعدت و یاری کند.

نکته حائز اهمیت این است که آگاهی با زمینه های اخلاقی، فرهنگی، مذهبی در هر جامعه، یکی از اصلی ترین نیازهای پروسه معالجه است، به این دلیل که برآورد مشکلات جنسی با چشم پوشی از عرصه های ایدئولوژیک جامعه و فرهنگی مقدور نخواهد بود. سکس تراپیست بایستی از تخصص و آگاهی لازم در ثابت کردن عناصر مهم در معالجه مشکلات جنسی برخوردار باشد. این عناصر شامل:

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- سکس تراپ کیست؟

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- سکس تراپ کیست؟

تقلیل میزان استرس و اضطراب مراجعه کنندگان ۲) معین کردن امور جنسی در منزل ۳) آگاهی و اطلاع رسانی جنسی به بیماران ۴) مساعدت به بیماران در راستای بهبود و ارتقای مهارت های رابطه جنسی است.

مشاوره جنسی (سکس تراپی) آنلاین

بانوان و آقایانی که بنا به دلایل متعدد قادر نیستند تا به صورت حضوری به مراکز درمانی و یا کلینیک ها برای برطرف نمودن مشکلات جنسی خود مراجعه کنند، اغلب مراکز جلسات آنلاین را به صورتی برای بیماران فراهم نموده اند که مشابه جلسات حضوری باشد و شخص از بیان مشکل خود خجالت و یا شرم نداشته باشد.

یکی از سوالات پزشکی آنلاین به این موضوع اختصاص دارد که فرد چه زمانی به مشاوره های جنسی نیاز دارد؟

به طور کلی هر زوجی که از نظر جنسی فعال هستند، بایستی از این رابطه نهایت لذت را ببرند، زیرا این لذت کاملاً دو طرفه انجام می شود. حال هر زمانی که یکی از زوجین و یا هر دوی آن ها از داشتن رابطه ی مطلوب محروم باشند، ممکن است با مشکلی مواجه شوند که بایستی در پی معالجه آن باشند.

در برخی موارد زوجین با انجام مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان پیش از مراجعه حضوری آموزش های لازم را از متخصصین این امر دریافت می کنند که می تواند در بهبودی آن ها موثر باشد. در صورتی که این آموزش ها نتوانست به آن ها کمک کند، فرد می تواند از مشاوره های زناشویی حضوری برای برطرف نمودن مشکل خود بهره مند شود.

افرادی که به سکس تراپی نیاز دارند

یکی از موضوعاتی که در مشاوره های پزشکی زنان به صورت آنلاین مطرح می شود، به این موضوع اختصاص دارد که چه افرادی به مشاوره های جنسی نیاز دارند؟

هر چند برخی از افراد متعقدند که سکس تراپی تنها برای افرادی است که گرفتار اختلالات جنسی هستند، اما قسمتی از فعالیت این مشاورین در خصوص یادگیری آناتومی و همچنین بهداشت جنسی در افراد است.

برخی از بیماران می توانند فارغ از این که مشکلی داشته باشند، به منظور راندمان بهتر زندگی جنسی خود و بالا بردن لذت جنسی در این رابطه به سکس تراپیست ها مراجعه کنند. علاوه بر آن اشخاصی که در رابطه جنسی خود از اختلالاتی که در زیر به آن اشاره می کنیم رنج می برند، بایستی از یک درمانگر جنسی که به صورت آنلاین رایگان می تواند به آن ها کمک کند، بهره مند شوند:

۱)    کسالت جنسی ۲) میل جنسی کم ۳) مقابله با خیانت ۴) نزدیکی های دردناک ۵) رفتارهای اجباری و یا اعتیادهای جنسی ۶) اخلال در رسیدن به ارگاسم ۷) حس گناه در روابط جنسی ۸) اختلال بچه بازی ۹) اختلال سادیسم و مازوخیسم جنسی

از بیمارانی هستند که می توانند از طریق مشاوره های پزشکی زنان آنلاین، مشکلات جنسی خود را با مجرب ترین متخصصین روانپزشک و یا سکس تراپیست ها مطرح نمایند.

افرادی که به سکس تراپی نیاز دارند

افرادی که به سکس تراپی نیاز دارند

درمان سلامت جنسی از طریق مشاوره آنلاین رایگان

سکس تراپیست در مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان به تمامی مشکلات بیماران به طور کامل گوش می دهد تا از این طریق اختلالات جنسی آن ها را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

این امر سبب می گردد که اختلال مشکل روانی و یا جسمی شما و یا هر دو کاملاً به صورت محرمانه درمان گردد. گفت و گوهایی که در این مشاوره های آنلاین بین درمانگر و بیمار مطرح می شود، کاملاً خصوصی بوده و هیچ کس از مشکل شما مطلع نخواهد شد.

درمانگر با تخصص و مهارتی که در این حرفه کسب نموده است، سعی می کند تا درباره مشکلات عاطفی که شاید در اختلالات جنسی تاثیرگذار است صحبت کند و در این راستا شیوه ی مناسبی را برای شما ارائه می دهد.

درمان سلامت جنسی از طریق مشاوره آنلاین رایگان

درمان سلامت جنسی از طریق مشاوره آنلاین رایگان

صحبت و تحقیق درباره تجربیات جنسی

صحبت و تحقیق درباره تجربیات جنسی می تواند به شما کمک کند تا فهم و درک بهتری از دلایل و حوادث آن ها به همراه داشته باشید. علاوه بر این شاید سکس تراپیست در این مشاوره های آنلاین، تمرینات و اموری را برای درمان شما انتخاب کند تا بتوانید با همسر خود آن را تجربه کنید.

این جلسات آنلاین رایگان به طور معمول با بررسی استرس و اضطراب نتیجه آن آغاز می شود. سپس درمانگر، آغاز به آموزش های صحیح به زوجین می کند که به چه صورت خطوط ارتباطی را میان همدیگر باز کنند. این امر سبب می گردد تا آن ها درباره نیازها و خواسته های جنسی خود به آسانی با وی صحبت کنند.

یکی از مزیت هایی که مشاوره های پزشکی زنان آنلاین به منظور سلامت جنسی دارد به این موضوع اختصاص دارد که ممکن است در این جلسات، زوجین مشکلاتی را که سبب بروز استرس و اضطراب در روابط جنسی شان می شود را کشف کنند و بتوانند به راحتی آن ها را برطرف کنند.

مطالعات صورت گرفته بیانگر این است که بیشتر بیماران برای رفع مشکلات جنسی خود از مشاوره های پزشکی آنلاین استفاده می کنند تا از این طریق بتوانند با سکس تراپیست اختلالات روابط زناشویی خود را به راحتی مطرح کنند.

جراحی های جزئی

از دیگر مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان می توان به جراحی های جزئی در بانوان متذکر شد. زیرا به مرور زمان دستگاه تناسلی بانوان (واژن) با تغییرات متعددی مانند شل شدگی، افتادگی، تقلیل حجم لابیا همراه می شوند که بیان آن به صورت حضوری نزد پزشک متخصص زنان و زایمان برای آن ها امری سخت و دشوار است.

در این راستا مشاوره های پزشکی زنان آنلاین می تواند به برطرف کردن مشکل آن ها و بیان جراحی های جزئی که به عنوان عمل های زیبایی بیان می شوند کمک زیادی کند. در مجموع فاکتورهای بسیاری در بروز این اختلالات در بانوان تاثیرگذار است. اغلب بانوانی که با این تغییرات مواجه می شوند، در مشاوره های آنلاین از کیفیت نامطلوب روابط زناشویی خود و همچنین عدم ارگاسم شکایت می کنند.

یا بر اثر زایمان های متعدد با پارگی ناحیه پرینه و یا گشادی واژن مواجه می شوند که به منظور رفع هر یک از این اختلالات، شیوه های متعددی وجود دارد که متخصصین در این مشاوره ها به بیماران توصیه می کنند.

جراحی جزئی واژن انواع متعددی هستند که یکی از متداول ترین عمل های زیبایی لابیاپلاستی است که توسط مجرب ترین متخصصین زنان و زایمان در کلینیک های مجهز انجام می گیرد. در حقیقت لابیاپلاستی به نامتقارن بودن و یا بزرگی نامتعارف لابیا مینورها اختصاص دارد که سبب تقلیل زیبایی دستگاه تناسلی در بانوان می شود.

معمولاً این لبه ها نبایستی حالت بیرون زدگی از لبه های بزرگ داشته باشند. در صورتی که لبه های فوق بیش از اندازه بزرگ باشند، مشکلات بسیاری را برای بیماران به همراه می آورند که در چنین شرایطی مشاورین مجرب، جراحی های جزئی را توصیه می کنند.

جراحی های جزئی

جراحی های جزئی

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- مشکلات بزرگ بودن لابیا مینورها

بزرگ بودن بیش از اندازه لابیا مینورها اختلالات گوناگونی را به وجود می آورد. به طور معمول شخص در زمان انجام تمرینات ورزشی، پوشیدن البسه تنگ، داشتن روابط جنسی و یا انجام امور روزانه با مشکلاتی همراه می شوند.

در پاسخ به این سوال بایستی متذکر شد که به طور معمول نامتقارن بودن لابیاها و همچنین بدفرمی آن ها می تواند به دلیل زایمان، حاملگی و یا یائسگی باشد. اما در برخی موارد نیز این عامل می تواند در اثر عوامل ژنتیکی در بیماران ایجاد شود و یا در پی افزایش BMI ممکن است بیمار با این مشکل همراه شود. متخصصین در کلیه این موارد استفاده از جراحی لابیاپلاستی را بهترین و مناسب ترین گزینه معرفی می کنند.

یکی از سوالات متداول که در مشاوره های پزشکی آنلاین مطرح می شود، درباره انواع شیوه های لابیاپلاستی است؟

به طور معمول لابیاپلاستی به دو شیوه برای بیماران انجام می شود که عبارتند از:

ممکن است انجام این جراحی تحت بیهوشی کامل روی بیماران انجام شود و یا با استفاده از (لیزر مونالیزا تاچ) تحت بی حسی موضعی به شکل سرپایی فاقد از بخیه، یک جراحی زیبایی را انجام داد. در حال حاضر این متد از لابیاپلاستی ها عملکرد موثرتری را از شیوه های جراحی در فرد به دنبال دارد.

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- پرینورافی

هنگامی که بخش ورودی واژن دچار صدمه می شود و با پارگی و یا گشادی نامتعارف همراه می گردد، متخصصین زنان و زایمان انجام عمل جراحی (پرینه پلاستی) را گزینه ی مناسبی معرفی می کنند که چنان چه بیمار مایل باشد، پزشک متخصص در بخش لبه های بزرگ واژن ژل و یا چربی تزریق می کند تا این ناحیه کمی برجسته تر شود.

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- پرینورافی

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- پرینورافی

مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان- واژینوپلاستی

اختلالاتی مانند زایمان طبیعی، افزایش سن، وراثت، افزایش وزن و سایر موارد دیگر سبب گشادی واژن در بانوان است. گشادی واژن سبب تقلیل ارگاسم و همچنین لذت جنسی و در نهایت این امر بی میلی جنسی را در بانوان به همراه دارد.

مشاورین یکی از شیوه های درمانی تنگ کردن واژن را انجام عمل زیبایی (واژینوپلاستی) معرفی می کنند. در طی این عمل، جراحان متخصص اقدام به حذف عضلات زائد واژن و یا اقدام به نزدیک کردن این عضلات به یکدیگر می کنند. شاید در اغلب جراحی ها به منظور تنگ کردن واژن، جراح متخصص هر دو عمل را به صورت همزمان روی بیماران انجام دهد.

یکی از سوالات پزشکی زنان آنلاین به مدت زمان جراحی اختصاص دارد که بایستی متذکر شویم، انجام این عمل زیبایی واژینوپلاستی با توجه به میزان گشادی واژن بین یک تا دو ساعت زمان می برد. مشاورین برای توضیحات بیشتر به بیماران که از مشاوره های آنلاین استفاده می کنند، متذکر می شوند که:

برای حذف عضلات زائد، جراح متخصص قسمت های زائد را در حین عمل جراحی حذف و باقیمانده عضلات را به یکدیگر نزدیک تر می کند و سپس بخیه می زند. با توجه به این که برش جراحی از طریق چه ابزاری انجام می شود، بایستی بیان کنیم که این عمل به دو صورت روی بیماران انجام می شود:

۱)  واژینوپلاستی از طریق لیزر ۲) واژینوپلاستی از طریق جراحی

در خصوص نتیجه عملکرد جراحی بایستی متذکر شویم که هر دو عمل جراحی شبیه هم بوده و هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند.

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- مزیت واژینوپلاستی

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، جراحی فوق به عنوان یک عمل زیبایی شناخته می شود که متخصصین زنان و زایمان برای برطرف کردن گشادی واژن و یا شل شدگی به بیماران توصیه می کنند. متخصصین در این مشاوره ها متذکر می شوند که شما می توانید این عمل جراحی را به همراه سایر عمل های زیبایی انجام دهید. اما مزیت های جراحی واژینوپلاستی:

۱)    ارگاسم و بیشتر شدن میل جنسی ۲) تقلیل عفونت واژینالی دوباره ۳) افزایش رضایت همسر از روابط جنسی ۴) محکم و سفت کردن عضله های واژن ۵) جوانسازی واژن ۶) بودن نیاز به بخیه و همچنین معالجه بی اختیاری ادرار که بیشتر منشاء استرسی دارد.

با توجه به مزیت های متعدد این عمل جراحی، متخصصین در مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان درباره دوره نقاهت عمل زیبایی فوق توضیحاتی را برای بیماران متذکر می شوند. مدت نقاهت جراحی واژینوپلاستی به نوع عمل بستگی دارد. البته دوره نقاهت انجام این عمل زیبایی از طریق لیزر کوتاهتر از عمل جراحی است. متخصصین در پاسخ به مشاوره های پزشکی آنلاین، دوره نقاهت واژینوپلاستی از طریق جراحی را سه الی چهار هفته و لیزر را یک هفته بیان می کنند.

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- مزیت واژینوپلاستی

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- مزیت واژینوپلاستی

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- مراقبت های پس از عمل واژینوپلاستی

مراقبت های پس از عمل فوق به شیوه انجام جراحی بستگی دارد به این صورت که:

واژینوپلاستی از طریق لیزر:

بیمارانی که این عمل جراحی را از طریق لیزر انجام می دهند، به مراقبت های زیادی نیاز ندارند. اما بهتر است به مدت سه روز بعد از جراحی رابطه جنسی نداشته باشند و همچنین از انجام تمرینات ورزشی سنگین به مدت چند روز خودداری کنند.

واژینوپلاستی از طریق جراحی:

بیماران بعد از یک الی سه روز از جراحی واژینوپلاستی می توانند به روال عادی زندگی خود برگردند.

بایستی به نکاتی که در زیر اشاره می کنیم به منظور مراقبت های بعد از جراحی رعایت کنند:

  •   داروهای مسکن و آنتی بیوتیک های تجویزی را مطابق دستور پزشک معالج در طی روز مصرف کنید.
  •   برای تمیز نگه داشتن و یا شست و شوی واژن، صابون مصرف نکنید. بهتراست پس از شست و شو، برای خشک کردن از سشوار استفاده کنید تا از این طریق از عفونت در ناحیه بخیه ها جلوگیری کنید.
  •   نبایستی به مدت دو الی سه روز پس از جراحی استحمام کنید.
  •   در برنامه رژیم غذایی خود از محصولات غذایی استفاده کنید که از یبوست شما پیشگیری می کند.
  •   به مدت دو ماه از انجام فعالیت های ورزشی شدید خودداری کنید.
  •   به مدت شصت روز پس از جراحی نبایستی تامپون مصرف و یا روابط جنسی داشته باشید.
  •   تا چهارده روز پس از جراحی نبایستی سیگار و یا الکل استفاده کنید، به این علت که پروسه بهبود و ترمیم جراحت ها را کندتر می کند.

البته متخصصین متذکر می شوند که تا زمان بهبودی کامل، بهتر است از پوشیدن لباس های چسبان و یا تنگ خودداری کنید. در جراحی فوق، پزشک از بخیه های قابل جذب استفاده می کند و خشک و تمیز نگهداشتن محل بخیه را امری مهم بیان می کند.

سوال پزشکی زنان آنلاین رایگان- هزینه عمل واژینوپلاستی

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که در مشاوره های پزشکی زنان آنلاین مطرح می شود به عوامل تاثیرگذار در هزینه جراحی زیبایی واژینوپلاستی اختصاص دارد. پارامترهای متعددی در هزینه عمل جراحی فوق اثرگذار است:

۱)    مهارت و تخصص جراح متخصص ۲) شهرت و سابقه پزشکی در زمینه انجام این عمل جراحی ۳) محل انجام جراحی در مطب و یا کلینیک ۴) گشادی واژن ۵) شهر ۶) نوع عمل جراحی و همچنین مدت زمانی که برای انجام عمل جراحی نیاز است.

البته برخی از بیماران مایلند به همراه این عمل از دیگر جراحی های زیبایی مانند هودکتومی، لابیاپلاستی، ترمیم و بازسازی پارگی پرینه پس از زایمان، پرینورافی و غیره نیز استفاده کنند که روی هزینه جراحی واژینوپلاستی تاثیرگذار است.

در ادامه مشاوره های پزشکی زنان آنلاین بایستی متذکر شویم که مشکلات دیگری مانند سونوگرافی بارداری، هایمنوپلاستی (ترمیم پرده بکارت)، سونوگرافی جنسیت کودک و همچنین NIPT (آزمایش هارمونی پیش از تولد) و سایر اختلالات دیگر که بانوان از بیان آن در حضور پزشک متخصص شرم دارند، مطرح می شود. متخصصین در این مشاوره ها سعی می کنند که به صورت کامل در خصوص نوع بیماری و شیوه های درمانی و مراقبتی توضیح دهند.

نتیجه گیری

مشاوره های پزشکی زنان آنلاین از فعالیت هایی است که به منظور خدمات پزشکی موثر و مطلوب به بیمارانی که مایلند از این طریق مشکلات خود را مطرح کنند، ارائه می گردد. تاثیرگذار بودن خدمات پزشکی سبب گردیده که بانوان بیشتری مشکلات مرتبط به دستگاه تناسلی و یا روابط جنسی خود را عنوان کنند و در کوتاهترین زمان با مجرب ترین متخصصین ارتباط برقرار کرده و از شیوه های درمانی آن ها بهره مند شوند.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید