لیست غذاهای چاق کننده صورت

بهترین مولتی ویتامین برای افزایش وزن
بهترین مولتی ویتامین برای افزایش وزن
2022/09/08
بهترین پروتئین برای لاغری
بهترین پروتئین برای لاغری
2022/09/08
لیست غذاهای چاق کننده صورت

لیست غذاهای چاق کننده صورت

در این مطلب قصد داریم درباره لیست غذاهای چاق کننده صورت اطلاعاتی برای شما داشته ‌باشیم.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد غذاهای چاق کننده صورت با ما در تماس باشید.

۰۲۱۲۲۸۷۹۴۰۹

دغدغه این روزهای اغلب افراد جامعه این است که بتوانند در یک محدوده وزنی خوب قرار بگیرند. در عین حال کاهش حجم صورت یکی از مهم‌ترین نگرانی‌هایی است که برخی از افراد با آن مواجه هستند و همچنان درگیر رسیدن به یک صورت چاق از طریق روش‌های مختلف می‌باشند.

اما نمی‌دانند که بهترین روش برای رسیدن به صورت چاق استفاده از یک تغذیه مناسب است.

لیست غذاهای چاق کننده صورت

لیست غذاهای چاق کننده صورت

البته باید این تغذیه تحت نظر بهترین متخصص صورت بگیرد. به ‌همین دلیل کسب اطلاعات کافی در زمینه لیست غذاهای چاق کننده صورت برای برخی از افراد از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند. زیرا با سطح آگاهی بیشتر در این زمینه قطعا می‌توانند شرایط بهتری برای رسیدن به یک وزن ایده‌آل را تجربه کنند.

برخی از افراد بر این باورند که فقط وجود کاهش وزن چالش‌ برانگیز و نگران‌کننده می‌باشد

برخی از افراد بر این باورند که فقط وجود کاهش وزن چالش‌ برانگیز و نگران‌کننده می‌باشد. در صورتی ‌که تعداد بسیار زیادی از افراد برای رسیدن به افزایش وزن و یک محدوده وزنی نرمال تلاش می‌کنند و سختی‌های بسیار زیادی را در این را تحمل خواهند کرد.

چیزی که پر واضح است، این است که مصرف غذاهای پرکالری می‌تواند برای اضافه‌ وزن و چاقی صورت تاثیر بگذارد و از اهمیت بالایی برخوردار باشد. حتما شما نیز بارها و بارها این‌ موضوع را شنیده‌اید که استفاده از رژیم‌های مختلف برای افزایش وزن افراد کارساز می‌باشد.

افزایش وزن نیز همانند کاهش وزن یک پروسه زمان‌بر می‌باشد و فرد باید در این زمینه تلاش بسیار زیادی داشته باشد. پس قطعا با یک بازه زمانی کوتاه‌ مدت نمی‌تواند به وزن دلخواه خود برسد. مصرف خوراکی‌های مفید و سالم قدرت بسیار زیادی برای چاق ‌کننده‌ صورت خواهند داشت،

به ‌همین دلیل شناخت لیست غذاهای چاق کننده صورت بسیار مهم است. حال طبق تخصص‌های سرکار خانم دکتر کوهدانی به ‌عنوان بهترین متخصص تغذیه در ادامه این مطلب در تلاشیم تا لیست کاملی از غذاهای چاق ‌کننده صورت برای شما عنوان کنیم.

برخی از افراد بر این باورند که فقط وجود کاهش وزن چالش‌ برانگیز و نگران‌کننده می‌باشد

برخی از افراد بر این باورند که فقط وجود کاهش وزن چالش‌ برانگیز و نگران‌کننده می‌باشد

مطالبی که در این مقاله ارائه خواهیم داد، عبارت‌اند از:

اهمیت شناخت لیست غذاهای چاق کننده صورت در چیست؟

چاقی صورت سالم یا ناسالم

لیست غذاهای چاق ‌کننده صورت شامل چه مواردی خواهد شد؟

مصرف اسموتی پروتئین خانگی

مصرف مداوم تخم‌مرغ

استفاده از پنیر

مصرف شکلات تلخ

استفاده از آواکادو

استفاده از گرانولا

نان و غلات سبوس‌دار

استفاده از میوه خشک

استفاده از انواع ماهی‌های چرب

مصرف نشاسته و سیب‌زمینی

استفاده از گوشت قرمز

استفاده از لوبیای سبز

استفاده از انواع مغزها

مصرف کره بادام‌ زمینی اصل

مصرف روزانه برنج

استفاده از برنج و لوبیا

مصرف شیر کامل یا شیر سویا

استفاده از ماست پرچرب

تمامی غذاهای فرآوری شده

استفاده از روغن‌های سالم

استفاده از سالاد تند

استفاده از قهوه

استفاده از سوشی

مصرف برگر سبزیجات

مصرف روزانه آب‌میوه

مصرف گوشت چرخ‌کرده بوقلمون

استفاده از سس کچاپ

چه نکاتی برای مصرف لیست غذاهای چاق‌ کننده صورت وجود دارد؟

نکات مهم برای چاقی صورت

شیر خشک چه تأثیری برای چاق شدن صورت خواهد داشت؟

خاصیت شیر خشک برای چاق شدن صورت

بحث پایانی

 

اهمیت شناخت لیست غذاهای چاق‌ کننده صورت در چیست؟

مصرف مواد غذایی مفید در طول روز از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا تغذیه یکی از مهم‌ترین دلایلی است که می‌توان ویتامین‌های مختلف را از طریق آن به بدن رساند.

برخی از افراد تصور می‌کنند فقط مشکل چاقی است که در جامعه ما بیداد می‌کند، در صورتی ‌که برخی از افراد دچار مشکل کاهش وزن و لاغری صورت می‌باشند و درصددند تا با استفاده از مواد غذایی مناسب بتوانند به وزن ایده‌آل خود و چاقی صورت دست پیدا کنند.

اهمیت شناخت لیست غذاهای چاق‌ کننده صورت در چیست؟

اهمیت شناخت لیست غذاهای چاق‌ کننده صورت در چیست؟

به ‌همین دلیل است که استفاده از مواد غذایی مفید از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و همه افراد جامعه نیاز دارند تا اطلاعات کلی در زمینه لیست غذاهای چاق ‌کننده صورت داشته باشند.

البته راه‌حل‌های پرخطر بسیاری برای چاقی صورت وجود دارد که پزشکان هیچ کدام از این روش‌ها را پیشنهاد نمی‌کنند. مهم است که شما از چه طریق به چاقی و افزایش وزن برسید.

پیشنهاد می کنیم از پست متخصص تغذیه چاقی صورت دیدن کنید.

چاقی صورت سالم یا ناسالم

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که اهمیت بسیاری به سلامت جسمانی خود می‌دهید و قصد چاقی صورت را خواهید داشت، قطعا تغذیه یکی از مهم‌ترین دلایل چاقی صورت می‌باشد.

البته تغذیه از مواد غذایی پرچرب مضر و بسیار نامناسب است و بهتر است از مواد غذایی مفید برای رسیدن به این چاقی استفاده داشت.

به‌ همین دلیل است که در تلاشیم در ادامه این مطلب طبق توصیه‌های سرکار خانم دکتر کوهدانی به ‌عنوان بهترین متخصص تغذیه در رابطه با لیست غذاهای چاق ‌کننده صورت اطلاعاتی برای شما داشته باشیم تا به اهمیت مواد غذایی سالم و ویتامین‌های حاصل‌ شده از آن‌ها پی ببرید.

چاقی صورت سالم یا ناسالم

چاقی صورت سالم یا ناسالم

لیست غذاهای چاق ‌کننده صورت شامل چه مواردی خواهد شد؟

برای چاقی صورت افراد عوامل و پارامترهای بسیار مهمی اثربخش می‌باشند. یکی از پراهمیت‌ترین این موارد استفاده از رژیم‌های غذایی خاص برای افراد است.

در هر صورت تمامی مواد غذایی که افراد در طول روز از آن‌ها استفاده دارند، می‌تواند اثربخشی بالایی بر روی چاقی بدن و علی‌الخصوص صورت نیز داشته باشد.

زیرا قطعا مصرف برخی از مواد خوراکی به نسبت دیگر مواد غذایی تأثیرپذیری بیشتری برای چاقی صورت خواهند داشت و به ‌مرور زمان مصرف مواد غذایی که در دسته‌بندی غذاهای پرکالری، پرقند، پرچرب، پرنمک شناخته می‌شوند، می‌تواند باعث چاق شدن صورت نیز گردد.

مثلاً به ‌عنوان نمونه غذاهای فرآوری شده‌ای همچون فست فودها کالری بسیار اندازه‌ای دارند. اما برای رسیدن به چاقی صورت نباید چربی‌ها به بدن اضافه شوند.

لیست غذاهای چاق ‌کننده صورت شامل چه مواردی خواهد شد؟

لیست غذاهای چاق ‌کننده صورت شامل چه مواردی خواهد شد؟

زیرا چاقی ایجاد شده برای صورت باید با مصرف مواد غذایی مقوی و پر پروتئین باشد تا باعث ایجاد چربی‌های بد و چاقی مضر در بدن نشود. هیچ مانعی برای مصرف مواد غذایی فصل بعدی وجود ندارد، اما قطعا باید حد اعتدال را برای مصرف آن‌ها رعایت کنید.

در تلاشیم تا بتوانیم اطلاعاتی در زمینه لیست غذاهای چاق ‌کننده صورت در ادامه این مطلب برای شما داشته‌ باشیم تا اگر شما نیز خواهان چاقی و حجیم‌تر شدن صورت خود می‌باشید، از مهارت‌های سرکار خانم دکتر کوهدانی به‌ عنوان بهترین متخصص تغذیه در این امر کمک بگیرید.

مصرف اسموتی پروتئین خانگی

در اولین گزینه برای شناخت لیست غذاهای چاق کننده صورت می‌توان از اسموتی پروتئین خانگی نام برد. زیرا یکی از سالم‌ترین مواد غذایی است که به‌ صورت روزانه که مصرف روزانه آن می‌تواند، تاثیر چندانی بر روی چاقی نواحی مختلف بدن علی‌الخصوص صورت داشته باشد. قطعا اگر شما نیز به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید انواع مختلفی از اسموتی ها را مشاهده خواهید کرد.

اما اسموتی می‌تواند عملکرد بیشتری برای چاقی صورت داشته باشد که به ‌صورت طبیعی و خانگی تهیه ‌شده باشد و از میزان پروتئین موجود در آن مطمئن باشید. وجود مصرف برخی از اسموتی های آماده به میزان زیادی شکر و طعم‌دهنده های مصنوعی دارد که می‌تواند ارزش غذایی اسموتی پروتئین را کاهش بدهد.

اما اگر که به ‌صورت خانگی اسموتی حاوی پروتئین خوشمزه درست کنید، قطعا از نتیجه بهتری برخوردار خواهید بود و می‌توانید چاقی صورت را به بهترین نحو ممکن تجربه کنید.

مصرف اسموتی پروتئین خانگی

مصرف اسموتی پروتئین خانگی

حال طبق نظر دکتر کوهدانی اسموتی هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد می‌تواند به‌ صورت خانگی پروتئین بسیار زیادی به بدن افراد برساند و آن‌ها را با نتایج خوبی از چاقی صورت مواجه کند.

شیک توت وانیلی

روش تهیه این نوع شیک نیاز به ۱ فنجان مخلوط توت منجمد یا تازه، دارد که در کنار آن باید برای پروتئین بیشتر این شکل از ۱ فنجان ماست طبیعی نیز استفاده کنید. سپس آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید و ۱ قاشق غذاخوری مایع پروتئین حیوانی نیز به آن اضافه کنید تا بتوانید از فواید آن بهره‌مند شوید.

 

 

شیک شکلات، آجیل و موز

طرز تهیه این نوع شیک به گونه‌ای است که نیاز به ۱ عدد موز، و ۱ اسکوپ مایع پروتئین شکلاتی، ۱۵ میلی لیتر کره بادام‌زمینی دارید. سپس با مخلوط کردن تمامی این موارد موارد و اضافه کردن آجیل به آن‌ها می‌توانید از این شیک شکلاتی بهترین نتیجه را برای چاقی صورت دریافت کنید.

 

شیک سیب کاراملی

همان‌طور که از نام این شیک مشخص است برای تهیه آن نیاز به ۱ عدد سیب خرد شده خواهیم داشت که آن را با حدوداً ۱ لیوان ماست طبیعی مخلوط کنیم. سپس نیاز به اضافه کردن ۱ قاشق غذاخوری پروتئین با طعم وانیل یا کارامل می‌باشد. برای طعم دهی بیشتر می‌توانید ۱ قاشق قاشق غذاخوری سس کارامل بدون قند نیز به آن اضافه کنید و از این شکل بهترین نتیجه را برای چاقی صورت دریافت کنید.

 

شیک شکلات فندقی

برای تهیه این شیک نیاز به ۱ قاشق غذاخوری مایع پروتئین شکلاتی و ۱ لیوان شیر شکلات خواهیم داشت. سپس با ترکیب کردن ۱ آواکادو و ۱ قاشق سوپ خوری کره فندق می‌توانید از فواید این شیک شکلاتی بهره‌مند شوید و در بازه‌های زمانی مختلف برای چاقی صورت مصرف کنید.

 

شیک بلوبری وانیلی

طرز تهیه این شکل به گونه‌ای است که نیاز به بلوبری تازه یخ‌ زده دارید. حدوداً ۱ فنجان بلوبری را با ۱ قاشق غذاخوری مایع پروتئینی وانیلی مخلوط کنید.

استفاده از شیرین‌کننده‌های طبیعی برای این شکل می‌تواند بسیار مفید باشد. البته اضافه کردن ماست وانیلی حدوداً ۱ لیوان ماست وانیلی در این شکل نیز ترکیب بهتری از آن ایجاد خواهد کرد.

 

شیک سوپر سبز

برای طرز تهیه این نوع شیک نیاز به ۱ قاشق غذاخوری مایع پروتئینی وانیلی بدون طعم‌دهنده، ۱ فنجان اسفناج، ۱ فنجان آناناس و داریم. سپس با مخلوط کردن تمامی این مواد غذایی می‌توان در طول روز این ماده پروتئینی را مصرف کرد.

 

 

تمامی اسموتی های موجود در این لیست باید حداقل در طول روز به ‌اندازه ۱ لیوان مصرف شوند تا بتوانند تاثیر خوبی داشته باشند. میزان کالری وارد شده از نظر از طریق این اسموتی ها ۴۰۰ تا ۶۰۰ کالری خواهد بود.

البته من باید در کنار این دسته از موارد ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و مواد معدنی دیگری به بعدن برسد. پس می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین مواردی که در لیست غذاهای چاق‌ کننده صورت شناخته می‌شوند و می‌توانند به ‌مرور با یک تغذیه مناسب و افراد را به حجم مناسبی از صورت برسانند، مصرف اسموتی ها در طول روز می‌باشد.

شیک سوپر سبز

شیک سوپر سبز

مصرف مداوم تخم‌مرغ

یکی دیگر از غذاهایی که در لیست غذاهای چاق ‌کننده صورت شناخته می‌شود و می‌تواند چربی سالمی را به بدن برساند و همین‌طور حاوی پروتئین‌های متعدد می‌باشد، تخم‌مرغ می‌باشد .

حتماً اگر شما نیز به نزد دکتر کوهدانی به ‌عنوان بهترین متخصص تغذیه مراجعه کنید، مصرف مداوم تخم ‌مرغ را به شما پیشنهاد خواهد داد. زیرا مصرف آن به‌ غیر از چاقی صورت می‌تواند در عضله‌سازی نقش داشته باشد. البته فقط افرادی می‌توانند از این فواید تخم ‌مرغ استفاده داشته باشند که به آن حساسیت ندارند.

طبق توصیه دکتر کوهدانی مصرف ۳ عدد تخم ‌مرغ در طول روز می‌تواند تاثیر بهتری بر روی چاق کنندگی صورت داشته باشد. البته ممکن است برخی از ورزشکاران به دلیل ورزش‌های مداوم بالغ‌بر ۶ تخم‌ مرغ در طول روز استفاده داشته باشند که این امری سلیقه‌ای می‌باشد و بر اساس نظرات پزشک تغذیه شما صورت خواهد گرفت.

نباید از این‌ موضوع غافل شد که مصرف زرده تخم‌ مرغ نیز حاوی اهمیت حاوی مواد حاوی مواد معدنی بسیار زیادی است که افراد را زودتر به هدف چاقی صورت خواهد ساخت.

برخی از افراد تصور می‌کنند مصرف سفیده تخم‌ مرغ به ‌تنهایی کاربرد دارد. اما در صورتی ‌که اهمیت استفاده از زرده به نسبت سفید بیشتر است و ویتامین‌های غنی بسیار زیادی در آن نهفته می‌باشد.

مصرف مداوم تخم‌مرغ

مصرف مداوم تخم‌مرغ

استفاده از پنیر

مصرف پنیر نیز یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی است که در لیست غذاهای چاق‌ کننده صورت شناخته می‌شود و جایگاه ویژه‌ای برای افزایش وزن نیز خواهد داشت.

همه ما ایرانی‌ها علاقه بسیار زیادی به مصرف پنیر داریم و مصرف پنیر با خلق ‌و خوی ایرانیان مطابقت دارد. به ‌همین دلیل اغلب در وعده‌های صبحانه و عصرانه میل زیادی به مصرف پنیر خواهیم داشت.

وجود پروتئین و کلسیم موجود در پنیر نقش بسیاری بر روی چاقی بدن علی ‌الخصوص صورت خواهد داشت و یک منبع مناسب برای دریافت چربی‌های سالم و پروتئین می‌باشد.

پس قطعا اگر در وعده‌های غذایی خود مصرف پنیر را افزایش دهید، در طول روز کالری‌های بیشتری دریافت خواهید کرد و مزیت‌های منحصر به‌ فردی از طریق مصرف پنیر به بدن شما خواهد رسید.

اما وجود انواع پنیرهای مختلف باعث شده ‌است تا هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و ویژگی‌های خاص خود باشند. حال در ادامه در جدول زیر خواهیم گفت که کالری‌های مربوط و هر کدام از پنیرها به چه صورت می‌باشد.

انواع پنیر

کالری
هر ۱۰۰ گرم پنیر سفید۲۱۰ کالری
هر ۱۰۰ گرم پنیر خامه‌ای۳۸۰ کالری
هر ۱۰۰ گرم پنیر پیتزای پرچرب۴۵۰ کالری
هر ۱۰۰ گرم پنیر پارمسان۴۳۱ کالری
انواع پنیر

انواع پنیر

مصرف شکلات تلخ

یک ماده مؤثر دیگر که در لیست غذاهای چاق‌ کننده صورت نام آن ذکر می‌گردد، شکلات تلخ می‌باشد. زیرا مصرف آن باعث افزایش آنتی ‌اکسیدان بدن خواهد شد و مزایای بسیار زیادی را برای بدن به دنبال خواهد داشت. البته در صورتی ‌که از شکلات‌های تلخ بالای ۷۰ درصد استفاده کنید، قطعا این ‌موضوع بهتر نتیجه خواهد داد.

حدوداً ۶۰۰ کالری در هر ۱۰۰ گرم شکلات تلخ برای بدن وجود خواهد داشت و تقویت ‌کننده‌های بسیاری در این همچون آنتی‌اکسیدان، فیبر، منیزیوم و دیگر موارد در شکلات تلخ وجود دارد که با مصرف روزانه آن می‌توانید تعداد بسیار زیادی از ویتامین‌های بدن خود را تامین کنید و نتیجه بهتری از چاقی صورت دریافت خواهید کرد.

البته برای این‌که درک کنید به چه اندازه نیازمند مصرف شکلات تلخ می‌باشید، باید از یک پزشک متخصص تغذیه کمک بگیرید. سرکار خانم دکتر کوهدانی به ‌عنوان بهترین متخصص تغذیه در کنار شماست تا با ارائه رژیم‌های غذایی منحصر به ‌فرد به شما برای چاقی صورت کمک کند.

استفاده از آواکادو

آواکادو نیز به ‌عنوان یکی دیگر از مواد غذایی منحصر به‌ فرد شناخته می‌شود که تاثیر بسزایی بر روی چاقی صورت خواهد داشت. البته درست است که میزان زیادی چربی در آواکادو وجود دارد و به نسبت دیگر میوه‌های مختلف کالری بیشتری خواهد داشت،

اما چربی‌های موجود آن بسیار سالم می‌باشند. در صورتی ‌که ماست یونانی را با آووکادو ترکیب کنید و به همراه نان تمام غله مصرف کنید، کالری بسیار زیادی در طول روز دریافت خواهید کرد و این مسئله می‌تواند تأثیر بسیاری برای چاقی صورت داشته باشد.

حدوداً ۳۲۲ کالری برای ۱ آووکادوی بزرگ در نظر گرفته ‌شده است که حاوی ۲۹ گرم چربی و ۱۷ گرم فیبر است و تعداد بسیار زیادی از ویتامین‌های متنوع را به بدن خواهد رساند.

املت آووکادو نیز یکی از پیشنهادات جذابی است که دکتر کوهدانی به ‌عنوان ک رژیم غذایی منحصر به ‌فرد برای افرادی که قصد چاقی صورت را دارند، در نظر می‌گیرد. پس می‌توانید از این غذای مفید نیز استفاده داشته باشید.

استفاده از آواکادو

استفاده از آواکادو

استفاده از گرانولا

اگر علاقه‌مند به افزایش چاقی صورت خود می‌باشید، مصرف گرانولا یکی دیگر از بهترین مواد غذایی است که بهترین موادی است که در لیست غذاهای چاق ‌کننده صورت شناخته می‌شود.

گرانولا یک غلات بسیار خوشمزه است که اغلب افراد به مصرف آن علاقه دارند. میزان زیادی فیبر و انرژی در این غلات نهفته می‌باشد که کالری بسیار خوبی دارد و پروتئین‌های بسیاری را برای بدن به ‌همراه خواهد داشت.

حدوداً یک استکان گرانولی در وعده‌های صبحانه قادر است ۴۰۰ کالری برای بدن به ‌همراه داشته باشد. این ماده فاقد ضرر برای بدن است و بسیار سالم است. البته در صورتی ‌که گرانولا فاقد شکر باشد فواید بسیار زیادی برای بدن به ‌همراه خواهد داشت .

نان و غلات سبوس‌دار

برای شناخت لیست غذاهای چاق ‌کننده صورت مصرف نان غلات سبوس‌دار از نظر دکتر کوهدانی به‌ عنوان بهترین متخصص تغذیه نیز پیشنهاد خواهد شد. زیرا میزان زیادی کربوهیدرات در آن وجود دارد که برای افزایش وزن گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

اگر نان را به همراه مواد غذایی پروتئینی همچون پنیر، گوشت، تخم ‌مرغ استفاده کنید، قطعا در طول روز کالری بسیار زیادی دریافت می‌کنید و این ‌موضوع تاثیر آن‌چنانی بر روی چاقی صورت خواهد داشت.

مهم‌ترین دلیل استفاده از این نان این است که دارای شکر افزودنی و کره گیاهی نمی‌باشد. زیرا در صورتی‌که حاوی این موارد باشد، مصرف آن سالم نیست. استفاده از نان‌های سنتی که از نانوایی‌ها تهیه می‌شوند، بهترین راه استفاده از غلات سبوس‌دار برای حجم دهی بیشتر صورت می‌باشد.

نان و غلات سبوس‌دار

نان و غلات سبوس‌دار

استفاده از میوه خشک

کالری‌های بسیار غنی از میوه خشک به بدن خواهد رسید. به‌ عنوان نمونه انواع فیبرهای سالم و آنتی‌اکسیدان‌ها از طریق میوه خشک به بدن می‌رسد که تاثیر زیادی برای چاقی صورت خواهد داشت.

قند موجود در میوه‌های خشک کمک بسیار زیادی به حجم دهی صورت خواهد کرد. البته افرادی که رژیم‌های کاهش وزن دارند، برای افزایش حجم صورت خود نمی‌توانند از میوه خشک استفاده داشته باشند.

با توجه به این‌که استفاده از این میوه‌ها بسیار آسان است و طعم بسیار خوبی دارد، یک میان وعده مقوی است که در لیست غذاهای چاق کننده صورت شناخته می‌شود. برخی از افراد بر این باورند که مواد مغذی میوه‌ها براثر خشک شدن از بین خواهد رفت.

در صورتی ‌که فیبر موجود در میوه‌های خشک بسیار است و حاوی میزان زیادی مواد معدنی معدنی و ویتامین می‌باشد. ترکیب میوه و انواع میوه‌های خشک با ماست می‌تواند پروتئین، چربی و مواد غذایی سالم بسیاری را به بدن افراد برساند. همین موضوع باعث می‌شود که از نظر دکتر کوهدانی استفاده از میوه خشک برای چاقی صورت اثربخش است.

استفاده از انواع ماهی‌های چرب

همانند استفاده از گوشت قرمز مصرف ماهی‌های چرب تاثیر بسیار زیادی برای اضافه شدن پروتئین و چربی به بدن خواهد داشت.

اما یک پوئن اضافه‌تر به نسبت انواع گوشت‌های قرمز در ماهی وجود دارد و آن وجود امگا ۳ می‌باشد که خاصیت بسیار مهمی خواهد داشت. خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف با مصرف انواع ماهی‌های چرب به حداقل خواهد رسید.

یکی از این ماهی‌ها سالمون شناخته می‌شود که باعث عضله ‌سازی می‌شود و پروتئین بسیاری در درون آن نهفته است. حدوداً ۳۵۰ کیلو کالری از مصرف یک فیله‌ی ماهی سالمون به بدن خواهد رسید که حدوداً ۱۷۰ گرم است و حاوی حدوداً ۴ گرم چربی امگا ۳ می‌باشد.

همین موضوع باعث شده که در صورتی ‌که نیاز به کمک گرفتن از یک پزشک متخصص دارید، سرکار خانم دکتر کوهدانی به ‌عنوان بهترین متخصص تغذیه با شناخت لیست غذاهای چاق کننده صورت به شما در تلاش است تا بتوانید نتیجه خوبی از چاقی صورت با مصرف مواد غذایی سالم دریافت کنید.

استفاده از انواع ماهی‌های چرب

استفاده از انواع ماهی‌های چرب

مصرف نشاسته و سیب‌زمینی

همه ما می‌دانیم که در لیست غذاهای چاق کننده صورت سیب‌ زمینی و نشاسته حرف اول را می‌زند. در کل تمامی مواد غذائی که در آن نشاسته وجود دارند، از هزینه‌های کمی برخوردار می‌باشند و بیشتر در دسترس عموم مردم می‌باشند.

مصرف این دسته از غذاها می‌تواند کالری‌های روزانه افراد را افزایش بدهد و تأثیر بسیاری بر روی چاق شدن صورت نیز داشته باشد.

مهم‌ترین ویژگی استفاده از این مواد غذایی دریافت کالری‌های بیشتر درطول روز می‌باشد. ذخایر گلیکوژن در عضلات با استفاده از نشاسته و مصرف مداوم سیب‌ زمینی افزایش پیدا می‌کند.

مواد مغذی که سرشار از نشاسته هستند شامل لوبیا، حبوبات، سبزیجات زمستانی، گندم سیاه، ماکارونی، جوی دوسر، ذرت، لوبیا، عدس، لبو، سیب ‌زمینی می‌باشند که در کنار نشاسته میزان زیادی فیبر در آن‌ها نهفته ‌است و سبب تقویت روده‌ها خواهد شد.

مصرف این‌دست از مواد غذایی کمک بسیاری به تغذیه باکتری‌ها و می‌کند. پس طبق نظر سرکار خانم دکتر کوهدانی به‌ عنوان بهترین متخصص می‌توانید از این مواد غذایی برای چاقی صورت استفاده کنید.

استفاده از گوشت قرمز

گوشت قرمز حاوی مواد پروتئینی بسیار زیادی است که در لیست غذاهای چاق کننده صورت شناخته می‌شود. در یک قطعه استیک ۳ گرم لوسین وجود دارد. پروتئین و آمینواسید موجود در گوشت‌ها باعث تحریک ساخت‌ و ساز عضلات موجود بدن می‌گردد که برای چاقی صورت نیز بسیار مؤثر می‌باشد.

به ‌همین دلیل است که دکتر کوهدانی به ‌عنوان بهترین رژیم تغذیه مصرف گوشت قرمز را به ‌عنوان بهترین مکمل برای چاقی صورت می‌داند. البته در صورتی ‌که از بخش‌های پرچرب گوشت قرمز استفاده داشته باشید، قطعا نتیجه بهتری از مصرف آن برای چاقی صورت دریافت خواهید کرد.

آزمایشات بسیاری دراین‌باره صورت گرفته ‌است که ثابت کرده حدوداً مصرف ۶ هفته مداوم گوشت قرمز با استفاده از ورزش‌های مختلف باعث شده ‌است ۱۸ درصد افزایش وزن برای برخی از افراد در نظر گرفته شود و قوای بدنی افراد نیز گسترش پیدا کرده‌ است.

زیرا مصرف گوشت قرمز سبب تحریک هورمون عضله‌ساز می‌گردد. پس این دسته از مواد غذایی که حاوی گوشت قرمز می‌باشند، در چاقی صورت نقش خواهند داشت.

استفاده از گوشت قرمز

استفاده از گوشت قرمز

استفاده از لوبیای سبز

یکی از مواد غذایی ایده‌آل برای چاقی صورت استفاده از لوبیای سبز می‌باشد. کالری بسیار زیادی در کنار پروتئین با مصرف لوبیای سبز به بدن خواهد رسید و مزیت‌های خارق ‌العاده‌ای با مصرف آن برای بدن خواهد گرفت.

مواد مغذی به جثه بسیار کوچک لوبیای سبز نشان‌دهنده تعداد مواد مغذی حاوی آن نیست. اگرچه مبلغ بسیار پایین برای خریداری لوبیای سبز پرداخت می‌کنید، اما فوایدی که از طریق آن دریافت خواهید کرد به‌ قدری بالاست که اغلب متخصصان تغذیه در رژیم‌های غذایی افرادی که قصد چاقی صورت را خواهند داشت،

استفاده از لوبیا سبز را حیاتی می‌دانند. حدوداً ۴۰۰ کیلو کالری با مصرف هر ۱۰۰ گرم لوبیای سبز به بدن اضافه می‌شود که کالری‌های چربی آن بسیار اندک است اما حدوداً ۳۶ گرم پروتئین در آن وجود خواهد داشت.

در مقایسه با گوشت قرمز میزان پروتئین موجود در لوبیای سبز بیشتر است و میزان زیادی منیزیم، آهن، کلسیم در آن پیدا خواهد شد که تمامی این موارد باعث شده ‌است نام لوبیای سبز همچنان در لیست غذاهای چاق کننده صورت شناخته شود.

استفاده از انواع مغزها

برای این‌ که از مصرف انواع مواد مغذی بتوانید چاقی صورت خود را مشاهده کنید، استفاده از مغزها به توصیه سرکار خانم دکتر کوهدانی به ‌عنوان بهترین متخصص تغذیه پیشنهاد خواهد شد.

به دلیل این‌که انواع مغزها انتخاب مناسبی برای چاقی صورت می‌باشند، طی برآوردها دریافتیم حدوداً ۷ گرم پروتئین از یک مشت کوچک آجیل بر بدن خواهد رسید که که او حدوداً ۱۸ گرم آن چربی سالم می‌باشد. د

رست است که مصرف آجیل‌ها بسیار پرکالری می‌باشد، اما در صورتی ‌که بتوانید بودن دو مشت درطول روز استفاده کنید و مواد غذایی خوبی در طول روز به بدن برسانید، قطعا نتیجه خوبی از چاقی صورت دریافت خواهید کرد.

البته یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که به‌ عنوان انواع مغزها به حساب می‌آید مصرف کره بادام ‌زمینی می‌باشد که نقش عمده و اساسی بر روی چاقی نواحی مختلف بدن علی‌الخصوص صورت خواهد داشت.

استفاده از انواع مغزها

استفاده از انواع مغزها

مصرف کره بادام‌ زمینی اصل

اضافه کردن کره بادام‌ زمینی به ماست یا انواع اسموتی ها در میان وعده می‌تواند مواد مغذی بسیار زیادی را به بدن برساند. به ‌همین دلیل است که نام کره‌ی بادام زمینی همواره در لیست غذاهای چاق کننده صورت به میان می‌آید.

البته حتما باید آگاه باشید که از مراکز معتبر کره بادام زمینی اصل تهیه کنید. زیرا خرید کره بادام‌ زمینی از برخی تولیدکنندگان نامعتبر باعث می‌شود میزان زیادی روغن اضافه را به بدن خود اضافه کنید.

حدوداً ۹۰ کالری از ۱ قاشق کره بادام ‌زمینی به بدن خواهد رسید که ۳ گرم آن را کربوهیدرات‌ها و ۴ گرم آن را پروتئین‌ها تشکیل داده‌اند. البته بهتر است بدانید که در استفاده از این ماده پرکاربرد زیاده‌روی نکنید.

درست است که در لیست غذاهای چاق کننده صورت نام کره‌ی بادام‌ زمینی شناخته می‌شود، اما بهتر است تحت نظر یک پزشک متخصص همچون دکتر کوهدانی از آن بهره‌مند شوید.

مصرف روزانه برنج

یک راهکار عالی که با کمترین هزینه ممکن و با ساده‌ترین روش می‌تواند میزان زیادی از کربوهیدرات را برای بدن تامین کند و در دسته‌بندی لیست غذاهای چاق کننده صورت شناخته می‌شود، استفاده از برنج می‌باشد.

حدوداً هر ۱۶۵ گرم برنج که شامل ۱ فنجان برنج می‌باش،د ۱۹۰ کیلو کالری برای بدن خواهد داشت که شامل ۴۳ گرم کربوهیدرات و ۶ گرم چربی است. اغلب ایرانیان علاقمند مصرف برنج و می‌باشند.

پس برای افرادی که قصد چاقی و اضافه‌وزن علی‌الخصوص در ناحیه‌ای صورت دارند، مصرف برنج کارساز و مفید می‌باشد و در کنار آن می‌توان از سبزیجات و پروتئین‌های بسیار زیادی استفاده کرد.

این راهکار علی‌الخصوص برای افرادی کارساز است که اشتهای بسیار پایینی دارند و زودتر از سیر شدن دست از غذا خوردن خواهند کشید. پس مصرف برنج برای افزایش چاقی صورت و بدن افراد و مناسب است و ویتامین‌های بسیاری را همچون نیاسین و تیامین به ‌همراه خواهد داشت.

مصرف روزانه برنج

مصرف روزانه برنج

استفاده از برنج و لوبیا

همان‌طور که دریافتید لوبیای سبز پر از کالری‌های مفید برای بدن می‌باشد. حال ترکیب برنج و لوبیا در کنار یکدیگر قطعا می‌تواند یک ماده مفید غذایی برای چاقی به حساب آید.

اما با توجه به این ‌که در هنگام گرسنگی استفاده یک پیمانه برنج ساده‌تر از مصرف هر نوع ماده غذایی دیگر می‌باشد، ترکیب آن با لوبیای سبز می‌تواند قطعا در لیست غذاهای چاق‌ کننده صورت و شناخته شود و قابلیت‌های بسیار زیادی برای بدن داشته باشد.

البته توجه کنید که برای چرب کردن روغن بهتر است از روغن‌های طبیعی و سالم استفاده کنید. روغن‌های جامد و کره گیاهی نمی‌توانند انتخاب خوبی باشند. بعد از پخته شدن برنج می‌توان از روغن زیتون استفاده داشته باشید و از فواید منحصر به ‌فرد آن استفاده کنید.

البته در صورتی‌ که تحت نظر دکتر سرکار خانم دکتر کوهدانی به ‌عنوان بهترین متخصص تغذیه باشید، قطعا اندازه مصرف برنج را برای شما تعیین خواهد کرد تا بتوانیم نتایج خوبی از مصرف این ماده مقوی دریافت کنید.

مصرف شیر کامل یا شیر سویا

همه ما می‌دانیم که شیر از گذشته تا به امروز یکی از مواد غذایی مفید برای ساخت عضلات بدن شناخته می‌شود. زیرا حاوی میزان زیادی کلسیم، چربی، کربوهیدرات، پروتئین و می‌باشد و این ترکیب قوی قطعا در دسته‌بندی لیست غذاهای چاق کننده صورت شناخته می‌شود.

بر اساس بررسی‌های انجام‌ شده برای انجام تمرین‌های ورزشی مصرف شیر کمک زیادی به عضله ‌سازی خواهد کرد. مصرف روزانه یک لیوان شیر می‌تواند حدوداً ۸ گرم پروتئین را به بدن برساند که از ارزش بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و با توجه به قیمت مقرون ‌به‌ صرفه‌ای که دارد، قطعا می‌توان آن را به ‌عنوان یکی از ماده‌های غذایی مفید برای چاقی صورت شناخت.

برخی از افراد به دلیل شرایط بدنی خود تحمل لاکتوز موجود در شیر را ندارند که مصرف شیر سویا در این مواقع پیشنهاد خواهد شد. کالری شیر سویا حدوداً ۱۳۰ می‌باشد که اگر در طول روز چندین لیوان استفاده کنید، ویتامین‌های بیشتری از آن دریافت خواهید کرد. پس شیر یکی از مهم‌ترین مواردی است که با مصرف آن می‌توانید برای افزایش وزن و چاقی برای چاقی صورت تلاش کنید.

مصرف شیر کامل یا شیر سویا

مصرف شیر کامل یا شیر سویا

استفاده از ماست پرچرب

مصرف ماست یکی از چاشنی‌های غذایی است که اغلب ما در ما ایرانیان در کنار وعده‌های غذایی خود از آن استفاده می‌کنیم. اما به‌ صورت وعده‌های عصرانه نیز استفاده از ماست پرچرب می‌تواند نقش مؤثری برای چاقی صورت داشته باشد و همین عامل باعث شده ‌است کربوهیدرات، چربی و پروتئین مناسبی به بدن برساند و در دسته‌بندی و در لیست غذاهای چاق کننده صورت شناخته شود.

در این مواقع ماست یونانی از ارزش غذایی بالاتری برخوردار می‌باشد که در طول وعده‌های روزانه می‌توانید از آن استفاده داشته باشید و میان وعده‌های مغذی از ماست درست کنید.

به ‌عنوان نمونه ترکیب موز با انواع میوه‌های خشک ‌شده، نارگیل، آجیل و دیگر موارد طعم بهتری به آن خواهد داد. قطعا برای نتیجه بهتری از چاقی صورت دریافت کنید، نیاز دارید تا از یک پزشک متخصص تغذیه کمک بگیرید.

سرکار خانم دکتر کوهدانی به ‌عنوان بهترین متخصص تغذیه در کنار شماست تا با ارائه امن رژیم‌های غذای منحصر به ‌فرد در این راه به شما کمک کند.

استفاده از ماست پرچرب

استفاده از ماست پرچرب

تمامی غذاهای فرآوری شده

در کنار همه مواد غذایی که ذکر کردیم می‌توان از مواد غذایی فراوری شده به ‌عنوان مواردی برای چاقی صورت نام برد. امروزه محصولات غذایی همچون غذاهای کنسرو بسیار مورد استفاده واقع می‌شود.

البته اگر میزان استفاده از آن‌ها بسیار زیاد شود، قطعا کالری بسیار زیادی خواهد داشت و می‌تواند سبب افزایش قند و چربی در بدن گردد و چاقی‌های نگران ‌کننده را در بر داشته باشد.

اما اگر به ‌صورت صحیح از این مواد غذایی استفاده شود می‌تواند در چاق چاقی صورت نقش داشته باشد. حال در ادامه لیستی از برخی از غذاهای فرآوری شده خواهیم داشت تا از شما نیز با شناخت این دسته از موارد بدانید که چه غذاهایی در لیست غذاهای چاق کننده صورت می‌باشند.

هرچند که توصیه‌ی دکتر کوهدانی به‌ عنوان بهترین متخصص تغذیه این است که بهتر است از روش‌های سالم‌تری برای چاقی صورت استفاده داشته باشید.

غذاهای فرآوری شده

شیرینی‌هاشیرینی‌ها، پودینگ ها، ن کوکی‌ها، پروتئین بار، گرانولا
وعده‌های راحتغذاهای یخ‌زده، مواد غذایی بسته‌بندی‌شده، کنسروها، سوپ‌های کنسروی
لبنیات شیرین شدهبستنی، نوشیدنی‌های حاوی شیر، ماست منجمد، ماست طعم‌دار
تنقلات خوش‌طعمچوب‌شور، چیپس، پفک با، کراکر، ذرت بوداده در مایکروویو
گوشت‌های فرآوری شدهسوسیس، کنسرو گوشت، هات‌داگ، گوشت اغذیه‌فروشی، بیکن، بولونیا

استفاده از روغن‌های سالم

در صورتی ‌که قصد دارید با چاقی صورت مواجه شوید، استفاده از روغن‌های سالم و پرچرب همانند روغن زیتون خالص و روغن نارگیل، روغن آواکادو، روغن کنجد، کنجد، روغن آفتاب‌گردان از ارزش بالای غذایی برخوردار هستند که می‌توان برای پخت غذاها از آن‌ها استفاده کرد. همین‌طور برای مصرف سالادها نیز از فواید آن‌ها بهره برد. پس استفاده از روغن‌های سالم را نیز میتوان به ‌عنوان موارد شناخت که در راستای افزایش چاقی صورت تاثیر دارند.

استفاده از روغن‌های سالم

استفاده از روغن‌های سالم

استفاده از سالاد تند

تنوع بسیار کمتری در بین لیست غذاهای چاق کننده صورت وجود دارد، اما با مصرف سالاد تن حدوداً ۳۹ گرم پروتئین به بدن شما اضافه خواهد شد و حدوداً حاوی ۱۷۹ کالری انرژی است.

به‌ عنوان چاشنی اصلی سالاد تن سس اضافه می‌شود که براساس هر ۹۰ گرم چربی براساس هر قاشق سس ۹۰ گرم چربی به این غذا اضافه خواهد شد.

در برخی مواقع بنابر ذائقه افراد به‌ جای استفاده از سس از ماست چکیده یا ماست یونانی استفاده می‌شود که ویتامین و پروتئین بسیاری را برای بدن خواهد داشت و می‌تواند در راستای چاقی صورت نیز نقش داشته باشد. در عین ‌حال برای این‌که از یک رژیم خوب برخوردار شوید، دکتر کوهدانی به عنوان بهترین متخصص می‌تواند در این امر شمارا یاری کند.

استفاده از قهوه

قهوه نیز یک یکی دیگر از مواد غذایی مؤثر است که در لیست غذاهای چاق کننده صورت شناخته می‌شود. دلیل اصلی این امر وجود کافئین در قهوه می‌باشد که می‌تواند باعث محافظت از سلول‌های مغز گردد و برای پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها مفید می‌باشد.

مصرف ۱ لیوان بزرگ لاته حدوداً ۳۰۰ کالری برای بدن خواهد داشت که شامل ۱۵ گرم چربی می‌شود. در صورتی ‌که قصد دارید ارزش غذایی قهوه را بیشتر کنید، می‌توانید آن را با شیر و شکر مصرف کنید. البته تلاش کنید مصرف تلاش کنید از اندازه شیر کمی بیشتر باشد تا بتوانید کالری اضافه کنید و به ‌مرور زمان با چاقی صورت مواجه شوید.

استفاده از قهوه

استفاده از قهوه

استفاده از سوشی

به دلیل این‌که مهم‌ترین ماده غذایی مصرف ‌شده در سوشی ماهی می‌باشد و ماهی‌های خام تاثیر بسیار زیادی برای چاقی صورت خواهند داشت، ویتامین‌های بسیاری را برای بدن به‌ همراه خواهند داشت.

سوشی نیز به‌ عنوان یکی از مواد غذایی شناخته می‌شود که باعث چاقی صورت می‌باشد. البته برخی از افراد تصور می‌کنند مصرف ماهی خام به ‌تنهایی نمی‌تواند کالری ورودی برای بدن دربر داشته باشد،

اما فرآیند تهیه سوشی کاملاً متفاوت است و به دلیل این‌که مواد غذایی دیگری همچون برنج سفید، پنیر خامه‌ای، سس مایونز، خمیر و دیگر و خمیر، و میگو و دیگر موارد در آن به کار برده می‌شود، قطعا میزان کالری انرژی آن نیز بیشتر خواهد شد.

البته نباید از مهم‌ترین بخش یعنی وجود سس سویا برای صرف سوشی غافل ماند. زیرا سدیم و سدیم بسیار بالایی در سس سویا وجود دارد و کالری زیادی نیز خواهد داشت. پس اگر قصد دارید صورت خود را با استفاده از مواد غذایی مفید حجم دهید می‌توانید به دستور دکتر کوهدانی به‌ عنوان بهترین متخصص تغذیه از سوشی نیز استفاده داشته باشید.

مصرف برگر سبزیجات

به نسبت کتلت های گوشتی که همه ما ایرانیان از آن استفاده می‌کنیم و وجود کلسترول در برگر سبزیجات کمتر است و به ‌همین دلیل اگر قرار است چاقی برای افراد در بر داشته باشد، این چاقی کاملاً سالم می‌باشد.

حال مصرف برگرهای خانگی با وجود سبزیجات بسیار زیاد، حدوداً هزار کالری بیشتر به بدن اضافه خواهد کرد. برگرهای خانگی می‌تواند نگرانی‌های شما را برای ورود مواد غذایی ناسالم به بدن برطرف کند.

البته چاشنی برگر را نیز پراهمیت بدانید و مواد دیگری همچون گوجه، خیارشور، کاهو و که در کنار برگر مورد استفاده قرار می‌گیرند، نقش عمده و اساسی را برای چاقی صورت دربر خواهند داشت و در دسته‌بندی لیست غذاهای چاق کننده صورت شناخته خواهند شد.

مصرف برگر سبزیجات

مصرف برگر سبزیجات

مصرف روزانه آب‌میوه

از نظر سرکار خانم دکتر کوهدانی به‌ عنوان بهترین متخصص تغذیه مصرف انواع آب‌میوه‌ها در طول روز می‌تواند باعث چاق شدن صورت گردد. پس اگر علاقه‌مند به مصرف میوه‌ها نیستید، در لیست غذاهای چاق‌ کننده صورت می‌توانید از آب‌میوه‌ها استفاده داشته باشید.

زیرا هیچ مانعی برای صرف آب‌میوه‌های مختلف وجود ندارد. با توجه به علاقه خود می‌توانید از میوه مدنظر خود آب بگیرید و آن را در طول روز استفاده کنید. درست است که مصرف میوه کالری بیشتری برای بدن دربر خواهد داشت،

اما قطعا آب‌میوه‌ها نیز مؤثر واقع می‌شود. فقط به این نکته توجه داشت که از آب‌میوه‌های طبیعی استفاده کنید تا قند کمتری داشته باشند. وجود فیبر بسیار در میوه‌ها می‌تواند تأمین‌کننده حجم صورت بدن باشد و در نهایت چاقی صورت اتفاق خواهد افتاد.

مصرف گوشت چرخ‌کرده بوقلمون

استفاده از گوشت بوقلمون به نسبت مصرف گوشت گاو از سلامت بیشتری برخوردار می‌باشد. اما نمی‌توان موضوع را به همین‌جا ختم کرد. زیرا حدوداً ۱۱۵ گرم گوشت چرخ‌کرده بوقلمون می‌تواند ۳ گرم چربی را بدنبال داشته باشد.

این در حالی است که همین اندازه راسته گوشت گوسفند ۲٫۵ گرم چربی اشباع دارد. مخلوطی از گوشت قرمز و سفید به ‌عنوان گوشت چرخ‌کرده بوقلمون شناخته می‌شود که حدوداً ۹۵ درصد بدون چربی می‌باشد.

زیرا اغلب از گوشت بوقلمون در این مواقع استفاده خواهد شد. پس با مصرف گوشت چرخ‌کرده بوقلمون می‌توانید نتیجه بهتری از چاقی صورت دریافت کنید.

مصرف گوشت چرخ‌کرده بوقلمون

مصرف گوشت چرخ‌کرده بوقلمون

استفاده از سس کچاپ

در هیچ کدام یک از منابع کالری‌های موجود سس کچاپ ذکر نشده ‌است. البته درست است که میزان کالری انرژی این سس پائین است،

اما ویتامین‌های بسیار زیادی در درون گوجه‌فرنگی وجود دارد که با مصرف سس کچاپ می‌توانید این ویتامین‌ها را به بدن برسانید. به همین دلیل برای چاقی صورت سس کچاپ نیز یکی دیگر از مواد غذایی در لیست غذاهای چاق ‌کننده صورت می‌باشد.

با شناخت تمامی این مواد غذایی اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که به‌ دنبال راهکاری برای چاقی صورت خود می‌گردید، بهتر است از رژیم‌های منحصر به ‌فرد استفاده داشته باشید.

استفاده از سس کچاپ

استفاده از سس کچاپ

سرکار خانم دکتر کوهدانی به‌ عنوان بهترین متخصص تغذیه با علم و آگاهی که در این زمینه دارد می‌تواند بهترین رژیم‌های غذایی در اختیار افراد بگذرد و با توجه به شرایط مدنظر آن‌ها از بهترین عملکردها استفاده کند.

چه نکاتی برای مصرف لیست غذاهای چاق‌ کننده صورت وجود دارد؟

با شناخت تمامی مواد غذایی که می‌تواند برای افزایش چاقی صورت در نظر گرفته شود، همچنان باید اطلاعات کافی در رابطه با برخی از نکات مهم داشته باشید.

زیرا در صورتی ‌که غذای مصرفی شما از ارزش بالایی برخوردار باشد، در کنار استفاده از روش‌های دیگر نتیجه‌ای بهتری از افزایش چاقی صورت خواهید گرفت. قطعا باید به گونه‌ای از مواد غذایی استفاده داشته باشید که دچار چربی بی‌اندازه صورت نشوید.

چیزی که می‌تواند تضمین کند شما با مصرف مواد غذایی مختلف به خواسته خود می‌رسید، کمک گرفتن از یک برنامه تخصصی خوب به واسطه یک متخصص تغذیه باتجربه می‌باشد.

زیرا در صورتی‌ که از غذاهای غیرمفید استفاده کنید، درست است که به چاقی صورت خواهید رسید، اما ممکن است دچار چربی اضافه بدن شوید. دراین‌باره می‌توانید از تخصص‌های دکتر کوهدانی به ‌عنوان بهترین متخصص تغذیه کمک بگیرید. حال در ادامه برخی از نکات موجود برای رسیدن به چاقی صورت اشاره خواهیم داشت.

نکات مهم برای چاقی صورت

  • بهتر است مصرف کربوهیدرات و چربی‌ها را در طول روز افزایش دهید.
  • بهتر است به مصرف میزان پروتئین در طول روز توجه کنید.
  • بهتر است کالری بیشتری به نسبت آنچه که می‌سوزانید دریافت کنید.
  • بهتر است اگر گرسنه نیستید به ‌زور مواد غذایی استفاده کنید.
  • بهتر است طبق یک برنامه‌ریزی اصولی برای چاقی صورت اقدام کنید.
  • بهتر است برنامه‌ریزی دقیقی برای وعده‌ها و میان وعده‌های خود داشته باشید.
  • بهتر است در کنار مصرف مواد غذایی و ورزش نیز انجام دهید.
  • بهتر است به‌ مرور میزان قدرت بدنی خود را افزایش دهید.

با ارائه نکات گفته‌ شده قطعا می‌توانید به‌ صورت اصولی در چاقی صورت مؤثر واقع شوید. اگر از روش‌های نامشخص برای چاقی صورت استفاده داشته باشید، ممکن است از دچار عوارض بسیار زیادی شوید.

به ‌همین دلیل است که توصیه می‌کنیم استفاده از رژیم‌های غذایی به نسبت هر کدام یک از روش‌های دیگر کارسازتر و مفیدتر می‌باشد که همواره می‌توانید از سرکار خانم دکتر کوهدانی به ‌عنوان بهترین متخصص تغذیه کمک بگیرید.

نکات مهم برای چاقی صورت

نکات مهم برای چاقی صورت

شیر خشک چه تأثیری برای چاق شدن صورت خواهد داشت؟

حال که اطلاعات دقیقی در رابطه با انواع مواد غذایی برای چاقی صورت دریافت کردید، ممکن است این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که مصرف شیرخشک چه کمکی به چاقی صورت خواهد کرد.

اما تعداد بسیار زیادی از افراد پیشنهاد می‌کنند از این ماده تقویت‌ کننده استفاده داشته باشید تا بتوانید صورتی خوش فرم تر و حجیم‌تر داشته باشید.

درست است که خواص بسیار زیادی از شیر حاصل می‌گردد و همان‌طور که در مطالب بالا گفتیم مصرف روزانه شیر می‌تواند باعث تقویت و بهبود پوست گردد، اما مطالب و مقالات بسیار زیادی در زمینه مزیت‌های شیرخشک نیز وجود دارد و می‌توان در رابطه با ارتباط بین آن‌ها آن و چاقی صورت نیز صحبت کرد.

شیرخشک نیز همانند شیر طبیعی برای سلامتی از خواص بالایی برخوردار می‌باشد. در واقع می‌توان گفت که با استفاده از یک راهکار ساده و بدون هیچ‌گونه دردسر می‌توان به چاقی صورت رسید.

مصرف شیرخشک یکی از مهم‌ترین مواد غذایی است که می‌توان نام آن را در لیست غذاهای چاق‌ کننده صورت به میان آورد و نباید از قدرت اثربخشی آن بر روی چاقی صورت غافل شد. البته خواص بسیار زیادی در شیرخشک وجود دارد که تمامی این عوامل باعث می‌شود ماده مهمی برای چاقی صورت باشد .

خاصیت شیر خشک برای چاق شدن صورت

شیرخشک از غلظت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و تمامی ویتامین‌ها و مواد معدنی در آن یافت می‌گردد و قطع به ‌یقین می‌توان گفت به نسبت شیر مایع از خواص بسیار بالاتری برخوردار می‌باشد. همین عامل باعث شده‌است تا حد بسیار زیادی از پزشکان تغذیه همچون دکتر کوهدانی شیرخشک را به ‌عنوان یکی از مواد غذایی مفید برای چاقی صورت بداند و در درمان‌های خانگی با استفاده از رژیم غذایی شیرخشک را نیز برای شما در نظر بگیرد.

مهم‌ترین دلیل دیگر این است که مصرف شیرخشک کمک می‌کند تا رطوبت کافی نیز به پوست برسد و باعث لطافت پوست خواهد شد. در نهایت پوست افراد خشک نیست و می‌تواند از خاصیت شیر خشک نیز به ‌عنوان یک ماده مغذی و مفید برای چاقی صورت استفاده داشته باشند.

خاصیت شیر خشک برای چاق شدن صورت

خاصیت شیر خشک برای چاق شدن صورت

بحث پایانی

در این مطلب تمامی تلاش خود را برای شناخت لیست غذاهای چاق ‌کننده صورت داشتیم تا بتوانیم این امکان را در اختیار شما قرار دهیم تا با شناخت این دسته از غذاها فرایند بهتری را برای چاقی صورت سپری کنید.

می‌توانید از تمامی غذاهایی که در لیست ارائه ‌شده عنوان کردیم استفاده داشته باشید. البته اگر برنامه‌ریزی دقیقی برای مصرف این دسته از غذاها داشته ‌باشیم قطعا نتیجه بهتری خواهید رسید.

یکی از مهم‌ترین دلایل لاغری صورت عدم مصرف مواد غذایی مناسب است. حال با روش‌هایی که پزشکان متخصص تغذیه برای شما در نظر خواهند گرفت، قطعا نتیجه بهتری از چاقی صورت دریافت خواهید کرد.

این کار طبیعی‌ترین روش ممکن برای رسیدن به چاقی صورت است و در کنار چاقی سلامتی شما را نیز بیشتر خواهد کرد و ویتامین‌ها مواد معدنی بسیار زیادی از طریق مواد غذایی به بدن شما خواهد رسید.

حال با معرفی تمامی مواد غذایی پرفایده که در این مطلب برای شما داشتیم، قطعا می‌توانید نتیجه بهتری از چاقی صورت بگیرید. اما در هر صورت برای کمک گرفتن از افراد باتجربه نیز بهتر است اقدام کنید.

سرکار خانم دکتر کوهدانی به‌ عنوان بهترین متخصص تغذیه با ارائه لیستی از دستورالعمل‌های مفید برای چاقی صورت به شما کمک خواهد کرد تا به نتیجه بهتری دست پیدا کنید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید