مشاوره تخصصی لاغری

مشاوره لاغری اینترنتی
مشاوره لاغری اینترنتی
2020/09/14
متخصص تغذیه سالمندان
متخصص تغذیه سالمندان
2020/09/16
مشاوره تخصصی لاغری

مشاوره تخصصی لاغری

آیا شما هم به دنبال لاغری فوری هستید؟ خوب است که این کار را از مشاوره تخصصی لاغری با دکتر متخصص تغذیه جلو ببرید. ضرر های رژیم های لاغری فوری، بالاست. ریختن موها، عصبانی شدن، لرزیدن بدن، کرختی عضله ها، زود تر از وقت موعود پیر شدن، کدر شدن  پوست و … ضرر های لاغر شدن فوری است.

مشاوره تخصصی لاغری

مشاوره تخصصی لاغری

در همین ابتدا تاکید می کنیم که اگر مشاوره تخصصی لاغری می خواهید، بهتر است با متخصص تغذیه تماس بگیرید و یک وقت مشاوره از ایشان بگیرید. پیشنهاد ما خانم دکتر کوهدانی است، ایشان هیئت علمی دانشگاه بوده و به همین دلیل با داشتن بهترین اطلاعات در زمینه تغذیه می توانند به شما بهترین مشاوره های تخصصی را بدهند و برنامه غذایی تان را متناسب با شرایط شما به نحوی بچینند که دچار هیچ مشکلی نشوید.

برای گرفتن وقت از ایشان پیشنهاد می کنیم به صفحه ی اصلی سایت مراجعه کنید.

تلاش داریم در این مقاله به توضیحات مفیدی درباره موضوعات زیر بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

۱-درباره کاهش وزن اصولی بدانید

۲-باور های اشتباه لاغری

۳-زمان غذا خوردن و ورزش کردن

۴-بررسی تاریخ در رابطه با لاغری

۵-مشاوره تخصصی لاغری برای میان وعده های صحیح در طول شبانه روز

۶-نکات مهم تغذیه ای در مشاوره تخصصی لاغری

۷-منابع انتخابی در وعده های غذایی

۸-سبزیجاتی که مقدار خیلی کمی کربوهیدرات دارند

۹-نکات مهمی برای کاهش وزن در مدت زمانی کوتاه

۱۰-سخن آخر در رابطه با مشاوره تخصصی لاغری ، از ما به شما

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تخصصی لاغری با ما همراه باشید.

درباره کاهش وزن اصولی بدانید

اگر می خواهید خیلی فوری لاغر بشوید و روی قاعده، باید یک انسان پویا و صبور در طی مدت درمانتان بمانید تا خیلی زود در این راه موفق بشوید.  از روش های اصلی  برای به نتیجه رسیدن، مشاوره با دکتر متخصص تغذیه است . به احتیاجات، نیاز های ضرروی و هدف هایتان برای خوب شدن خیلی توجه کنید و یک لیست از پرسش هایتان درست کنید.

در طی مدت معاینه، دکتر و یا پرسنل وی، از شما پرسش هایی دارند؛ این پرسش ها مربوط به رژیم غذایی، مقدار تحرک بدنی، اخلاقیات و سلیقه های شما و هر مدل نشانه ای که ممکن است داشته باشید، است.

درباره کاهش وزن اصولی بدانید

درباره کاهش وزن اصولی بدانید

در صورتیکه روز ها و هفته های متوالی فرصت دارید و هنوز وقت معاینه تان نرسیده است، زمان دارید که برای وزن کم کردن فوری و روی قاعده تان، تغییر هایی را در نوع غذا خوردن و مقدار تحرک تان ایجاد کنید، تا وقت آغاز رژیم، خودتان مقداری وزن کم کرده باشید.

برای اینکه فوری وزن کم کنید، تحرکتان را در مرحله اول بالا ببرید. اگر ممکن است، قدم زدن اصولی را حتما شروع کنید، همچنین می توانید به سادگی تلاش کنید که در زمان های مختلف از خانه بیرون بروید و همان اطراف خانه تان دور بزنید.

ممکن است شما دارای مشکلات جسمانی خاصی باشید، و یا اینکه اصلا اهل ورزش کردن نباشید، پس از خیلی کم و سطح پایین این تغییرات را شروع کنید.

پیشنهاد می کنیم از مطلب مشاوره لاغری اینترنتی دیدن کنید.

مشکلات جسمانی

اگر مشکلات جسمانی دارید و یا اینکه جزو آقایان با سن بالاتر از ۴۰ سال و یا زنانی با سن بالاتر از ۵۰ سال اید، قبل از آغاز یک رژیم غذایی و ورزشی حتما لازم است که با دکتر متخصص صحبت کنید و زیر نظر وی باشید.

روش های متفاوتی برای رفع افزایش وزن و زود لاغر شدن روی قاعده و نظم هست. مدل راه های پیش روی شما به عوامل زیادی بستگی دارد که همگی به خودتان بر می گردد، مانند: چقدر اضافه وزن دارید، مشکلات جسمانی خاص یا بیماری هایی که دارید، مقدار پشتکار شما واشتهای شما.

صد در صد تا به الان، دفعات زیادی پیش آمده که جایی خوانده یا شنیده اید؛ اگر مقدار چربی مصرفی تان را کاهش بدهید، لاغر خواهید شد.

شاید هم با شنیدن این حرف این روش را به دفعات امتحان کرده باشید.

نخستین رفتار غلط در  کم کردن وزن، این است که دچار افراط و تفریط بشوید. برای مثال:

قبل از شنیدن این حرف، کاملا آزاد بوده اید اصلا رعایت نمی کردید و هر غذایی را با اشتهای زیاد تا آخر می خوردید و لذت می بردید. زمانی که این حرف را شنیده اید به طور ناگهانی عقب نشینی کرده اید .

رژیم غذایی انسان های اولیه

جالب است در مورد رژیم غذایی انسان های اولیه بدانید! آدم هایی که در ظاهر و در فکر ما هیچ آگاهی نداشتند ولی خیلی فهم زیادی راجع به مواد غذایی که میل می کردند داشتند. پژوهش هایی که روی انسان امروزی شده است، به ما می فهماند که اگر چربی ها را کم تر  و در یک حد معین شده ای میل کنیم مقدار ذخیره شدن آن در بدنمان به مقدار اصولی می رسد.

هدف از این کار این است که سلول های چربی که در جسم ما هستند ولع جذب این چربی ها را دارند. برای آن ها تفاوتی ندارد که شما هم اکنون کدام گروه مواد غذایی را بیش تر میل می کنید! علت دیگر آن این است که، در بدن ما لیپوستات وجود دارد. لیپوستات چیست؟ وظیفه آن؛ تنظیم کردن  چربی های داخل جسم ماست.

لیپوستات متوجه می شود که جسم شما چربی کم دارد بنابر این بخشی از مواد غذایی که میل می کنیم تبدیل می کند به چربی.

تا اینجا با مبحث رژیم غذایی انسان های اولیه آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست مشاوره تخصصی لاغری با ما همراه باشید.

انسان ها به علت طعم چربی عاشق آن هستند

انسان ها به علت طعم چربی عاشق آن هستند. ممکن است ندانید ولی، چربی جزو شش طعم پر طرفدار است که توسط دانشمندان کشف شده است. چربی همیشه باعث می شود که غذا خوشمزه تر بشود. باید به استفاده به میزان معین چربی در غذا خیلی توجه کنید، زیرا چه کم بودن آن و چه زیاد بودن آن باعث پر خوری شما می شود.

در ایران اکثرا مردم فکر می کنند خودشان می توانند خودشان را درمان کنند.

حتی هنوز هم کسانی هستند که واقعا به سحر و جادو و خرافات معتقدند.

مانند وقتی که دچار سرماخوردگی می شویم و به راحتی برای خودمان دارو تجویز می کنیم و می خوریم. خیلی کم پیش می آید که برای این موارد نزد متخصص برویم .

حال باید بدانید که خود درمانی در امر کم کردن وزن خیلی زیاد تر پیش می آید تا برای سرما خوردگی.

فکر نکنید که اگر با افرادی که لاغر شده اند صلاح و مشورت کنید و از روش های درمانی آن ها استفاده کنید نتیجه می گیرید، اصلا اینطور نیست. چرا که شرایط فیزیکی و بدنی هر فردی با فرد دیگر خیلی متفاوت است.

اگر کسی به شما روش هایی برای لاغری پیشنهاد کرد همینطور خودسرانه به آن ها عمل نکنید. بلکه حتما قبل از عمل کردن به آن درباره اش تحقیق کنید. ممکن است اگر از برنامه غذایی یا ورزشی یک نفر دیگر برای کم کردن وزنتان استفاده کنید، فقط به شما در مدت زمان کوتاهی کمک کند و زود دوباره چاقی برایتان بازگشت داشته باشد.

انسان ها به علت طعم چربی عاشق آن هستند

انسان ها به علت طعم چربی عاشق آن هستند

باور های اشتباه لاغری:

عمل جراحی!

بیایید ما هم بیش تر از همیشه با خودمان صادق و روراست باشیم.

در دنیای پیشرفته امروزی، آدم هایی که گول تبلیغات را می خوردن کم نیستند، که با تصور اشتباهی به سمت جراحی های لاغری می روند و پول گزافی را برای آن پرداخت می کنند. طی بررسی های انجام شده ۴۰ % انسان هایی  که به این عمل ها روی می آورند، اگر اصولی این کار را انجام ندهند ممکن است تا آخرین لحظه زندگی شان  درگیر عوارض ان باشند.فقط ده درصد این عمل ها اصولی انجام می شود و مردم واقعا به نتییجه دلخواهشان می رسند.

این عمل های  جراحی  لاغری موجب آسیب رسیدن و ایجاد نقص در عضو گوارشی بدن افراد می شود.

و همچنین تعادل بین بافتی ما از بین می رود. تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که مگر این عمل های جراحی عادات اشتباه غذایی و ورزشی ما را اصلاح می کنند؟

معلوم است که به هیچ عنوان همچنین اتفاقی نمی افتد.

عادات فقط با تصمیمات ذهنی ما تغییر می کنند

عادات فقط با تصمیمات ذهنی ما تغییر می کنند. پس عمل جراحی اصلا نمی تواند جلوی اشتها و ولع ما را در مدت زمان زیادی بگیرد.

خیلی از افراد همیشه در زندگی شان مشغول گرفتن رژیم و بعد هم شکستن آن هستند.

معمولا انسان های چاق هدفشان از گرفتن رژیم، یاد آوری این موضوع است که آن ها هم باید یک برنامه در زندگی شان داشته باشند. شاید هم نتیجه آن برنامه را هیچ وقت نبینند. علت نرسیدن به نتیجه شان این است که، خیلی درست و اصولی رژیم ها و برنامه هایی را دنبال می کنیم که خیلی زودگذر هستند. و به دنبال عادات سالم برای همیشه در زندگی مان نیستیم، فقط عجله داریم که برای یک مراسم خاص یا یک برنامه ویژه در زندگی مان وزن کم کنیم.

اگر شما مدام رژیم بگیرید و باز آن را قطع کنید؛ عوارض خیلی بدی برایتان دارد و ضرر های زیادی به شما می رساند و باید حتما این مشکل را جدی بگیرید و به آن مانند یک بازی و سرگرمی نگاه نکنید.

متاسفانه دیدگاه ما و نظر ما درباره ورزش هنوز خیلی درست و اصولی نیست.

یک نکته درست درباره ورزش که باید حتما بدانید این است که:

اولا  لطفا به هر تحرک و جنبشی ورزش نگویید. باید بدانید ورزش یعنی حرکات اصولی که باعث عمیق تر و صحیح تر نفس کشیدن ما می شود.

و در کمترین حالت باید بیست دقیقه طول بکشد. چطور همه ما می توانیم بیست دقیقه در روز با تلفن صحبت کنیم، در شبکه های اجتماعی بچرخیم یا خیلی کارهای دیگر ولی نمی توانیم فقط بیست دقیقه تحرک اصولی داشته باشیم؟

معروف ترین جمله درباره کاهش وزن یا شروع یک رژیم اصولی در زندگی ما این است که همیشه می خواهیم از شنبه شروع کنیم .آیا بدن شما با شروع کردن از همین الان مشکلی دارد و جواب نمیدهد؟

جسم ما طوری به وجود آمده است که اگر از هر لحظه ای تغییرات و عادات درست را برایش شروع کنید، او هم در ازایش به شما نتیجه مطلوب و درست می دهد.

بنا براین لطفا دیگر درگیر زمان نباشید، درگیر گذشته و حال و آینده و وقت مناسب نباشید، هر زمان که اراده کنید همان موقع وقت مناسب شماست. همه چیز زندگی همین لحظه  حال است.

لغت گذشته اسمش نشان می دهد که وقتش کی است و زمان آینده آن لحظه ای است که نباید شروع همه چیز را به پای آن نوشت.  بنابر این برای رسیدن به وزن ایده آلتان از همین الان شروع کنید.

تا اینجا با مبحث باور های اشتباه لاغری آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست مشاوره تخصصی لاغری با ما همراه باشید.

یکی از بزرگ ترین اشتباهات در روند کاهش وزن

یکی از بزرگ ترین اشتباهات در روند کاهش وزن، این است که به خودتان گرسنگی بدهید. چند روز اول خیلی سخت است، ولی پس از یک هفته برایتان طبیعی می شود. ابتدا حس می کنید گرسنه هستید  ولی خیلی زود حستان کلا نابود می شود.

ممکن است دوازده ساعت چیزی نخورید! این کار باعث می شود دستگاه گوارشتان تنبل و کم کار شود. زمانی که  ۱۲ ساعت هیچ چیزی نخورید احساس خیلی بدی همه وجودتان را در بر می گیرد، سپس به یکباره شروع می کنید به پر خوری با ولع زیاد تا  این ساعات را جبران کنید.

شما حتی ممکن است کنترل اشتهایتان را هم از دست بدهید.

به این دو نکته دقت و توجه کنید که:

اول اینکه زمانی که خسته هستید، اصلا سعی کنید سمت غذا خوردن نروید  و فقط استراحت کنید .

دوم اینکه بخاطر داشته باشید، در زمان زیادی به بدنتان گرسنگی ندهید.همین!

یکی از بزرگ ترین اشتباهات در روند کاهش وزن

یکی از بزرگ ترین اشتباهات در روند کاهش وزن

زمان غذا خوردن و ورزش کردن:

یک موضوع و مبحث خیلی مهم در این امر این است که ما چگونه بین زمان ورزش و غذا خوردن تعادل برقرار کنیم. آیا قبل از شروع حرکات ورزشی غذا بخوریم و یا قبل از آن؟ کدام یک درست است و کدام یک اشتباه؟

تئوری ها و تحقیقات خیلی زیادی در این موضوع وجود دارد. مثلا مربی ها و متخصصین زیادی هستند که بر این باورند که باید با شکم خالی ورزش کرد ولی در آن طرف داستان، کسانی هستند که دقیقا به عکس این ماجرا ایمان دارند و به آن کاملا پایبند هستند.

زمانی که راجع به موضوع  وعده های غذایی و حتی میان وعده ها حرف می زنیم، معمولا کسانیکه چاق هستند و اضافه وزن دارند علاقه مندند که بفهمند کدام غذاها، میان وعده ها و وعده های اصلی برای اینکه به کاهش وزن آن ها کمک کند خوب است.

در یک طرف قضیه، اشتهای بالا و از طرفی دیگر، گوشزد هایی که در خیلی از فضاهای همگانی مثل مطب دکتر ها یا مجلات و شبکه های اجتماعی ذکر شده، باعث ایجاد این ذهنیت شده که، تمام آدم ها مجبورند همیشه میان وعده میل کنند و ممکن است اگر این کار را نکنند، دچار عوارض جبران ناپذیری شوند.

پس باید بدانید که، ابتدا باید شرایط هر فرد چه اضافه وزن دارد و چه کمبود وزن اول باید بررسی شود. بعد می شود به مردم برنامه ایی داده شود که بدانند چطور وعده های غذایی میل کنند که به کم شدن یا زیاد شدن وزنشان بیانجامد.

زمان غذا خوردن و ورزش کردن:

زمان غذا خوردن و ورزش کردن:

تا اینجا با مبحث زمان غذا خوردن و ورزش کردن آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست مشاوره تخصصی لاغری با ما همراه باشید.

بررسی تاریخ در رابطه با لاغری:

ممکن است  ترجیح بدهیم به از گذشته درسی بگیریم ، در مدت  صد سال گذشته  که جهان مدام در جنگ بوده است، افراد در زمان های مختلفی دچار قحطی زدگی و گرسنگی شده اند. این موقعیت برای آن ها  شرایطی را ایجاد کرده که ارگان های متفاوتی در جهان مثل؛ سازمان جهانی غذا و دارو پیشنهاد هایی برای همه مردم  در مورد اینکه چگونه دچار قحطی زدگی نشوند،ارائه کرده است تا فکر کنند که  مشکل همه آدم های  دنیا از بین رفته است.

پس رسیدن به پاسخ این پرسش خیلی اهمیت دارد که؛ مگر الان هم دچار گرسنگی و کمبود مواد غذایی هستیم که بخواهیم خیلی کم و سنجیده غذا بخوریم؟ ممکن است الان که غذا ها خیلی راحت در اطراف ماست با دقت به اینکه  تحرکمان هم خیلی کم شده است آیا باید تلاش کنیم مانند زمانی  که جنگ و کمبود مواد غذایی بوده غذا میل کنیم؟

انسان ها در قدیم الایام به این مسئله دقت می کردند که وعده های غذایی نیاکانمان قبل ازینکه علم کشت و کشاورزی کشف شود، به گونه ای غذا می خوردند که فقط رفع نیازشان باشد و نمیرند. ولی آدم ها در عصر حاضر مقدار خیلی بالا تری کالری می خورند از یک طرف تحرک بدنی شان هم نسبت به اجدادشان کاهش یافته است.

اگر دارید زمان رژیمان را طی می کنید، شاید بین روز از صبحانه تا ناهار و یا از ناهار تا شام دوست داشته باشید باز هم غذا بخورید. یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که انسان های  چاق دارند این است که چکار کنند تا هم غذا میل کنند و  هم به رژیمشان لطمه نزنند؟

بررسی تاریخ در رابطه با لاغری:

بررسی تاریخ در رابطه با لاغری:

مشاوره تخصصی لاغری برای میان وعده های صحیح در طول شبانه روز:

میوه آناناس

شما کنسرو آناناس را همیشه خیلی بیش تر از بقیه کنسرو ها مشاهده می کنید.

در اصل همیشه در یک مشاوره تخصصی لاغری به شما گفته می شود که اصلا کنسرو مصرف نکنید. دلیل قانع کننده ای هم دارد و آن این است که؛ کنسروها  کلا با مواد نگهدارنده و شکر ساخته می شوند.

معمولا ریشه آناناس در پاراگوئه و برزیل است. طعم آن شییرین است، بوی خوبی دارد و دارای طعمی لذیذ است. ویژگی عالی که این میوه دارد این است که؛ آناناس باعث می شود غذا خیلی خوب هضم بشود و روده ها کاملا پاک می شوند.

داخل آناناس یک آنزیم به اسم بروملین دارد که باعث این ویژگی جالب شده است.

آناناس دارای ویتامین سی است. اگر زیاد آناناس مصرف کنید دقیقا مثل بقیه میوه ها موجب افزایش قند خون می شود. فروکتوز(قند داخل میوه ها)همیشه داخل کبد انسان ها جای میگیرند.

پس اگر زیاد فروکتوز جذب شود در کاهش وزن شما مشکل ایجاد می شود.

میوه های خانواده هلو

کلا هلو نسبت به بقیه میوه ها کالری پایین تری دارد.

در ضمن یکی از بهترین ویژگی هایش خاصیت پاک کننده بودن آن است.

اگر میوه را مصرف کنید فوری باعث ادرار زیاد شما می شود و خیلی زود این میوه در دستگاه گوارشتان هضم می شود.

ماده معدنی به نام بورون در این میوه به مقدار بالایی یافت می شود.

وظیفه این ماده معدنی این است که هورمون ها را در بدن متعادل می کند.

قبل از این که پریود شوید حتما از این میوه مصرف کنید. به عنوان یک میان وعده استفاده یک پیاله از این میوه را پیشنهاد می کنیم.

میوه گیلاس

گیلاس منبع خیلی خوبی برای دو ویتامین آ و سی است. معمولا مصرف این میوه برای ورزش کار ها خیلی توصیه می شود، علتش هم این است که این ویتامین ها استقامت بدن را بالا می برد و ورزشکاران که همیشه دچار کوفتگی بدن و وارد شدن ضربه به عضلاتشان هستند مصرفش برایشان توصیه می شود.

آیا می دانستید که اسید الاژیک باعث پیشگیری از سرطان می شود؟ جالب است که منبع مهم آن همین میوه گیلاس است. میوه گیلاس باعث بهبود بافت های کبد می شود.

افراد معمولا در دوران رژیم غذایی شان دچار بی خوابی و بد خوابی می شوند، با توجه به بررسی های انجام شده، هورمون ملاتونین که در گیلاس وجود دارد، در بدن باعث تنظیم خواب می شود.

هر چه گیلاسی که مصرف می شود ترش تر باشد، کیفیت خواب افراد هم بالا تر می رود. این میوه تحت عنوان میان وعده ای مقوی در زمان رژیم پیشنهاد می شود.

دقت کنید که میان وعده نباید حجمش زیاد باشد و شما را سنگین کند.

میوه گیلاس

میوه گیلاس

میوه گریپ فروت

این میوه باعث می شود فشار خون  کاهش یابد.

دارای مقدار مناسبی از ویتامین سی است .

این میوه همچنین سیستم ایمنی بدن را هم افزایش می دهد. جالب است که باعث متعادل شدن مقدار انسولین خون هم می شود. در شرایطی که دارید برای کم شدن وزنتان تلاش می کنید، فشارتان می افتد و ضعیف می شوید. این میوه را می شود به عنوان یک میان وعده خوب استفاده کرد.

شما گریپ فروت را می توانید به عنوان یک میان وعده در سالاد هایتان و در آب میوه هایتان استفاده کنید.

از جمله فواید دیگری که این میان وعده برای شما دارد:

دارای ویتامین آ است- از دیابت پیش گیری می کند-حاوی آنتی اکسیدان است.

اسید سیتریک موجود در آن از فشار روی کلیه ها کم می کند- باعث بهبود سنگ کلیه می شود.

میوه توت فرنگی

مصرف توت فرنگی از این جهت که نسبت به همه میوه های دیگر قند کم تری دارد بسیار مناسب است.این میوه حاوی فیبر زیادی است.

اگر توت فرنگی بخورید، طی تحقیقات و بررسی های زیادی که شده، میل شما را برای خوردن مواد غذایی شیرین و پر شکر کاهش می دهد.

زغال اخته در بین میوه ها از نظر خواص و خصوصویات خیلی به توت فرنگی نزدیک است.

بهترین حالت آن این است که وقتی کاملا رسیده شده میل اش کنید.

سرشار از ویتامین سی است و با این حال کالری موجود در آن خیلی خیلی کم است.

دلیل کم بودن  کربوهیدرات در این میوه، زیاد و پر آب بودن آن است. پس همین موضوع باعث کم بود قند در آن است. مردمی که قند خون شان بالا است و دیابت دارند، توت فرنگی و زغال اخته میان وعده خیلی خیلی خوبی برای آن هاست زیرا این افراد بهتر است در تغذیه شان کربوهیدرات خیلی کم باشد. ولی مصرف زیاد از هر ماده غذایی در کل افراط محسوب می شود و ضرر دارد.

میوه هویج

اگر دیابت دارید، اگر قند خونتان بالاست و اگر اضافه وزن دارید، مصرف آب هویج خیلی برای تان مناسب نیست .

زیرا قند موجود در آب هویج خیلی زیاد است. ولی میوه هویج سرشار از فیبر است و قند بسیار کمی دارد.

ویتامین آ موجود در هویج به مقدار خیلی مناسبی است.

توصیه ما برای مصرف این میوه به عنوان میان وعده؛ به روش کبابی و مخلوط شده در سالاد تان است.

شاخص قندی این میوه بعد از پخته شدن زیاد می شود.

اگر از این میوه به عنوان میان وعده استفاده کنید، از طعم شیرین و متفاوت آن می توانید خیلی لذت ببرید و در کنار آن وزن هم کم کنید. توجه کنید زمانی که قصد دارید از این میوه مصرف کنید، خیلی خوب و شمرده شمرده آن را بجوید به خاطر اینکه جویدن درست و اصولی  این ماده غذایی ، به ویژه که فیبر خیلی زیادی دارد باعث می شود که بدن بهتر مواد مغذی را هضم و جذب کند..

گیاه قارچ

آیا می دانستید که مصرف فقط ۲۲ گرم ازین گیاه،۱۰۰  کالری برای شما ایجاد می کند؟ قند قارچ مقدار خیلی کمی است، و فیبر آن بسیار بالا است. به خاطر همین هم قارچ باعث بهتر شدن  گردش خون میشود و آن را بهبود می دهد. بهتر است که از این گیاه در سالاد ها و سوپ هایتان استفاده کنید، جسم ما انسان ها همیشه به طرف چربی هایی می روند که در خود ذخیره کرده اند زیرا آن ها را خیلی بهتر می توانند بسوزانند.

مصرف قارچ باعث افزایش قدرت ایمنی بدن می شود، ما باید از قارچ در میان وعده مان استفاده کنیم، روش مصرف این گیاه خوش مزه و لذیذ می تواند به صورت کبابی با ادویه های خوش مزه ای مثل نمک و آب لیمو باشد و یا اینکه  یک سوپ نخود فرنگی یا بروکلی خیلی خوش مزه که داخلش قارچ ریخته شود.

فرقی نمی کند در میان وعده یا وعده اصلی، به هر حال از این گیاه می شود در کنار هر وعده غذایی استفاده کرد.

گیاه قارچ

گیاه قارچ

گیاه کدو سبز

قند موجود در این گیاه بسیار کم و فیبر موجود در آن بسیار بالا است.

اگر کدو مصرف کنید؛ دستگاه گوارش تان سالم می ماند و کلسترول خون شما متعادل می شود. یکی از خصوصیات دیگر این گیاه ملین بودن آن و کمک به ادرار کردن است.

وقتی که از این سبزی مصرف کنید گرسنگی تان کم تر می شود و از آن جلوگیری می شود، زیرا حجم و تراکم این ماده غذایی بسیار بالا است. در ضمن کدو سوخت و ساز بدن را بسیار افزایش می دهد و این گونه است که باعث کم شدن وزن شما می گردد.

کدو سبز دارای ویتامین سی زیادی است.

کبد چرب

معمولا مردان یا زنانی که کبد شان چرب است، مصرف این سبزی برایشان خیلی مفید خواهد بود.

کالری موجود در این گیاه خیلی پایین است. مصرف این گیاه باعث می شود که غذای شما خیلی خوب هضم شود.

حتما شنیده اید که افرادی که دیابت دارند و قند خون شان بالا است، در رژیم غذایی شان از  کدو سبز به مقدار زیادی استفاده می کنند.

پیشنهاد ما برای میان وعده دوران کاهش وزن شما، این است که کدو سبز را با ماست مخلوط کنید و بخورید.

داخل کدو سبز اصلا نشاسته ای وجود ندارد برای همین هم هست که قند داخل خون شما را متعادل می کند.

گیاه نخود سبز

نخود سبز  سرشار از ویتامین سی است. در ضمن این گیاه مقدار متعادلی ویتامین آ و ب ۶را دارا است. مقدار کالری در این خوراکی پایین است و فیبر بسیار زیادی دارد.

پیشنهاد ما به شما در مصرف این میان وعده، این گونه است که نخود سبز ها را بجوشانید و داخل جوشیده ی آن آبلیمو و نمک بریزید که بهتر قابل خوردن باشد. در عین حال در انواع سوپ و غذاهای اصلی خود( مثلا در کنار پخت مرغ) از نخود سبز استفاده کنید.

۵ گرم نخود سبز را اگر میل کنید،۱۰۰ گرم پروتئین به بدن شما می رساند.

این پروتئین ها کاملا گیاهی هستند.

علت پیشنهاد ما در این میان وعده ی رژیمی برای کاهش وزن، این است که به دلیل وجود فیبر زیاد در این گیاه، با میل کردن آن خیلی زود حس سیری به شما دست می دهد. همین فیبر یکی از خواصش این است که باعث می شود مشکل یبوست شما از بین برود و حل شود.

گیاه زیتون

همیشه از زیتون به عنوان یک ماده غذایی عالی یاد می شود.

مقدار کربوهیدرات داخل آن بسیار کم است. چربی های موجود در آن از نوع چربی های مناسب و غیر مضر است. مقدار فیبر داخل آن به اندازه بسیار متعادلی است.

به علت اینکه کالری موجود در زیتون خیلی پایین است، در میان وعده برای کاهش وزن گزینه بسیار خوبی است.

گیاه زیتون

گیاه زیتون

مواد مغذی موجود در زیتون:

ویتامین ای

سدیم

پتاسیم

آهن

طبق تحقیقات به عمل آمده، در کشور های مدیترانه ای و کشور های اروپایی، مردم خیلی کم تر به بیماری پوکی استخوان دچار می شوند.

فکر می کنید دلیل آن چیست؟

دلیل آن استفاده بسیار زیاد از زیتون داخل همه وعده های غذایی شان است.

حداکثر تعداد زیتون ها در هر میان وعده باید بین پنج تا ده عدد متغیر باشد.

البته باید بدانید که خوردن آن باعث سیری شما نمی شود.

مواد مغذی موجود در زیتون:

مواد مغذی موجود در زیتون:

نکات مهم تغذیه ای در مشاوره تخصصی لاغری:

اصلی ترین بخش هر مشاوره ای، پرهیز از مصرف قند و نشاسته است. به عبارتی دیگر، کربوهیدرات ها.

زمانی که این دستور العمل را اجرا کنید، خیلی کم تر گرسنه می شوید و  نتیجه این می شود که کالری بدن تان کاهش میابد. پس باعث کم شدن وزن شما می شود.

از خواص قطع کردن قند و نشاسته در وعده های غذایی، می توان به این مورد اشاره کرد؛

پایین آوردن سطح انسولین

خارج شدن آب اضافی و سدیم از بدن توسط کلیه ها

کاهش نفخ

اغلب در اوایل این رژیم آب بدن خیلی از دست می رود و شما باید با روش های دیگری کمبود آب بدنتان را جبران کنید.

منابع انتخابی در وعده های غذایی:

باید توجه داشته باشید که؛ وقتی وعده های غذایی تان را انتخاب می کنید،مقدار هر ماده در هر وعده به این شکل باشد:

یک منبع پروتئین

یک منبع چربی

یک منبع سبزیجات

مقدار کم کربوهیدرات، بیست الی پنجاه گرم در هر روز

منابع هم به این صورت باشد:

گوشت شامل: گوشت گاو ، مرغ ، بره و …

ماهی و غذاهای دریایی شامل: ماهی سالمون ، ماهی قزل آلا ، میگو و …

مصرف تخم مرغ به شکل: تخم مرغ کامل با زرده

باشد

در مدت یک شبانه روز باید بین هشتاد تا صد کالری به بدن شما برسد

در تحقیقاتی که به عمل آمده است؛ در مدت یک شبانه روز باید بین هشتاد تا صد کالری به بدن شما برسد تا بدن بتواند به خوبی سوخت و ساز به اندازه ای داشته باشد.

اگر وعده های غذایی تان پروتئینشان بسیار بالا باشد:

شصت درصد به شما کمک می کند که  ولع و وسوسه به غذا در شما کم شود.

دیگر آخر شب میل به خوردن هله هوله نداشته باشید

در هر شبانه روز جذب چهارصد و چهل و یک کالری توسط بدن شما را کم می کند.

در مدت یک شبانه روز باید بین هشتاد تا صد کالری به بدن شما برسد

در مدت یک شبانه روز باید بین هشتاد تا صد کالری به بدن شما برسد

سبزیجاتی که مقدار خیلی کمی کربوهیدرات دارند:

کلم بروکلی

گل کلم

اسفناج

گوجه فرنگیها

کلم پیچ

کلم بروکسل

کلم

کاهو

خیار

از مصرف کردن این سبزیجات که خوشبختانه مقدار کربوهیدرات آن ها خیلی پایین است نترسید. شما قادرید مصرف بالایی  از آنها را داشته باشید، در حالی که بیش تر از پنجاه گرم کربوهیدرات در شبانه روز میل نکرده اید.

اگر یک برنامه  غذایی که توسط متخصص ارائه شده است، داشته باشید که اغلب در آن گوشت و سبزیجات وجود داشته باشد، دارای  همه فیبرها، ویتامین ها و مواد مغذی که بدن برای خود لازم دارد، هست.

مخاطب گرامی شما در حال مشاهده مقاله مشاوره تخصصی لاغری هستید.

منبع های چربی که می توانید میل کنید:

روغن زیتون

روغن نارگیل

روغن آووکادو

کره گیاهی

دو الی سه وعده غذایی در طی شبانه روز مصرف کنید.

ممکن است عصر گرسنه بشوید، اجازه دارید یک وعده غذایی دیگر هم بیفزایید.

خوب است که در هر هفته چهار دفعه به باشگاه بروید، نرمش کرده و خود را گرم کنید

وزنه ها را بردار بگذار کنید و برای نحوه کار با آن و دفعات آن از مربی کمک بگیرید.

بلند کردن وزنه باعث می شود:

مقدار بالایی کالری سوزانده شود

از کم شدن و افت متابولیسم بدن جلوگیری می کند

در نتیجه به راحتی وزن شما کاهش پیدا می کند.

رژیم های کربوهیدرات

طی تحقیقاتی که انجام شده است؛ اگر شما رژیم های کم کربوهیدرات بگیرید، در حالی که چربی هایتان را کم می کنید، ماهیچه ها و عضلات شما افزایش پیدا می کنند.

اگر وضعیت جسمانی شما به صورتی است که نمی توانید وزنه ها را بلند کنید، می توانید ورزش های دیگری را جایگذین آن کنید؛ برای مثال:

پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری و شنا

مواد غذایی هستند که کربوهیدرات های سالم دارند، مانند:

جو-برنج-کینوا-سیب زمینی-برخی میوه ها

شما در این رژیم غذایی اجازه دارید از هر هفت روز، یک روز مرخصی بگیرید.

ولی یادتان باشد که تنها همین یک روز کربوهیدرات اجازه دارید میل کنید.

اگر این مرخصی از رژیم بیشتر شود دیگر نتیجه ای از این رژیم نخواهید گرفت.

اگر مجبورید حتما یک تقلب بکنید و یک غذای ناسالم بخورید همان را روز مرخصی تان در نظر بگیرید.

دقت کنید که وعده های غذایی که تقلب محسوب می شوند ،یا به عبارتی همان کربوهیدرات ها با اینکه اصلا برای بدن ما ضررورتی ندارند، ولی قادرند بعضی از هورمون هایی که وظیفه شان چربی سوزی است را، مثل لپتین و تیروئید، افزایش دهند.

رژیم های کربوهیدرات

رژیم های کربوهیدرات

نکات مهمی برای کاهش وزن در مدت زمانی کوتاه:

پیش از همه توصیه می شود که از متخصص تغذیه مشاوره بگیرید و اصلا خودسرانه رژیم نگیرید

۱-صبحانه ای که می خورید مقدار پروتئینش بالا باشد.

۲-نوشیدنی های شیرین و آب میوه هایی که طبیعی نیستند، بسیار چاق کننده اند. قطع این مواد از رژیم غذایی تان به شما کمک می کند به هدف کاهش وزنتان خیلی بیشتر نزدیک شوید.

۳- نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی تان، یک لیوان آب بخورید. این موضوع باعث می شود که اگر بعد از سه ماه قرار بوده است هرچقدر وزن کم کنید، این بار چهل و چهار درصد بیشتر وزن کم کنید.

۴-غذاهایی را در وعده های غذایی تان بگنجانید که باعث شود چربی هایتان بسوزد.

۵-فیبر محلول مصرف کنید. طی تحقیقات انجام شده، الیافی که به شکل محلول هستند چربی های جمع شده در شکم را می سوزانند.

مکمل های فیبری مثل: گلوکومانان

۶-اگر کافئین مصرف کنید مثل قهوه و چای،تا یازده درصد سوخت و ساز بدنتان زیاد تر می شود.

۷-اگر بیشتر غذاهایی مصرف کنید، که غیر فرآوری شده و کامل پایه گذاری شده باشند، سالم تر هستند، بیشتر سیر می شوید و کم تر احساس سیری کاذب به شما دست می دهد.

آرام و آهسته جویدن غذا

۸-هورمون های کاهش وزن شما با آرام و آهسته جویدن غذاهایتان تقویت می شوند. و شما بیش تر احساس سیری می کنید.

۹-هر روز حتما روی ترازو رفته و خودتان را وزن کنید، طی تحقیقات به عمل آمده افرادی که مدام خود را وزن می کنند بیش تر انگیزه میگیرند تا سعی کنند وزنشان را کاهش دهند.

۱۰- یک زمان‌سنج  را  روی ۲۰ دقیقه تنظیم‌ کنید، سپس تمرین کنید که همیشه غذاهایتان  را خیلی آرام میل کنید. آرام  میل کردن غذا در یک رژیم پیچیده هم حتی باعث کم کردن سریع وزن شما می شود و می تواند اصلی ترین عادت غذایی تان باشد.

اینکه لقمه به لقمه غذا هایتان آرام جویده شود باعث می شود غذاهای شما خیلی طول بکشد مثلا سعی کنید آن را به بیست دقیقه هم برسانید.

اگر میل کردن غذا را طولانی کنید:

می توانید با یک وعده غذایی کوچک‌ در حد همان غذا های زیاد لذت ببرید و در کنارش  هورمون های سیری هم در بدن تان افزایش میابند.

اگر خیلی تند تند غذا بخورید، پیام های عصب و هورمون را به هم میریزد و پر خوری را افزایش می دهد.

۱۱-در وعده های غذایی تان یک سوپ آبکی را جای دهید.

قبل از خوردن یک وعده غذایی اصلی،سوپ را به عنوان پیش غذا میل کنید که بسیار مفید است، دلیلش این است که  اشتهایتان برای غذای اصلی کم می شود. سوپ تان را چرب نکنید که بیش تر کالری برایتان جذب کند.

انواع مختلفی از میوه ها و سبزی ها را کنار هم بچینید و میل کنید

۱۲-اگر برای خوردن میوه ها و سبزیجات تمایلی ندارید و میلتان نمی کشد، یک راه حل خیلی خوب این است که داخل یک ظرف سالاد یا میوه که می خواهید بخورید، به جای اینکه یک مدل سبزی یا میوه را پر کنید، انواع مختلفی از میوه ها و سبزی ها را کنار هم بچینید و میل کنید.حجم به همان مقدار باشد ولی تنوع بالا برود. مصرف میوه و سبزی ها باعث کم کردن وزن شما می شوند.

۱۳-وقتی با خوردن سبزی ها و میوه ها احساس سیری می کنید خیلی سریع، دلیلش این است که آب و فیبر موجود در آن کالری کمی دارد و به شما احساس سیری کاذب دست می دهد.

وقتی سبزی ها را می پزید از ریختن روغن ها و سس ها در آن اجتناب کنید، و به جای آن ها باید آبلیمو و اسانس های معطر طبیعی را جایگذین کنید.

طبق  پژوهش های انجام شده، اگر شب ها فقط یک ساعت بیشتر بخوابید، در یک سال می توانید هفت کیلو گرم بیشتر از همیشه شاهد کاهش وزنتان باشید.

مثلا به جای خیلی از عادت های نا سالم زندگی تان مثل مصرف غذا های فست فود، بخوابید.

دلیل دیگر آن هم این است که وقتی شما کم می خوابید، بیشتر گرسنه می شوید و سعی می کنید وقت خود را با خوردن پر کنید و این امر موجب چاقی و اضافه وزن در شما می شود.

۱۴-برنج قهوه ای،جوی دوسر ،گندم سبوس دار ،پاستا سبوس دار و  نان ها غلاتی هستند که کامل اند، آن ها به شما احساس سیری زود هنگام را تلقین می کنند زیرا باعث می شوند با مصرف کمی کالری سریع سیر شوید. و در کنار آن کلسترول خون شما را هم کنترل می کند.

انواع مختلفی از میوه ها و سبزی ها را کنار هم بچینید و میل کنید

انواع مختلفی از میوه ها و سبزی ها را کنار هم بچینید و میل کنید

لباس هایتان را جلوی چشمتان قرار دهید

۱۵-هر کدام از لباس هایتان را که در زمان لاغری تان می پوشیدید، جایی قرار بدهید که جلوی چشمتان باشد. با انجام دادن این کار انگیزه عجیبی پیدا می کنید. سعی کنید این لباس با سایز اکنون تان خیلی هم متفاوت نباشد تا زود تر به آن برسید و نا امید نشوید. یعنی برایتان مانند یک هدف زود هنگام باشد نه یک نتیجه دور.

۱۶-تصور کنید می خواهید پیتزا درست کنید، از گوشت برای ان استفاده نکنید و مواد گیاهی را جایگذین آن کنید. به این صورت کالری که در بدن شما جذب می شود صد کالری کاهش میابد. در پیتزایتان کمتر پنیر بریزید یا پنیر کم چربی تری بریزید و برای روغنش هم خوب است که از روغن زیتون استفاده کنید.

۱۷-جایگذین  نوشیدنی های قندداری مثل  نوشابه‌های گازدار، آب یا سودای بدون کالری باشد. این کار باعث می شود هر روز ده قاشق غذا خوری شکر دریافتی تان کاهش یابد.

برای اینکه دل زدگی برایتان پیش نیاید، می توانید لیمو،نعنا و توت فرنگی منجمد این نوشیدنی ها را عطر دار و مزه دار کنید.

طبق تحقیقاتی که انجام شده است، با مصرف نوشیدنی های گاز دار قندی وارد بدن ما می شود که ما را دچار سیری نمی کند. برعکس بیش تر در ما احساس گرسنگی ایجاد می کند.

طبق همین بررسی ها، کسی که مدام پاستیل مصرف کند از کسی که مدام نوشابه مصرف کند، کم تر اضافه وزن پیدا میکند. چرا؟ چون پاستیل در افراد سیری کاذب ایجاد می کند و میل ان ها را به خوردن مواد غذایی دیگر کاهش می دهد.در نتیجه کسانی که نوشابه مصرف می کنند در هر ماه یک کیلو و دویست گرم وزن اضافه می کنند.

تغییر لیوان

۱۸-جالب است بدانید که با تغییر لیوان تان از پهن و کوتاه به لیوان بلند و باریک می توانید میزان کالری دریافتی تان را خیلی کم کنید. در حد سی درصد کم تر حتی.

علتش چیست؟ این است که چشمان ما و حس بینایی ما خیلی تاثیر گذار است در حس سیری ما.

طبق تحقیقات به عمل آمده؛ اگر شما داخل یک لیوان که پهن و کوتاه است نوشیدنی بخورید خیلی بیش تر دوباره نوشیدنی می خورید.

تغییر لیوان

تغییر لیوان

۱۹-از مصرف چای‌سبز  امتناع نکنید که بسیار مهم و کار آمد است.

بعضی از نتایج تحقیقات نشان می دهند؛ چای‌سبز اگر بنوشید کالری هایتان را می سوزاند.به دلیل اینکه مواد شیمیایی در آن وجود دارد به اسم کاتچین. و خود چای سبز هم اصلا کالری ندارد.

یوگا

۲۰-اگر شما یوگا کار می کنید باید بدانید که نسبت به افراد دیگر خیلی بهتر می توانید کاهش وزن داشته باشید.

ولی دلیل آن را می دانید؟ یکی از ویژگی هایی که یوگا در انسان ایجاد می کند، احتیاط بالا در مصرف غذا ها است.

این افراد دقیقا می دانند که در چه حدی و چه غذاهایی را بخورند که زیاده روی نباشد.. محققین  بر این باورند که  خودآگاهی آرامش‌بخشی که این انسان ها با انجام دادن تمرین های یوگا در ذهن و جسم شان ایجاد می شود، باعث می شود از خوردن زیادی  غذا پیشگیری کند. و قطعا هم همین طور است.

۲۱-حداقل پنجاه و پنج روز را باید در خانه غذا بپزید و بخورید.

این مهم ترین عادت و روش سالم در برنامه زندگی شما خواهد بود.

و اینگونه در کم کردن وزن تان خیلی موفق تر خواهید بود.

مخاطب گرامی شما در حال مشاهده مقاله مشاوره تخصصی لاغری هستید.

اگر می خواهید پختن و پز غذا یتان زمان کم تری را صرف کند

۲۲-اگر می خواهید پختن و پز غذا یتان زمان کم تری را صرف کند، این راه را پیش رو دارید که از غذا هایی که نیمه آماده هستند، مثل های خردشده، لوبیای پخته، گشنیز پاک و خردشده و… کمک بگیرید.

بیش تر مردم، وقتی که چند دقیقه ای از چنگال استفاده نمی کنند خیلی نرمال در غذا خوردنشان توقف دارند.

شما هم همین کار را انجام بدهید، دیگر لقمه ای بر ندارید که بخورید.

ظرف تان را تمیز کنید و از حرف زدن با بقیه لذت ببرید. این یک پیام است که باید به ان توجه کنید؛ این یعنی شما سیر هستید و نیازی نیست به زور بیش تر از این میل کنید.

یک زمانی هست که شما هوس می کنید غذای حاضری بخورید، یک آدامس که قند ندارد و یک طعم تند و قوی دارد در دهانتان بگذارید و شروع کنید به جویدن.

وقتی که دارید شام می پزید، بعد از بازگشت از محل کار، وقتی که شروع به معاشرت در یک دور همی کرده اید، وقتی دارید تلوزیون می بینید یا در شبکه های اجتماعی می چرخید همه این ها زمان خطرناکی اند برای مصرف مواد غذایی فست فودی، که همان روش جویدن آدامس را باید در پیش بگیرید.

اگر می خواهید پختن و پز غذا یتان زمان کم تری را صرف کند

اگر می خواهید پختن و پز غذا یتان زمان کم تری را صرف کند

شما در حال خواندن پست مشاوره تخصصی لاغری هستید.

ظرف ناهار شما حداکثر باید بیست و پنج سانتی متر باشد

۲۳- ظرف ناهار شما حداکثر باید بیست و پنج سانتی متر باشد

این باعث می شود که نا خود آگاه کم تر غذا میل کنید. اگر بشقاب تان را کوچک کنید، در هر شبانه روز می توانید تا ۲۰۰ کالری کم تر دریافت کنید.

نتیجه می گیریم که با این روش در سال ۱ کیلو می توانید لاغر تر شوید. این یک فریب چشمی است که اصلا متوجه اش هم نمی شوید. و حتی احساس گرسنگی هم نمی کنید.

۲۴-مسلما اگر بیشتر غذاهای گیاهی بخورید، باعث می شود خیلی لاغر تر بشوید. رژیم گیاه خواری نسبت به رژیم گوشت خواری خیلی کالری کم تری دارد. در کل حبوبات در کاهش وزن نقش خیلیی مهمی را ایفا می کنند. سوپ عدس، برگرهای لوبیا و …

اگر شما غذا هایی میل کنید که خیلی حبوبات داشته باشد پس فیبر آن هم خیلی زیاد است، پس وقتی آن ها را می خورید،حتی اگر کم هم بخورید باز هم خیلی فوری سیر می شوید و دیگر اشتهایی نخواهید داشت.

۲۵-متاسفانه عادت بسیار بد و غلط ما این است که انقدر بخوریم تا کاملا سیر بشویم، خیلی سیر .

در صورتی که اصل ش این است که باید تا حدی بخورید که هنوز بیست درصد دیگر جا داشته باشید ولی کنار بکشید.

هر چه بیش تر غذا از بیرون بخورید، زود تر چاق خواهید شد. این غذا ها بسیار اشتها آور و سرشار از چربی هستند.

ظرف ناهار شما حداکثر باید بیست و پنج سانتی متر باشد

ظرف ناهار شما حداکثر باید بیست و پنج سانتی متر باشد

تا اینجا با مبحث نکات مهمی برای کاهش وزن در مدت زمانی کوتاه آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست مشاوره تخصصی لاغری با ما همراه باشید.

سخن آخر در رابطه با مشاوره تخصصی لاغری از ما به شما:

مهم ترین عادت  کسانی که لاغر هستند این است که پنج روز در هفته هر بشقاب غذایی که می خورند خیلی کوچک و کم تر از حد معمول است.

آن ها با این روش همیشه روی فرم می مانند و اضافه وزن پیدا نمی کنند.

اگر این عادت را شروع کنید، خود به خود جزو عادات همیشگی شما می شود.

وقتی از بیرون غذا می خرید هم پرس های کوچک بخرید.

اگر بتوانید در هر روز  با همین روش هایی که گفتیم، صد کالری را بسوزانید دیگر نیازی نیست حتی رژیم سر سختی بگیرید و در هر سال پنجاه و پنج کیلو گرم از همین روش کم خواهد شد.

زمانی که قادر بودید خوردن نوشابه را از سرتان بیندازید:

و یا فقط روز پر خوری نکنید، از خودتان تشکر کنید و به خودتان پاداش بدهید.

شما توانسته اید به نتیجه رسیدن به روش و عادات سالم زندگی دست یابید.

در یک زندگی ایده ال دیگر نیازی نیست رژیم های سر سختانه بگیرید فقط کافی است همیشه سالم زندگی کنید و سالم بخورید.

سخن آخر در رابطه با مشاوره تخصصی لاغری از ما به شما:

سخن آخر در رابطه با مشاوره تخصصی لاغری از ما به شما:

از اینکه تا انتهای پست مشاوره تخصصی لاغری با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از مطالعه مقاله مشاوره تخصصی لاغری بهره لازم را برده باشید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید