متخصص تغذیه آنلاین

دکتر تغذیه خوب در پاسداران
دکتر تغذیه خوب در پاسداران
2020/11/29
رژیم پروتئین 14 روزه
رژیم پروتئین ۱۴ روزه
2020/11/30
متخصص تغذیه آنلاین

متخصص تغذیه آنلاین

امروز با موضوع متخصص تغذیه آنلاین در خدمت شما هستیم.

آیا شما نیز اضافه وزن دارید و از چاقی رنج می برید؟ آیا دل تان می خواهد که لاغر شوید ولی  نمی دانید به چه صورت؟ آیا به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرنطینه های خانگی نمی توانید از منزل خارج شوید و رفتن به مطب برای شما کمی ترسناک است؟ ما در مقاله متخصص تغذیه آنلاین به شما یک راهکار جدید و نوین را ارائه می‌دهیم که با استفاده از آن می توانید در خانه به رژیم دلخواه خود برسید.

متخصص تغذیه آنلاین

متخصص تغذیه آنلاین

متخصص تغذیه آنلاین که در سال‌های اخیر شروع به کار کرده است باعث می‌شود تا در خانه بنشینید و با پزشک خود در ارتباط باشید و به وزن دلخواه خود نیز برسید پس بدون دغدغه از خانه بیرون رفتن و ترافیک و آلودگی هوا با ماندن در خانه یک رژیم غذایی سالم و به صرفه را از اینترنت و از طریق گوشی خودتان دریافت کنید.

با ما بمانید تا این شیوه جذاب و هیجان انگیز را از صفر تا صد برای شما توضیح دهیم و از مزایا و معایب این روش نیز بیشتر بدانیم.

در ادامه به مطالب زیر خواهیم پرداخت:

رژیم درمانی

رژیم درمانی سالم

یک رژیم درمانی خوب!؟

وظایف یک متخصص تغذیه

اما چه زمانی برای مراجعه به متخصص تغذیه مناسب می باشد؟

انواع رژیم های غذایی

چگونه یک متخصص خوب را پیدا کنیم؟

مقدار کاهش وزن با یک رژیم اصولی

نکاتی مهم در یک رژیم غذایی آنلاین

سخن آخر

 

رژیم درمانی

از جمله روش هایی که برای اصلاح کردن رژیم و عادت‌های غذایی خود انجام می دهید رژیم درمانی گفته می شود. در کل می توان گفت که حتی تغییرات در فعالیت بدنی نیز به عنوان رژیم درمانی شناخته شده است.

در یک رژیم درمانی فرد با مواد غذایی مختلف و با استفاده از میزان کالری هر غذا و انرژی که از آن غذا دریافت می کند کاملاً آشنا می شود و می آموزد که چگونه باید در وعده های غذایی غذا مصرف کرده و می آموزد که در هر وعده غذایی از هر غذا چه مقدار کالری و انرژی می‌گیرد. بنابراین فرد یاد می گیرد که باید چگونه غذا بخورد و در هر وعده چقدر کالری دریافت کند.

حتماً می دانید که افراد مختلف به دلایل متفاوتی چاق می شوند. قطعاً  هم به دلایل مختلفی به رژیم درمانی روی می‌آورند مثلاً یکی اضافه وزن دارد و می‌خواهد لاغر تر شود یا یکی لاغر است اما می‌خواهد چاق تر شود. ممکن است بعضی از افراد  ریفلکس معده داشته باشند یا نفخ داشته باشند که بر اساس این بیماری ها به رژیم درمانی روی می آورند.

شما می توانید خیلی راحت برای رفع مشکلات خود به یک متخصص تغذیه آنلاین مراجعه کنید و از آن مشاوره بگیرید به صورتی که در خانه نشسته اید و روش های درمانی را نیز دریافت می‌کنید.

رژیم درمانی سالم

اما چه نوع رژیم غذایی یک رژیم غذایی سالم نامیده می شود؟ می توان گفت رژیم غذایی سالم است که محدودیت هایی برای دریافت کالری داشته باشد یعنی رژیمی که محوریت اصلی آن سلامت عمومی بدن و استفاده کردن از همه مواد مغذی باشد. یعنی شما رژیمی به دردتان می خورد و به عنوان یک رژیم سالم شناخته می شود که بتوانید در حینی که رژیم می‌گیرید سلامت عمومی بدنتان نیز حفظ شود و هم این که تمام مواد مغذی که برای بدنتان مورد نیاز است را دریافت کنید.

رژیم درمانی سالم

رژیم درمانی سالم

معمولاً رژیم‌های غذایی که به عنوان رژیم غذایی مناسب یاد می‌شوند رژیم‌هایی هستند که دارای املاح معدنی، ویتامین ها و پروتئین ها و مواد غذایی دیگر هستند. می توان گفت که یک رژیم غذایی مناسب علاوه بر این که موارد غذایی را رعایت می ‌کند به مصرف مداوم آب نیز اهمیت زیادی داده است و در کنار آن از حرکات ورزشی نیز استفاده کرده باشد. زیرا رژیم غذایی به تنهایی نمی‌ تواند جوابگوی کاهش وزنتان باشد و بهتر است که از ورزش نیز در کنار رژیم استفاده کنید.

یک رژیم درمانی خوب!؟

اما یک رژیم درمانی خوب چه چیزهایی را شامل می‌شود؟ همان طور که می دانید بدن انسان از بافت ها و سلول های زیادی تشکیل شده که کارهای پیچیده انجام می دهند و برای این که عملکرد بدن مختل نشود قطعاً به مواد غذایی زیادی احتیاج دارد

و همچنین بدن انسان منابع مختلفی برای تامین انرژی و عملکرد مناسب خودش را احتیاج دارد و وقتی شما خوراکی‌های مختلف را مصرف می کنید، باید از گروه‌های غذایی متفاوتی باشد تا بتواند این نیازها را برطرف کند.

اما باید به مقدار کافی املاح و ویتامین های مورد نیاز را دریافت کنید آن هم از طریق مواد غذایی که به صورت روزانه مصرف می کنید. رژیمی که به عنوان رژیم غذایی استاندارد شناخته می شود باید شامل موارد زیر باشد:

پیشنهاد می کنیم از پست مرکز مشاوره لاغری دیدن کنید.

پروتئین:

یکی از مواد غذایی مورد نیاز بدن انسان پروتئین ها هستند. پروتئین ها وقتی که مصرف می‌شوند باعث می‌شوند تا مانع از بین رفتن بافت های عضلانی بدن شوند و علاوه بر این که از تخریب بافت های عضلانی جلوگیری می کند و باعث حفظ و ترمیم بافت های آسیب دیده مثل پوست و دندان ها نیز می شو.د اما مصرف چه غذاهایی پروتئین را وارد بدن می کند؟

از جمله غذاهایی که منبع غنی از پروتئین می باشد شامل:

گوشت قرمز

ماهی

مرغ

تخم مرغ

مغزهای خوراکی

و غیره هستند که خوردن آن ها در روز به شما توصیه می‌شود و اگر به یک متخصص تغذیه آنلاین نیز مراجعه کنید او نیز در رژیم غذایی شما پروتئین را قرار خواهد داد.

کربوهیدرات ها:

کربوهیدرات ها یکی دیگر از مواد مورد نیاز برای بافت ها و سلول های بدن هستند تا انرژی سلول ها برای ادامه فعالیت هایشان تکمیل شود. اما در چه مواد غذایی می توانید کربوهیدرات ها را بیابید؟

از جمله غذاهایی که منبع غنی از پروتئین می باشد شامل:

از جمله غذاهایی که منبع غنی از پروتئین می باشد شامل:

مصرف غذاهایی همچون:

نان

غلات صبحانه

برنج

و ماکارونی بسیار می‌تواند در جذب کربوهیدرات ها در بدنتان مفید باشد.

فیبرها:

فیبرها از دیگر مواد مفیدی هستند که سلول های بدن به آن ها نیاز خواهند داشت و حتما در یک رژیم غذایی سالم شما به فیبر نیز نیاز دارید. اما فیبرها چه خصوصیاتی دارند؟ فیبرها وقتی که مصرف می‌شود دارای الیافی هستند که این الیاف وارد روده ها شده و هضم غذا را راحت ‌تر می‌کند.

به طوری که از یبوست در شما جلوگیری خواهد کرد. شما وقتی که رژیم غذایی را شروع می‌کنید ممکن است به دلیل کم شدن آب بدن دچار یبوست شوید پس قطعاً برای جلوگیری از این پدیده به غذاهای فیبردار احتیاج شدیدی خواهید داشت.

چربی:

شاید شما فکر کنید که چربی ها یا لیپیدها برای بدن مضر باشد اما کاملاً در اشتباه هستید زیرا بدن به چربی ها نیز احتیاج دارد تا بتواند انرژی مورد نیاز برای عملکرد خودشان را پیدا کند. اما شما باید حتماً برای مصرف چربی ها بر اساس نسخه متخصص تغذیه آنلاین پیش روید.

برای این که رژیم درمانی شما به صورت کاملا استاندارد پیش رود، از یک متخصص تغذیه کمک بگیرید که ما در این مقاله به شما متخصص تغذیه آنلاین را معرفی کردیم. زیرا شما می توانید در خانه بنشینید و رژیم خودتان را دریافت کنید. اگر شما بدانید که چه مقدار چربی دریافت کنید می‌توانید از خیلی از بیماری های قلبی که ناشی از خوردن زیاد چربی ها بالا می باشد جلوگیری کنید.

آب:

یکی از مواد دیگری که برای بدن نیاز می باشد آب است. همان طور که می دانید حدود ۹۵ درصد از وزن بدن را آب تشکیل داده است و بهتر است برای این که از دهیدراته شدن بدن تان جلوگیری کنید روزانه حدود بین ۸ تا ۱۰ لیوان آب را بنوشید. این مقدار آب برای بدن شما کاملاً ضروری خواهد بود.

آب:

آب:

شما با مراجعه به یک متخصص تغذیه می توانید یک رژیم غذایی را دریافت کنید. آن هم با تمام استانداردهای لازم، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرنطینه های خانگی بهتر است که از ورود به مطب‌ها  پیشگیری کنیم. اما برای این که بتوانید مشکل تغذیه را نیز حل کنید می ‌توانید به متخصص تغذیه آنلاین مراجعه کنید. یعنی به صورت آنلاین و از طریق گوشی خود وارد سایت شده و با یک کلیک با پزشک مورد نظرتان ارتباط برقرار کنید.

وظایف یک متخصص تغذیه

یک متخصص تغذیه در قبال سلامتی شما وظایفی دارد و باید وقتی می‌خواهد یک رژیم را در اختیارتان قرار دهد به سلامتی عمومی بدن شما توجه ویژه کند و بداند که باید  تمام مواد غذایی مورد نیاز بدنتان را دریافت کنید زیرا لاغر شدن به هر قیمتی جایز نیست.

همان طور که می دانید یک متخصص تغذیه در امور مربوط به تغذیه و رژیم غذایی افراد دخالت دارد و وظیفه او کنترل کردن وزن فرد خواهد بود که باید با توجه به شرایط پزشکی و نیازهای بدن هر فرد تغذیه آن را کاملاً تغییر دهد اما وظایفی که یک متخصص تغذیه بر عهده دارد شامل موارد زیر خواهد شد:

به روز بودن اطلاعات:

یک پزشک تغذیه باید تمامی راه‌ های درمانی را داشته باشد و از تمام روش‌های درمانی جدید آگاهی پیدا کند. زیرا باید رژیمی را در اختیار مراجعه‌کنندگان خود قرار دهد که بر اساس مطالب روز دنیا باشد.

یک متخصص تغذیه وظیفه دارد که تمامی توضیحات لازم درباره رژیم غذایی بیمار و نحوه تغذیه فرد را در اختیار او قرار دهد.

یک متخصص تغذیه باید تمامی نیازهای مراجعه ‌کنندگان خود را بشناسد و تشخیص دهد و نسبت به بررسی آن ها اقدام کند.

یک متخصص تغذیه وظیفه دارد که برنامه غذایی سالم و استانداردی را برای بیماران خود تدارک ببیند.

معمولاً متخصصان تغذیه باید اثرات رژیم و تغییراتی که باید در برنامه غذایی ایجاد شود را بررسی و ارزیابی کند.

یک متخصص تغذیه باید مشکلات تغذیه ای که در جامعه وجود دارد را نیز تشخیص دهد.

شما در حال خواندن مقاله ای درباره متخصص تغذیه آنلاین می ‌باشید که امیدوارم تا اینجا از مطالب لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد. لطفاً تا انتها نیز با ما بمانید.

به روز بودن اطلاعات:

به روز بودن اطلاعات:

یک متخصص تغذیه باید بداند که برای هر گروه مختلف سنی و با توجه به وضعیت بدنی و نیازهایی که بدن در آن  سن دارد رژیم غذایی متفاوتی باید دریافت کند. پس یک متخصص تغذیه باید به علم تغذیه کاملاً اشراف داشته باشد و علم تغذیه را به خوبی یاد گرفته باشد و همچنین مهارت‌های خوبی برای ارتباط برقرار کردن با افراد داشته باشد. یعنی بتواند یک مشاوره خوب و علمی به مراجعه ‌کنندگان خودش بدهد و شرایط و مشکلات بیمار خویش را تشخیص داده و نسبت به رفع آن ها اقدام کند؛ نه کمتر و نه بیشتر.

چه زمانی برای مراجعه به متخصص تغذیه مناسب می باشد؟

همان طور که می دانید هر فرد بر اساس دلایلی که دارد به متخصص تغذیه مراجعه می کند. از جمله دلایل مراجعه کردن افراد به متخصصان تغذیه به شرح زیر می باشد.

اگر فردی احساس کند که به ماده غذایی خاصی آلرژی دارد برای رفع این مشکل و همچنین قبل از این که این ماده غذایی را از رژیم غذایی خود حذف کند باید با یک متخصص تغذیه مشورت کند زیرا گاهی اوقات دریافت این ماده غذایی برای بدن ضروری می باشد و حذف آن ممکن است برای فرد مشکلاتی را ایجاد کند.

اگر فردی اشتهای بیش از حد دارد و یا این که خیلی کم می خورد، بهتر است به یک متخصص تغذیه مراجعه کند.

معمولاً مشکلاتی از جمله سوء هاضمه یا اجابت مزاج مشکلاتی هستند که باید توسط یک متخصص تغذیه بر طرف شود.

یکی از روتین ترین زمان هایی که فرد به متخصص تغذیه مراجعه می ‌کند اضافه وزن و چاقی بیش از حد و یا لاغری بیش از حد می باشد.

ما در این مقاله، متخصص تغذیه آنلاین را به شما معرفی کردیم که در سال‌های اخیر شروع به کار کرده اند و توانستند تمامی خدمات پزشکی را در خانه به شما ارائه دهند.

انواع رژیم های غذایی

یک متخصص تغذیه برای هر فرد با توجه به سنی که دارد باید مشخص کند که چه نوع ماده غذایی را باید در چه موقع از روز مصرف کرده و چه نوع رژیم غذایی را باید دریافت کنند. پس می‌توان گفت که رژیم‌های غذایی که توسط متخصصان تغذیه ارائه می‌شوند در انواع مختلف خواهد بود که از جمله این رژیم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع رژیم های غذایی

انواع رژیم های غذایی

  • رژیم های غذایی برای کنترل وزن
  • رژیم های غذایی برای لاغری و چاقی
  • رژیم های غذایی برای تثبیت کردن وزن
  • رژیم های غذایی که مخصوص کودکان می باشند.
  • رژیم های غذایی که مخصوص زنان باردار و زنان شیرده هستند.
  • رژیم های غذایی برای سالمندان
  • رژیم هایی برای افراد دیابتی
  • رژیم های غذایی برای افرادی که کبد چرب دارند.
  • رژیم های غذایی برای افرادی که بیماری‌های کلیوی دارند.

شما می ‌توانید با استفاده از اپلیکیشن و یا ورود به سایت و انتخاب کردن پزشک تغذیه مورد نظرتان با یک متخصص تغذیه آنلاین در ارتباط باشید و مشکلات خودتان را با پزشک در میان گذاشته تا متخصص تغذیه بر اساس نیازها و شرایط سنی تان رژیم مرتبط با خودتان را به شما ارائه دهد. فقط کافیست یک بار متخصص تغذیه آنلاین را امتحان کنید. قطعا پشیمان نخواهید شد.

چرا آنلاین؟!

شاید از خودتان بپرسید که چرا متخصص تغذیه آنلاین را باید برای رفع مشکلات مان انتخاب کنیم که بیایید نگاهی به مزایای آنلاین بودن متخصص تغذیه بیندازیم.

قطعاً شما برای این که به مطب یک متخصص تغذیه به صورت حضوری مراجعه کنید وقت زیادی را باید برای این کار صرف کنید. این که شما باید از چند روز قبل و حتی شاید یک ماه قبل به صورت تلفنی و یا حضوری برای خودتان یک وقت بگیرید و در همان روز و در همان ساعت در این مکان حاضر باشید.

ممکن است که برای شما مشکل پیش بیاید و یا این که در ترافیک بمانید و نتوانید خودتان را در همان ساعت مقرر شده به مطب پزشک برسانید. باید هزینه رفت و آمدتان را نیز محاسبه کنید که قطعاً برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود. زیرا هم باید پول ویزیت بدهید و هم هزینه رفت و آمد که بسیار برای  شما خرج تراشی خواهد شد.

چرا آنلاین؟!

چرا آنلاین؟!

اما شما با استفاده از یک متخصص تغذیه آنلاین می توانید هم در وقتتان صرفه جویی کنید و هم در خانه خدمات پزشکی خود را انجام دهید و دیگر نیازی به رفت و آمد در خیابان‌ها  و همچنین منتظر ماندن در مطب ها را ندارید چون می توانید در خانه بمانید و با استفاده از گوشی‌های همراه با یک پزشک متخصص تغذیه در ارتباط باشید. پس هم برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود و هم این که هزینه کمتری را در بر دارد.

یکی دیگر از دلایلی که ما متخصص تغذیه آنلاین را به شما پیشنهاد می کنیم

یکی دیگر از دلایلی که ما متخصص تغذیه آنلاین را به شما پیشنهاد می کنیم این است که شما می توانید در هر زمان و مکانی با پزشک خودتان به صورت مستقیم در ارتباط باشید و مشکلات تان را از او بپرسید. قطعاً اگر بخواهید به صورت حضوری این کار را انجام دهید برای شما گران تمام می‌شود زیرا شما باید از قبل  وقت بگیرید و خودتان را به پزشک برسانید و یا این که ممکن است پزشکتان آن قدر مشغول باشد که نتواند جواب تلفن های شما را بدهد اما متخصص تغذیه آنلاین می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز شما را ساپورت کرده و با شما در ارتباط باشد.

ممکن است پزشکی که به آن مراجعه می کنید زیاد قابل اعتماد نباشد

ممکن است پزشکی که برای دریافت تغذیه به آن مراجعه کرده‌اید زیاد از رژیم و تغذیه چیزی نداند بنابراین ممکن است پزشکی که به آن مراجعه می کنید زیاد قابل اعتماد نباشد. پس به متخصص تغذیه آنلاین اعتماد کنید زیرا برای این که این پزشکان بتوانند به صورت آنلاین خدمات پزشکی خودشان را در اختیار مردم قرار بدهند باید از چندین فاکتور و فیلتر رد شوند و همچنین باید تمامی مجوزهای لازم از وزارت بهداشت را دریافت کنند.

همچنین همکاران ما سعی می‌کنند تا بهترین پزشکان و متخصصان را برای سایت به صورت آنلاین استخدام کنند. پس شما در مشاوره گرفتن با یک متخصص تغذیه ای آن هم به صورت آنلاین مطمئن باشید که کاملاً تضمین شده خواهد بود. همچنین تا پایان دوره درمانی شما را همراهی و راهنمایی خواهند کرد.

پس می‌توان گفت به دلیل وجود داشتن مشغله های زیادی که در زندگی امروزه افراد وجود دارد و همچنین ترافیک های سنگینی که در شهرها با آن روبرو هستیم و یا نداشتن وقت کافی برای این که به پزشک و یا مطب مراجعه کنید و یا این که ممکن است فردی در شهرستان باشد و دسترسی آسان به یک پزشک تغذیه را نداشته باشد.

ما سعی کردیم تا به صورت غیر حضوری این امکان را فراهم کنیم تا همه بتوانند از خدمات مربوط به یک متخصص تغذیه آن هم به صورت آنلاین بهره مند شوند. با وجود این امکان همه افراد در هر جای دنیا  می توانند فقط با استفاده از یک کلیک بر روی سایت و وارد شدن به صفحه پزشک با پزشک مورد نظرشان گفتگو کنند.

چگونه یک متخصص خوب را پیدا کنیم؟

شاید یکی از سوال هایی که از خودتان بپرسید این است که اگر من متخصص تغذیه آنلاین را برای رژیم غذایی خودم انتخاب کنم و وارد سایت شوم چگونه بفهمم که کدام پزشک بهتر است؟

هیچ وقت برای انتخاب متخصص تغذیه خود عجله نکنید. شما وقتی که به صورت اینترنتی وارد سایت می شوید بهتر است در ابتدا بیوگرافی پزشکان را مطالعه کنید و همچنین نظر کاربران و دیگر بیمارانی که به ایشان مراجعه کردند را نیز بخوانید. بعد از خواندن بیوگرافی و نظرات دیگران بهترین گزینه را انتخاب کنید زیرا پزشکی که بهتر باشد می تواند مشکل شما را بهتر بررسی و حل کند.

خدمات در رژیم غذایی آنلاین

شما وقتی که متخصص تغذیه آنلاین را برای کارهای پزشکی خود انتخاب می‌ کنید پزشک متخصص تغذیه، رژیم غذایی را متناسب با شما ارائه خواهد داد. در برنامه غذایی که توسط یک دکتر تغذیه تنظیم می شود کاملا اصولی خواهد بود و بر اساس این موارد طرح شده است تا یک رژیم کاملاً استاندارد باشد.

خدمات در رژیم غذایی آنلاین

خدمات در رژیم غذایی آنلاین

رژیمی بر اساس شرایط فعلی شما

بر اساس سلیقه های غذایی فرد مراجعه کننده

رژیمی که بر اساس سابقه رژیم های گذشته باشد.

بررسی سابقه بیماری ها در گذشته

و همچنین بیماری هایی که در حال حاضر دارید.

رژیم استاندارد

با توجه به نکاتی که در قسمت بالا به آن اشاره شده، متخصص تغذیه رژیمی را در اختیارتان قرار می دهد که کاملاً استاندارد و مطابق با شرایط بدنی هر فرد باشد. رژیمی که توسط یک متخصص به شما داده می شود محدودیت کالری ندارد و باید یک تعادلی برای دریافت تمام گروه های غذایی برای شما به وجود آورد  تا در کنار کاهش وزنی که برای شما ایجاد می‌شود دیگر مواد مغذی در بدن انسان کاهش پیدا نکند و منجر به سوء تغذیه در شما نشود. می توان گفت رژیمی به عنوان یک رژیم استاندارد شناخته می شود که به سلامتی بدن آسیبی وارد نکند.

معمولاً افرادی که از رژیم های مختلف مثل رژیم های سه روزه و غیره استفاده می کنند این ها به عنوان رژیم های کاملاً غیر اصولی هستند که فرد را دچار استپ وزنی می ‌کند. پس بهتر است برای کاهش وزن خود به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید و اضافه وزن خودتان را به روش های اصولی از بین ببرید.

رژیم هایی که می توانید از متخصص تغذیه آنلاین دریافت کنید:

شما با مراجعه به سایت و استفاده از خدمات مربوط به متخصص تغذیه آنلاین می توانید انواع رژیم ها را دریافت کنید.

رژیم هایی همچون رژیم های غذایی کاهش وزن

رژیم هایی برای افراد لاغر برای افزایش وزن

وجود رژیم هایی برای مادران باردار و حتی مادرانی که در دوران شیردهی هستند.

رژیم هایی برای کودکان و نوجوانان متناسب با سن شان.

رژیم غذایی برای ورزشکاران که متناسب با شرایط بدنی شان می باشد.

دادن رژیم های مختلف برای بیماری های مختلف مثل بیماری دیابت، فشار خون و کبد چرب و همچنین بیماری های کلیوی.

اگر شما برای کاهش وزن و یا این که برای افزایش پیدا کردن وزن تان به متخصص تغذیه مراجعه کرده‌اید، رژیم ها برای شما به صورت هفتگی تنظیم می ‌شود و در خدمتتان قرار می گیرد. سپس بعد از دو هفته استفاده از رژیم مقداری که کاهش وزن یا افزایش وزن داشته ‌اید توسط پزشک کنترل می شود. همچنین بعد از این دو هفته قطعاً شاهد تغییرات زیادی در متابولیسم بدن نیز خواهید بود و بدن نیز به این رژیم غذایی و برنامه ‌ای که طبق آن پیش رفته  کاملاً عادت می کند. بعد از دو هفته که دوباره به صورت آنلاین به متخصص تغذیه مراجعه کرده‌ اید یک رژیم غذایی جدید در اختیارتان قرار می گیرد که برای دو هفته بعدی خواهد بود.

مقدار کاهش وزن با یک رژیم اصولی

خیلی از شماها این سوال را دارید که اگر یک رژیم اصولی و مطابق با استاندارد داشته باشیم چه مقدار باید وزن کم کنیم؟

شما وقتی که تصمیم می گیرید اضافه وزن خودتان را درمان کنید پس باید به صورت جدی تصمیم گرفته باشید و بخواهید که این کار را انجام دهید. شما با مراجعه به یک متخصص تغذیه و گرفتن یک رژیم غذایی کاملا اصولی و استاندارد آن هم مطابق با شرایط بدنی ، حدوداً باید بین نیم تا یک کیلو در هر هفته وزن کم کنید. به صورتی که حدود ۷۵ تا  ۸۵ درصد از وزن شما به چربی ها اختصاص پیدا می کند و ۱۵ تا ۲۵ درصد از وزن شما به توده های بدون چربی مربوط می‌شود.

مقدار کاهش وزن با یک رژیم اصولی

مقدار کاهش وزن با یک رژیم اصولی

اشتباه نکنید

اشتباه نکنید اگر شما در هر هفته بیشتر از یک کیلو وزن کم می کنید این یعنی یک فاجعه زیرا شما دارید تمامی آب و مواد معدنی بدنتان را از دست می دهید. این یعنی چیزی بیشتر از چربی ها. پس از این کاهش وزن نه تنها هیچ چیز مفیدی به دست نمی آورید، بلکه به بیماری های خودتان نیز اضافه می کنید. پس کمی منطقی فکر کنید.

شما برای این که یک عدد پایین ‌تر از وزنتان را بر روی ترازو ببینید نباید خودتان را به آب و آتش بزنید و هر چیزی را به جان بخرید. ما در سایت مان با استفاده کردن از بهترین متخصصان تغذیه توانسته ایم تمامی خدمات را به صورت آنلاین در اختیارتان بگذاریم و اصولی ترین رژیم های غذایی را به شما بدهیم.

می ‌توان گفت که یکی از بهترین رژیم های غذایی رژیمی است که همه مواد غذایی را به صورت متعادل دریافت کنید و همین که در کنار آن از برنامه ورزشی نیز استفاده کنید به صورتی که شما می توانید عضله ها را به صورت حداقل کاهش دهید و چربی ها را به صورت حداکثری آب کنید.

شما در حال خواندن مقاله ای در باره متخصص تغذیه آنلاین می باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان بهتر است که سایت ما را از دست ندهید.

تغذیه

همان طور که می دانید تغذیه و تمامی اصولی که مربوط به یک تغذیه سالم می شود از مهمترین عوامل حفاظت کننده از سلامت بدن افراد می باشد و به دلیل همین ضرورتی که دارد به آن بسیار تاکید شده است. پس اگر شما نیز تنها به دنبال سلامتی هستید برنامه تغذیه تان را تغییر دهید و از یک متخصص تغذیه در این ارتباط  کمک بگیرید.

اما با وجود مشغله های زیادی که در زندگی وجود دارد و همچنین به دلیل گسترش آلودگی هوا و همچنین شیوع ویروس کرونا دیگر کسی زیر بار بیرون رفتن از خانه نمی ‌رود زیرا هم برایش گران تمام می‌شود و همین که باید  مدت زمان زیادی را در ترافیک بماند. ما با همفکری تیم متخصصی که داشتیم تصمیم گرفتیم برای آسایش و راحتی افراد سایت آنلاین راه اندازی کنیم که با استفاده از آن شما می توانید در هر گوشه از کشور که باشید فقط با یک کلیک وارد سایت شده و مرتبط با بیماری تان با پزشک مورد نظرتان گفتگو کنید و به همین راحتی از خدمات پزشکی در منزل بهره مند شوید.

رژیم غذایی و سلامتی

وقتی که تصمیم می گیرید تا وزنتان را کاهش دهید و یا این که با لاغری تان مبارزه کنید پس باید به دنبال یک متخصص خوب برای رژیم غذاییتان بگردید . با توجه به وضعیت دنیای امروز، ما متخصص تغذیه آنلاین را معرفی می‌ کنیم اما یادتان باشد که هر رژیمی نمی ‌تواند به عنوان رژیم سالم در نظر گرفته شود. زیرا رژیم غذایی مرتبط با تغذیه شما می باشد و تغذیه در سلامت شما بسیار نقش دارد

بنابراین باید یک رژیم غذایی در حینی که وزن شما را کاهش  می دهد باید بتواند به سلامت جسم و روحتان نیز کمک کند. رژیم غذایی سالم می باشد که از موادی مثل آمینو اسیدها، ویتامین‌ها و مواد مغذی دیگر که برای سلول های بدن لازم و الزامی می باشد به صورت متعادل در آن به کار رفته باشد.

اما بعضی از افراد از رژیم های غذایی ویژه ای استفاده می کنند. مثلاً کسی که بیماری دیابت دارد و یا کسی که از فشار خون رنج می ‌برد قطعاً نمی ‌تواند رژیم غذایی مانند رژیم غذایی افراد عادی داشته باشد. پس برای این افراد رژیم های مختص به خودشان داده می شود. پس اگر یک رژیم غذایی مناسب داشته باشید و در کنارش درمان را نیز ادامه دهید، قطعا می توانید یک وضعیت جسمی و روحی خوبی داشته باشید.

نکاتی مهم در یک رژیم غذایی آنلاین

وقتی که شما تصمیم می گیرید به صورت آنلاین با یک متخصص تغذیه مشورت کرده و یک رژیم غذایی دریافت کنید باید به نکاتی نیز توجه کنید.

گاهی اوقات بعضی از افراد فکر می ‌کنند که رژیمی که به صورت آنلاین دریافت کردند با رژیم دوستشان  هیچ فرقی نخواهد داشت. بنابراین به صورت مشترک یک رژیم را استفاده می کنند در صورتی که باید به این نکته توجه کنید که رژیمی که به صورت آنلاین دریافت می کنید فقط مختص هر فرد خواهد بود و متناسب با شرایط بدنی و نیازهای آن فرد به او داده شده است و به هیچ عنوان رژیم ها را به صورت مشترک استفاده نکنید.

شتابزده عجول نباشید

شتابزده عجول نباشید. وقتی که شما وارد سایت می شوید عجله نکنید. برای دریافت کردن یک رژیم غذایی ابتدا بهتر است که یک پزشک متخصص خوب و با تجربه را پیدا کنید و درباره آن ها تحقیق کنید. می‌توانید از نظرات کاربران و بیمارانی که به متخصص مراجعه کرده اند استفاده کنید و یا این که بیوگرافی پزشک را مطالعه کنید و یا در  شبکه‌های اجتماعی دیگر نام پزشک را جستجو کرده و درباره او و رزومه کاری پزشک تحقیق کنید.

بعد از این که درباره آن پزشک تحقیق کردید بهتر است میزان رضایتمندی بیماران را نسبت به پزشکان با یکدیگر بسنجید و مقایسه کنید.

برنامه رژیمی که در اختیارتان قرار داده می شود به صورت دوره‌ای خواهد بود

برنامه رژیمی که در اختیارتان قرار داده می شود به صورت دوره‌ای خواهد بود و نه برای تمام طول عمرتان. برای این که بتوانید یک نتیجه مطلوب را از برنامه تغذیه تان دریافت کنید باید دوره آن را به صورت کامل تمام کرده و دوباره به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کنید و برای دوره بعدی نیز برنامه دریافت کنید که این می ‌تواند هم به صورت تلفنی باشد و یا هم به صورت آنلاین و به صورت چت.

برنامه رژیمی که در اختیارتان قرار داده می شود به صورت دوره‌ای خواهد بود

برنامه رژیمی که در اختیارتان قرار داده می شود به صورت دوره‌ای خواهد بود

شما با استفاده از این متخصص تغذیه آنلاین، دیگر نگران  مشکلات خودتان نباشید زیرا شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با پزشک در ارتباط  بوده و مشکلاتتان را با او در میان بگذارید.

متخصصانی که در سایت در حال خدمت رسانی به بیماران عزیز می باشند کاملاً دارای رزومه کاری و سابقه ای درخشان در حوزه فعالیت شان می باشند و تمامی مجوزهای لازم از وزارت بهداشت را کسب کردند. پس فکر نکنید که متخصصانی که  به صورت آنلاین مشغول به کار هستند از رشته پزشکی چیزی نمی‌دانند، بلکه هر کدام از آن‌ها در رشته‌هایی که مشغول به کار هستند درس خوانده و کاملاً باتجربه هستند.

هزینه

یکی از سوال هایی که شاید از خودتان بپرسید این است که آیا هزینه ای که برای یک متخصص تغذیه به صورت آنلاین باید بپردازند چقدر است؟

باید بگویم که هزینه رژیم درمانی که به شما داده می شود با توجه به این که متخصص چقدر ویزیت می گیرد و دوره درمانی که قرار است کامل شود و برنامه هایی که به شما داده می شود و در کل کیفیت آن برنامه و پشتیبانی که قرار است تا پایان دوره با شما همراه باشد و غیره متفاوت خواهد بود.

مزایای یک رژیم آنلاین نسبت به یک مراجعه حضوری

امروزه به دلیل وجود مشغله های زیادی که در زندگی وجود دارد و همچنین نبود وقت کافی برای مراجعه  حضوری به مطب پزشکان و همین طور دور بودن افراد و غیرقابل دسترس بودن یک متخصص تغذیه باعث می شود که مراجعه های حضوری کمی سخت شوند و مردم به سمت تکنولوژی یا همان آنلاین بودن روی آورد.

می توان گفت که رژیم غذایی که آنلاین دریافت می کنید خیلی با رژیمی که به صورت حضوری دریافت می‌ کنید تفاوتی ندارد و تنها فرقش این می باشد که شما در هنگام دریافت رژیم به صورت آنلاین در خانه خودتان هستید و نیازی به رفت و آمد و خروج از خانه را ندارید.

حتی می توانید در هزینه هایی که می پردازد نیز صرفه جویی کنید. شما چون در خانه هستید و دیگر بیرون نمی‌آیید پس پول تاکسی و آژانس نیز نخواهید پرداخت و دیگر نیازی به این که داروهای لاغری را بخرید ندارید.

وقتی که شما به صورت آنلاین رژیم غذایی تان را دریافت می کنید اگر در برنامه تغذیه تان هم دچار مشکل شدید دیگر نیازی نیست که مجدد از پزشکتان وقت بگیرید و به مطب مراجعه کنید. می‌توانید به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز با پشتیبان ها در ارتباط باشید و از پزشکتان سوال هایتان را بپرسید.

وقتی که شما رژیم آنلاین دریافت می‌کنید در وقتتان صرفه جویی کرده اید

وقتی که شما رژیم آنلاین دریافت می‌کنید در وقتتان صرفه جویی کرده اید و دیگر زمانی را برای ترافیک، رسیدن به مطب و همچنین منتظر ماندن برای رفتن به داخل مطب صرف نمی کنید.

قطعا اگر بخواهیم به صورت منطقی تر به قضیه نگاه کنیم می فهمیم که تا جایی که بتوان با گوشی کارهایتان را انجام دهید چرا باید خودمان را به زحمت بیندازیم و به صورت  حضوری مراجعه کنیم. شما با گوشی بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید با پزشکتان در ارتباط باشید.

وقتی که شما متخصص تغذیه آنلاین را برای مشاوره پزشکی تان انتخاب می کنید می توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق تلگرام، اینستا و حتی در همان سایت از طریق گوگل پاسخ مشکلات تان را دریافت کنید.

وقتی که شما رژیم آنلاین دریافت می‌کنید در وقتتان صرفه جویی کرده اید

وقتی که شما رژیم آنلاین دریافت می‌کنید در وقتتان صرفه جویی کرده اید

هیچ وقت تنها نخواهید بود

همچنین شما هیچ وقت تنها نخواهید بود و همیشه یک پشتیبان را تا پایان دوره رژیم خواهید داشت که هم شما را پیگیری می‌کند و هم این که به شما انگیزه می دهد تا بتوانید دوره تان را کامل کنید. شما می توانید در تمام مهمانی ها و مجالس شرکت کنید و دیگر دغدغه خوردن یا نخوردن را نداشته باشید. زیرا می توانید وعده های غذایی تان را با یکدیگر جا به جا کنید.

متخصص تغذیه آنلاین

هیچ وقت تنها نخواهید بود

با وجود شرایط کرونایی که در کشورمان به وجود آمده است قطعاً باعث شده تا همه خانه ‌نشین بشوند و کمتر از خانه بیرون بروند. بنابراین رفتن به مطب یک پزشک آن هم برای گرفتن یک رژیم غذایی نمی تواند چندان کار عاقلانه‌ ای باشد.

ما و همکاران ما توانستیم سایتی را به وجود آوریم که به صورت آنلاین تمام خدمات پزشکی را در خانه برای شما به وجود می آورد و شما با استفاده از آن می توانید از این فرصت در خانه ماندن استفاده کنید و یک تغییر آن چنانی را در وزن تان به وجود آورید.

از الان این تصمیم را بگیرید و بخواهید که وزنتان را تغییر بدهید

فقط کافیست که از الان این تصمیم را بگیرید و بخواهید که وزنتان را تغییر بدهید و به آن چیزی که می خواهید برسید. پس از همین الان شروع کنید و یک متخصص تغذیه را برای خودتان انتخاب کنید  تا با هم به آن چیزی که می خواهید برسید.

اگر می خواهید چاق شوید…

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید چاق شوید این مطلب را بخوانید.

از الان این تصمیم را بگیرید و بخواهید که وزنتان را تغییر بدهید

از الان این تصمیم را بگیرید و بخواهید که وزنتان را تغییر بدهید

یک مشاور تغذیه اگر علم تغذیه را داشته باشد

یک مشاور تغذیه اگر علم تغذیه را داشته باشد، به شما توصیه نمی ‌کند که برای چاق شدن از چربی زیادی استفاده کنید و یا این که از مصرف چربی کاملاً خودداری کنید. شما برای این که چاق بشوید شکلات و چیپس و چنین خوراکی هایی را نخورید و به جای آن ها از غذاهایی که حاوی پروتئین و غذاهای کم چرب هستند مانند تن ماهی و غذاهای دریایی، سینه مرغ، بوقلمون، گوشت کم چرب، میوه‌ها و سبزیجات بیشتر استفاده کنید.

اگر شما می خواهید چاق شوید پس زیاد آب بنوشید. یک متخصص تغذیه به شما خواهد گفت که برای چاق شدن روزانه ۲ لیتر آب را بنوشید که این مقدار برای انسانی که نمی‌ خواهد چاق شود کاملاً زیاد خواهد بود. اما بسیار می‌تواند در افزایش وزن تاثیر گذار باشد.

خوابیدن

از دیگر راه حل ها برای افزایش وزن خوابیدن است. اگر شب ها حداقل ۸ ساعت بخوابید شما را به وزن ایده آل تان خواهد رساند.

اگر می خواهید چاق شوید به سمت مواد غذایی پرخطر نروید مثلاً شکر و شیرینی جات. این ها نمی ‌توانند برای شما چاق کننده باشد زیرا هم وزن تان را بالا می برند و هم برای بدنتان مضر خواهد بود و بیماری هایی را به دنبال خواهند آورد.

کسی که لاغر است و می خواهد چاق شود باید تعداد وعده های غذایی خودش را افزایش دهد. یعنی اگر شما در هر وعده غذایی مقدار کمی غذا می خورید بهتر است تعداد وعده های غذایی تان را بیشتر کنید و همچنین مقدار غذا در آن وعده را نیز بیشتر کنید تا به وزن دلخواه تان برسید.

شما در حال خواندن مقاله ای درباره متخصص تغذیه آنلاین می باشید. امیدوارم تا اینجا از مطالب لذت کافی را برده باشید و تا آخر مطلب ما را همراهی کنید.

یک مشاوره خوب برای افراد لاغر

گاهی اوقات بسیاری از افراد هستند که از کمبود وزن خود رنج می ‌برند و به دنبال راه هایی هستند. برای افزایش وزن و چاق شدن، وقتی که شما تحت نظر یک متخصص تغذیه قرار می گیرید می توانید به صورت کاملا اصولی و استاندارد و بدون این که با عوارض خاصی مواجه شوید وزن خود را افزایش دهید.

اما نکته ‌ای که باید در اینجا بدانید این است که اول باید دلیل لاغری و کمبود وزن تان مورد بررسی قرار گیرد و بر اساس آن رژیم غذایی مناسبی به شما داده شود. ممکن است یکی از دلایل کاهش وزن دیابت و یا پرکاری تیروئید باشد که منجر به کاهش وزن شما شده است.

بنابراین دیگر یک برنامه تغذیه به تنهایی نمی تواند کمک کننده برای افزایش وزن تان باشد زیرا شما باید به دنبال راه حل هایی برای درمان دیابت و کم کاری تیروئید تان بروید پس بهتر است ابتدا  دلیل کاهش وزن تان را بفهمید.

یک مشاوره خوب برای افراد لاغر

یک مشاوره خوب برای افراد لاغر

در این هنگام فردی که دچار کمبود وزن می باشد و همچنین دارای یک بیماری خاص نیز هست. دکتر تغذیه علاوه بر این که یک رژیم غذایی به او می ‌دهد دارو نیز برای فرد تجویز می کند.

علل لاغری

سال هایی که برای افراد پیش می‌آید این است که علل عمده لاغری و چاق نشدن چه می تواند باشد؟

سابقه خانوادگی:

می‌توان گفت یکی از شایع ترین علت هایی که باعث لاغری در افراد می شود  سابقه خانوادگی است. یعنی به صورت ارثی این لاغری به افراد خواهد رسید که از توده های چربی و بدنی کمی برخوردار هستند.

متابولیسم بالا:

یکی دیگر از عواملی که باعث لاغری در افراد می ‌شود متابولیسم بالای بدن است که فرد انرژی زیادی از غذایی که می خورد دریافت نمی کند و همین باعث می شود تا زیاد افزایش وزن نداشته باشد.

فعالیت بدنی منظم:

معمولاً افرادی که ورزشکار هستند و فعالیت های بدنی به صورت منظم انجام می دهند قطعاً کالری بیشتری می ‌سوزانند و همین باعث کاهش وزن در آن ها می‌شود.

شما در حال خواندن مقاله ای درباره متخصص تغذیه آنلاین می باشید. لطفاً تا انتها با ما بمانید.

وقتی که شما می‌خواهید لاغر شوید به همه چهار گروه مواد غذایی نیز نیاز دارید اما برای این که به یک تناسب اندام برسید باید این چهار گروه از مواد غذایی را به صورت متعادل مصرف کنید.

به هیچ عنوان برای این که لاغر شوید و وعده‌های غذایی خودتان را حذف نکنید. وقتی که شما یکی از وعده های اصلی یا میان وعده را حذف می کنید هیچ کمکی به لاغر شدن تان نخواهد کرد. در واقع شما فقط گرسنه تر می شوید و در این حال به غذاهای بیشتری نیز احتیاج پیدا می کنید و غذاهای بیشتری می خورید و این باز باعث افزایش وزن خواهد شد.

اگر میان وعده هایی که می خورید کاملاً مغذی باشند این باعث می شود تا دیگر از پرخوری جلوگیری کنید و  قند خون تان به یک مقدار ثابت برسد و سوخت و ساز بدنتان قوی‌تر خواهد شد. حدود ۲۰۰ کالری یا کمتر باید از میان وعده دریافت کنید و میان وعده ها باید از فیبر، چربی و پروتئین باشند.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا تمام نکات مربوط به تغذیه و یک رژیم غذایی مناسب را به شما بیاموزیم و قطعاً شما تا به الان یاد گرفته اید که چه رژیمی به عنوان یک رژیم مناسب و استاندارد شناخته می‌شود.

همچنین مراجعه به یک متخصص تغذیه آن هم به صورت آنلاین باعث می شود تا شما در هزینه ها و همچنین وقتتان صرفه جویی کنید و در نتیجه به نتیجه دلخواه تان برسید. یعنی با یک تیر ۲ نشان بزنید. هم در خانه بمانید و هم خوش اندام شوید.

اما یادتان باشد قبل از این که نسبت به دریافت رژیم آنلاین اقدام کنید، بهتر است درباره پزشک متخصص تغذیه تحقیق کرده و بفهمید که کدام یک بهتر است.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید