معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو

مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان
مشاوره پزشکی زنان آنلاین رایگان
2021/08/29
چاق شدن صورت با شیر خشک
چاق شدن صورت با شیر خشک
2021/09/27
معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو

معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو

با ما همراه شوید تا بیشتر با موضوع معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو آشنا شوید.

در این مقاله سعی داریم تا درباره معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو مطالب جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. در حال حاضر یکی از بزرگترین معضلات که همه افراد در تمامی رده های سنی را به خود درگیر کرده است، اضافه وزن است.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد معجون سینوهه برای لاغری با ما در تماس باشید.

۰۲۱۲۲۸۷۹۴۰۹

معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو

معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو

افزایش توده های چربی در افراد دارای اضافه وزن بالا بیشتر در ناحیه پهلو و شکم مشاهده می شود که با رعایت برنامه رژیم غذایی مناسب و مفید و استفاده از چند معجون و یا نوشیدنی لاغری در طی روز، این مشکل را برطرف نموده و به نتایج قابل قبولی در کاهش وزن دست می یابند.

آن چه در نوشتار معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو بررسی می شود:

انواع معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو را نام ببرید؟

تاثیر لیمو ترش را در لاغری و ترکیب آن به معجون های لاغری ذکر کنید؟

خواص موجود در چوب دارچین برای افزایش متابولسیم بدن چیست؟

خواص زنجبیل در ترکیب نوشیدنی های لاغری یرای حذف تجمع بافت های چربی چیست؟

نتیجه گیری

 

معجون سینوهه

یکی از شیوه های تقلیل وزن استفاده از معجون ها و یا نوشیدنی های مخصوص لاغری است که مصرف منظم آن می تواند به تدریج چربی های انباشته ناحیه شکم و پهلو را حذف کند. در حال حاضر توده های انباشته ناحیه شکم و پهلو علاوه بر تناسب اندام، سبب بروز مشکلات متعدد مرتبط با اضافه وزن در بیماران می شود.

انواع معجون های سینوهه سبب تناسب اندام در بیمارانی می شوند که با تجمع چربی های انباشته در ناحیه شکم و پهلو همراه هستند. به طور کلی ترکیبات گیاهی به کار برده شده در معجون ها می تواند اثربخشی فوق العاده ای روی حذف بافت های چربی در نواحی ذکر شده داشته باشد.

زیرا خواص موجود در آن ها سبب افزایش سوخت و ساز بدن و همچنین سوزاندن بافت های چربی و در نتیجه تقلیل وزن می شود. علاوه بر این، برخی از معجون ها ویژگی سم زدایی در بدن را دارا هستند.

معجون سینوهه

معجون سینوهه

طرز تهیه معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو

چربی سوزی خاصیت انواع معجون ها است که می تواند منجر به حذف توده های چربی و تقلیل وزن در افراد دارای شاخص توده بدنی بالا شود.

اسموتی موز

نوشیدنی و یا معجون فوق می تواند اثر زیادی در حذف بافت های چربی اضافی در ناحیه شکم و پهلو داشته باشد. استفاده از این معجون عملکرد بسیار خوبی را در طول هفته برای کاهش وزن به همراه دارد. به دلیل خاصیت بسیار زیاد پتاسیم موجود در موز، مصرف این نوشیدنی علاوه بر حذف سموم سبب تقویت ماهیچه ها می شود. برای تهیه این اسموتی به موادی مانند:

اسموتی موز

اسموتی موز

یک پرتقال ۲) یک عدد موز ۳) پودر زنجبیل (نصف ق.چ) ۴) آب پنیر (دو ق.غ) ۵) دانه کتان (یک ق.غ) ۶) روغن نباتی (یک ق.غ)

نیاز داریم. برای تهیه این معجون اثربخش بایستی کلیه مواد نامبرده را با هم ترکیب کرده و کاملاً میکس کنید. سپس یک لیوان از اسموتی را که دارای مقادیر بسیار زیادی انرژی است را هر روز صبح که بهترین زمان مصرف آن است، میل کنید.

خاصیت موز:

این میوه علاوه بر فیبر بسیار زیاد، منبع مناسبی برای فیبرهای نامحلول و محلول هستند. بهتر است بدانید که فیبر محلول موجود در این میوه سبب حس سیری بیشتر در افراد می شود که این امر منجر به پیشگیری از پرخوری و مهار وزن می شود. از خاصیت های موجود در این میوه می توان به:

بهبود قلب و عرق ۲) خواب بهتر ۳) تقلیل کلسترول بد ۴) رفع مشکلات کم خونی ۵) ضد افسردگی ۶) تقویت کننده استخوان و در انتها کاهش وزن متذکر شد.

با وجود این که موز حاوی کربوهیدرات و قند است، می تواند در تقلیل وزن موثر باشد. زیرا شیرینی موجود در آن طبیعی بوده و در نتیجه از پرخوری در فرد پیشگیری می کند.

خاصیت موز:

خاصیت موز:

خاصیت پرتقال:

همان طور که اشاره کردیم، یکی از مواد تشکیل دهنده در معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو، پرتقال است. این میوه پاییزی می تواند در از بین بردن چربی های اضافی بسیار موثر باشد به خصوص زمانی که با معجون فوق ترکیب شود. همان طور که می دانید، این میوه سرشار از ویتامین C است. اما مهمتر از آن این است که یک عدد پرتقال حاوی هفتاد و چهار گرم کلسیم است. خواص موجود در پرتقال شامل:

پیشگیری از سرطان لوزالعمده ۲) کاهش کلسترول خون ۳) مقوی معده ۴) ادرار آور ۵) ضد استفراغ ۶) نرم کننده سینه ۷) آرامبخش و ضد اسپاسم ۸) کاهش غلظت خون است.

با توجه به تمام خواص موجود در این میوه، ترکیب آن با سایر مواد طبیعی موجود در معجون سینوهه می تواند در یک بازه زمانی کوتاه به حذف تجمع چربی های انباشته در ناحیه شکم و پهلو کمک زیادی کند. این میوه حاوی ویتامین (A)،(B)،(C)، منیزیم، آهن، پتاسیم، کلسیم، گوگرد، مس، روی، کلر است.

با توجه به این که پرتقال خاصیت اسیدی دارد، اما به بدن خاصیت قلیایی می دهد و برای اشخاصی که گوشت بسیار در وعده های غذایی خود استفاده می کنند و سبب اسیدی شدن بدن شده اند، بسیار مفید و اثربخش بوده است. می توان گفت که این میوه، خون موجود در بدن را کاملاً تمیز می کند.

خاصیت پرتقال:

خاصیت پرتقال:

خواص زنجبیل

خاصیت ضدالتهابی ۲) آنتی اکسیدان ۳) ضد تهوع و برطرف کننده مشکلات هضم ۴) تنظیم گلوکز خون ۵) کاهش تری گلیسیرید و کلسترول بد خون ۶) آبرسانی

و در انتها می توان به کاهش وزن اشاره کرد. اگر پودر زنجبیل با سایر ترکیبات دیگر نامبرده در معجون فوق ترکیب شود، می تواند در کنار فعالیت های ورزشی مناسب و یک رژیم غذایی سالم در از دست دادن وزن بسیار اثر بخش و مفید باشد.

براساس مطالعات صورت گرفته، آقایانی که از نوشیدنی های حاوی زنجبیل استفاده می کنند، مدت زمان بیشتری را با حس سیری همراه هستند. بر همین اساس، متعادل نگهداشتن و کنترل گلوکز خون می تواند از پرخوری بسیار در فرد پیشگیری کند.

پودر آن در مقابل زنجبیل تازه حاوی مقادیر بسیاری شوگاول است. خاصیت ضد التهابی داشته و از بروز سرطان پیشگیری می کند. نصف (ق.چ) پودر زنجبیل در ترکیب معجون تغییر موز، روند هضم مواد غذایی را بهبود بخشیده و با طعم تند و تیزی که داراست، در کاهش وزن افراد کمک مهمی می کند. پودر زنجبیل که در اکثر نوشیدنی ها و معجون ها به کار برده می شود، در کاهش وزن در اغلب افراد بی ضرر بوده و تاثیرات مثبتی را می تواند به همراه داشته باشد.

خواص زنجبیل

خواص زنجبیل

خواص تخم کتان:

از مواد مغذی موجود در تخم کتان می توان به:

اسیدهای چرب امگا ۳ ۲) مملو از فیبر خوراکی ۳) بهبود کلسترول خون ۴) کاهش فشار خون ۵) مهار و تنظیم گلوکز خون ۶) منبع غنی از پروتئین های گیاهی اشاره نمود.

در این معجون فقط از یک (ق.غ) تخم کتان به همراه سایر ترکیبات تاثیرگذار در کاهش وزن استفاده می شود که حاوی (یک و نه دهم گرم) فیبر است که تقریباً در حدود هشت الی دوازده درصد، فیبر لازم روزانه برای آقایان و بانوان را تامین می کند. این بذر از دو نوع فیبر خوراکی غیر محلول (شصت الی هشتاد درصد) و محلول (بیست الی چهل درصد) تشکیل شده است که می تواند سبب تنظیم عملکرد حرکت روده ها شود.

افزودن تخم کتان به این معجون می تواند علاوه بر پیشگیری از گرسنگی از هوس های غذایی در طول روز، در افراد دارای توده های چربی انباشته در ناحیه شکم و پهلو جلوگیری کند. کاهش گرسنگی در این معجون بیشتر به علت فیبر محلول موجود در تخم کتان است که این امر سبب می شود تا هورمون های کنترل اشتها تحریک شده و گوارش در معده را کندتر کند و در نهایت شخص با حس سیری بیشتری همراه شود.

خواص تخم کتان:

خواص تخم کتان:

با ادامه مبحث معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو، همراه شما هستیم.

معجون تمشک

نوشیدنی فوق خاصیت سم زدایی و همچنین مقوی بسیاری دارد. همچنین با افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی بسیار به عنوان یک معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو به بیمارانی که با این مشکل همراه هستند، توصیه می شود. مواد تشکیل دهنده در این معجون:

یک لیوان آب ۲) چهار عدد تمشک ۳) چهار عدد بلوبری ۴) کمی شکر و یک تکه یخ را با هم ترکیب کرده و به مدت نیم ساعت در یخچال نگهداری می کنیم تا خاصیت این میوه ها به خوبی جذب آب شوند.

معجون تمشک

معجون تمشک

تمشک با تحریک سوخت و ساز بافت های چربی موجود در بدن به تقلیل وزن در بیماران کمک زیادی می کند که این امر مرتبط به منگنز و فیبر موجود در آن است. فیبر موجود در این میوه می تواند شما را برای ساعات طولانی تری سیر نگه دارد. در حقیقت، فیبر موجود در تمشک از بلغور جو دوسر و یا دانه سبوس بیشتر است. تمشک دارای کالری کم و فاقد از چربی است.

لذا می تواند به عنوان یکی از مناسب ترین میوه ها برای تهیه معجون سینوهه در نظر گرفته شود تا با ترکیب با سایر مواد غذایی سالم به حذف توده های چربی موجود در بدن کمک کند. از سایر خواص موجود در میوه تمشک می توان به:

تقلیل ورم مفاصل، بهبود هضم، التیام سریع تر جراحت ها، تقلیل پروسه پیری، تقویت سیستم ایمنی بدن و غیره متذکر شد.

بلوبری:

منبع مناسبی از پتاسیم، فیبر خوراکی و ویتامین C است که مصرف آن سبب بهبود تقویت سلامت بدن می شود. این میوه مملو از آنتی اکسیدان است که با مقابله با رادیکال های آزاد به کاهش بیماری ها و ابتلای فرد به سرطان کمک می کند.

ترکیبات موجود در بلوبری احتمال بروز مشکلات قلبی عروقی و همچنین سکته مغزی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. به دلیل کاهش وزن و از دست دادن تجمع بافت های چربی در ناحیه شکم و پهلو که می تواند براثر پیروی از رژیم غذایی غیراستاندارد باشد، معجون فوق که ترکیبی از میوه بلوبری است، می تواند در تقلیل وزن در افراد تاثیرگذار باشد. بایستی گفت که رابطه بلوبری با کاهش وزن به خصوص حذف توده های چربی ناحیه شکم و پهلو از این لحاظ است که این میوه دارای کالری بسیار پایینی است.

بلوبری:

بلوبری:

اگر شما با عارضه و یا مشکل خاصی همراه هستید، پیش از استفاده از معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو باید با پزشک معالج خود مشورت کنید. توصیه می شود برای دستیابی به بهترین عملکرد، حداقل روزی سی دقیقه از فعالیت های ورزشی مناسب و سبک استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم از پست مشاوره غذایی برای لاغری دیدن کنید.

معجون آب گریپ فروت

معجون سینوهه دیگری که در این بخش می خواهیم برای شما معرفی کنیم، معجون آب گریپ فروت است که اثربخشی بسیار در لاغری شکم و پهلو دارد. برای تهیه این نوشیدنی چربی سوز شما به دو (ق.غ) سرکه سیب، یک (ق.غ) عسل و آب گریپ فروت به میزان یک فنجان نیاز دارید.

شیوه تهیه:

کلیه ترکیبات نامبرده را با هم مخلوط کرده و به مدت چهارده روز و سه بار در طی روز آن را میل می کنید تا از این طریق کلیه چربی های انباشته در ناحیه شکم و پهلوی شما بسوزد. توصیه می شود که این معجون اثربخش را سی دقیقه پیش از مصرف صبحانه، ناهار و همچنین نیم ساعت پیش از خواب بنوشید تا بالاترین اثربخشی را برای حذف چربی های نواحی نامبرده به همراه داشته باشد. معجون سینوهه فوق یکی از نوشیدنی های لاغری است که در حذف چربی های شکم اثر بی نظیری را بر جای می گذارد.

شیوه تهیه:

شیوه تهیه:

خواص گریپ فروت

از مهمترین خواص گریپ فروت می توان به تاثیر آن در لاغری متذکر شد. زیرا کالری موجود در آن بسیار کم بوده و مملو از مواد مغذی و طعم عالی برای بهبود سلامت بدن است. آنزیم موجود در گریپ فروت به نام AMP هنگامی که فعال می شود، بالا رفتن انرژی موجود در بدن و در نهایت افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن در فرد را به همراه دارد.

مصرف معجون فوق نیم ساعت قبل از غذا سبب کاهش اشتها می شود که این امر در از دست دادن وزن بسیار حائز اهمیت است. البته در کنار مصرف معجون سینوهه فوق بهتر است که از یک برنامه رژیم غذایی استاندارد و مطلوب استفاده کنید تا دستیابی به حذف چربی های شکم و پهلو سریعتر نهایی شود.

براساس تحقیقات صورت گرفته، این میوه سبب کاهش میزان انسولین خون به میزان اندک می شود که همین میزان باعث شده تا چربی و شکر بسیاری در بدن ذخیره نشود و از افزایش وزن در فرد جلوگیری کند. در واقع مقدار زیاد انسولین سبب می گردد تا مغز حس گرسنگی و ضعف بیشتری را در طی روز احساس کند و برای انجام فعالیت بدن، انرژی بیشتری را دریافت کند.

این میوه دارای کالری بسیار پایینی بوده و از فیبر بسیار بالایی نیز برخوردار است که این دو خاصیت موجود در آن در تقلیل بافت های چربی شکم و پهلو بسیار اثرگذار است. فیبر دریافتی در بدن غیر قابل هضم بوده و تجمع آن در داخل روده سبب کارکرد بهتر برای دفع سریعتر و راحت تر مدفوع می شود. در ادامه بایستی متذکر شد که گریپ فروت جزء میوه هایی است که دارای کالری منفی است. به این معنا که بدن برای هضم آن به کالری بیشتری برای سوزاندن نیاز دارد.

خواص سرکه سیب

سرکه سیب دارای فواید بسیاری نظیر آنتی اکسیدان و همچنین آنتی باکتریال است. بنابراین سرکه سیب اثرات بسیاری برای تقلیل وزن، کاهش گلوکز خون، تقلیل مقدار کلسترول خون و همچنین بهبود علائم دیابت را به همراه دارد. از دیگر خواص موجود در سرکه سیب می توان به:

حذف باکتری های مضر ۲) مهار دیابت ۳) افزایش حس سیری ۴) بهبود سلامت پوست ۵) تاثیر بسیار بر حذف چربی ها و کاهش وزن ۶) بهبود نشانه های PCOS 7) تقلیل کلسترول خون اشاره نمود.

دو قاشق غذاخوری سرکه سیب تقریباً شش کالری دارد که ترکیب آن به معجون سینوهه فوق در لاغری شکم و پهلو تاثیرگذار است. بهترین دوز سرکه سیب همان دو قاشقی است که در ترکیب نوشیدنی لاغری فوق متذکر شدیم. زیرا مصرف بیشتر آن می تواند سبب فرسایش مینای دندان شود که به تدریج تاثیرات مضری را به همراه دارد.

خواص سرکه سیب

خواص سرکه سیب

خواص عسل

ترکیب دیگر موجود در معجون لاغری فوق عسل است که حاوی مواد مغذی مانند قند، پروتئین، فیبر، آب، مواد معدنی و ویتامین های متعددی است. افرادی که با شاخص توده بدنی بالا و یا بافت های چربی انباشته در ناحیه شکم و پهلو همراه هستند، مصرف عسل به تنهایی و یا ترکیب آن با دیگر مواد طبیعی می تواند معجونی اثربخش برای تقلیل مشکلات قلبی و عروقی به شمار آید.

مناسب ترین جایگزین شکر، عسل است که می توانید با افزودن آن به نوشیدنی ها، بهترین معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو را تهیه نموده و آن را پیش از مصرف وعده های غذایی میل کنید تا در یک بازه زمانی مشخص به بهترین نتیجه در کاهش وزن دست یابید.

در ادامه بایستی در خصوص این معجون متذکر شویم که شما در کنار مصرف این نوشیدنی لاغری بایستی از یک برنامه رژیم غذایی استاندارد و مطلوب و تمرینات فیزیکی مناسب استفاده کنید و سعی کنید تا روزانه از میزان کالری مصرفی خود در طی روز بکاهید.

معجون لاغری زنجبیل و لیمو

از دیگر نوشیدنی های موثر در لاغری شکم و پهلو می توان به معجون زنجبیل و لیمو اشاره کرد. مواد لازم برای تهیه این نوشیدنی عبارتند از:

شربت افرا (یک ق.غ) ۲) زنجبیل رنده شده (یک تکه کوچک) ۳) آب لیموی تازه (یک دوم) ۴) زیره (یک ق.غ) ۵) چهار فنجان آب

شیوه تهیه: چهار فنجان آب را جوشانده و به آن زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری زیره را می افزاییم و به آن زمان می دهیم تا کاملاً بجوشند. سپس از روی شعله برداشته و به ترکیب فوق شربت افرا و لیمو تازه را اضافه می کنید.

حال شما می توانید این نوشیدنی لاغری را میل کنید. برای دستیابی به بهترین عملکرد در لاغری شکم و پهلوها، یک لیوان از این نوشیدنی را پیش از خواب و همچنین یک لیوان با معده خالی و پیش از مصرف صبحانه میل کنید. ممکن است نوشیدنی فوق به علت داشتن شربت افرا سخت تر تهیه شود و یا همه افراد نتوانند به آسانی آن را تهیه کنند.

معجون لاغری سرکه سیب

از دیگر معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو می توان به معجون لاغری سرکه سیب متذکر شد. سرکه سیب باعث افزایش سوخت و ساز بدن و همچنین حس سیری بیشتر می شود که فواید موثر آن می تواند در کاهش وزن بیماران دارای شاخص توده بدنی بالا موثر واقع گردد. شما می توانید برای تهیه معجون فوق از برگ نعناع، سرکه سیب و لیمو ترش استفاده کنید. برای تهیه آن بهتر است تمامی مواد را با هم مخلوط کرده و هر روز ناشتا یک فنجان از این نوشیدنی لاغری اثربخش را میل کنید. (این معجون در فریزر نیز قابل نگهداری است).

خواص نعناع:

ترکیب نعناع به این معجون در چربی سوزی به خصوص در ناحیه شکم و پهلو تاثیر شایانی دارد. به شکلی که بر مبنای مطالعات انجام شده، اشخاصی که از معجون سینوهه فوق برای تقلیل چربی های انباشته در نواحی نامبرده استفاده می کنند، کاهش وزن قابل توجهی را به دست می آورند.

نعناع علاوه بر بهبود عملکرد سیستم گوارش به هضم سریعتر مواد غذایی نیز کمک زیادی می کند که این امر می تواند در تقلیل وزن بسیار تاثیرگذار باشد. در مجموع شما با ترکیب برگ های نعناع به معجون سینوهه کمتر احساس گرسنگی می کنید و در واقع می توان بیان کرد که به نوعی اشتهای کاذب را مهار و کنترل می کنید.

خواص لیمو ترش:

این میوه یکی از دلچسب ترین خوراکی هایی است که در تمامی نوشیدنی ها و یا معجون های لاغری مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین یکی از تاثیرگذارترین ترکیباتی که در معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو استفاده می شود لیموترش می باشد که دارای خواص چربی سوزی سریع و بسیار قوی است.

لیموترش علاوه بر افزایش متابولیسم بدن در ترکیب معجون لاغری فوق سبب حس سیری در فرد می شود که نتیجه مصرف این معجون را می توان به از دست دادن تجمع چربی های انباشته در ناحیه شکم و پهلو متذکر شد. از خواص موجود در این خوراکی اثربخش می توان به:

کالری پایین ۲) هیدراته نگه داشتن بدن ۳) افزایش متابولیسم بدن ۴) حس سیری مضاعف ۵) کاهش وزن

و در انتها به حذف چربی های انباشته در ناحیه شکم و پهلو که نقش اساسی را ایفا می کند، متذکر شد. یکی از عوامل توده های چربی انباشته در نواحی نامبرده، مرتبط به دستگاه گوارش است. این میوه به عنوان یکی از مناسب ترین هضم کننده طبیعی مواد غذایی شناخته می شود. همچنین با فرش کردن سیستم گوارش در کلیه، چربی های انباشته در نواحی شکم و پهلو را تجزیه کرده و می سوزاند.

در مجموع شما با ترکیبات اثر بخش استفاده شده در این معجون سینوهه می توانید در یک بازه زمانی مشخص به تناسب اندام و وزن ایده آل دست یابید.

خواص لیمو ترش:

خواص لیمو ترش:

معجون لاغری دارچین

این ادویه علاوه بر تقلیل گلوکز خون در چربی سوزی بدن نقش به سزایی دارد. نوشیدنی سینوهه فوق با ترکیب زنجبیل، آب گرم (یک فنجان)، تکه های چوب دارچین و عسل یک معجون لاغری فوق العاده ی را به وجود می آورد که در حذف توده های انباشته ناحیه شکم و پهلو اثرگذار است. افراد می توانند این معجون را هفته ی یک بار میل کنند. در خصوص خواص زنجبیل و عسل در ابتدای مقاله مواردی را متذکر شدیم. بهتر است شما را با خواص تکه های چوب دارچین، این ادویه بی نظیر نیز آشنا کنیم.

خواص چوب دارچین:

ادویه فوق که دارای رایحه و طعم بسیار خوبی است، به عنوان یکی از پرطرفدارترین ادویه ها به شمار می آید. تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که این ادویه تاثیرات منفی مواد غذایی پرچرب را تا حد زیادی تقلیل می دهد.

افرادی که مایلند تا از رژیم معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو فوق برای رسیدن به وزن طبیعی و ایده آل استفاده کنند، بایستی به این نکته توجه داشته باشند که این نوشیدنی لاغری زمانی تاثیرگذاری بیشتری را به همراه دارد که شخص از فعالیت های ورزشی مناسب و رژیم غذایی استاندارد و مطلوب استفاده کند تا بتواند در یک بازه زمانی مشخص با کاهش وزن بسیاری همراه شود. ترکیب تکه های چوب دارچین و یا پودر آن به دلیل فیبر بسیار بالا در معجون سبب حس سیری طولانی مدت در وعده های غذایی می شود.

مطالعات حاکی از آن است که مصرف دارچین در نوشیدنی های سینوهه، برخی از مشکلات را بهبود و یا تحت تاثیر خود قرار می دهد. از دیگر خاصیت های این ادویه می توان به ضد عفونی و ضد میکروب بودن آن متذکر شد. آنتی اکسیدان موجود در آن به التیام جراحت ها کمک زیادی می کند. همچنین کلسترول خون و فشار خون را کاهش می دهد. مزیت های دیگر دارچین شامل:

تقلیل گلوکز خون در دیابتی ها ۲) تقلیل ریسک مشکلات قلبی ۳) خواص آنتی اکسیدانی ۴) مبارزه با عفونت های قارچی ۵) جلوگیری از التهاب است.

اگر شما از این ادویه در برنامه رژیم غذایی خود استفاده می کنید، شاید روند سوخت و ساز بدن خود را افزایش داده و با تقلیل وزن همراه شوید.

خواص چوب دارچین:

خواص چوب دارچین:

نوشیدنی لاغری چای جینسینگ

چای جینسینگ از دیگر معجون های سینوهه است که می تواند در کاهش وزن و یا حذف توده های چربی موثر باشد. جینسنگ، ریشه گیاهی است که خواص درمانی بسیاری مانند تقلیل وزن، تقلیل استرس و جلوگیری از سرطان را در بیماران به همراه دارد. معجون سینوهه فوق سبب افزایش سوخت و ساز بدن و انرژی می شود و برای سلامتی بسیار مفید بوده است.

شما برای تهیه معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو به (کمی دارچین، دو تکه جیسینگ، عسل) نیاز دارید که بایستی تمامی مواد را با آب جوش ترکیب و به مدت پنج دقیقه روی شعله ملایم قرار دهید تا کاملاً دم بکشد و آن را بنوشید و از مزیت های کاهش وزن بهره مند شوید.

خواص جینسینگ:

تقویت سیستم ایمنی بدن، تنظیم گلوکز خون، بالا بردن سطح تمرکز، استقامت عمومی بدن، معالجه اغلب مشکلات نظیر بیماری های قلبی عروقی، سرطان، هپاتیت C، تقلیل نشانه های یائسگی، پرفشاری، اخلال در نعوظ و در انتها گزینه مناسبی برای بهبود خلق و خو است. همان طور که گفتیم، این ماده سبب افزایش متابولیسم بدن شده و با افزایش آن شما با همان حجم مواد غذایی مصرفی گذشته خود می توانید کالری کمتری را به بافت های چربی تبدیل کنید که در نهایت این امر سبب لاغری شکم و پهلو می شود.

جینسینگ سبب افزایش انرژی بدن می شود که این توانایی، بدن شما را برای انجام تمرینات فیزیکی به مراتب افزایش می دهد. لذا شما با مصرف آن بیشتر می توانید به فعالیت های ورزشی بپردازید و انرژی بیشتری را نیز بسوزانید.

اختلالات روده روی سوخت و ساز بدن اثر مستقیمی دارد. جینسنگ مناسب ترین گزینه درمانی برای بیمارانی است که با افزایش وزن مبارزه می کنند و قادرند با تغییر روی باکتری های موجود در روده روند چربی سوزی را افزایش داده و تاثیرات مثبتی را بر باکتری های روده به همراه داشته باشند.

مصرف این گیاه به عنوان نوشیدنی و یا معجون لاغری می تواند سبب تولید باکتری های مفید در بخش روده و تغییر الگوی چربی سوزی و در نتیجه تاثیر روی سوخت و ساز بدن شخص با کاهش وزن همراه شود.

خواص جینسینگ:

خواص جینسینگ:

تقلیل وزن بدن و پیشگیری از احتباس مایعات از مهمترین نکات در کاهش وزن و حذف توده های چربی انباشته به شمار می آید.

معجون زنجبیل و آناناس

زنجبیل به عنوان یک ماده چربی سوزی قوی شناخته می شود که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. آناناس در گروه میوه هایی قرار دارد که مملو از فیبر بوده که مصرف آن در طی روز می تواند حس سیری را افزایش دهد. همچنین این میوه فاقد کلسترول و مملو از آنتی اکسیدان است. برای تهیه معجون سینوهه فوق شما به (یک عدد پرتقال، یک لیوان آب آناناس، چهار تکه یخ، یک فنجان آب زنجبیل نیاز دارید.

شما با ترکیب تمام این مواد و میکس آن ها می توانید از مزیت های موجود در این معجون لاغری بهره مند شوید. مصرف این نوشیدنی لاغری پیش از پیاده روی می تواند در از دست دادن چربی های انباشته در ناحیه شکم و پهلو به شما کمک کند.

خواص آناناس:

این میوه لذیذ و پرطرفدار استوایی تاثیرات مثبتی را در تقلیل وزن و یا لاغری سریع به همراه دارد. آناناس میوه ای خوشمزه و آبدار است و با عطر و طعم دلنشینی که دارد، فواید بسیاری را در راستای سلامتی به همراه دارد.

در حقیقت قابلیت هضم مواد غذایی، ویتامین ها و شیرینی طبیعی موجود در آن از فواید موجود در این میوه به شمار می آید که شما با تهیه این معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو، می توانید از مزیت های کاهش وزن بهره مند شوید.

این میوه که به عنوان میوه های گرمسیری شناخته می شود، دارای کالری پایینی بوده و برای از کاهش وزن، گزینه ی مناسبی به شمار می آید. مصرف این معجون معجزه آسا سبب می گردد که شما با ذخیره کالری بیشتر، دیگر به دنبال مصرف اسنک حاوی شیرینی و قند نروید و برای مدت زمان بیشتری با حس سیری همراه شوید. از دیگر خواص موجود در این میوه گرمسیری می توان:

خواص آناناس:

خواص آناناس:

سرشار از ویتامین ۲) برطرف کننده التهابات سیستم گوارش ۳) تقویت بینایی ۴) استحکام استخوان ها اشاره کرد.

معجون انار

یکی از معجون های قدرتمند لاغری که به عنوان معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو شناخته شده است، معجون انار می باشد. انار با کالری بسیار پایین دارای انرژی بسیاری است. مواد مغذی موجود در این میوه خاصیت سیرکنندگی را در فرد تا حد قابل توجهی افزایش می دهد.

این میوه با وجود ویتامین های بسیاری که داراست، برای حفظ سلامتی بدن بسیار مفید بوده و در تقلیل وزن هم نقش مهمی را ایفا می کند، طوری که با تقلیل چربی های موجود در بدن سبب متابولیسم چربی می شود. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C  است و می تواند سبب تاخیر نشانه های پیری در فرد شود.

خاصیت آنتی اکسیدان انار سه برابر بیشتر از چای سبز است و همین امر سبب شده که این معجون لاغری بتواند اثربخشی بسیاری روی از دست دادن بافت های داشته باشد. این میوه سرشار از ویتامین های (A،C،E)و اسید فولیک است که باعث دفع سموم بدن، تصفیه خون و تقلیل وزن می شود. انار با حذف اسیدهای چرب نقش زیادی در تقلیل چربی های ناحیه شکم و پهلو دارد. بهترین زمان استفاده از این نوشیدنی سینوهه صبح است که بایستی با گلپر استفاده شود.

این نوشیدنی مفید حاوی ترکیباتی نظیر الاستین و کلاژن است که می تواند نقش حائزاهمیتی در برطرف نمودن ترک های پوستی به همراه داشته باشد و به شادابی و جوانی پوست کمک شایانی کند. این میوه به علت وجود آنتوسیانین، تانن و میزان بسیار زیاد پلی فنل ها و فلاونوئیدها اثربخشی بسیاری در کاهش وزن به همراه دارد.

انار خواص ضدالتهاب، آنتی اکسیدان و خاصیت بسیار قوی ضد تومور را داراست. سایر خواص انار عبارتند از:

  • پیشگیری از مقاومت به هورمون انسولین و همچنین تقلیل بافت های چربی یکی از خواص موجود در این میوه است.
  • کنترل و مهار اشتها و حس سیری بیشتر از دیگر خواص موجود در این میوه است.
  • مصرف نوشیدنی قدرتمند انار می تواند به تقلیل گلوکز خون در افراد کمک بسیاری کند.
  • به دلیل فیبر نسبتاً بالا از یبوست در بیماران نیز پیشگیری می کند.
  • آنتی اکسیدان موجود در انار به از دست دادن بافت های چربی موجود در بدن کمک شایانی می کند.
  • ادرار آور بوده و به دفع آب مازاد موجود در بدن کمک شایانی می کند.

با توجه به خواص موجود در این میوه، یکی از موثرترین رژیم های لاغری که می توانید برای حذف بافت های چربی ناحیه شکم و پهلو آغاز کنید، رژیم لاغری انار است.

مزیت های معجون انار در لاغری شکم و پهلو

مصرف این نوشیدنی باعث تقلیل مقدار کلسترول خون و حذف بافت های چربی موجود در ناحیه شکم و پهلو می شود. به عبارتی این معجون سینوهه بی نظیر تثبیت کننده وزن شماست. سدیم، پتاسیم، کربوهیدرات، آهن، کلسیم، ویتامین B و C موجود در انار علاوه بر درمان مشکلات متعدد می تواند سبب تقلیل اسیدهای چرب شود که از مهمترین مزیت های این میوه و نوشیدنی آن به حساب می آید.

مصرف این معجون و نفوذ آن به عمق توده های چربی موجود در بدن از ذخیره بافت های چربی جلوگیری می کند. برای اثربخشی بسیار این معجون بهتر است آن را به صورت ناشتا میل کنید تا از مزیت های تقلیل وزن به خصوص توده های چربی انباشته در ناحیه شکم و پهلو بهره مند شوید. اگر با مشکلات مزمن و یا عارضه دیابت همراه هستید، بایستی پیش از شروع این معجون به عنوان لاغری با پزشک معالج مشورت کنید.

معجون لاغری لیموترش و تمشک

همان طور که در سایر معجون های سینوهه متذکر شدیم، لیمو ترش دارای ویتامین C فراوانی است که به سم زدایی و همچنین حذف رادیکال های آزاد موجود در بدن کمک بسیار می کند. تمشک نیز از مواد طبیعی به نام (کتون) تشکیل شده است که سبب کاهش اشتها و با تقلیل مصرف کالری سبب لاغری در فرد می شود.

برای تهیه این معجون لاغری خوشمزه و اثربخش بهتر است یک دوم لیمو ترش را با مقداری تمشک تازه و نصف فنجان آب ترکیب کرده و آن را به عنوان یک میان وعده سالم و مفید میل کنید تا از تاثیرات مثبت آن روی حذف بافت های چربی شکم و پهلو بهره مند شوید.

معجون لاغری لیموترش و تمشک

معجون لاغری لیموترش و تمشک

معجون گریپ فروت و خیار

از دیگر معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو می توان به نوشیدنی سالم و مفید تمشک و لیموترش اشاره کرد. گریپ فروت به عنوان یک چربی سوز قوی و طبیعی شناخته می شود که به پاکسازی کبد و افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کند. خواص این میوه سبب می گردد تا شما در زمان استراحت هم با مصرف آن کاهش وزن را تجربه کنید. شما برای تهیه این معجون لاغری

خیار خرد شده (یک عدد)، یک لیوان آب، گریپ فروت (یک عدد)،  لیموترش (یک عدد) و نعناع(یک مشت) را مخلوط و کاملاً میکس می کنید. برای لاغری شکم و پهلو بهتر است این معجون را سه الی پنج بار در طی روز استفاده کنید تا از اثربخشی آن بهره مند شوید. بهتر است بدانید که آنتی اکسیدان و همچنین فیبر موجود در این معجون لاغری می تواند تقلیل وزن زیادی به همراه داشته باشد.

خواص خیار:

این میوه جزء یکی از مواد غذایی به شمار می آید که مملو از آب و منبع مناسبی از مینرال ها و ویتامین ها است. به دلیل این که بخش اعظمی از حجم خیار از آب است، از ارزش کالری کمتری برخوردار است. به دلیل مواد مغذی بسیار بالا و همچنین کالری بسیار پایین، این میوه مناسب ترین گزینه برای ترکیب در معجون های سینوهه لاغری به شمار می آید. زیرا مصرف مداوم آن می تواند در تقلیل وزن موثر و اثربخش باشد.

بهره مندی از نوشیدنی های لاغری حاوی خیار از مزیت های بسیاری برخوردار است که شما می توانید با ترکیب معجون فوق از مزیت های آن استفاده کنید. خیار دارای پتاسیم، فیبر، منیزیم، کلسیم، زینک، آهن، ویتامین C، K،B است که مصرف آن به صورت نوشیدنی با تراکم کم انرژی به تقلیل وزن کمک بسیاری می کند. از دیگر خواص موجود در این میوه می توان به:

سلامت و بهبود قلب و عروق ۲) اثربخشی تامین آب ۳) سلامت استخوان ۴) کاهش فشار خون ۵) ضد افسردگی متذکر شد.

آب خیار مملو از مواد مغذی است که علاوه بر افزایش سوخت و ساز بدن، سبب تسریع در روند تقلیل وزن می شود. بهتر است بدانید که این میوه مفید همچون یک عامل سم زدایی در بدن عمل می کند و در نتیجه از نفخ در فرد نیز جلوگیری می کند.

برای عملکرد بهتر معجون سینوهه لاغری فوق بهتر است آن را شب تا صبح در یخچال نگهداری کنید تا سایر ترکیبات موجود در آن به طور کامل اثربخشی خود را روی کاهش وزن در فرد برجای گذارد. در مجموع این نوشیدنی لاغری یکی از سالم ترین معجون ها به شمار می آید که علاوه بر تقلیل وزن، می تواند به سلامت و بهبود کلی بدن کمک شایانی کند.

خواص خیار:

خواص خیار:

معجون چای سبز و زنجبیل

معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو دیگری که در این مقاله برای شما معرفی می کنیم، نوشیدنی چای سبز و زنجبیل است که در کاهش وزن، بسیار موثر خواهد بود. چای سبز برای تقلیل وزن مورد استفاده قرار می گیرد و جزء یکی از نوشیدنی های پرمصرف برای لاغری به حساب می آید.

به منظور افزایش چربی سوزی بیشتر شما می توانید به این نوشیدنی، زنجبیل اضافه کنید تا از این طریق عملکرد متابولیسم بدن را افزایش دهید. یک لیوان از این معجون لاغری پیش از انجام فعالیت های ورزشی می تواند اثربخشی حذف بافت های چربی انباشته در ناحیه شکم و پهلو را چندین برابر کند.

خواص چای سبز:

کافئین از معروف ترین ترکیب زیست فعال موجود در چای سبز است. بر مبنای مطالعات انجام شده، این محرک شناخته شده (کافئین) روی بهبود راندمان فعالیت های ورزشی و همچنین چربی سوزی در بدن کمک زیادی می کند. اما اثرات فوق العاده چای سبز به دلیل کاتچین آنتی اکسیدان موجود در این گیاه است.

خواص چای سبز:

خواص چای سبز:

(EGCG) اصلی ترین کاتچین موجود در چای سبز است که می تواند سبب افزایش متابولیسم بدن شود. برای چربی سوزی بیشتر بایستی نخست بافت های چربی شکسته و سپس وارد جریان گردش خون شود. ترکیبات فعال چای سبز با بیشترین اثرات بعضی از هورمون های چربی سوزی سبب شکسته شدن بافت های چربی می شوند.

EGCG که اصلی ترین آنتی اکسیدان چای سبز است، سبب مهار و کنترل آنزیم تجزیه کننده (هورمون نوراپی نفرین) می شود که با مهار آنزیم فوق، میزان این هورمون بیشتر می شود.

سیستم عصبی از طریق هورمون فوق پیامی را به سلول های عصبی انتقال می دهد تا تجزیه شوند. به این ترتیب با بیشتر شدن مقدار این هورمون، بافت های چربی نسبت به گذشته بیشتر تجزیه می شوند. تمامی موارد نامبرده سبب افزایش تجزیه بافت های چربی موجود در بدن و در نتیجه کاهش وزن را در فرد خواهند شد.

براساس مطالعات صورت گرفته، آقایانی که علاوه بر انجام تمرینات فیزیکی از معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو که حاوی ترکیبات نامبرده هستند استفاده می کنند، نسبت به سایر افراد دیگری که از این نوشیدنی لاغری استفاده نکرده اند، به مراتب هفده درصد چربی بیشتری را به ویژه در نواحی نامبرده از دست می دهند. بهتر است بدانید که چای سبز علاوه بر زمان انجام فعالیت های ورزشی، در هنگام استراحت هم می تواند چربی سوزی بدن را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

مصرف این معجون لاغری کاهش اختلالات و زندگی

مصرف این معجون لاغری کاهش اختلالات و زندگی

تقلیل مصرف کالری با چای سبز

احتمال دارد که معجون لاغری فوق به دلیل ترکیب چای سبز به لاغری و تقلیل اشتها کمک بسیاری کند و در انتها فارغ از انجام هر فعالیتی می توانید به صورت خودکار دریافت کالری روزانه خود را کاهش دهید. اثربخشی چای سبز به روش کالری سوزی بیشتر است.

حال بهتر است به تاثیر آن روی لاغری شکم اشاره کنیم:

اثرات چای سبز روی تقلیل وزن به آرامی صورت می پذیرد. این در حالی است که اغلب مطالعات از اثرات چای سبز روی حذف چربی های انباشته به خصوص در ناحیه شکم و پهلو حکایت می کند. ترکیب معجون سینوهه که در آن از چای سبز استفاده شده است، سبب تقلیل وزن بین (۳/۱) تا (۴/۱) کیلوگرم است. تمامی چربی های موجود در بدن به یک شکل نیستند.

به این صورت که بعضی از چربی ها در بخش تحتانی پوست قرار گرفته اند که به آن ها چربی های (زیرپوستی) می گویند و برخی دیگر در نواحی اندام های موجود در بدن به خصوص شکم و پهلو قرار گرفته اند که چربی های احشایی و یا شکمی نام دارند.

چربی های احشایی یکی از مضرترین چربی های موجود است که سبب بروز التهابات و همچنین مقاومت بدن به هورمون انسولین می شود که ممکن است ابتلا به اختلالات جدی نظیر مشکلات قلبی عروقی و دیابت نوع دو را تا حد زیادی افزایش دهد.

بعضی از تحقیقات حاکی از آن است که تقلیل وزن حاصل از بهره مندی از این نوشیدنی لاغری فوق که حاوی چای سبز است، به آرامی صورت می پذیرد. اما قسمت بیشتر چربی سوزی به روش حذف بافت های چربی شکمی است. نتیجه حاصل از مصرف این معجون لاغری کاهش اختلالات و زندگی سالم و مطلوب تر است.

معجون فلفل سیاه و لیموترش

یکی از خواص بارز فلفل سیاه، چربی سوزی بسیار زیاد آن است. هنگامی که به این ماده، لیموترش می افزایید، در واقع شما خاصیت چربی سوزی در بدن را تا چندین برابر افزایش می دهید. استفاده از این معجون سینوهه لاغری اثر بخش به همراه یک رژیم غذایی مناسب می تواند تا حد بسیاری در تقلیل وزن و حذف توده های چربی موثر باشد. برای تهیه معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو شما به:

( یک دوم لیموترش، مقداری فلفل سیاه، یک لیوان آب) نیاز دارید که بعد از ترکیب می توانید آن را میل کنید و از مزیت های موجود در آن بهره مند شوید. معجون لاغری فوق سبب حس سیری بیشتر و همچنین هضم بهتر مواد غذایی می شود.

خواص فلفل سیاه:

این گیاه به عنوان چاشنی و ادویه ی مفید شناخته می شود که از ریشه های کوتاه و ساقه خیز تشکیل شده است. فلفل سیاه علاوه بر طعم تند و تیز، دارای فواید متعددی است که سبب گردیده تا اغلب افراد در ترکیب معجون های لاغری و طعم دهندگی مواد غذایی از آن استفاده کنند.

ادویه فوق منبع مناسبی از آهن، منیزیم، فیبر و ویتامین K و همچنین پیپرین روغن ضروری است که علاوه بر چربی سوزی قوی در زمان آروماتراپی، مشکلات گوارشی، تقلیل دردهای عضلانی و آرتریت التهابی نیز استفاده می شود.

از خواص موجود در فلفل سیاه می توان به تقویت کنندگی دستگاه ایمنی، ضد باکتری، تقلیل تب و آنتی اکسیدان قوی متذکر شد. بهتر است برای تهیه این معجون لاغری از مقدار مشخصی فلفل سیاه استفاده کنید و از استفاده بیش از اندازه آن دوری کنید. به این علت که فلفل سیاه تنها یک ادویه بوده و به عنوان مواد غذایی به حساب نمی آید.

خواص فلفل سیاه:

خواص فلفل سیاه:

مزیت های فلفل سیاه برای سلامتی

لازم است درباره مزیت های فلفل سیاه که در معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو متذکر شدیم، مواردی را بیان کنیم:

بهبود سلامت گوارش ۲) تقلیل فشار خون ۳) پیشگیری از سرطان ۴) معالجه سرفه و سرماخوردگی ۵) تقلیل نشانه های آسم ۶) مبارزه با عفونت ۷) بهبود صحت دهان و دندان ۸) بهبود سلامت مغز ۹) ضد افسردگی ۱۰) تهوع و …

اما مهمترین مزیت فلفل سیاه به خاصیت پیپرین اختصاص دارد که با ذخیره و تشکیل بافت های تجمع یافته چربی موجود در بدن مبارزه می کند. ترکیب آن به نوشیدنی لاغری فوق سبب تقلیل وزن و همچنین مناسب ترین جایگزین برای معالجه مشکلات مرتبط به اضافه وزن و بافت های چربی موجود در بدن است.

در ادامه باید اذعان کرد که استفاده منظم معجون سینوهه فوق علاوه بر حذف بافت های تجمع یافته چربی در ناحیه شکم و پهلو می تواند سبب بهبود پوست شود و از اختلالات روده در فرد نیز جلوگیری کند. برای اثربخشی بیشتر این نوشیدنی لاغری بایستی پیش از مصرف صبحانه آن را میل کنید.

مزیت های فلفل سیاه برای سلامتی

مزیت های فلفل سیاه برای سلامتی

معجون زغال اخته و هندوانه

یکی دیگر از انواع معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو نوشیدنی زغال اخته و هندوانه می باشد. نوشیدنی لاغری فوق علاوه بر خاصیت سم زدایی در بدن، حاوی مقادیر بسیار زیادی آنتی اکسیدان است که مصرف منظم آن سبب تقلیل اشتها و سم زدایی بدن می شود. برای تهیه معجون سینوهه لاغری فوق بایستی:

(هفت فنجان هندوانه، زغال اخته (یک فنجان بدون هسته) لیموترش (یک چهارم)

را کاملاً میکس کرده و از صافی رد می کنیم. مصرف معجون لاغری سینوهه پس از انجام فعالیت های ورزشی بسیار موثر بوده و سبب افزایش چربی سوزی بدن می شود.

خواص هندوانه:

این میوه به تقلیل اشتها، التهاب و همچنین پاکسازی بدن کمک زیادی می کند. هندوانه مملو از مواد معدنی نظیر پتاسیم است که از مواد مورد نیاز بدن به شمار می آید. ترکیب این میوه خوشرنگ و خوشمزه به عنوان یک نوشیدنی و یا معجون لاغری سینوهه می تواند در کاهش وزن شما و حذف بافت های چربی موجود در نواحی شکم و پهلو بسیار اثربخش باشد.

از اصلی ترین خواص موجود در این میوه که برای لاغری از آن استفاده می شود را می توان به پاکسازی بدن از طریق هندوانه متذکر شد. برای دستیابی به بهترین عملکرد از طریق نوشیدنی های لاغری فوق بایستی از یک برنامه رژیم غذایی استاندارد و مطلوب و همچنین فعالیت های ورزشی منظم در طی روز استفاده کنید.

کالری موجود در هندوانه

کالری موجود در هندوانه بسیار پایین بوده و تقریباً در حدود نود درصد از این میوه را آب تشکیل می دهد. همچنین بعضی از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن را فراهم می کند که تمامی این موارد می تواند به تقلیل وزن و لاغری به شکل کوتاه مدت کمک شایانی کند. علاوه بر حذف بافت های چربی شکم و پهلو یا به عبارتی لاغری، هندوانه مملو از مواد مغذی است که با برخورداری از ویتامین های نامبرده می تواند به سلامتی کلی بدن کمک بسیاری کند نظیر:

ویتامین A 2) ویتامین B1 3) ویتامین B6 4) ویتامین C

علاوه براین، هندوانه منبع مناسبی از (لیکوپن) است. این میوه که سرشار از آنتی اکسیدان است، دارای فواید درمانی بسیار زیاد است که به محافظت بدن در مقابل مشکلات قلبی عروقی، سرطان و دیگر موارد خطرناک کمک به سزایی می کند. دیگر فواید هندوانه:

برطرف کننده دردهای عضلانی ۲) اثر ویاگرا ۳) کاهش فشار خون ۴) تقلیل فشار خون آئورت ۵) تقلیل بافت های چربی موجود در بدن ۶) بهبود پروستات ۷) معالجه مشکلات کلیوی ۸) پیشگیری از سرطان ۹)درمان ناتوان جنسی

بهتر است بیان نمود که به علت تقلیل بافت های چربی، افرادی که آب هندوانه را جایگزین آب معمولی می کنند و در طی روز آن را می نوشند، به علت تقلیل بافت های چربی با کاهش وزن همراه می شوند. ترکیب هندوانه به معجون لاغری فوق سبب تقلیل ضایعات سخت شده شرایینی و همچنین غلظت کلسترول پلاسمای خون می شود.

خواص زغال اخته:

ترکیب دیگر موجود در معجون لاغری فوق زغال اخته است که دارای مقادیر بسیار زیادی اسید فولیک، آهن، فلاوونوئیدها، ویتامین (C،E،B1،B2) و کلسیم است. بهتر است بدانید که کالری موجود در این میوه بسیار پایین بوده است که ترکیب آن به این معجون لاغری به کاهش وزن کمک شایانی می کند. زغال اخته منبع مناسبی از فیبر است. این میوه از بروز مشکلاتی نظیر:

انواع سرطان ها ۲) مشکلات قلبی عروقی ۳) افزایش کلسترول خون ۴) عفونت سنگ کلیه و مجاری ادراری ۵) اسهال و عفونت

در افراد پیشگیری می کند. البته یکی از مهمترین فواید موجود در زغال اخته که در معجون لاغری سینوهه استفاده می شود، به کاهش وزن اشاره دارد. این میوه به دو روش در از دست دادن بافت های چربی در ناحیه شکم و پهلو موثر است:

همچون تنظیم کننده هورمون انسولین در بدن عمل می کند. طوری که ترکیب این میوه در معجون لاغری فوق تجمع چربی های انباشته در نواحی نامبرده را کاهش داده و در پروسه حذف بافت های چربی موثر است.

این میوه به دفع توده های چربی انباشته و همچنین سموم موجود در بدن کمک زیادی می کند.

تجمع بافت های چربی و سموم در نواحی مختلف بدن به خصوص ناحیه شکم و پهلو به عنوان فاکتوری برای احتباس آب و التهابات به شمار می آید.

خواص زغال اخته:

خواص زغال اخته:

معجون لاغری دارچین و آناناس

همان طور که در خواص موجود در آناناس متذکر شدیم این میوه سبب بهبود هضم مواد غذایی و همچنین تقلیل التهاب می شود. دارچین هم یکی از بهترین ادویه هاست که در تقلیل اشتها و چربی سوزی نقش مهمی دارد که ترکیب آن به نوشیدنی فوق سبب پیشگیری از پرخوری و در نهایت تقلیل وزن می شود. برای تهیه معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو، به:

معجون لاغری دارچین و آناناس

معجون لاغری دارچین و آناناس

آناناس خرد شده (یک فنجان)، پودر دارچین (نصف ق.چ)، لیمو ترش ( دو ق.غ) نیاز دارید تا آن ها را با هم کاملاً میکس کنید و آن را به عنوان یک نوشیدنی لاغری اثربخش در طی روز مصرف نمایید. (در خصوص خواص هر یک از ترکیبات فوق در بخش های قبلی کاملاً توضیح دادیم).

معجون لیمو و کرفس

لیمو و همچنین کرفس هر دو دارای کربوهیدرات پایین و فیبر بسیار بالایی هستند. هنگامی که برای تهیه معجون لاغری این دو ترکیب را به خیار می افزایید، چربی سوزی و خاصیت سیرکنندگی آن هم به مراتب افزایش می یابد. برای تهیه این نوشیدنی:

(کرفس، خیار، لیمو) را به میزان مناسب ترکیب و در غذاساز کاملاً میکس می کنیم و برای رسیدن به بهترین نتیجه در حذف بافت های نواحی شکم و پهلو، باید روزی یک لیوان از این معجون اثربخش را میل کنید.

خواص کرفس:

این سبزی مفید مملو از ویتامین های K و C و پتاسیم است. براساس مطالعات صورت گرفته، این سبزی با مشکلات کبدی و سرطان مقابله کرده و به تقلیل التهابات و همچنین بهبود صحت قلب کمک بسیاری می کند.

خواص کرفس:

خواص کرفس:

کاهش کالری مصرفی برای تقلیل وزن امری ضروری و مهم است و جایگزین کردن آن (کرفس) به نوشیدنی و یا معجون های مخصوص لاغری می تواند به کاهش وزن و حذف بافت های چربی موجود در بدن کمک شایانی کند. از خواص موجود در این سبزی مفید می توان به:

کالری پایین ۲) فیبر زیاد ۳) ویتامین ها ۴) مواد معدنی متذکر شد.

لازم است از معجون فوق به عنوان یک میان وعده مفید استفاده کنید تا در طی روز و میان وعده های اصلی غذایی کمتر احساس گرسنگی کنید.

معجون کدو سبز

کدو سبز به عنوان یکی از سبزیجات پرخاصیت و همچنین کم کربوهیدرات شناخته می شود که علاوه بر تقلیل وزن، به کاهش گلوکز خون نیز کمک شایانی می کند. برای تهیه نوشیدنی لاغری به:

(خیار+ کدو سبز+ سیب ترش) نیاز دارید. تمام این میوه ها را با پوست با هم مخلوط کرده و برای حذف چربی های انباشته موجود در ناحیه شکم و پهلو هر روز صبح و عصر آن را بنوشید. از معجون فوق برای جلوگیری از پرخوری بعد از تمرینات ورزشی هم می توانید استفاده کنید.

معجون کدو سبز

معجون کدو سبز

خواص کدو سبز:

مصرف کدو سبز در ترکیب نوشیدنی لاغری فوق سبب افزایش سوخت و ساز بدن یا همان چربی سوزی بیشتر می شود. فیبر و آب بسیار موجود در کدو سبز برای تقلیل وزن و همچنین از دست دادن وزن بسیار موثر است.

کدو سبز حاوی (ویتامین A) است که به عنوان یکی از مهمترین نکات در اکسیده کردن بافت های چربی به شمار می آید. لازم به ذکر است که این سبزی دارای فیبرهای نامحلول و محلول است. وجود این دو فیبر در کدو سبز مانع از تشکیل قند خون شده و حفظ و تقویت سلامت روده و معده را بر عهده دارد که عملکرد حاصل از آن، پاکسازی چربی ها و کلیه سموم مازاد در بدن است.

خواص کدو سبز:

خواص کدو سبز:

خواص سیب:

این میوه به دلیل کالری پایین و فیبر بسیار زیاد، مملو از آب است و می تواند در ترکیب این معجون در کاهش وزن موثر باشد. پکتین موجود در سیب، موجب حذف بافت های چربی موجود در بدن و لاغری در فرد می شود. فیبر موجود در این میوه باعث حس سیری در فرد می شود.

علاوه بر این پکتین و فیبر موجود در سیب در زمان گوارش مواد غذایی سبب کاهش جذب گلوکز، چربی و تجمع بافت های چربی موجود در بدن می شود و دفع را بهتر می کند. پوست سیب دارای فیبر بسیاری است که بهتر است در زمان تهیه معجون و یا نوشیدنی لاغری فوق، این میوه را با پوست به ترکیب فوق اضافه کنیم تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.

رژیم غذایی سالم

با توجه به تمامی نوشیدنی ها و معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو، باید بیان کنیم که افراد برای دستیابی به حذف سریعتر چربی ها بایستی از یک برنامه رژیم غذایی سالم و استاندارد و همچنین تمرینات فیزیکی سبک در کنار مصرف نوشیدنی های لاغری استفاده کنند تا به عملکرد بهتری در کاهش وزن دست یابند.

همه افراد برای حفظ تندرستی و بدنی سالم به میزان مشخصی از کربوهیدرات ها، پروتئین، مواد معدنی، فیبر، ویتامین در برنامه رژیم غذایی نیاز دارند. لذا باید با حذف موادغذایی فرآوری شده و جایگزین کردن مواد طبیعی و استفاده از معجون های لاغری سینوهه، از یک رژیم غذایی اصولی و سالم پیروی کنند. برای موفقیت در برنامه رژیم غذایی، پیروی از چند نکته که در زیر متذکر می شویم می تواند به شما کمک بسیاری کند:

پیش از مصرف مواد غذایی به برچسب آن ها توجه کنید. ۲) بدن خود را هیدراته نگه دارید. ۳) حفظ اعتدال در مواد غذایی ۴) برای صرف وعده های غذایی از بشقاب های کوچکتر استفاده کنید و …

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا درباره معجون سینوهه برای لاغری شکم و پهلو مطالب کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. با افزایش متابولیسم بدن، تقلیل اشتها، حس سیری بیشتر و غیره شما می توانید در یک بازه زمانی مشخص به لاغری خود کمک کنید.

نکته حائز اهمیتی که در خصوص این مقاله بایستی متذکر شویم، این است که استفاده از معجون های لاغری سینوهه به تنهایی به حذف تجمع چربی های انباشته در ناحیه شکم و پهلو کمک نمی کند، بلکه در کنار مصرف این نوشیدنی های لاغری شما با تغییر سبک زندگی و همچنین افزایش تمرینات ورزشی سبک می توانید لاغری و تناسب اندام خود را سریعتر به دست آورید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید